Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 270
    • 271
    • 119 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      μαλλον οχι δεν το εχω ακουσει παντως αυτο γενικα σε καμια αντιπροσωπεια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης noe έγραψε:
        παιδια εχω παραγγηλει ενα Bravo πριν δυο μηνες(στις 22-09-09) και μου δωσανε πιθανη ημερ. παραδοσης 22-11-09. αλλα με τα τωρινα δεδομενα μαλλον δεν θα το εχω πριν τις αρχες Δεκεμβριου. παιζει να μου δωσει η Fiat κανα αυτοκινητο εξυπηρετησης μεχρι να ερθει? Ειναι 'υποχρεωμενη' να μου δωσουν? τι εχει συμβει σε αναλογες περιπτωσεις σε καποιον απο εσας?

        Έτσι δεν σου δείνει κανείς τίποτα... Πρέπει να το απαιτήσεις...
        Εμένα μου έδωσαν για 5 μέρες ένα μπράβο 120 γιατί άργησε από δικό τους λάθος η αρ μου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Ιταλία : Κλείνει εργοστάσια η Fiat

          Ο επικεφαλής του ομίλου Fiat, Σέρτζιο Μαρτσιόνε, δήλωσε χθες Παρασκευή ότι το κλείσιμο ορισμένων από τα εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιταλία είναι αναπόφευκτο, εξ αιτίας της ραγδαίας μείωσης στις πωλήσεις οχημάτων...

          Εκτιμάται ότι ένα από τα εργοστάσια που θα κλείσουν θα είναι αυτό της Σικελίας, παρά την προσφορά από μέρους της τοπικής αυτοδιοίκησης να διατεθούν 400 εκατ. ευρώ για τη διάσωση και τη συνέχιση λειτουργίας του.

          «Έχουμε έξι εργοστάσια στην Ιταλία και παράγουμε συνολικά την ίδια ποσότητα [οχημάτων] που παράγει ένα εργοστάσιο στη Βραζιλία», σημείωσε ο επικεφαλής της FIAT.

          http://www.cosmo.gr/Finance/Italy/255977.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            γιατι κλεινουν τα εργοστασια;μηπως επειδη δεν πουλανε;
            να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια με τα ιταλικα,μια ζωη προβληματα,προβληματα,προβληματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Μα τι αηδίες γράφει αυτό το υποτιθέμενο άρθρο.Στη συνέντευξη του ο Marchionne δεν έκανε καν νύξη στην παγκόσμια μείωση των πωλήσεων οχημάτων.
              Το κλείσιμο ενός εργοστασίου (Termini Imerese)και η σε βάθος χρόνου αλλαγή της απασχόλησης σε ένα άλλο (Pomigliano)είναι πασίγνωστα θέματα εδώ και μήνες.Δεν σχετίζονται επουδενί με μειώσεις πωλήσεων,οι οποίες δεν υπάρχουν.Οι πωλήσεις είναι οι αναμενόμενες για το Νοέμβριο του 2009 και επαληθεύουν τις εκτιμήσεις για το 2009.Το κλείσιμο σχετίζεται με ορθολογικοποίηση της βιομηχανικής παραγωγής,δια μέσω της οποίας,η ιταλική κυβέρνηση,στην οποία ανήκει ο σχεδιασμός της βιομηχανικής ανάπτυξης της χώρας,αν θέλει να συνεχίσει να ασκεί κοινωνική πολιτική,πρέπει να αναλάβει και το κόστος της.

              Σας φέρνω ένα παράδειγμα.Στο εργοστάσιο του Termini Imerese, έξω από το Palermo της Σικελίας,συναρμολογείται πλεόν μόνο το υπάρχον Ypsilon.Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσει να συναρμολογείται εκεί και ο διάδοχός του,τη στιγμή που την ίδια πλατφόρμα με το καινούριο Ypsilon μοιράζονται τα 500 και Panda.Η παραγωγή του φυσικά θα μεταφερθεί στο Tichy της Πολωνίας,μαζί με τα υπόλοιπα και όχι σε ένα εργοστάσιο της Ιταλίας,που δεν επικοινωνεί παρά μόνο μέσω θαλάσσης με την ηπειρωτική χώρα....πράγμα που καταλαβαίνετε τι συνεπάγεται για το κόστος της βιομηχανικής παραγωγής.Υπόψιν ότι το εργοστάσιο του Termini Imerese έχει σοβαρά προβλήματα με τη χρήση του αμιάντου.
              Για να μην παραμυθιάζεστε εδώ είναι η πραγματική συνέντευξη Marchionne.
              http://www.ilsole24ore.com/art/SoleOnLi ... iew=Libero

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Η φήμη
                της φήμης
                τη φήμη
                την φήμη

                ..........
                .........
                Ω ΕΙΔΗΣΗ

                Κάπως έτσι λειτουργεί το σύστημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nevrodion last edited by

                  Ο χρήστης noe έγραψε:
                  παιδια εχω παραγγηλει ενα Bravo πριν δυο μηνες(στις 22-09-09) και μου δωσανε πιθανη ημερ. παραδοσης 22-11-09. αλλα με τα τωρινα δεδομενα μαλλον δεν θα το εχω πριν τις αρχες Δεκεμβριου. παιζει να μου δωσει η Fiat κανα αυτοκινητο εξυπηρετησης μεχρι να ερθει? Ειναι 'υποχρεωμενη' να μου δωσουν? τι εχει συμβει σε αναλογες περιπτωσεις σε καποιον απο εσας?

                  Αδερφέ σήμερα είναι 22-11... να υποθέσω πως δεν το πήρες ακόμα. Λοιπόν αυτό που έκανα εγώ (με το θέμα με τα χαρτιά της απόσυρσης αν θυμάσαι) ήταν να κλείνω με συμφωνία βδομάδας με τους συγκεκριμένους ένα από τα νοικιάρικα τους (προτίμησε το τουίνγκο). Εάν έχεις μεγαλύτερο ορίζοντα παράδοσης, τσέκαρε μπας και κάνεις καμιά καλύτερη συμφωνία με λιγότερο κόστος. Στο τέλος αυτής και εάν είσαι όντως στα τελειώματα και δεις πως για δυο τρεις μέρες δεν αξίζει να νοικιάσεις άλλο, εκεί πάτα γερά και απαίτησε το άσπρο πούντο με τη φίρμα στο πλάι. Να ξέρεις επίσης πως ο ένας από τους πωλητές (πέρα από του ότι έχει σκιστεί για να εξυπηρετήσει) κυκλοφορεί πολλάκις με τεστ ντράιβ (ναι, αυτός με το γνωστό επώνυμο, συγγενής της γνωστότατης αοιδού) το οποίο επίσης πολλάκις έχει δώσει και έμεινε αυτός χωρίς αμάξι για να εξυπηρετήσει πελάτη. Α, και πέρα από το άσπρο πούντο (το οποίο θα σε τρομάξει με το λαμπάκι για το τιμόνι), υπάρχει και ένα κλιό το οποίο όμως προσωπικά δεν εμπιστεύομαι.
                  Αυτά, άντε και καλώς να το πάρεις ρε. Οι καλύτερες ευχές αφού το πάρεις και μετά....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    noe last edited by

                    γεια ρε φιλε nevrodion με τα ...........συνθηματικα σου!!
                    Χθες μίλησα με την Φιατ και από ότι καταλαβα θα εχω την ΛΙΛΑ (ετσι την λεω εγω) μαλλον από την μεθεπομένη βδομαδα( 2-3 Δεκεμβρίου). Η καθυστέρηση οφείλετε, χωρις να ειμαι σιγουρος ,σε αδεια του πωλητη που εξυπηρέτησε και τους δυο μας. Αυτό είναι λιγο σπαστικο αλλα….. Αυριο θα περασω από κει και θα δουμε.

                    Λιγο υπομονή ακομα και ας ελπίσουμε ο καιρος να παραμείνει ετσι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης italakias έγραψε:
                      γιατι κλεινουν τα εργοστασια;μηπως επειδη δεν πουλανε;
                      να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια με τα ιταλικα,μια ζωη προβληματα,προβληματα,προβληματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_ last edited by

                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                        γιατι κλεινουν τα εργοστασια;μηπως επειδη δεν πουλανε;
                        να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια με τα ιταλικα,μια ζωη προβληματα,προβληματα,προβληματα.

                        εν μέσω οικονομικής κρίσης είχαν έσοδα 308 εκατομμύρια ευρώ στο τρίτο τέταρτο του έτους, έχεις δίκιο τίποτα δεν πουλάνε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          Edit ....[MOD]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Edit ....[MOD]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos_ last edited by

                              Edit ....[MOD]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Edit ....[MOD]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_ last edited by

                                  Edit ....[MOD]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    **Edit ....[MOD]
                                    Τελος τα
                                    **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                      Η φήμη
                                      της φήμης
                                      τη φήμη
                                      την φήμη

                                      ..........
                                      .........
                                      Ω ΕΙΔΗΣΗ

                                      Κάπως έτσι λειτουργεί το σύστημα

                                      H πλάκα είναι ότι η ορθολογικοποίηση της παραγωγής,που επιχειρείται μέσω του κλεισίματος του Termini Imerese και της αναδιανομής των ρόλων μεταξύ των υπολοίπων εργοστασίων εντός Ιταλίας,έχει ως στόχο όχι μόνο τη μείωση του κόστους παραγωγής,αλλά και την αύξησή της το 2010....κατά 40% (!!!) σε σχέση με το 2009.Αυτοί οι στόχοι (και ιδίως ο δεύτερος) δεν μπορούν να επιτευχθούν όταν υπάρχει κατακερματισμός της παραγωγής και διασκορπισμός της συναρμολόγησης αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, σε περισσότερα του ενός εργοστάσια.

                                      Έτσι τα 5 ιταλικά εργοστάσια επιβατικών αυτοκινήτων της Ιταλίας (Mirafiori, Cassino, Pomigliano, Melfi, Termini Imerese),που απασχολούν 22.000 εργαζομένους,παρήγαγαν το 2009 (μέχρι σήμερα) 645.000 επιβατικά αυτοκίνητα (20.000 περισσότερα από το 2008).Την ίδια περίοδο στο εργοστάσιο του Tichy στην Πολωνία,oι 6.000 εργαζόμενοί του παρήγαγαν 600.000 αυτοκίνητα.....ενώ στη Βραζιλία,οι 9.000 εργαζόμενοι της Fiat Automoveis.....παρήγαγαν 700.000 αυτοκίνητα!!!!!

                                      Έτσι στόχος του Marchionne τίθεται η αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας των ιταλικών εργοστασίων,από τις 650.000 μονάδες του 2009, στις 900.000 μονάδες το 2010.
                                      Έτσι στο:
                                      Termini Imerese.Σταματά το 2011 η παραγωγή του σημερινού Ypsilon και το εργοστάσιο κλείνει.Ο διάδοχος του Ypislon (το progetto 846) πάει στο Tichy της Πολωνίας.Για τους 1.500 εργαζόμενους της σικελικής φάμπρικας,η Fiat περιμένει τις προτάσεις των ασφαλιστικών ταμείων και της κυβέρνησης,προσανατολιζόμενη στη λύση της εθελουσίας εξόδου.

                                      Pomigliano. Θα μεταφερθεί εκεί από το Tichy,η συναρμολόγηση του Panda III και θα σταματήσει μέχρι το 2011 η παραγωγή αυτοκινήτων της Alfa Romeo.Kατ' αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται μια διπλάσια από τη σημερινή παραγωγή για το εργοστάσιο της Campania (270.000 Panda το χρόνο) και ταυτόχρονα αναβαθμίζεται ο ρόλος του,αφού μαζί με το εργοστάσιο του Tichy και το Kragujevac στη Σερβία,αποκτά νευραλγική θέση στο σπουδαίο για τη Fiat A segment.

                                      Cassino. Στις εγκαταστάσεις του Lazio συνεχίζεται η παραγωγή των Croma,Delta και Bravo (που διακόπτει τις σχέσεις με το Pomigliano)και σε αυτά προστίθεται η παραγωγή της Milano και πιθανότατα του αντικαταστάτη της 159.

                                      Melfi.Στις εγκαταστάσεις της Basilicata δεν θα γίνουν αλλαγές.Θα συνεχίσεινα παράγει αποκλειστικά το GPunto/Punto EVO και το διάδοχό του.

                                      Torino.Στο Mirafiori το μόνο σίγουρο μοντέλο είναι η Alfa MiTo.Διακόπηκε ήδη ή διακόπτεται προσεχώς η παραγωγή των Τhesis,Multipla,Idea, Musa,και classic Punto (που πάει στο Kragujevac). Πιθανώς να παραχθεί εκεί το νέο όχημα ενός όγκου (γνωστό ως σήμερα με τον κωδικό L1),που μπορεί να χρησιμοποιεί την ίδια γραμμή παραγωγής με τη MiTo.Το σίγουρο είναι ότι το Mirafiori θα υποστεί περικοπές στον όγκο και στις τεράστιες κτιριακές του εγκαταστάσεις,που 'κόβουν' την πόλη του Torino στη μέση και θα πάψει πια να έχει κεντρικό ρόλο στην παραγωγική διαδικασία του gruppo εντός ιταλικής χερσονήσου .

                                      Gruliasco -Torino.Στις πρώην εγκαταστάσεις της Bertone θα παράγεται κατά πάσα πιθανότητα ο διάδοχος της Thesis και κάποια μοντέλα της Chrysler για την ευρωπαϊκή αγορά (τέρμα η συναρμολόγηση από τη Magna).Πολύ πιθανον εκεί να παράγεται ο αντικαταστάτης της Phedra.....καθώς έχουμε διακοπή μέρους του JV με την PSA.

                                      Αντιδράσεις από τα συνδικάτα και ενδεχομένως από την κυβέρνηση θα υπάρξουν.Ήδη ο εκπρόσωπος της Fiom.....διαμαρτυρήθηκε για τη διαφαινόμενη μετατόπιση του κέντρου βάρους της παραγωγής στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.Οι ανεκδιήγητοι συνδικαλιστές του Pomigliano μιλούν για υποβάθμιση του ρόλου του εργοστασίου,παρότι διπλασιάζεται η παραγωγή του....επειδή χάνουν την Alfa Romeo (τώρα τους έπιασε ο πόνος για την ευγενική καταγωγή της) !!!!!!!!Το κλίμα βορείως της Napoli είναι ήδη βαρύ.Από την κυβέρνηση,ο υπουργός Scajola διαβεβαιώνει ότι δεν θα κλείσει κανένα εργοστάσιο της Fiat.

                                      Όλα αυτά δεν μπορούν να πτοήσουν (ή να στριμώξουν )τη Fiat και ιδίως το Marchionne.Oι εργαζόμενοι και οι εργατοπατέρες γνωρίζουν καλύτερα απ'όλους ότι η συνέχιση της παραγωγής αυτοκινήτων στην απομονωμένη γεωγραφικά Σικελία...μπορεί να εκληφθεί σήμερα, μόνον ως κακόγουστο ανέκδοτο.Από την άλλη οι διαμαρτυρόμενοι του Pomigliano,γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ότι δεν μπορείς να φωνάζεις όταν συναρμολογείς αυτοκίνητα με τα 'πόδια'.....που κάνουν μόνο για μάντρες μεταχειρισμένων και όχι για σαλόνια αντιπροσώπων.Την πολλοστή ευκαιρία τους την έχουν.Αν τα κάνουν σκατά και με το Panda....προβλέπεται το smoking gun II από την πλευρά του Torino και το οριστικό λουκέτο.
                                      Η ουσία είναι ότι το πλάνο της περικοπής των εγκαταστάσεων της Fiat είναι αρκετά παλιό και έχει τεθεί σε εφαρμογή,πολύ πριν αρχίσουν να το συνειδητοποιούν αυτοί που σήμερα φωνάζουν.Μια ματιά στο μέσο όρο ηλικίας των εργαζομένων στο Termini,Pomigliano και Mirafiori τα λέει όλα.Η Fiat με το να μην προσλαμβάνει τόσα χρόνια νέο προσωπικό στις εγκαταστάσεις αυτές,είχε ήδη δρομολογήσει τη λύση του κλεισίματος ή της αποδυνάμωσής τους σε βάθος χρόνου.Η εθελούσια έξοδος και η πρόωρη συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα λύσει το πρόβλημα αρχικά στο Termini.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blinkys last edited by

                                        Επειδή τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός panda 4x4 diesel υπάρχει κανένας κάτοχος να πει καμμιά γνώμη ???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kotetsi last edited by

                                          Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                                          Επειδή τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός panda 4x4 diesel υπάρχει κανένας κάτοχος να πει καμμιά γνώμη ???

                                          viewtopic.php?f=10&t=35541&p=1558893&hilit=panda+diesel#p1558893

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            blinkys last edited by

                                            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                            Επειδή τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός panda 4x4 diesel υπάρχει κανένας κάτοχος να πει καμμιά γνώμη ???

                                            viewtopic.php?f=10&t=35541&p=1558893&hilit=panda+diesel#p1558893

                                            Σ' ευχαριστώ αλλά εκεί έχει πιο πολλές πληροφορίες για την αγροτική ζωή παρά για το panda

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 119 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr