Nov 26, 2009, 10:22 PM

Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

Επειδή γραφτηκάν πολλά , μερικά λάθος και άλλα σωστά , και βαριέμαι να απαντήσω σε όλα , να πω οτι το gpa δεν φοράει την ίδια τουρμπίνα με την μίτο (η μίτο φοράει πιο μεγάλη) ...
έχουν και κάποιες ψιλές αλλαγές σε waste και ιντερκούλερ

Αν και δεν εχει καμμια σημασια, μιας και οι επιδοσεις εχουν ουσια στην συζητηση που αναπτυχθηκε, οι οποιες και 'ανεβηκαν' μεσω διαγραμματων, -και αφορουν την Mito 155-
το GP Abarth και η Mito 155 φορουν ακριβως τον ιδιο κινητηρα, το SS εχει μεγαλυτερη τουρμπινα...
'Να υπενθυμίσουμε ότι η αύξηση της ιπποδύναμης έναντι του ** απλού Abarth, που μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με τη MiTo**, επετεύχθη μέσω μιας μεγαλύτερης τουρμπίνας της Garrett με μέγιστη πίεση 1,5 bar και αλλαγών στην πολλαπλή εξαγωγής'

http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12824

Aμα βαριεσαι να απαντησεις σε ολα βαλε τουλαχιστον ενα
link, με τις προδιαγραφες της τουρμπινας του Mito 155 vs GP Abarth 155, που ισχυριζεσαι
οτι υπαρχουν διαφορες...

Γρηγορη δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα δυστυχως τα γραφηματα που εβαλες 'κρεμανε' τους 4Τ. Η ομοιοτητα των καμπυλων των δυο δυναμομετρησεων ειναι ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ που δυστυχως δειχνει οτι οι 4Τ πηραν κοπια τη δυναμομετρηση του Abarth και την εβαλαν στη MiTo και μαλιστα χωρις να το γραφουν πουθενα... Δες πραγματικα ειναι ακριβως ιδιες, δεν ξεφευγει μισος ιππος σε καμια σαλ!!! Τωρα αν ειναι ιδια η οχι τα μοτερ δεν ξερω. Σιγουρα θα ειναι σχεδον ιδια. Αλλα οι 4Τ στο συγκεκριμενο θεμα εκαναν