Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUBARU IMPREZA WRX - ΤΙ ΕΓΙΝΕ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUBARU IMPREZA WRX - ΤΙ ΕΓΙΝΕ?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    37
    367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jbk last edited by

      Οντως το ralliart ειναι αλλη πονεμενη ιστορια... Αληθεια ποσο το κοστολογουν? Δοκιμη στην Ελλαδα εχει γινει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        grig82 last edited by

        Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
        Είναι και θύμα των καιρών, η rally replica φιλοσοφία έχει σταματήσει προ πολλού να πουλάει

        Δυστυχώς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης grig82 έγραψε:

          Είναι και θύμα των καιρών, η rally replica φιλοσοφία έχει σταματήσει προ πολλού να πουλάει

          Δυστυχώς.

          ευτυχώς!

          πάντως όσο μου άρεσαν τα προηγούμενα, να οδηγώ, να βρίσκομαι μέσα τους, τόσο με απογοήτευσε αυτό! Πήγα να το πάρω με κλειστά τα μάτια στην αντιπροσωπεία της Βουλιαγμένης και πέραν του ότι με έγραψαν επιμελώς, ξαναπήγα, το οδήγησα και με το που άνοιξα τα μάτια μου για να βγω από το ημιυπόγειο γκαράζ τους έπαθα σοκ! και τα καθίσματα που κάνουν τραμπάλα χωρίς να κινείται!? οι διακόπτες που νομίζεις ότι σε καμιά στροφή θα αλλάξουν θέση? Οι πόρτες που θυμίζουν αγροτικό Νισσάν του 70! Η τετρακίνηση του που κατάφεραν να την κάνουν πιο υποστροφική από αυτή του S3 στην απλή ρύθμιση της? Το εξωτερικό σχέδιο!!!!!????!?!??!?! μαμμαμμμμαμμμαλακία! Η απαράδεκτη αρχική του τιμή! Πως την έχουν δει εκεί μέσα στην σουπαρτού ελλάς?!? Πόσο βγάζουν τέλος πάντων! Γνωρίζω στελέχη της που πέρνουν ακριβότερα μοντέλα τζάμπα χωρίς να μειώνουν το απαραίτητο κέρδος/ μέρισμα τους στην εισαγωγή!??!?!?!?? και τέλος πάντων. Πάει, θέλετε αυτοκίνητο Ή αγωνιστικό! Αποφασίστε! Για να αποφασίσει κι η σουπαρτού! και, ΝΑΙ, οι Ιάπωνες είναι εκτός τόπου και χρόνου στο μάρκετιγκ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Η γενικότερη μου άποψη είναι πως έχουν αρχίσει να μειώνονται κ τα evo που κυκλοφορούν. Ειδικότερα 10άρια έχω δει ελάχιστα, οπότε πράγματι οι ρέπλικες έχουν σταματήσει να πουλάνε τρελά όπως παλιότερα. Αλλά την θέλεις κ την ρημάδα την άνεση όπως λέει ο qsis, όταν δίνεις κάποια χρήματα. Μακάρι να μέναμε όλοι πάνω στα βουνά κ να είμασταν κ οδηγάρες, ώστε να τα χαιρόμαστε κάθε μέρα, ΑΛΛΑ δεν είναι έτσι πλέον. Το αμάξι αποτελεί ΚΑΙ εργαλείο μετακίνησης.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas-daskalakis last edited by

              Στο site της Subaru στην Αγγλία (http://www.subaru.co.uk), θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει μια ξεχωριστή έκδοση impreza sti με 330 άλογα (Επίσημο, της εκεί αντιπροσωπείας SUBARU). Από την ελληνική αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και, φυσικά, δεν μπορούν να το φέρουν από κάπου.
              Μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει κάποιος τρόπος να έρθει το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα, και μάλιστα αριστεροτίμονο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Ο χρήστης Ανδρέας Δασκαλάκης έγραψε:
                Στο site της Subaru στην Αγγλία (http://www.subaru.co.uk), θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει μια ξεχωριστή έκδοση impreza sti με 330 άλογα (Επίσημο, της εκεί αντιπροσωπείας SUBARU). Από την ελληνική αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και, φυσικά, δεν μπορούν να το φέρουν από κάπου.
                Μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει κάποιος τρόπος να έρθει το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα, και μάλιστα αριστεροτίμονο;

                Φίλε μου απ τη στιγμή που η έκδοση δεν είναι της μαμάς Subaru αλλά της αγγλικής αντιπροσωπείας, η εδώ αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να σου φέρει τέτοιο μοντέλο.
                Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις τι ακριβώς τροποποιήσεις κάνει η αγγλική αντιπροσωπεία και να παραγγείλεις από εκεί τα parts που χρησιμοποιούν ώστε να τα τοποθετήσεις εδώ. Εκτός αν η παρέμβαση που γίνεται είναι στον εγκέφαλο οπότε δεν ξέρω αν θα στέλνουν το πρόγραμμα.
                Πέραν αυτού, η ελληνική Subaru δύσκολο να σου δώσει εγγύηση για το αμάξι μετά τις αλλαγές αυτές.

                Η ιστορία μου θυμίζει κάτι σαν το Evo FQ400 που έβγαινε μόνο δεξιοτίμονο και δεν το είδαμε ποτέ εδώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Νέος. Η Prodrive επιμελείται την έκδοση 330. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το αναβαθμίσεις εσύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimitris60 last edited by

                    Στην Αμερικη εχουν sedan.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
                      Στην Αμερικη εχουν sedan.

                      Το οποίο με τη σειρά του 'σφύζει απο ομορφάδα'

                      Α ρε Subaru,μπορούσες πολύ πολύ καλύτερα :

                      απο το καινούργιο είτε :

                      είτε

                      Απο το παλιό,endless options

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Όσο και να το προσπαθείς ... Δεν βλέπετε με τίποτα .... είναι πολύ χάλια.
                        Μα καλά τι σκέφτονται εκεί τα ?
                        ή καλύτερα , σκέφτονται ?

                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                        Η Subaru πήγε να πιάσει μεγαλύτερο μέρος του κοινού και πήρε τα απαυτά της με το νέο Impreza/WRX/STI.

                        -Στις πολιτικές απλές εκδόσεις με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες δεν έχει δύναμη για να του χρησιμεύσει η τετρακίνηση => αποτέλεσμα να είναι αργό, να καίει και να κοστίζει πολλά. Fail.

                        -Σαν WRX μαλάκωσε για να μην είναι τόσο σκληροπυρηνικό και να το αγοράσει και κανένας άλλος εκτός από τους κλασσικούς Subarόβιος. Αμ δε, ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει και προσφέρει πια άνεση, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλησης, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, μούρη (παίζει κι αυτό ρόλο), άλματα στην μείωση της κατανάλωσης για καθημερινή χρήση. Σε τι από αυτά τα πηγαίνει καλύτερα το Subaru μπροστά στον refined ανταγωνισμό; Χμ για να σκεφτώ. Σε τίποτα. Fail.

                        -Σαν STI ήπιε τσάι από το Evo X και έχασε το πρεστίζ καθώς στις δοκιμές δεν το πλησιάζει καν (αλλά λόγω της πολύ μικρότερης τιμής του STI εγώ θα το έπαιρνα). Απ την άλλη στα ίδια και λιγότερα λεφτά παίζει το S3 που είναι σαφώς πιο τσίλικο και εύχρηστο. Fail.

                        Εκτός αυτού σε κάθε έκδοσή του έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα εσωτερικό που σε γυρνάει πίσω στα 90'ς με τα πλαστικά και την συναρμογή που έχει.
                        Δεν υπάρχει καμία κατηγορία που το νέο Impreza να άγγιξε ιδιαίτερα επιτυχώς αυτή τη φορά.

                        +1000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          everville last edited by

                          Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ !! Όπως και μου άρεσε και το προηγούμενο επίσης. Απλά επειδή είναι τελείως διαφορετικός / ριζικός σχεδιασμός μάλλον δυσκολεύονται πολλοί να το χωνέψουν / να το δεχτούν.
                          Το πιθανότερο είναι ότι ούτε στη Subaru της Ελλάδας τους καθησε καλά το σχέδιο και απλά δεν το προωθήσανε καθόλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Με τα λεφτά που έκανε την περίοδο του μειωμένου ΕΕΤΤ ήταν τρομερό value for money δεδομένων των δυνατοτήτων του. Βασικά στις εκδόσεις WRX/STI έχει μια ραλιτζίδικη αγριάδα που εμένα μου αρέσει και δεν είναι απαραίτητο να είναι όμορφο ένα αμάξι με hardcore προσανατολισμό (ας λένε ότι είναι πιο μαλακό μπλαμπλαμπλα το αμάξι παραμένει σκληροπυρηνικού καφροπροσανατολισμού) . Το σχέδιό του με τα φουσκώματα και τουςπροφυλακτήρες δεν θυμίζει ότι βγαίνει και σε 'πολιτικές' αδερφίστικες εκδόσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fpolis last edited by

                              Λάβετε υπόψιν και τις μαιμουδοδουλιές της Σουμπαρού Ελλάς όταν σε συνεργασία με Καλφακάκο τούρμπιζαν τα 1600άρια και έταζαν άλογα (143 και 180) που μόνο στα όνειρά τους ήταν αληθινά.

                              Η απάτη μαθεύτηκε και πιστεύω πως η σουμπαρού πληρώνει και αυτές τις λαμογιές σήμερα, (μαζί με το σχεδιασμό που αμφισβητείτε πολύ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                2.000cc
                                άσχημο
                                μαλακό
                                αργό
                                εσωτερικό
                                κατανάλωση

                                δεν φτάνει μόνο η 4κίνηση για να πουλήσει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jbk last edited by

                                  Ολα τα παραπανω για το WRX τα αναφερεις? Γιατι το WRX ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. Αργο γιατι? και σε σχεση με ποιο?
                                  Το διλιτρο ναι, ειναι λιγο αργο απο σταση, αλλα στα σκαρτα 22000...Το πατημα ειναι ακομα εξαιρετικο οπως και ο σπορτιφ προσανατολισμος. Απλα παρεξηγημενο ελεω μαρκετινγκ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    εμενα μ αρεσει μονο το 22Β

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
                                      Λάβετε υπόψιν και τις μαιμουδοδουλιές της Σουμπαρού Ελλάς όταν σε συνεργασία με Καλφακάκο τούρμπιζαν τα 1600άρια και έταζαν άλογα (143 και 180) που μόνο στα όνειρά τους ήταν αληθινά.

                                      Η απάτη μαθεύτηκε και πιστεύω πως η σουμπαρού πληρώνει και αυτές τις λαμογιές σήμερα, (μαζί με το σχεδιασμό που αμφισβητείτε πολύ)

                                      μην ξεχνάμε και τα 330 ολόκληρα άλογα που επίσης έβαζε εν Ελλάδι κι έβγαζε στα όνειρά τους...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        νομιζω οτι με τις συγκεκριμενες βελτιωσεις στα 1600αρια υπηρχαν θεματα αξιοπιστιας και αφου παραπονεθηκαν οι κατοχοι στην subaru ιαπωνιας, εβαλε αυτη χερι στην εδω αντιπροσωπεια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr