-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Επί της ουσίας...
Πιστεύω πως τα αυτοκίνητα της VW είναι υπερτιμημένα. Ο λόγος γι αυτό το πράγμα είναι η τιμή πώλησης (τσιμπημένη) η αξιοπιστία, το after sales. **Αυτοί που τα παίρνουν δίνουν κάτι παραπάνω με το σκεπτικό ότι είναι VW και δεν θα σπάει δεν θα χαλάει. Γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις γνωστών (κυρίως με το προηγούμενο polo και golf) που απογοητεύτηκαν από την αγορά τους. Πολλά μικροπροβλήματα με το καλημέρα.... **Κανείς από όσους ξερω δεν ξαναπήρε VW όταν ήρθε η ώρα να το αλλάξουν. Σ' αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και η αντιπρωσωπεία της Θεσσαλονίκης (δεν ξέρω τι γίνεται σ΄άλλες πόλεις) η οποία ποιάνει κώλους όπως λένε, κάνει μαμουνιές και γενικώς έχει αποκτήσει άσχημη φήμη. Κατι σαν το Σαρακάκη δηλαδή...Φίλος πήγε το Golf του για service, του χρεώσανε μπουζί αλλά του αφήσανε τα ίδια!!! τέτοια πράγματα!Kαι γιατι να μην αγορασω ενα Honda ή ενα Nissan..?
Δεν σπανε δεν χαλανε...αποδεδειγμενα! -
Τι λες τώρα αυτοί εδώ έπρεπε να μην έχουν καν την αντιπροσωπία.. Άθλιοι απλώς ούτε να πουλήσουνε δεν μπορύνε καλά καλά. Όταν ψάχναμε αμάξι είδαμε το Golf και ζητήσαμε 2χρωμία και Climatronic η απάντηση ήταν αυτά δεν είναι διαθέσιμα άμα θέλετε σας βάζουμε AC εδώ. Και στην ερώτηση μα αφού θα περιμένουμε 8 μήνες μέχρι να έρθει και στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι κανονικά διαθέσιμα γιατί δεν το παργγέλνεται έτσι η απάντηση ήταν ' αυτό είναι και άμα σας αρέσει '. Βρε άντε από εκεί λέω έγω.
Όσο για Polo προηγούμενης γενιάς έχω μιλήσει για αυτό ενός φίλου μου ( EPC η κάπως έτσι να ανάβει συνέχεια, ταπετσαρίες που έχουν βγεί και ξεφτίσει στις πόρτες και χερούλια που ξεβάφουν ) θα μιλήσω και για αυτό φίλης που τρίζει σαν στοιχειωμένο...
Λεπτομέρειες? Όχι αν πρόκειται για αυτοκίνητα ακριβά και με λίγο εξοπλισμό.
Από την άλλη το Passat είναι από όσους ξέρω πάρα πολύ καλό από πλευράς αξιοπιστίας και με πολύ καλούς χώρους αλλά και κακό εξοπλισμό ειδικά στην αρχή. -
ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΕΤΕ Ν'ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ 'ΓΑΛΛΟΥ'; (PEUGEOT206)
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Μ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΠΩΜΑΤΑ! ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΣ ΕΙΣΤΕ ΔΕΚΤΙΚΟΙ!ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ; ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
-
ανεσυρα αυτο το θεμα για να ομολογησω οτι εχουν καποιο δικιο αυτοι που δεν πανε τα γερμανικα και ιδιως τα VAG...
σημερα οδηγησα ενα S3 και πραγματικα απογοητευτικα.
Παταω γκαζι και αρχιζει να σφυριζει καπως και εκει γυρω στις 4000σ.α.λ. κολλαει το στομαχι στη πλατη και οι γυρω σε κοιτανε περιεργα...Πολυ επικινδυνο αμαξι. Πλησιαζεις ολα τα αλλα αυτοκινητα με τετοιο ρυθμο που σιγουρα λες θα τρακαρω! Οποτε σταματας να πατας γκαζι και πατας φρενο. Αλλη απογοητευση: Αν δεν σου βγουν τα ματια απο τη θεση τους τοτε θα στη πεσει καποιος αθωος οδηγος που ερχεται απο πισω...
Αφηστε την αξιοπιστια. Ουτε φιατ: πατας γκαζι και αντι για π.χ. 60χ.α.ω το κοντερ δειχνει 160 χ.α.ω. Οποτε και να πατησεις γκαζι αμεσως το κοντερ πεταγεται στα 100+χ.α.ω.
Ειναι η δευτερη φορα που απογοητευομαι. Την προηγουμενη ηταν με ενα χρεπι G60 190 αλογων, το οποιο οπως και το S3 ειχε και χαλασμενο στροφομετρο. Με οτι σχεση και να ειχες στο σασμαν, αυτο πεταγοτανε στα κοκκιναΕιναι κατασταση αυτη?
κωλαμαξα...απορω πως τα παιρνουν -
καλή προσπάθεια !
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Ειναι κατασταση αυτη?
κωλαμαξα...απορω πως τα παιρνουνΠές τα ρε Αντρέα , και εγώ την ίδια εμπειρία είχα !
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ειναι κατασταση αυτη?
κωλαμαξα...απορω πως τα παιρνουνΠές τα ρε Αντρέα , και εγώ την ίδια εμπειρία είχα !
Αυτά που ξέρετε να τα αφήσετε!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ειναι κατασταση αυτη?
κωλαμαξα...απορω πως τα παιρνουνΠές τα ρε Αντρέα , και εγώ την ίδια εμπειρία είχα !
Αυτά που ξέρετε να τα αφήσετε!!!
Μα τί λές τώρα ;
Το έχω παρακολουθήσει σου λέω...
Αυτό το σφήριγμα στις 3.000 με 4000 στροφές, μου παίρνει τα αυτιά.
Μηδέν ηχομόνωση. Αν ανοίξεις και το παντζούρι... υπό του μηδέν.... -
Είσαστε και οι δύο....σκέτα αγγελάκια....!!
-
Eάν δεν σου αρέσουν κοίτα για ένα Νissan 350Z, Honda S2000, Toyota Celica...
Eίναι κ αυτά 'χρέπια' αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή την ζωή..! -
Συμφωνα με ενα ιδιοκτήτη S3,οταν μπαίνει σε άγνωστες στροφές κόβει πιο πολύ ταχύτητα από ότι θα έκοβε με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο,γιατι το haldex αντιδρά όπως και όταν του έρθει
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Είσαστε και οι δύο....σκέτα αγγελάκια....!!...chRis
-
-
[list:pu5yzqgw]Χαχαχαχαχαχαχα ρε κατι κομλεξικα ατομα εδω μεσα.Τελικα οντως η VW δημιουργει ταραχες, εσωτερικες και μη σε μερικους, οι οποιες εκδηλονωνται με τασεις υστεριας, σπυρια ταση προς εμετο ζαλη και σπασμους [/list:u:pu5yzqgw][list:pu5yzqgw]Ρε φιλαρακο, η Morris υπαρχει ακομα? [/list:u:pu5yzqgw]
-
Άλλι κομ-λεξικοί και άλη δαι λαίνε να ανήξουν λεξικό
-
Πάντως αν κάποτε κλείσει η VW (αυτό μάλλον θα γίνει αφού κλείσουν πολλές άλλες εταιρείες πρώτα), θα στεναχωρηθούμε όλοι.
Άλλοι για λόγους συμπάθειας στη μάρκα,
και άλλοι επειδή δεν θα έχουν με τί να ασχολούνται από εκεί και έπειτα.*Tόση ενασχόληση με τη VW, στο τέλος το Golf θα πουλάει περισσότερο και από την.....COROLLA *
-
Ησυχάστε, η Volkswagen δεν πρόκειται να κλείσει. γιατί κατά πρώτον το μαγαζί είναι γωνία κατά δεύτερον η Toyota έχει περιπου το 45% των μετοχών της και κατά τρίτον θα μείνει ο Μάκης άνεργος
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Ησυχάστε, η Volkswagen δεν πρόκειται να κλείσει.
η Toyota έχει περιπου το 45% των μετοχών τηςΑυτό ισχύει ; Ομολογώ πώς δεν το γνωρίζω
-
Ούτε εγώ ..!
Μιλάμε ότι κουφάθηκα ή μάλλον τυφλώθηκα...! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ησυχάστε, η Volkswagen δεν πρόκειται να κλείσει.
η Toyota έχει περιπου το 45% των μετοχών τηςΑυτό ισχύει ; Ομολογώ πώς δεν το γνωρίζω
Φυσικά και όχι. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είχαν χρεωκοπήσει όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το μόνο που είχε συμβεί ήταν μία συνεργασία στα 'φορτηγάκια'.
Τα Taro (τα θυμάστε?) ήταν στην ουσία Hil-lux. Μόνο η εμφάνιση άλλαζε. Μέχρι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ήταν ολόιδια...
ΘΑΨΙΜΟ GOLF ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ