-
Πάνω που το θέμα γίνεται ενδιαφέρον είτε με φυσικούς τύπους (που δίνουν μια άλλη διάσταση στις συζητήσεις μας) είτε με μετρήσεις από διάφορα περιοδικά (που απομονώνουν τον παράγοντα του έλληνα χερά ή του δρακόφιδου), το σπάτε...
**Συγνώμη που κάναμε κάτι τέτοιο, πραγματικά συγνώμη. Αν είναι να το σπάμε (??), συνέχισε στην άλλη διάσταση. [mod]
Πάω να γράψω κι εγώ για το CERN στο θέμα του Scenic MKIII ** -
mod
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
red_monster@
Πανεμορφος κωλοςΝα σε ρωτησω:εχεις κανει κανενα ανοιγματακι με κανενα ανταγωνιστικο αυτοκινητο?
Γιατι εγω με το T-jet 120 εχω κανει διαφορα ανοιγματα και παει υπερβολικα καλα για τα αλογα του.Το 8.9 που δινει η εταιρεια ειναι απολυτα εφικτο τελικα με λιγη προσπαθεια.Το δικο σου πρεπει να πηγαινει πολυ γρηγορα.Καλα ως προς τις επιδοσεις και τους χρονους μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια..
δεν ειναι ευκολο να τους πετυχεις, ασε που η καθε εταιρεια συνηθως τους πετυχαινει με διαφορετικες συνθηκες..
παντως οπως το χω ξανασυζητησει θεωρω οτι η 155αρα ειναι σε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αυτοκινητο κοντα στα 8.5-9 για το 0-100...αρα η 120αρα αν εισαι σε ταξη 9.5 καλα θα ναι.
Ωραια παει αλλα αμβιβαλλω τρελλα οτι εχει 0-100 8 η 155αρα...Μόλις μάθεις να οδηγείς σωστά το τουρμομοτέρ , και με δεδομένα τα ηλεκτρονικά το >>
ΜΕ τι συνθηκες μετρησεις (βασικα τα ατομα εννοω)?
Το εχεις μετρησει με καποιο οργανο και αν ναι με τι? φανταζομαι εννοεις πραγματικα 0-100 και οχι κοντερισια που ειχα ακουσει καποια στιγμη...΄
καμία 25αρια βαθμούς , 2 άτομα και 1/4 τεπόζιτου
v-box III
Μόλις κατέβει φίλος μου που δουλεύει σε περιοδικό , ίσως κάνω νέες μετρλησεις με πιο ανοιγμένο μοτέρΜε vβοχ εχεις πετυχει 0-100 κατω απο 8.5? Σε ποιο σημειο εχεις μετρησει?
Με v-box μετραω κατω απο 8,5 αρκετα ευκολα... Με δοκιμες +σωστες αλλαγες εχω δει και πολυ καλυτερα νουμερα. Το θεμα με τους δημοσιογραφους (απο οσο μπορω να καταλαβω) ειναι οτι δουλευουν ολα τα τουρμο σαν να ειναι βαγκ (τα οποια εχουν μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας και σημαντικα καλυτερες ψηλες)με αποτελεσμα,στα μεν βαγκ να πιανουν ευκολα τα εργ νουμερα,στα δε αλλα να εχουν αποκλιση
Π
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Για όποιον έχει απορίες σχετικά με το τι συμβαίνει με την απαιτούμενη ισχύ προκειμένου να επιτευχθεί επιτάχυνση με συγκεκριμένο ρυθμό κλπκλπ και θέλει επιστημονική τεκμηρίωση και όχι υποθέσεις επί τύπων, του προτείνω να διαβάσει το
Πανεπιστημιακή Φυσική Τόμος Α' Hugh D. Young Εκδόσεις Παπαζήση σελίδα 161 Κεφάλαιο 6-6:
Η ισχύς του αυτοκινήτου - μια ειδική μελέτη στις ενεργειακές σχέσεις.
Είναι ένα βιβλίο που παίρνουν πολλά πανεπιστημιακά τμήματα που κάνουν φυσική.
Για να επιταχύνεις, ενέργεια θες, που προκύπτει απ τον ρυθμό παροχής έργου, απ την ισχύ δλδ.Mε μικρή ροπή χρειαζόμαστε πολλές στροφές για την ίδια ισχύ, με μεγάλη ροπή χρειαζόμαστε λιγότερες στροφές για την ισχύ αυτή. Ανεξαρτήτως ροπής, η ισχύς καθορίζει τον ρυθμό που μπορείς να επιταχύνεις.
+1000000
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
@Κίκιζας: ότι αναφέρω έχει να κάνει με το τι έχω κάνει ΕΓΩ (ή οδηγοί που τους εμπιστεύομαι) στο δρόμο. Οι αναφορές και οι μετρήσεις περιοδικών είναι δικές σου...να το ξεκαθαρίσουμε αυτό!!
Εγω συμφωνησα με τα bold, γιατι γνωριζω απο τις μετρησεις που παρεθεσα απο τους 4τροχους, -δεν ειναι δικες μου!!! -, οτι οπως εγραψα και πριν, η Mito 155 δεν 'τα εχει' τα Cooper S R53 και το Golf GT 170, πολυ απλα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με v-box μετραω κατω απο 8,5 αρκετα ευκολα... Με δοκιμες +σωστες αλλαγες εχω δει και πολυ καλυτερα νουμερα. Το θεμα με τους δημοσιογραφους (απο οσο μπορω να καταλαβω) ειναι οτι δουλευουν ολα τα τουρμο σαν να ειναι βαγκ (τα οποια εχουν μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας και σημαντικα καλυτερες ψηλες)με αποτελεσμα,στα μεν βαγκ να πιανουν ευκολα τα εργ νουμερα,στα δε αλλα να εχουν αποκλιση
Ο χρονος σου, αν μιλας για το προσωπικο σου αυτοκινητο ειναι για μενα παραπανω απο καλος! (Επειδη εχω μετρησει παρα πολλες φορες με β μποξ ξερω ποσο δυσκολα βγαινουν οι χρονοι και ειδικα οταν πανε να πλησιασουν εργοστασιακα νουμερα )
Ποσα χιλιομετρα εχεις στο μοτερ σου? Σε ποιο μερος αν επιτρεπεται εχεις κανει μετρησεις (να δω μηπως εχουμε πετυχει κανενα ιδιο)?
Αλλαγες σε τι χρονο εισαι περιπου? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κίκιζας: ότι αναφέρω έχει να κάνει με το τι έχω κάνει ΕΓΩ (ή οδηγοί που τους εμπιστεύομαι) στο δρόμο. Οι αναφορές και οι μετρήσεις περιοδικών είναι δικές σου...να το ξεκαθαρίσουμε αυτό!!
Εγω συμφωνησα με τα bold, γιατι γνωριζω απο τις μετρησεις που παρεθεσα απο τους 4τροχους, -δεν ειναι δικες μου!!! -, οτι οπως εγραψα και πριν, η Mito 155 δεν 'τα εχει' τα Cooper S R53 και το Golf GT 170, πολυ απλα.
Χωρις να θελω να παρω καποιο μερος, το οτι stefan περασες τα ταδε δε σημαινει απαραιτητα οτι το δικο σου ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα, αλλα οτι μπορει εσυ να εισαι πολυ καλυτερος-γρηγοροτερος οδηγος απο τον αλλον (ξαναλεω οτι δεν αναιρω αυτο που λες, απλα εχε το σοβαρα στο νου σου)! Για να πειστεις ανοιξε με ενα ιδιο με το δικο σου και δες αν πας το ιδιο με τον αλλον...
Εχω δει με τα ματια μου σε μετρηση οδηγος να κανει με συμβατικο αυτοκινητο αλλαγη 2η σε 3η σε 0.2- την ωρα που εγω (χωρις να θελω να κατεβασω το σασμαν μου) εκανα με σορτ σιφτ κιολλας 0.5-0.6...ξερεις πως μεταφραζεται αυτο??εχω ανοιξει με το 106 μου που ειναι λιγο γαργαλιμενο 1.3 με οκταβια το παλιο με 180 αλογα με οδηγο παααρα πολυ γρηγορο απο πρωτες ρολαριστες και μεχρι τα 100 ημουν στον πισω προφυλακτηρα του! Αυτο δε σημαινει οτι παμε το ιδιο απλα ετυχε εκεινου στον συγκεκριμενο δρομο να σπιναρει τοσο ωστε εμενα να μου επιτρεψει να επιταχυνω και να μη μου ανοιγει... μετα τα 120 βεβαια ειχε μια δουλεια και εφυγε
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κίκιζας: ότι αναφέρω έχει να κάνει με το τι έχω κάνει ΕΓΩ (ή οδηγοί που τους εμπιστεύομαι) στο δρόμο. Οι αναφορές και οι μετρήσεις περιοδικών είναι δικές σου...να το ξεκαθαρίσουμε αυτό!!
Εγω συμφωνησα με τα bold, γιατι γνωριζω απο τις μετρησεις που παρεθεσα απο τους 4τροχους, -δεν ειναι δικες μου!!! -, οτι οπως εγραψα και πριν, η Mito 155 δεν 'τα εχει' τα Cooper S R53 και το Golf GT 170, πολυ απλα.
ΟΚ! Μαζί σου! Εγώ απλά το τόνισα γιατί δεν θέλω να έχω καμία σχέση με κανένα άμπαλο ελληνικό περιοδικό! Δεν θέλω ούτε να με επιβεβαιώνουν ούτε να με διαψεύδουν οι άχρηστες μετρήσεις τους!
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
@Κίκιζας: ότι αναφέρω έχει να κάνει με το τι έχω κάνει ΕΓΩ (ή οδηγοί που τους εμπιστεύομαι) στο δρόμο. Οι αναφορές και οι μετρήσεις περιοδικών είναι δικές σου...να το ξεκαθαρίσουμε αυτό!!
Εγω συμφωνησα με τα bold, γιατι γνωριζω απο τις μετρησεις που παρεθεσα απο τους 4τροχους, -δεν ειναι δικες μου!!! -, οτι οπως εγραψα και πριν, η Mito 155 δεν 'τα εχει' τα Cooper S R53 και το Golf GT 170, πολυ απλα.
Χωρις να θελω να παρω καποιο μερος, το οτι stefan περασες τα ταδε δε σημαινει απαραιτητα οτι το δικο σου ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα, αλλα οτι μπορει εσυ να εισαι πολυ καλυτερος-γρηγοροτερος οδηγος απο τον αλλον (ξαναλεω οτι δεν αναιρω αυτο που λες, απλα εχε το σοβαρα στο νου σου)! Για να πειστεις ανοιξε με ενα ιδιο με το δικο σου και δες αν πας το ιδιο με τον αλλον...
Εχω δει με τα ματια μου σε μετρηση οδηγος να κανει με συμβατικο αυτοκινητο αλλαγη 2η σε 3η σε 0.2- την ωρα που εγω (χωρις να θελω να κατεβασω το σασμαν μου) εκανα με σορτ σιφτ κιολλας 0.5-0.6...ξερεις πως μεταφραζεται αυτο??εχω ανοιξει με το 106 μου που ειναι λιγο γαργαλιμενο 1.3 με οκταβια το παλιο με 180 αλογα με οδηγο παααρα πολυ γρηγορο απο πρωτες ρολαριστες και μεχρι τα 100 ημουν στον πισω προφυλακτηρα του! Αυτο δε σημαινει οτι παμε το ιδιο απλα ετυχε εκεινου στον συγκεκριμενο δρομο να σπιναρει τοσο ωστε εμενα να μου επιτρεψει να επιταχυνω και να μη μου ανοιγει... μετα τα 120 βεβαια ειχε μια δουλεια και εφυγε
Κοίτα ο καθένας έχει την κρίση του και τα στάνταρ του. Όταν λέω ότι πέρασα ή με πέρασε κάποιος (στην ευθεία!!) εννοώ ότι για τα δικά μου δεδομένα εγώ και ο άλλο οδηγός εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τις δυνατότητες των αυτοκινήτων μας. Από κει και πέρα καλά κάνεις και είσαι δύσπιστος γιατί ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλο ξέρεις...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κοίτα ο καθένας έχει την κρίση του και τα στάνταρ του. Όταν λέω ότι πέρασα ή με πέρασε κάποιος (στην ευθεία!!) εννοώ ότι για τα δικά μου δεδομένα εγώ και ο άλλο οδηγός εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τις δυνατότητες των αυτοκινήτων μας. Από κει και πέρα καλά κάνεις και είσαι δύσπιστος γιατί ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλο ξέρεις...
Eννοειται, γι αυτο κιολας απο την αρχη ειπα πως δεν εχω σκοπο να παρω καποιου το μερος.
Και γω ειμαι της αποψης οτι γενικα τα περιοδικα δεν ειναι παντα η πραγματικοτητα για διαφορους λογους (καλους ή κακους)...
Η δυσπιστια μου γενικως ειναι οχι στο αν υπηρξε το συγκεκριμενο αποτελεσμα, αλλα στο αν οι συνθηκες συμβαδιζουν με το αποτελεσμα.Ποσο διαφορα ειχατε με τα λοιπα και σε τι ανοιγματα?
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Mε μικρή ροπή χρειαζόμαστε πολλές στροφές για την ίδια ισχύ, με μεγάλη ροπή χρειαζόμαστε λιγότερες στροφές για την ισχύ αυτή. Ανεξαρτήτως ροπής, η ισχύς καθορίζει τον ρυθμό που μπορείς να επιταχύνεις.
+1000000
Σωστά. Μία μικρή υποσημείωση.
Ότι τα μεγέθη της ροπής, της ισχύος και της επιτάχυνσης βρίσκονται πάντα και σε συνάρτηση με την αντίσταση που πρέπει να υπερνικηθεί, είτε αυτή ονομάζεται βάρος, είτε κλίση. Όσο η αντίσταση αυξάνεται, τόσο ο ρόλος της ροπής στην επιτάχυνση ενισχύεται έναντι της ισχύος. Για να δώσουμε και ένα απλό παράδειγμα, για όσους δεν έχουν ξεκαθαρίσει απόλυτα αυτές τις έννοιες, ροπή είναι η δύναμη που ο ποδηλάτης ασκεί προκειμένου το πετάλι να κάνει μια πλήρη περιστροφή, ισχύς είναι το πόσες πεταλιές τέτοιας δύναμης θα κάνει σε ένα λεπτό π.χ. Σε μηδενική αντίσταση, π.χ. σε μια κατηφόρα, δεν μας ενδιαφέρει τόσο η δύναμη της πεταλιάς (ροπή), όσο το πόσο γρήγορα γίνεται (ισχύς), για αυτό βάζουμε το 'μακρύ' γρανάζι και μαζεύουμε χιλιόμετρα. Σε μια ανηφόρα, όμως, μεγαλύτερο ρόλο στην επιτάχυνση (ανάλογα με την κλίση κ.λπ.), αποκτά η ροπή, γιατί πρέπει να υπερνικηθεί μια αντίσταση. Κάτι ανάλογο ισχύει και στα αυτοκίνητα, π.χ. σε μια F1 των max600kg (με υγρά+οδηγό), μιας και αναφέρθηκε, 30Kgm είναι υπεράρκετα (δείτε και οι μοτοσικλέτες πόσα βγάζουν και πώς πηγαίνουν), 30 κιλά ροπής όμως σε ένα φορτηγό π.χ. δεν φτάνουν ούτε για να γυρίσουν τη μίζα.Οπότε, για να έρθουμε και on topic, όσο τα αυτοκίνητα βαραίνουν, τόσο η ροπή είναι αυτή που αρχίζει να παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην προσπάθειά τους να επιταχύνουν. Η οποία πάντα είναι σε συνάρτηση με το γρανάζωμα φυσικά, οπότε μπορεί να έχουμε κάποιες σχετικά μεγάλες αποκλίσεις σε σχέση με τις τιμές που ανακοινώνονται. Δηλαδή, για την MiTo αν είχε ατμοσφαιρικό μοτέρ 155 ίππων, και καμιά 19-20αριά κιλά ροπής, θα έπρεπε να επιλέξουμε μια πάρα πολύ κοντή κλιμάκωση για να πλησιάσει (ή ξεπεράσει, ανάλογα), την ροπή του Tjet με το υπάρχον γρανάζωμα (το οποίο είναι και σχετικά κοντό παρεμπιπτόντως).
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Κοίτα ο καθένας έχει την κρίση του και τα στάνταρ του. Όταν λέω ότι πέρασα ή με πέρασε κάποιος (στην ευθεία!!) εννοώ ότι για τα δικά μου δεδομένα εγώ και ο άλλο οδηγός εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τις δυνατότητες των αυτοκινήτων μας. Από κει και πέρα καλά κάνεις και είσαι δύσπιστος γιατί ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλο ξέρεις...
Eννοειται, γι αυτο κιολας απο την αρχη ειπα πως δεν εχω σκοπο να παρω καποιου το μερος.
Και γω ειμαι της αποψης οτι γενικα τα περιοδικα δεν ειναι παντα η πραγματικοτητα για διαφορους λογους (καλους ή κακους)...
Η δυσπιστια μου γενικως ειναι οχι στο αν υπηρξε το συγκεκριμενο αποτελεσμα, αλλα στο αν οι συνθηκες συμβαδιζουν με το αποτελεσμα.Ποσο διαφορα ειχατε με τα λοιπα και σε τι ανοιγματα?
Mιλάς για κόντρα Mito-Golf GT και Mito-Cooper S 163hp??
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κοίτα ο καθένας έχει την κρίση του και τα στάνταρ του. Όταν λέω ότι πέρασα ή με πέρασε κάποιος (στην ευθεία!!) εννοώ ότι για τα δικά μου δεδομένα εγώ και ο άλλο οδηγός εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τις δυνατότητες των αυτοκινήτων μας. Από κει και πέρα καλά κάνεις και είσαι δύσπιστος γιατί ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλο ξέρεις...
Eννοειται, γι αυτο κιολας απο την αρχη ειπα πως δεν εχω σκοπο να παρω καποιου το μερος.
Και γω ειμαι της αποψης οτι γενικα τα περιοδικα δεν ειναι παντα η πραγματικοτητα για διαφορους λογους (καλους ή κακους)...
Η δυσπιστια μου γενικως ειναι οχι στο αν υπηρξε το συγκεκριμενο αποτελεσμα, αλλα στο αν οι συνθηκες συμβαδιζουν με το αποτελεσμα.Ποσο διαφορα ειχατε με τα λοιπα και σε τι ανοιγματα?
Mιλάς για κόντρα Mito-Golf GT και Mito-Cooper S 163hp??
Σε αυτα που τα περασες, για ποσο τα περασες και πως ηταν το ανοιγμα? (εννοω απο σταση, ρεπριζ)?
-
Ως γνωστόν από στάση δεν έχει νόημα να ανοίξεις με Mito. Μιλάω πάντα για ρεπρίζ και από 2α. Mito με Golf GT έχουν αρκετή διαφορά...περίπου 2 καρότσες μέχρι τα 130-140. Mito με Cooper S κομπρεσοράτο έχει μικρότερη διαφορά...1-1,5 καρότσα στις ίδιες ταχύτητες. Όλα αυτά συνήθως στη Βείκου στο ρεύμα προς Γαλάτσι. Δεν είμαι κοντράκιας ούτε έχω Mito απλά έχει τύχει να συμβούν με αυτοκίνητα φίλων...
-
Με κινητρο τη συζητηση περι επιταχυνσεων μπηκα στον κοπο να δω λιγο τα του κιβωτιου και τα του κινητηρα της MiTo 155. Στη δυναμομετρηση των 4Τ του Punto Abarth το μοτερ αποδιδει στους τροχους 144,7 ιππους στις 5500 σαλ. Αν βεβαια θεωρησουμε απωλειες γυρω στους 15-17 ιππους (ποτε δεν γραφουν οι 4Τ) κατι που εχουμε δει πολλες φορες στις δυναμομετρησεις αλλων περιοδικων στην εν λογω κατηγορια των γρηγορων supermini τοτε το μοτερ αποδιδει γυρω στα 160 αλογα, πραγμα που επιβεβαιωνει και τις δυναμομετρησεις αλλων περιοδικων. Ευτυχως για το μοτερ αυτο δεν ειχαμε μεγαλες διαφορες στον ειδικο τυπο . Εδω θα παρακαλουσα τον Κικιζα αν μπορει να σκαναρει το γραφημα και να το ανεβασει.Βλεποντας λοιπον την καμπυλη αποδοσης του μοτερ βλεπουμε οτι η ιπποδυναμη κανει σχεδον ενα συμμετρικο τοξο απο τις 4500 σαλ μεχρι τις 6500 σαλ που η δυναμη στους τροχους σε αυτες τις δυο περιπτωσεις ειναι 130 ιπποι, ενω ακριβως στο μεσο του τοξου (5500σαλ) δινει την ιπποδυναμη των 144,7 ιππων στον τροχο. **Ειναι λοιπον σαφες οτι ο μεσος ορος της τιμης της ιπποδυναμης σε αυτο το μοτερ ειναι μεγαλυτερος στο φασμα 4500-6500 στροφες. ** Τι σημαινει αυτο; ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...
Μετα πηρα το κιβωτιο και ειδα οτι αν αλλαζουμε στον κοφτη των 6500 σαλ καθε σχεση τοτε η επομενη σχεση εχει τις εξης σαλ:
απο κοφτη 1ης σε 2η: 3650 σαλ
απο κοφτη 2ης σε 3η: 4456 σαλ
απο κοφτη 3ης σε 4η: 4724 σαλ
απο κοφτη 4ης σε 5η: 5339 σαλ
απο κοφτη 5ης σε 6η: 5506 σαλΒλεπουμε λοιπον οτι καθε αλλαγη στον κοφτη πλην του 1η σε 2η μπαινει στο φασμα 4500-6500 σαλ. Οποτε οταν μιλαμε για 1η αν δεν αλλαξουμε στον κοφτη θα ειμαστε εγκληματιες γιατι ακομα και αν αλλαζουμε στον κοφτη οι στροφες πεφτουν στις 3650!!! Σε ολες τις αλλες ταχυτητες ειμαστε λιγοτερο εγκληματιες αν δεν αλλαξουμε στον ΚΟΦΤΗ, αλλα και παλι ειμαστε, γιατι με αλλαγη στον κοφτη παντα μπαινουμε στο φασμα 4500-6500...Θα πει καποιος αν αλλαξω απο 5η κοφτη σε 6η και παει 5506 τοτε μολις εχω ξεπερασει την μεγιστη ιπποδυναμη (5500), αρα ποιος ο λογος; Απλα να σκεφτει οτι αν αλλαζε χαμηλοτερα και λογω απολυτης συμμετριας του τοξου 4500-6500 απλα θα εχανε σε επιταχυνση. Γιατι τωρα ξεκινα απο το max και πεφτει σταδιακα, ενω στην αλλη περιπτωση θα ανεβαζε μεχρι την max ιπποδυναμη και μετα θα ξαναεπεφτε... ΟΠΟΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ MiTo 155 ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΙΒΩΤΙΟ, για να επιταχυνουμε οσο το δυνατον καλυτερα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ.
Τελος να τσιγκλισω λιγο τους φιλους κατοχους MiTo λεγοντας τους οτι το Punto HGT μου εχει μετρησεις απο τους 4Τ 0-100:8.9 , 0-160: 24.3 , 0-400:16.5/136 χλμ και 0-1000: 30.3/170 χλμ ενω η MiTo παλι απο το περιοδικο 4Τ 0-100:8.3, 0-160: 22.3 , 0-400:16.3/137 χλμ και 0-1000 : 29.8/177 χλμ. Αν λοιπον θεωρειτε πως κοντραρετε (χανοντας βεβαια) Mini Cooper S 163 τοτε σε ρολαριστη επιταχυνση απο 2η με 50 και αλλαγες κοφτη, τοτε και εγω ειμαι πολυ κοντα σας... Το εχω κανει γι'αυτο το λεω.
-
@Υugo
Χαιρομαι που βλεπω οτι συμφωνεις με το ιδανικο ελαχιστο δυνατο ευρος στροφων (οχι κατω απο τις 4,500σ.α.λ το 'πεσιμο' στροφων μετα απο καθε αλλαγη) που ανεφερα και εγω πριν, και μαλιστα το πηγες και ενα βημα παραπερα.
Αν θες, κανε μια επισημανση για τον τροπο υπολογισμου των στροφων μετα απο καθε αλλαγη, (απο 1η κοφτης σε 2α κλπ) που παραθετεις, γιατι δεν το πολυκαταλαβα για να ειμαι ειλικρινης.
Παραθετω το διαγραμμα δυναμομετρησης του GP Abarth (ιδιος κινητηρας με Mito 155),
τις επιδοσεις της σε συγκριτικο με 3 ανταγωνιστικα μοντελα, και το διαγραμμα με τις σχεσεις ταχυτητων της Mito. (αν βοηθαει στους υπολογισμους...)Σημειωτεον οτι η Mito Μετρηθηκε με τους μεγαλους εξτρα τροχους διαστασεων 215/40/18 με λαστιχα Dunlop SP Sport 01.
(4τροχοι Οκτωβριος, Νοεμβριος 2008) -
Ευχαριστω πολυ για την γρηγορη ανταποκριση και τα γραφηματα.Για τον υπολογισμο παιρνεις το διαγραμμα με την κλιμακωση του κιβωτιου. Βλεπεις πχ οτι η 1η κοφτιαζει στα 46 χλμ. Θεωρητικα αμα κανεις πολυ γρηγορη αλλαγη η ταχυτητα θα ειναι παλι 46 χλμ αντε 45 μετα την αλλαγη. Βλεπεις λοιπον οτι η 2η βγαζει 12.6 χλμ/1000 σαλ και διαιρεις το 46/12.6=3,650. Το πολλαπλασιαζεις επι 1000 και σου δινει τις 3650 σαλ... Αλλαγες στον κοφτη λοιπον.
ΥΓ: Το μονο που δεν μου αρεσε στις μετρησεις των 4Τ ειναι οτι εγιναν με 34 βαθμους θερμοκρασια. Σιγουρα δεν πεθαινει το μοτερ, αλλα δεν ειναι ό,τι καλυτερο να το μετρας με τοσο μεγαλη θερμοκρασια!!!
-
ξεκαθαρα πρεπει να πας κοφτη και αστους να λενε
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Μετα πηρα το κιβωτιο και ειδα οτι αν αλλαζουμε στον κοφτη των 6500 σαλ καθε σχεση τοτε η επομενη σχεση εχει τις εξης σαλ:
απο κοφτη 1ης σε 2η: 3650 σαλ
απο κοφτη 2ης σε 3η: 4456 σαλ
απο κοφτη 3ης σε 4η: 4724 σαλ
απο κοφτη 4ης σε 5η: 5339 σαλ
απο κοφτη 5ης σε 6η: 5506 σαλΒλεπουμε λοιπον οτι καθε αλλαγη στον κοφτη πλην του 1η σε 2η μπαινει στο φασμα 4500-6500 σαλ. Οποτε οταν μιλαμε για 1η αν δεν αλλαξουμε στον κοφτη θα ειμαστε εγκληματιες γιατι ακομα και αν αλλαζουμε στον κοφτη οι στροφες πεφτουν στις 3650!!! Σε ολες τις αλλες ταχυτητες ειμαστε λιγοτερο εγκληματιες αν δεν αλλαξουμε στον ΚΟΦΤΗ, αλλα και παλι ειμαστε, γιατι με αλλαγη στον κοφτη παντα μπαινουμε στο φασμα 4500-6500...Θα πει καποιος αν αλλαξω απο 5η κοφτη σε 6η και παει 5506 τοτε μολις εχω ξεπερασει την μεγιστη ιπποδυναμη (5500), αρα ποιος ο λογος; Απλα να σκεφτει οτι αν αλλαζε χαμηλοτερα και λογω απολυτης συμμετριας του τοξου 4500-6500 απλα θα εχανε σε επιταχυνση. Γιατι τωρα ξεκινα απο το max και πεφτει σταδιακα, ενω στην αλλη περιπτωση θα ανεβαζε μεχρι την max ιπποδυναμη και μετα θα ξαναεπεφτε... ΟΠΟΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ MiTo 155 ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΙΒΩΤΙΟ, για να επιταχυνουμε οσο το δυνατον καλυτερα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ.
)
Για την αλλαγη ταχυτητας πρεπει να λαβεις υπ οψιν οχι μονο την ισχυ που θα εχει το μοτερ μετα την αλλαγη, αλλα και πριν! Η Ισχυς πριν και μετα την αλλαγη πρεπει να ειναι ακριβως η ιδια για να εχεις τη μεγιστη επιταχυνση (η ισχυς συμπεριλαμβανει συνολικα την ενοια της επιταχυνσης ασχετα με το ποια ταχυτητα εχεις. ) Με 5η αποκλειεται να αλλαζεις στον κοφτη γιατι οταν εισαι με 5η με 6500 εχεις 133 αλογα περιπου ενω οταν βαλεις 6η το μοτερ παει στις 5500 και εχει 144 αλογα.
Αν αλλαζες στις 5800 πχ θα ειχες 140 αλογα και μετα θα πηγαινες στις 4800 με 140 αλογα παλι!
Η διαφορα με πριν ειναι οτι απο τις 6000 εως τις 6500 (που μεταφραζευ\ται απο τα 160-180 πχ χιλιομετρα) εχεις επιταχυνει με συνολικα 140-133=7 αλογα λιγοτερα!
Αντε οπως βλεπω την καμπυλη μεχρι 3η να θελει κοφτη... με τιποτα παραπανω.
Ολες στον κοφτη θελουν μοτερ που εχουν μεγιστη ισχυ ΠΑΝΩ στον κοφτη, βλεπε type r κτλ! Ολα τα αλλα χανουν με αλλαγες πανω στον κοφτη.
Με τα τουρμπο (για να μπουμε και στο θεμα της μιτο παλι) ειναι ακομα πιο περιπλοκο μιας και δεν ανεβαζει ιδια πιεση σε ολες τις ταχυτητες οποτε για να εχεις τελεια ακριβεια θελεις πολλες δοκιμες -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ξεκαθαρα πρεπει να πας κοφτη και αστους να λενεΜονο το ραλισιο μοτερ, οπως του 207 θελει πανω στον κοφτη!
σκεψου το και αλλιως... αν με το διαγραμμα της μιτο θελει αλλαγες πανω στον κοφτη τοτε με ποιο διαγραμμα δεν θα θελει?
Και μηπως στα περιοδικα δεν κανουν σωστες αλλαγες γι αυτο δεν εχει και μεγαλες διαφορες με το 207, που θα επρεπε να εχει?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008