Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 322
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 463
    • 464
    • 324 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    23680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • eddie_147
      eddie_147 last edited by

      flame + warn [mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        ψευτοκάπακο λέγεται

        Αν ειστε μαζι καποιοι Ιταλοφιλοι, γνωστες οπως διατεινεστε, εδω σας θελω, να παραθεσετε
        ακριβη τεχνικα χαρακτηριστικα-διαφορες στην τουρμπινα, (διαφορετικη διαμετρο?, διαφορετικη γωνια φτερωτης?) ΑΝ οντως υπαρχουν μεταξυ
        GP Abarth και Mito 155...

        Δεν ξέρω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          ψευτοκάπακο λέγεται

          Αν ειστε μαζι καποιοι Ιταλοφιλοι, γνωστες οπως διατεινεστε, εδω σας θελω, να παραθεσετε
          ακριβη τεχνικα χαρακτηριστικα-διαφορες στην τουρμπινα, (διαφορετικη διαμετρο?, διαφορετικη γωνια φτερωτης?) ΑΝ οντως υπαρχουν μεταξυ
          GP Abarth και Mito 155...

          σαυτο το φορουμ ελαχιστοι ειναι αυτοι που θα σου απαντησουν.
          οι περισσοτεροι την τουρμπινα την εχουν δει σε φωτογραφιες αλλα και να την εχουν δει απο κοντα παλι δεν ξερουν να σου πουν,οποτε μην ζητας και συ τοσο λεπτομερεις αναλυση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            viewtopic.php?f=15&t=22852&start=2295

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • eddie_147
              eddie_147 last edited by

              Ο Μπιθικοτσής flame και warn;;;;

              Με φτούνο δω Alba έχουμε κανά νέο;

              http://www.eurocarblog.com/post/2449/al ... renderings

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:

                ψευτοκάπακο λέγεται

                Αν ειστε μαζι καποιοι Ιταλοφιλοι, γνωστες οπως διατεινεστε, εδω σας θελω, να παραθεσετε
                ακριβη τεχνικα χαρακτηριστικα-διαφορες στην τουρμπινα, (διαφορετικη διαμετρο?, διαφορετικη γωνια φτερωτης?) ΑΝ οντως υπαρχουν μεταξυ
                GP Abarth και Mito 155...

                σαυτο το φορουμ ελαχιστοι ειναι αυτοι που θα σου απαντησουν.
                οι περισσοτεροι την τουρμπινα την εχουν δει σε φωτογραφιες αλλα και να την εχουν δει απο κοντα παλι δεν ξερουν να σου πουν,οποτε μην ζητας και συ τοσο λεπτομερεις αναλυση.

                το είπα και πριν αλλά με παρεξήγησε ο Mod... Τι πληροφορίες θέλετε για την τουρμπίνα δεν μπορώ να καταλάβω...
                Αν π.χ. σου πω οτι τα πτερύγια του ρότορα και του στάτορα είναι πιο κουρμποτά κατά 0.5 μοίρες μπορείς να καταλάβεις στοιχεία για την λειτουργία της?? μπορείς να την συγκρίνεις χωρίς άλλα στοιχεία??
                αν σου πω οτι έχει μεγαλύτερη διάμετρο , μπορείς αυτόματα να συμπεράνεις οτι είναι και καλύτερη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  τουλαχιστον να μην προσπαθουν καποιοι να μας πεισουν οτι εχουν διαφορες οι τουρμπινες των φιατ και αλφα ρομεο.
                  τι εγινε ρε μαγκες ,φοβαστε μην πεσει το της αλφα ρομεο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    τουλαχιστον να μην προσπαθουν καποιοι να μας πεισουν οτι εχουν διαφορες οι τουρμπινες των φιατ και αλφα ρομεο.
                    τι εγινε ρε μαγκες ,φοβαστε μην πεσει το της αλφα ρομεο;

                    Ρε αδερφέ ,σου λέω οτι οι τουρμπίνες είναι απλά διαφορετικές , δεν ξέρω , και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποια είναι καλύτερη ... απλά αναφέρω οτι είναι διαφορετικές ...
                    αν πας σε μια αντιπροσωπεία και ανοίξεις το καπό από μίτο και αμπαρθ αντίστοιχα θα βρεις διαφορετικούς κωδικούς που αντιστοιχούν σε διαφορετικές τουρμπίνες.
                    Ο μπούσο είπε οτι οι διαφορές τους είναι περί τα 0,5kg σε βάρος , και περί τα 700ε σε κόστος (σαν αναλώσιμο υποθέτω)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      μισο κιλο πιο βαρια της μιτο;
                      χλωμο το βλεπω αλλα και να ειναι ετσι τι σημαινει αυτο ,οτι επειδη ειναι πιο βαρια ειναι καλυτερη

                      για το κοστος να ξερεις οτι λογω φιρμας ειναι και πιο ακριβο,σιγουρα πραγματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        @Βill33
                        Ευχαριστω πολυ για την υπενθυμιση! Το ειχαμε αναλυσει λοιπον, αλλα, ειναι αρκετα τα θεματα, και καποιες φορες ξεχναμε...
                        Ο saxon_747 ειχε μιλησει αναλυτικα, και συμφωνα με τα γραφομενα του (τα πιο ουσιωδη μεχρι στιγμης που εχω δει για το συγκεκριμενο θεμα) ειναι ξεκαθαρο πως το GP Abarth και η Mito 155
                        εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ.
                        Παραθετω το συγκεκριμενο post του:

                        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                        Εχω την εντυπωση πως στο Abarth , εχει επανασχεδιαστει ο προφυλακτηρας ωστε να εχει απλα αυξημενη εισαγωγη αερα και οχι λογω μεγαλυτερου intercooler.
                        Οι αλλαγες που εγιναν σε σχεση με το Tjet, αφορουν αυξημενα μετατροχια (7χλστ), σκληροτερες αντιστρεπτικες (+19χλστ) και ελατηρια (20%), χαμηλωμα (10χλστ), μεγαλυτερα φρενα (305/264χλστ), αεροδυναμικα βοηθηματα, τουρμπινα (vl36) και φυσικα επαναπρογραμματισμος, αλλα πουθενα δεν αναφερεται το Intercooler

                        Σχετικα με τις τουρμπινες:

                        500 Abarth 135hp : IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα

                        T-Jet/Bravo/Mito 120hp : IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα

                        GP Abarth/Mito/Bravo 155hp : IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp

                        Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3:
                        Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250
                        Μεγιστη θερμοκρασια: 950C
                        Βαρος 2kg

                        Οι τουρμπινες της IHI χωριζονται σε 2 μεγαλες κατηγοριες:
                        RHF: ball bearing
                        RHE: thrust bearing

                        http://www.ihi-turbo.com/turbo_RHE-RHF.htm

                        Η σειρα 3 (RHF3) ειναι η μικροτερη της IHI.

                        Ο κωδικος P10.5 ,ειναι στην ουσια το πισω μερος της τουρμπινας.
                        Ο κωδικος vl ειναι η μουρη
                        Ο κωδικος 36 (ή 37,38) ειναι η φτερωτη

                        Tα Abarth SS, χρησιμοποιουν τουρμπινα της Garret και συγκερκιμενα την GT1446, σταθερης γεωμετριας.

                        Το SS pack, μεταξυ αλλων περιλαμβανει:
                        Garrett GT 1446 που αυξανει την πιεση στο 1.5 bar (απο 1.3), νεα κολαρα νερου -λαδιου, νεα πολλαπλη εξαγωγης, αντιθερμικη ασπιδα, injector rail, MAP sensor, boost sensor, τροποποιημενο καταλυτη, μεγαλυτερης διαμετρο εξατμιση, νεες σωληνωσεις στο intercooler, νεα αντλια νερου, wastegate και ECU.

                        GB και λοιποι Ιταλοφιλοι, αν εχετε στοιχεια που να αμφισβητουν τα παραπανω, παρακαλω
                        καντε παραθεση, αλλιως καταριπτεται η αποψη οτι εχουν
                        διαφορες στην τουρμπινα (ουσιας, και διαφορετικης ιπποδυναμης), το GP Abarth με την
                        MIto 155, oπως ισχυριστηκαν μερικοι, αφηνοντας αδικαιολογητες αιχμες και για τους 4τροχους, οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          μισο κιλο πιο βαρια της μιτο;
                          χλωμο το βλεπω αλλα και να ειναι ετσι τι σημαινει αυτο ,οτι επειδη ειναι πιο βαρια ειναι καλυτερη

                          για το κοστος να ξερεις οτι λογω φιρμας ειναι και πιο ακριβο,σιγουρα πραγματα.

                          για ξαναδιάβασε τι έγραψα...
                          είπα πουθενα οτι είναι καλύτερη?? είπα οτι ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ...

                          οι τουρμπίνες όπως μπορείς να καταλάβεις δεν κατασκευάζονται από την φίατ , αλλά από την IHI ... Συνεπώς , η διαφορά στην τιμή προέρχεται από διαφορά στην τιμή του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            @Βill33
                            Ευχαριστω πολυ για την υπενθυμιση! Το ειχαμε αναλυσει λοιπον, αλλα, ειναι αρκετα τα θεματα, και καποιες φορες ξεχναμε...
                            Ο saxon_747 ειχε μιλησει αναλυτικα, και συμφωνα με τα γραφομενα του (τα πιο ουσιωδη μεχρι στιγμης που εχω δει για το συγκεκριμενο θεμα) ειναι ξεκαθαρο πως το GP Abarth και η Mito 155
                            εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ.
                            Παραθετω το συγκεκριμενο post του:

                            Εχω την εντυπωση πως στο Abarth , εχει επανασχεδιαστει ο προφυλακτηρας ωστε να εχει απλα αυξημενη εισαγωγη αερα και οχι λογω μεγαλυτερου intercooler.
                            Οι αλλαγες που εγιναν σε σχεση με το Tjet, αφορουν αυξημενα μετατροχια (7χλστ), σκληροτερες αντιστρεπτικες (+19χλστ) και ελατηρια (20%), χαμηλωμα (10χλστ), μεγαλυτερα φρενα (305/264χλστ), αεροδυναμικα βοηθηματα, τουρμπινα (vl36) και φυσικα επαναπρογραμματισμος, αλλα πουθενα δεν αναφερεται το Intercooler

                            Σχετικα με τις τουρμπινες:

                            500 Abarth 135hp : IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα

                            T-Jet/Bravo/Mito 120hp : IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα

                            GP Abarth/Mito/Bravo 155hp : IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp

                            Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3:
                            Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250
                            Μεγιστη θερμοκρασια: 950C
                            Βαρος 2kg

                            Οι τουρμπινες της IHI χωριζονται σε 2 μεγαλες κατηγοριες:
                            RHF: ball bearing
                            RHE: thrust bearing

                            http://www.ihi-turbo.com/turbo_RHE-RHF.htm

                            Η σειρα 3 (RHF3) ειναι η μικροτερη της IHI.

                            Ο κωδικος P10.5 ,ειναι στην ουσια το πισω μερος της τουρμπινας.
                            Ο κωδικος vl ειναι η μουρη
                            Ο κωδικος 36 (ή 37,38) ειναι η φτερωτη

                            Tα Abarth SS, χρησιμοποιουν τουρμπινα της Garret και συγκερκιμενα την GT1446, σταθερης γεωμετριας.

                            Το SS pack, μεταξυ αλλων περιλαμβανει:
                            Garrett GT 1446 που αυξανει την πιεση στο 1.5 bar (απο 1.3), νεα κολαρα νερου -λαδιου, νεα πολλαπλη εξαγωγης, αντιθερμικη ασπιδα, injector rail, MAP sensor, boost sensor, τροποποιημενο καταλυτη, μεγαλυτερης διαμετρο εξατμιση, νεες σωληνωσεις στο intercooler, νεα αντλια νερου, wastegate και ECU.

                            GB και λοιποι Ιταλοφιλοι, αν εχετε στοιχεια που να αμφισβητουν τα παραπανω, παρακαλω
                            καντε παραθεση, αλλιως καταριπτεται η αποψη οτι εχουν
                            διαφορες στην τουρμπινα (ουσιας, και διαφορετικης ιπποδυναμης), το GP Abarth με την
                            MIto 155, oπως ισχυριστηκαν μερικοι, αφηνοντας αδικαιολογητες αιχμες και για τους 4τροχους, οσον αφορα το συγκεκριμενο θεμα...

                            Eπειδή σε βλέπω οτι σε καίει το θέμα περισσότερο από οποιονδήποτε ιδιοκτήτη μίτο ή άμπαρθ γιατί δεν πας σε μια αντιπροσωπεία να κοιτάξεις με τα ίδια σου τα μάτια??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • eddie_147
                              eddie_147 last edited by

                              Γρηγόρη έχεις φαντάζομαι υπόψη σου ότι κινητήρας από κινητήρα διαφέρει. Ακόμα και όταν μιλάμε για το ίδιο μοντέλο της ίδιας μάρκας της ίδιας ιπποδύναμης σε μια τάξη του +- 5%.
                              Άρα λοιπόν και να έχουν κάποιες μικρές διαφορές οι οποίες να συνεπάγονται κάποια λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά δεδομένα, πάλι δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα πάνω σε αυτό που λέτε.
                              Μπορεί το τάδε διαφορετικό εξάρτημα της Mito να σημαίνει καλύτερη αξιοπιστία ή δυνατότητα για βελτίωση ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Εσείς ψυρίζετε την ψύρα σε 2 supermini αμάξια... Δεν έχω καταλάβει που πάτε να καταλήξετε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                μισο κιλο πιο βαρια της μιτο;
                                χλωμο το βλεπω αλλα και να ειναι ετσι τι σημαινει αυτο ,οτι επειδη ειναι πιο βαρια ειναι καλυτερη

                                για το κοστος να ξερεις οτι λογω φιρμας ειναι και πιο ακριβο,σιγουρα πραγματα.

                                για ξαναδιάβασε τι έγραψα...
                                είπα πουθενα οτι είναι καλύτερη?? είπα οτι ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ...

                                οι τουρμπίνες όπως μπορείς να καταλάβεις δεν κατασκευάζονται από την φίατ , αλλά από την IHI ... Συνεπώς , η διαφορά στην τιμή προέρχεται από διαφορά στην τιμή του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ

                                δεν το ειπες εσυ αλλα το αφησε ο αλλος να εννοηθει.
                                οσο για τις τιμες ειναι γνωστο οτι η αλφα ρομεο εχει πανακριβα ανταλλακτικα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                    :yawn:

                                    σε πηρε ο υπνος βλεπω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Γρηγόρη έχεις φαντάζομαι υπόψη σου ότι κινητήρας από κινητήρα διαφέρει. Ακόμα και όταν μιλάμε για το ίδιο μοντέλο της ίδιας μάρκας της ίδιας ιπποδύναμης σε μια τάξη του +- 5%.
                                      Άρα λοιπόν και να έχουν κάποιες μικρές διαφορές οι οποίες να συνεπάγονται κάποια λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά δεδομένα, πάλι δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα πάνω σε αυτό που λέτε.
                                      Μπορεί το τάδε διαφορετικό εξάρτημα της Mito να σημαίνει καλύτερη αξιοπιστία ή δυνατότητα για βελτίωση ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Εσείς ψυρίζετε την ψύρα σε 2 supermini αμάξια... Δεν έχω καταλάβει που πάτε να καταλήξετε...

                                      Tωρα απλα περιμενω, -αν υπαρχει- απαντηση με στοιχεια απο καποιους που ΕΠΕΜΕΝΑΝ
                                      σε διαφορετικη τουρμπινα, (ως προς την παροχη, διαμετρο και τυχον διαφορετικη φτερωτη, οχι αν κουμπωνει με διαφορετικο τροπο πχ στον εκαστοτε κινητηρα) υπονοωντας οτι γενικα ειναι καλυτερο σαν μηχανικο συνολο αυτο της Mito 155 σε σχεση με το GP Abarth 155, για τον συγκεκριμενο λογο...
                                      Ειναι κατι που δεν ξεκινησε απο εμενα, αλλα βλεπω γενικα μια ταση να ωραιοποιουμε-διαφοροποιουμε καταστασεις υπερ καποιας μαρκας-μοντελου, χωρις να υπαρχουν σαφεις ενδειξεις για αυτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        Παντως αυτο με το +-5% εινααι αληθεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ποιο ήταν το θέμα μας μπορεί να μου θυμίσει κάποιος??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Γρηγόρη έχεις φαντάζομαι υπόψη σου ότι κινητήρας από κινητήρα διαφέρει. Ακόμα και όταν μιλάμε για το ίδιο μοντέλο της ίδιας μάρκας της ίδιας ιπποδύναμης σε μια τάξη του +- 5%.
                                            Άρα λοιπόν και να έχουν κάποιες μικρές διαφορές οι οποίες να συνεπάγονται κάποια λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά δεδομένα, πάλι δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα πάνω σε αυτό που λέτε.
                                            Μπορεί το τάδε διαφορετικό εξάρτημα της Mito να σημαίνει καλύτερη αξιοπιστία ή δυνατότητα για βελτίωση ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Εσείς ψυρίζετε την ψύρα σε 2 supermini αμάξια... Δεν έχω καταλάβει που πάτε να καταλήξετε...

                                            Δεν μιλησαμε για κατι τετοιο που λες, καμμια σχεση.
                                            Υπονοηθηκε απο καποιους οτι το μηχανικο συνολο και συγκεκριμενα το τουρμπο της
                                            Mito 155 ειναι διαφορετικο απο του GP Abarth, και οτι αυτο της Mito υπερεχει.
                                            Πανω σε αυτο συνεχιστηκε η κουβεντα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 324 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr