-
Σχετικα με τα περιοδικα προσωπικα δεν δινω σημασια.Ομως σε αλλο θεμα μιλατε μιλανε για ροπη και επιταχυνση με μετρηση την τιμη ιπποδυναμης η οποια ειναι αλληλενδητη.
Βαση της εμπειριας μου δεν γινεται εστω και στιγμιαια να μην ανεβαινει το μεγεθος της ποσοτητας της χαμενης ενεργειας (ιπποδυναμης) στο Μπραβο.
Επειδη στην πραξη ολα ανατρεπονται τελικα ισως βρω δυναμομετρηση του φιατ με over boost γιατι πιστευω οτι τα 150 ειναι σιγουρα παραπανω.
Ας σκεφτουμε ποσα καινουρια τουρμπο εχουν over και ποσα αλλογα βγαζουν .
Ιtaliano speaking!
Παντος στην 'Διασταση' Αγρινιου που ρωτησα τον αντιπροσωπο μου ανεφερε για 155 αλλογα.
Οχι οτι ειμαι ευκολοπιστος αλλα λογικα ισχυει!
Επισης οι συγκρισεις των περιοδικων δεν μπορουμε να πουμε οτι ειναι αντικειμενικες αλλα και οι κατασκευαστες κρυβουν πραγματα και εχει αποδειχτει αυτο και το ξερουμε ολοι ειδικα σε ιπποδυναμεις και τουρμποκινητα! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σχετικα με τα περιοδικα προσωπικα δεν δινω σημασια.Ομως σε αλλο θεμα μιλατε μιλανε για ροπη και επιταχυνση με μετρηση την τιμη ιπποδυναμης η οποια ειναι αλληλενδητη.
Βαση της εμπειριας μου δεν γινεται εστω και στιγμιαια να μην ανεβαινει το μεγεθος της ποσοτητας της χαμενης ενεργειας (ιπποδυναμης) στο Μπραβο.
Επειδη στην πραξη ολα ανατρεπονται τελικα ισως βρω δυναμομετρηση του φιατ με over boost γιατι πιστευω οτι τα 150 ειναι σιγουρα παραπανω.
Ας σκεφτουμε ποσα καινουρια τουρμπο εχουν over και ποσα αλλογα βγαζουν .
Ιtaliano speaking!
Παντος στην 'Διασταση' Αγρινιου που ρωτησα τον αντιπροσωπο μου ανεφερε για 155 αλλογα.
Οχι οτι ειμαι ευκολοπιστος αλλα λογικα ισχυει!
Επισης οι συγκρισεις των περιοδικων δεν μπορουμε να πουμε οτι ειναι αντικειμενικες αλλα και οι κατασκευαστες κρυβουν πραγματα και εχει αποδειχτει αυτο και το ξερουμε ολοι ειδικα σε ιπποδυναμεις και τουρμποκινητα!Πως μπορει να δυναμομετρηθει ενα στιγμιαιο (μερικα sec) overboost?
Μας λες και μας italiano?
Eπειδη λες εσυ οτι οι συγκρισεις των περιοδικων δεν ειναι αντικειμενικες δεν σημαινει
οτι ισχυει κιολας!
Οταν ειδικα π.χ τα Γερμανικα εχουν συνολικους βαθμους αξιολογησης σε επιμερους κατηγοριες οπως : χωρους (με μετρηση απο ειδικο εξοπλισμο) κινητηρας, αποσβεση αναρτησης-ανεση (μετρηση) επιδοσεις (οργανα μετρησης) αυτα τι ειναι, ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δηλαδη?
Πλακα μας κανεις?
Οτι πολλα αυτοκινητα σε δυναμομετρησεις βγαζουν περισσοτερους ιππους απο αυτους που ανακοινωνονται (βλεπε VAG π.χ στα υπερτροφοδοτουμενα) συμβαινει εν μερει
γιατι οι φοροι στην Γερμανια π.χ κοστολογουνται με βαση την ιπποδυναμη αλλα η νομοθεσια τους δεν αναφερει συγκεκριμενα οτι προκειται για στοφαλο ή στους τροχους και
ετσι συνηθως οι ιπποι που αναφερονται βγαινουν στον τροχο, κερδιζοντας ετσι λιγους παραπανω ο καταναλωτης και ταυτοχρονα βελτιωνονταςι την εικονα του ο κατασκευαστης... -
lokatzis, είσαι ακόμα στην αναμονή?
ΥΓ:12 μέρες τιμητική...Λιώστε από τη ζήλια σας ψαράδες Άσχετο...
-
@καβουρας:
Στην δευτερη σελιδα των forum εχει ανοιξει καποιος που ενδιαφερεται για το A3 1.8 Tfsi.
Οι περισσοτεροι τον παραπεμψαμε σε εσενα αλλα καποιοι μαθαμε οτι υπηρετεις την πατριδα...
Οταν μπορεσεις κανε ενα κοπο να δωσεις τα φωτα σου... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@καβουρας:
Στην δευτερη σελιδα των forum εχει ανοιξει καποιος που ενδιαφερεται για το A3 1.8 Tfsi.
Οι περισσοτεροι τον παραπεμψαμε σε εσενα αλλα καποιοι μαθαμε οτι υπηρετεις την πατριδα...
Οταν μπορεσεις κανε ενα κοπο να δωσεις τα φωτα σου...Θα κάνω ένα κόπο.Νομίζω ότι o ίδιος μου έστειλε και pm.
-
Με δεδομένο αυτό:
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Γυρισα πριν λιγο απο μια αντιπροσωπεια Seat.Το 1.8TSI sport up βγαινει στα 18.662 τελικη τιμη(περιλαμβανει μεταλλικο,εξοδα μεταφορας,ταξινομησης και τελη) και ειναι ετοιμοπαραδοτο.Με +528 ευρω εχει επεκταση εγγυησης στα 5 χρονια.Νομιζω ειναι πολυ καλη τιμη.
Εχω κλεισει test drive και βλεπουμε....με βλέπω λίαν συντόμως με νέο τουτού
-
το 10% στα σεατ ισχύει μόνο για ετοιμοπαράδοτα.
επίσης, το σπορτ απ δεν έχει κλιμά αλλά απλό κλιματισμό. στον παζαρόπουλο μου είπαν πως δεν εχει και κροουζ κοντρόλ αλλά το εκθεσιακό είχε. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το 10% στα σεατ ισχύει μόνο για ετοιμοπαράδοτα.
επίσης, το σπορτ απ δεν έχει κλιμά αλλά απλό κλιματισμό. στον παζαρόπουλο μου είπαν πως δεν εχει και κροουζ κοντρόλ αλλά το εκθεσιακό είχε.Για το 10% μαλλον εχεις δικιο.Για τον κλιματισμο διαφωνω μαζι σου,οπως διαφωνει και το προσπεκτους της Seat.Αναφερει στον εξοπλισμο του Sport Up 'ηλεκτρονικος αυτοματος κλιματισμος 2 ζωνων'.Το ιδιο μου ειπε και ο πωλητης,μιλησε για 'διζωνικο κλιμα'.Το φυλλαδιο αναφερει ως στανταρ και το cruise control.
-
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
το 10% στα σεατ ισχύει μόνο για ετοιμοπαράδοτα.
επίσης, το σπορτ απ δεν έχει κλιμά αλλά απλό κλιματισμό. στον παζαρόπουλο μου είπαν πως δεν εχει και κροουζ κοντρόλ αλλά το εκθεσιακό είχε.Για το 10% μαλλον εχεις δικιο.Για τον κλιματισμο διαφωνω μαζι σου,οπως διαφωνει και το προσπεκτους της Seat.Αναφερει στον εξοπλισμο του Sport Up 'ηλεκτρονικος αυτοματος κλιματισμος 2 ζωνων'.Το ιδιο μου ειπε και ο πωλητης,μιλησε για 'διζωνικο κλιμα'.Το φυλλαδιο αναφερει ως στανταρ και το cruise control.
δίκιο έχεις. και στο σαιτ της σεατ έτσι λέει. αλλά το εκθεσιακό που ήταν σπορτ απ φορς δεν είχε κλιμά (και είχε κρουζ κοντρολ)
εν το μεταξύ οι πωλητές της σεατ ακόμα να αποφασίσουν αν το 1800αρη stylance έχει σπορ αναρτηση ή όχι -
το elegance δε νομιζω οτι εχει σπορ αναρτηση.
-
stylance ήθελα να πω σπύρο!
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
με βλέπω λίαν συντόμως με νέο τουτούΕλπίζω να μάθω σπαρταριστά νέα σύντομα από τον 'καταδότη'*( )...
*τον οποίο και καλώ από το πρωί αλλά δεν τον βρίσκω...
-
το sport up εχει διζωνικο κλιμα,cruise control,bluetooth,αναδιπλουμενους καθρεφτες,esp,tpm,θυρα aux,mp3 με 8 ηχεια,μεγαλη οθονη mfd και αρκετα ακομα...
-
Παιδιά, να κάνω μια ερώτηση: Το Leon έρχεται πλέον ως facelift ή ακόμη;
-
Οχι ακομα.Πιστευω θα το δουμε το καλοκαιρι.
Ον τοπικ,και στο Μπραβο εχει μειωθει η τιμη του,συμφωνα με τη Fiat ειναι στα 17.000€ στην εκδοση sport.Εχω στο νου μου να περασω και απο τη Fiat να το δω(και να το οδηγησω).Μολις το κανω θα γραψω την προσφορα που πηρα.
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
το sport up εχει διζωνικο κλιμα,cruise control,bluetooth,αναδιπλουμενους καθρεφτες,esp,tpm,θυρα aux,mp3 με 8 ηχεια,μεγαλη οθονη mfd και αρκετα ακομα...Επιβεβαιώνω τα προαναφερθέντα. Το bluetooth είναι όλα τα λεφτά. Πολύ βασικό ότι έχει και ESP.
Όσον αφορά το facelift έρχεται Ιούνιο ίσως και Ιούλιο. Είναι πιθανόν να δέχονται από τώρα παραγγελίες, αλλά κατά τη γνώμη μου λέει το τωρινό ετοιμοπαράδοτο με 10% κάτω. -
Καλησπερα κι απο μενα παιδια. Ειμαι στην ιδια θεση που βρισκοταν ο Λοκατζης τοτε.
Εχω καταληξει μεταξυ 2 αυτοκινητων, Bravo 1.4 tjet sport και Leon 1.8 TSI Sport Up. Θα ηθελα αν ειναι δυνατον απο ανθρωπους που ειτε εχουν ενα απο αυτα ειτε τα εχουν οδηγησει και τα 2 να μου πουνε τις εντυπωσεις τους για την οδηγικη τους συμπεριφορα. Υπ'οψιν κανω καθε μερα γυρω στα 50χλμ Κατεχακη και Αττικη οδο απο Αργυρουπολη προς Καντζα και πισω. Γενικα κινουμε οσο το δυνατον ταχυτερα μπορω και μ'αρεσει να μπαινω στις καμπες της Κατεχακη και της Αττικης οδου με αρκετα χλμ. Ξερω οτι το χειμωνα στην Κατεχακη με πανω απο 40 δεν πας αλλα στην Αττικη τουλαχιστον το απολαμβανω. Τωρα εχω ενα Leon sport 1.6 του 02. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι κυριως ο τροπος που μπαινει στις καμπες το καθε αυτοκινητο και το πως διαχειριζεται τα εγκαρσια εμποδια που συναντας και στην Αττικη οδο αλλα και στην Κατεχακη. Εχω διαβασει οτι το Bravo γερνει ελαφρως στις στροφες. Ισχυει? Θα κανω test drive και τα 2 μεσα στη βδομαδα αλλα οκ δεν ειναι και πολυ εφικτο να τα δοκιμασω οπως θα ηθελα μεσα στη λιγη ωρα της δοκιμης.
Δε με ενδιαφερει καμια αλλη συγκριση. Ουτε για τους κινητηρες ποιος ειναι καλυτερος, ουτε για την εμφανιση καθοτι καθαρα υποκειμενικο ουτε για τιμες ουτε τπτ αλλο. Απλα θα ηθελα τις γνωμες ανθρωπων που τα εχουν οδηγησει και οχι απλα διαβασει καπου. Εχω διαβασει οτι αρθρο κυκλοφορει.
Ευχαριστω πολυ. -
Το Leon μου φάνηκε πιο άμεσο και με πιο ρυθμίσιμο πίσω μέρος από το Bravo. Και το Fiat όμως ήταν ακλόνητο ενώ η υποστροφή ήταν μόνο ισχύος και όχι αδρανείας. Πάντως η μεγαλύτερη διαφορά ήταν στον κινητήρα με τον 1.8 να είναι σαφώς ισχυρότερος. Πολύ καλά αυτοκίνητα και τα δύο, με το Leon ένα κλικ ανώτερο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Leon μου φάνηκε πιο άμεσο και με πιο ρυθμίσιμο πίσω μέρος από το Bravo. Και το Fiat όμως ήταν ακλόνητο ενώ η υποστροφή ήταν μόνο ισχύος και όχι αδρανείας. Πάντως η μεγαλύτερη διαφορά ήταν στον κινητήρα με τον 1.8 να είναι σαφώς ισχύρότερος. Πολύ καλά αυτοκίνητα και τα δύο, με το Leon ένα κλικ ανώτερο.- πολλαπλοι...πιστευω πως στο συγκεκριμενο τομεα που κοιταει ο φιλος το λεον υπερτερει,χωρις αυτο να σημαινει οτι το μπραβο ειναι χαλια.
-
Η ανάρτηση του Leon 1.8ΤSI ειδικά στην έκδοση sport up είναι καλύτερη απ την ανάρτηση του Bravo στην αντίστοιχη sport έκδοση.
Period
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI