-
Οντως το ralliart ειναι αλλη πονεμενη ιστορια... Αληθεια ποσο το κοστολογουν? Δοκιμη στην Ελλαδα εχει γινει?
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Είναι και θύμα των καιρών, η rally replica φιλοσοφία έχει σταματήσει προ πολλού να πουλάειΔυστυχώς.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Είναι και θύμα των καιρών, η rally replica φιλοσοφία έχει σταματήσει προ πολλού να πουλάει
Δυστυχώς.
ευτυχώς!
πάντως όσο μου άρεσαν τα προηγούμενα, να οδηγώ, να βρίσκομαι μέσα τους, τόσο με απογοήτευσε αυτό! Πήγα να το πάρω με κλειστά τα μάτια στην αντιπροσωπεία της Βουλιαγμένης και πέραν του ότι με έγραψαν επιμελώς, ξαναπήγα, το οδήγησα και με το που άνοιξα τα μάτια μου για να βγω από το ημιυπόγειο γκαράζ τους έπαθα σοκ! και τα καθίσματα που κάνουν τραμπάλα χωρίς να κινείται!? οι διακόπτες που νομίζεις ότι σε καμιά στροφή θα αλλάξουν θέση? Οι πόρτες που θυμίζουν αγροτικό Νισσάν του 70! Η τετρακίνηση του που κατάφεραν να την κάνουν πιο υποστροφική από αυτή του S3 στην απλή ρύθμιση της? Το εξωτερικό σχέδιο!!!!!????!?!??!?! μαμμαμμμμαμμμαλακία! Η απαράδεκτη αρχική του τιμή! Πως την έχουν δει εκεί μέσα στην σουπαρτού ελλάς?!? Πόσο βγάζουν τέλος πάντων! Γνωρίζω στελέχη της που πέρνουν ακριβότερα μοντέλα τζάμπα χωρίς να μειώνουν το απαραίτητο κέρδος/ μέρισμα τους στην εισαγωγή!??!?!?!?? και τέλος πάντων. Πάει, θέλετε αυτοκίνητο Ή αγωνιστικό! Αποφασίστε! Για να αποφασίσει κι η σουπαρτού! και, ΝΑΙ, οι Ιάπωνες είναι εκτός τόπου και χρόνου στο μάρκετιγκ!
-
Η γενικότερη μου άποψη είναι πως έχουν αρχίσει να μειώνονται κ τα evo που κυκλοφορούν. Ειδικότερα 10άρια έχω δει ελάχιστα, οπότε πράγματι οι ρέπλικες έχουν σταματήσει να πουλάνε τρελά όπως παλιότερα. Αλλά την θέλεις κ την ρημάδα την άνεση όπως λέει ο qsis, όταν δίνεις κάποια χρήματα. Μακάρι να μέναμε όλοι πάνω στα βουνά κ να είμασταν κ οδηγάρες, ώστε να τα χαιρόμαστε κάθε μέρα, ΑΛΛΑ δεν είναι έτσι πλέον. Το αμάξι αποτελεί ΚΑΙ εργαλείο μετακίνησης.
-
Στο site της Subaru στην Αγγλία (http://www.subaru.co.uk), θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει μια ξεχωριστή έκδοση impreza sti με 330 άλογα (Επίσημο, της εκεί αντιπροσωπείας SUBARU). Από την ελληνική αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και, φυσικά, δεν μπορούν να το φέρουν από κάπου.
Μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει κάποιος τρόπος να έρθει το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα, και μάλιστα αριστεροτίμονο; -
Ο χρήστης Ανδρέας Δασκαλάκης έγραψε:
Στο site της Subaru στην Αγγλία (http://www.subaru.co.uk), θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει μια ξεχωριστή έκδοση impreza sti με 330 άλογα (Επίσημο, της εκεί αντιπροσωπείας SUBARU). Από την ελληνική αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και, φυσικά, δεν μπορούν να το φέρουν από κάπου.
Μήπως γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει κάποιος τρόπος να έρθει το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα, και μάλιστα αριστεροτίμονο;Φίλε μου απ τη στιγμή που η έκδοση δεν είναι της μαμάς Subaru αλλά της αγγλικής αντιπροσωπείας, η εδώ αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να σου φέρει τέτοιο μοντέλο.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις τι ακριβώς τροποποιήσεις κάνει η αγγλική αντιπροσωπεία και να παραγγείλεις από εκεί τα parts που χρησιμοποιούν ώστε να τα τοποθετήσεις εδώ. Εκτός αν η παρέμβαση που γίνεται είναι στον εγκέφαλο οπότε δεν ξέρω αν θα στέλνουν το πρόγραμμα.
Πέραν αυτού, η ελληνική Subaru δύσκολο να σου δώσει εγγύηση για το αμάξι μετά τις αλλαγές αυτές.Η ιστορία μου θυμίζει κάτι σαν το Evo FQ400 που έβγαινε μόνο δεξιοτίμονο και δεν το είδαμε ποτέ εδώ.
-
Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Νέος. Η Prodrive επιμελείται την έκδοση 330. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το αναβαθμίσεις εσύ.
-
Στην Αμερικη εχουν sedan.
-
-
Όσο και να το προσπαθείς ... Δεν βλέπετε με τίποτα .... είναι πολύ χάλια.
Μα καλά τι σκέφτονται εκεί τα ?
ή καλύτερα , σκέφτονται ?Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η Subaru πήγε να πιάσει μεγαλύτερο μέρος του κοινού και πήρε τα απαυτά της με το νέο Impreza/WRX/STI.-Στις πολιτικές απλές εκδόσεις με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες δεν έχει δύναμη για να του χρησιμεύσει η τετρακίνηση => αποτέλεσμα να είναι αργό, να καίει και να κοστίζει πολλά. Fail.
-Σαν WRX μαλάκωσε για να μην είναι τόσο σκληροπυρηνικό και να το αγοράσει και κανένας άλλος εκτός από τους κλασσικούς Subarόβιος. Αμ δε, ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει και προσφέρει πια άνεση, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλησης, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, μούρη (παίζει κι αυτό ρόλο), άλματα στην μείωση της κατανάλωσης για καθημερινή χρήση. Σε τι από αυτά τα πηγαίνει καλύτερα το Subaru μπροστά στον refined ανταγωνισμό; Χμ για να σκεφτώ. Σε τίποτα. Fail.
-Σαν STI ήπιε τσάι από το Evo X και έχασε το πρεστίζ καθώς στις δοκιμές δεν το πλησιάζει καν (αλλά λόγω της πολύ μικρότερης τιμής του STI εγώ θα το έπαιρνα). Απ την άλλη στα ίδια και λιγότερα λεφτά παίζει το S3 που είναι σαφώς πιο τσίλικο και εύχρηστο. Fail.
Εκτός αυτού σε κάθε έκδοσή του έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα εσωτερικό που σε γυρνάει πίσω στα 90'ς με τα πλαστικά και την συναρμογή που έχει.
Δεν υπάρχει καμία κατηγορία που το νέο Impreza να άγγιξε ιδιαίτερα επιτυχώς αυτή τη φορά.+1000
-
Πάντως εμένα μου αρέσει πολύ !! Όπως και μου άρεσε και το προηγούμενο επίσης. Απλά επειδή είναι τελείως διαφορετικός / ριζικός σχεδιασμός μάλλον δυσκολεύονται πολλοί να το χωνέψουν / να το δεχτούν.
Το πιθανότερο είναι ότι ούτε στη Subaru της Ελλάδας τους καθησε καλά το σχέδιο και απλά δεν το προωθήσανε καθόλου. -
Με τα λεφτά που έκανε την περίοδο του μειωμένου ΕΕΤΤ ήταν τρομερό value for money δεδομένων των δυνατοτήτων του. Βασικά στις εκδόσεις WRX/STI έχει μια ραλιτζίδικη αγριάδα που εμένα μου αρέσει και δεν είναι απαραίτητο να είναι όμορφο ένα αμάξι με hardcore προσανατολισμό (ας λένε ότι είναι πιο μαλακό μπλαμπλαμπλα το αμάξι παραμένει σκληροπυρηνικού καφροπροσανατολισμού) . Το σχέδιό του με τα φουσκώματα και τουςπροφυλακτήρες δεν θυμίζει ότι βγαίνει και σε 'πολιτικές' αδερφίστικες εκδόσεις
-
Λάβετε υπόψιν και τις μαιμουδοδουλιές της Σουμπαρού Ελλάς όταν σε συνεργασία με Καλφακάκο τούρμπιζαν τα 1600άρια και έταζαν άλογα (143 και 180) που μόνο στα όνειρά τους ήταν αληθινά.
Η απάτη μαθεύτηκε και πιστεύω πως η σουμπαρού πληρώνει και αυτές τις λαμογιές σήμερα, (μαζί με το σχεδιασμό που αμφισβητείτε πολύ)
-
2.000cc
άσχημο
μαλακό
αργό
εσωτερικό
κατανάλωσηδεν φτάνει μόνο η 4κίνηση για να πουλήσει
-
Ολα τα παραπανω για το WRX τα αναφερεις? Γιατι το WRX ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. Αργο γιατι? και σε σχεση με ποιο?
Το διλιτρο ναι, ειναι λιγο αργο απο σταση, αλλα στα σκαρτα 22000...Το πατημα ειναι ακομα εξαιρετικο οπως και ο σπορτιφ προσανατολισμος. Απλα παρεξηγημενο ελεω μαρκετινγκ! -
εμενα μ αρεσει μονο το 22Β
-
Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
Λάβετε υπόψιν και τις μαιμουδοδουλιές της Σουμπαρού Ελλάς όταν σε συνεργασία με Καλφακάκο τούρμπιζαν τα 1600άρια και έταζαν άλογα (143 και 180) που μόνο στα όνειρά τους ήταν αληθινά.Η απάτη μαθεύτηκε και πιστεύω πως η σουμπαρού πληρώνει και αυτές τις λαμογιές σήμερα, (μαζί με το σχεδιασμό που αμφισβητείτε πολύ)
μην ξεχνάμε και τα 330 ολόκληρα άλογα που επίσης έβαζε εν Ελλάδι κι έβγαζε στα όνειρά τους...
-
νομιζω οτι με τις συγκεκριμενες βελτιωσεις στα 1600αρια υπηρχαν θεματα αξιοπιστιας και αφου παραπονεθηκαν οι κατοχοι στην subaru ιαπωνιας, εβαλε αυτη χερι στην εδω αντιπροσωπεια
SUBARU IMPREZA WRX - ΤΙ ΕΓΙΝΕ?