Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 437
    • 438
    • 152 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8742
    37524
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisdriver last edited by

      Ο χρήστης aserf έγραψε:
      Την τελευταία περίοδο πηγαινοέρχομαι συχνά ως συνεπιβάτης σε ένα Honda Insight της εταιρίας. Πραγματικά γράφει ελάχιστες καταναλώσεις της τάξεως των 6,5-7 λίτρων/100 χλμ σε διαδρομές που με το Seat-άκι έχω άνετα 10+ λόγω της κίνησης και του σταμάτα ξεκίνα.

      Το ίδιο εντυπωσιάστηκα και εγώ όταν έκανα test drive στο Insight, ώσπου έκανα test drive στο Honda Jazz (το ίδιο σασί με το insight) και είδα στην ίδια διαδρομή μέσα στην πόλη κατανάλωση μόλις μισό λίτρο παραπάνω. Και μιλάμε για αμάξι που όχι μόνο δεν είναι υβριδικό αλλά δεν έχει καν start-stop, δηλαδή καμιά επαναστατική τεχνολογία απλά λίγο μειωμένο βάρος.

      Εντύπωση μου έκανε επίσης ότι στην Αττική Οδό που πήγαμε πήγαινε με 140 χλμ/ώρα έχοντας μόλις 2800 στροφές/λεπτό.

      Είναι πράγματι εντυπωσιακό, 2900(δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά σίγουρα κάτω από 3000) βλέπω και εγώ στο golf DSG εφτά ταχυτήτων στα 140.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Λοιπόν χωρίς cc πηγα ήρθα κόρινθο και το έφερα με 6,6 Λίτρα... ΧΕΙΡΟΚρ....τε ρε....

        Στα διόδια μηδένισα τη μέση (και ειχα 125 με 130) στην Εθνική... (και ξαναμηδένισσα στα διόδια επιστροφής)...

        Αρα χωρίς cc επιβεβαιώνω ότι μπορεί να κάψει λίγο χωρίς να σέρνεται...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 130&page=2

          Είμαι και ο πρώτος στην ΕΥΡΩΠΗ.... φάτε την σκόνη μου diesel και υβριδικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/37-3er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2011&power_s=120&power_e=130&page=2

            Είμαι και ο πρώτος στην ΕΥΡΩΠΗ.... φάτε την σκόνη μου diesel και υβριδικά

            πάλι καλά που ποστάρεις κι εσύ εδώ με 9.9λτ/100 και αισθάνομαι κι εγώ, λίγο καλά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              ...Είμαι και ο πρώτος στην ΕΥΡΩΠΗ.... φάτε την σκόνη μου diesel και υβριδικά...

              πάλι καλά που ποστάρεις κι εσύ εδώ με 9.9λτ/100 και αισθάνομαι κι εγώ, λίγο καλά

              Να ποστάρω κι εγώ για να νιώσει και ο coyote καλύτερα!!
              Πάντως ενώ παλιότερα ήμουν στο τοπ 2-3 πλέον είμαι στην προτελευταία σελίδα!! Άρα προσπαθώ, βελτιώνομαι, οδηγάω οικολογικά...(γκουχ γκουχ, θα μας ακούσει και κανένας που ξέρει και θα μας βαρέσει...)!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Δε ξέρω... εμένα με εξέπληξε το αμάξι σήμερα
                Απλά δε πάταγα ποτέ το γκάζι απότομα.
                Προσπαθούσα να κάνω το CC μόνος μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Η διαφορά που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι πολύ σημαντική. Από μετρήσεις μου έχω δει ότι αν οδηγούσα συνέχεια προσεκτικά και οικονομικά θα είχα 15-25% μικρότερη κατανάλωση.
                  Όμως αυτό σημαίνει να ξεκινάω απαλά και να μην επιταχύνω ζωηρά.... άντε σε εθνική οδό άμα δεν έχει κίνηση και δεν έχεις προσπεράσεις και κρατιέσαι και λίγο στα 8 (οκτώ) διόδια κάτι γίνεται, στην πόλη όμως σταμάτα ξεκίνα, αν δεν κάνεις και κάτι σε πιάνει κάτι.... ένα σφίξιμο, μια στεναχώρια, σαν να πεθαίνεις κι εσύ και το αυτοκίνητο...οπότε του ρίχνεις ένα ανοιγματάκι με τέρμα γκάζι, άντε κι άλλο ένα και πάει μισή ώρα προσπάθειας οικολογικής οδήγησης στράφι!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Η διαφορά που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι πολύ σημαντική. Από μετρήσεις μου έχω δει ότι αν οδηγούσα συνέχεια προσεκτικά και οικονομικά θα είχα 15-25% μικρότερη κατανάλωση.
                    Όμως αυτό σημαίνει να ξεκινάω απαλά και να μην επιταχύνω ζωηρά.... άντε σε εθνική οδό άμα δεν έχει κίνηση και δεν έχεις προσπεράσεις και κρατιέσαι και λίγο στα 8 (οκτώ) διόδια κάτι γίνεται, στην πόλη όμως σταμάτα ξεκίνα, αν δεν κάνεις και κάτι σε πιάνει κάτι.... ένα σφίξιμο, μια στεναχώρια, σαν να πεθαίνεις κι εσύ και το αυτοκίνητο...οπότε του ρίχνεις ένα ανοιγματάκι με τέρμα γκάζι, άντε κι άλλο ένα και πάει μισή ώρα προσπάθειας οικολογικής οδήγησης στράφι!!

                    Τα διοδια ή μαλλον το ανοιγμα μετα απο αυτα μου καταστρεφει τις μουαγέν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      Λοιπόν χωρίς cc πηγα ήρθα κόρινθο και το έφερα με 6,6 Λίτρα... ΧΕΙΡΟΚρ....τε ρε....

                      Στα διόδια μηδένισα τη μέση (και ειχα 125 με 130) στην Εθνική... (και ξαναμηδένισσα στα διόδια επιστροφής)...

                      Αρα χωρίς cc επιβεβαιώνω ότι μπορεί να κάψει λίγο χωρίς να σέρνεται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                        Η διαφορά που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι πολύ σημαντική. Από μετρήσεις μου έχω δει ότι αν οδηγούσα συνέχεια προσεκτικά και οικονομικά θα είχα 15-25% μικρότερη κατανάλωση.
                        Όμως αυτό σημαίνει να ξεκινάω απαλά και να μην επιταχύνω ζωηρά.... άντε σε εθνική οδό άμα δεν έχει κίνηση και δεν έχεις προσπεράσεις και κρατιέσαι και λίγο στα 8 (οκτώ) διόδια κάτι γίνεται, στην πόλη όμως σταμάτα ξεκίνα, αν δεν κάνεις και κάτι σε πιάνει κάτι.... ένα σφίξιμο, μια στεναχώρια, σαν να πεθαίνεις κι εσύ και το αυτοκίνητο...οπότε του ρίχνεις ένα ανοιγματάκι με τέρμα γκάζι, άντε κι άλλο ένα και πάει μισή ώρα προσπάθειας οικολογικής οδήγησης στράφι!!

                        Τα διοδια ή μαλλον το ανοιγμα μετα απο αυτα μου καταστρεφει τις μουαγέν

                        Την πηδάει στεγνά την κατανάλωση... Από την άλλη είναι εξαιρετική ευκαιρία για άνοιγμα, άσε που περνάς μεγάλο αριθμό κοιμισμένων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                          Η διαφορά που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι πολύ σημαντική. Από μετρήσεις μου έχω δει ότι αν οδηγούσα συνέχεια προσεκτικά και οικονομικά θα είχα 15-25% μικρότερη κατανάλωση.
                          Όμως αυτό σημαίνει να ξεκινάω απαλά και να μην επιταχύνω ζωηρά.... άντε σε εθνική οδό άμα δεν έχει κίνηση και δεν έχεις προσπεράσεις και κρατιέσαι και λίγο στα 8 (οκτώ) διόδια κάτι γίνεται, στην πόλη όμως σταμάτα ξεκίνα, αν δεν κάνεις και κάτι σε πιάνει κάτι.... ένα σφίξιμο, μια στεναχώρια, σαν να πεθαίνεις κι εσύ και το αυτοκίνητο...οπότε του ρίχνεις ένα ανοιγματάκι με τέρμα γκάζι, άντε κι άλλο ένα και πάει μισή ώρα προσπάθειας οικολογικής οδήγησης στράφι!!

                          Τα διοδια ή μαλλον το ανοιγμα μετα απο αυτα μου καταστρεφει τις μουαγέν

                          Την πηδάει στεγνά την κατανάλωση... Από την άλλη είναι εξαιρετική ευκαιρία για άνοιγμα, άσε που περνάς μεγάλο αριθμό κοιμισμένων.

                          Εγω τους περναω με στρατηγικη επιλογη διοδιου πιστωτικης καρτας στο οποιο δεν ειναι κανεις Κατα τα αλλα 130 σταθερα παντου και παντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Εντώ είναι ελλάντα όμως.
                            Υπάρχει κάτι αντίστοιχο βέβαια, στρατηγική επιλογή ακρειανής λωρίδας διοδίων, όλοι μαζεύονται στις κεντρικές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              Λοιπόν χωρίς cc πηγα ήρθα κόρινθο και το έφερα με 6,6 Λίτρα... ΧΕΙΡΟΚρ....τε ρε....

                              Στα διόδια μηδένισα τη μέση (και ειχα 125 με 130) στην Εθνική... (και ξαναμηδένισσα στα διόδια επιστροφής)...

                              Αρα χωρίς cc επιβεβαιώνω ότι μπορεί να κάψει λίγο χωρίς να σέρνεται...

                              οχι τη μέση κατανάλωση.. ρε τη μέση ταχύτητα μηδένισα για να δω πω τα παω γενικά....
                              γιατί με τα μεσα στην πόλη μου χάλαγε τη μέση και δεν μπορούσα να σας πω τι έχω κάνει (για σας τα κάνω όλα!!!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                Λοιπόν χωρίς cc πηγα ήρθα κόρινθο και το έφερα με 6,6 Λίτρα... ΧΕΙΡΟΚρ....τε ρε....

                                Στα διόδια μηδένισα τη μέση (και ειχα 125 με 130) στην Εθνική... (και ξαναμηδένισσα στα διόδια επιστροφής)...

                                Αρα χωρίς cc επιβεβαιώνω ότι μπορεί να κάψει λίγο χωρίς να σέρνεται...

                                οχι τη μέση κατανάλωση.. ρε τη μέση ταχύτητα μηδένισα για να δω πω τα παω γενικά....
                                γιατί με τα μεσα στην πόλη μου χάλαγε τη μέση και δεν μπορούσα να σας πω τι έχω κάνει (για σας τα κάνω όλα!!!)

                                Τα κανεις ολα μετα τις 2;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bebes last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                  http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/37-3er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2011&power_s=120&power_e=130&page=2

                                  Είμαι και ο πρώτος στην ΕΥΡΩΠΗ.... φάτε την σκόνη μου diesel και υβριδικά

                                  Οντως, σε €/χιλ εισαι ο πρωτος

                                  μου εβαλες ιδεες τωρα...

                                  edit: μπα, δεν τους παλευω με τιποτα

                                  μα ειναι δυνατον; 'καιει' ο αλλος 6 λιτ/100;;;
                                  ολο κατηφορα το παει;;;;

                                  μαλλον με 'χαλανε' τα διοδια στην καταναλωση, το 'καρφώνω' στα 0-180 συστηματικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                    Λοιπόν χωρίς cc πηγα ήρθα κόρινθο και το έφερα με 6,6 Λίτρα... ΧΕΙΡΟΚρ....τε ρε....

                                    Στα διόδια μηδένισα τη μέση (και ειχα 125 με 130) στην Εθνική... (και ξαναμηδένισσα στα διόδια επιστροφής)...

                                    Αρα χωρίς cc επιβεβαιώνω ότι μπορεί να κάψει λίγο χωρίς να σέρνεται...

                                    οχι τη μέση κατανάλωση.. ρε τη μέση ταχύτητα μηδένισα για να δω πω τα παω γενικά....
                                    γιατί με τα μεσα στην πόλη μου χάλαγε τη μέση και δεν μπορούσα να σας πω τι έχω κάνει (για σας τα κάνω όλα!!!)

                                    Τα κανεις ολα μετα τις 2;

                                    μετά τις 2 ξεκινάω αγόρι μου....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nteminio last edited by

                                        GOLF V GTI DSG με προγραμμα ΑΒΤ 240ps.

                                        μεση καταναλωση στα 11,5 που περιλαμβανει οδηγηση μεσα σε πολη σε μποτιλιαρισμα,χαλαρη οδηγηση σε αττικη οδο, αλλα και λιωσιμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tolisdriver last edited by

                                          Ο χρήστης nteminio έγραψε:
                                          GOLF V GTI DSG με προγραμμα ΑΒΤ 240ps.

                                          μεση καταναλωση στα 11,5 που περιλαμβανει οδηγηση μεσα σε πολη σε μποτιλιαρισμα,χαλαρη οδηγηση σε αττικη οδο, αλλα και λιωσιμο.

                                          Από όταν έβαλες το πρόγραμμα παρατήρησες διαφορά στην κατανάλωση?
                                          Ρωτάω για νορμάλ οδήγηση, όταν το λιώνεις φυσικά και θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από πριν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tolisdriver last edited by

                                            Ενώ στο golf καλά τα πάω από κατανάλωση στην μηχανή παίρνω αργυρό μετάλλιο στους πιο ενεργοβόρους...

                                            17 ευρώ
                                            16.36 λίτρα
                                            246.9 km
                                            Μέση κατανάλωση 6,55l/100km

                                            Οι διαδρομές έγιναν στις συνήθεις χαοτικές κυκλοφοριακές συνθήκες του κέντρου της Αθήνας σε ώρες αιχμής, αλλά αυτή τη φορά με πολύ οικονομική ως σπαστική οδήγηση που από ότι είδα δεν απέδωσε... Επίσης έκανα και έλεγχο της πίεσης των ελαστικών.

                                            Αυτή τη φορά θα την λιώσω, αν έχει τέτοια σταθερότητα στην κατανάλωση τουλάχιστον ας επιταχύνω όσο θέλω χωρίς να έχω οικολογικούς ενδοιασμούς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 152 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr