Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 3.2 GTA vs Audi A3 3.2 quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 3.2 GTA vs Audi A3 3.2 quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    134
    287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mkiii last edited by

      Αν δεν ειναι λαθος οι τιμοκαταλογοι Αλφα GTA 3.2 = 44.150 ευρω και AUDI A3 3.2 quattro = 41.800 ευρω

      Εξαντλω ολη την καλη πιστη μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι ακριβοτερη η αλφα, αφου:
      Δεν στριβει οπως το Α3( εχουν πει οτι η GTA ειναι υποστροφικη και το Α3 ειναι και Quattro. Προσωπικα εχω στριψει με 2λιτρο Α3 και ειναι με μια λεξη βραχος)
      Απο σασι το Α3 ειναι και πιο καινουργιο και γενικα εχει ακαμψια που η αλφα δεν θα εχει ουτε στο επομενο μοντελο
      Απο ποιοτητα κατασκευης δεν νομιζω οτι χρειαζεται να σχολιασω...

      Οποτε απευθυνομαι σε αυτους που εχουν βαθια ριζωμενη την αντιληψη οτι τα γερμανικα ειναι υπερτιμημενα και θα ηθελα να μαθω τη γνωμη τους επι του θεματος....

      Πως δικαιολογειται αυτη η διαφορα τιμης??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mkiii last edited by

        Αν δεν ειναι λαθος οι τιμοκαταλογοι Αλφα GTA 3.2 = 44.150 ευρω και AUDI A3 3.2 quattro = 41.800 ευρω

        Εξαντλω ολη την καλη πιστη μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι ακριβοτερη η αλφα, αφου:
        Δεν στριβει οπως το Α3( εχουν πει οτι η GTA ειναι υποστροφικη και το Α3 ειναι και Quattro. Προσωπικα εχω στριψει με 2λιτρο Α3 και ειναι με μια λεξη βραχος)
        Απο σασι το Α3 ειναι και πιο καινουργιο και γενικα εχει ακαμψια που η αλφα δεν θα εχει ουτε στο επομενο μοντελο
        Απο ποιοτητα κατασκευης δεν νομιζω οτι χρειαζεται να σχολιασω...

        Οποτε απευθυνομαι σε αυτους που εχουν βαθια ριζωμενη την αντιληψη οτι τα γερμανικα ειναι υπερτιμημενα και θα ηθελα να μαθω τη γνωμη τους επι του θεματος....

        Πως δικαιολογειται αυτη η διαφορα τιμης??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mkiii last edited by

          Αν δεν ειναι λαθος οι τιμοκαταλογοι Αλφα GTA 3.2 = 44.150 ευρω και AUDI A3 3.2 quattro = 41.800 ευρω

          Εξαντλω ολη την καλη πιστη μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι ακριβοτερη η αλφα, αφου:
          Δεν στριβει οπως το Α3( εχουν πει οτι η GTA ειναι υποστροφικη και το Α3 ειναι και Quattro. Προσωπικα εχω στριψει με 2λιτρο Α3 και ειναι με μια λεξη βραχος)
          Απο σασι το Α3 ειναι και πιο καινουργιο και γενικα εχει ακαμψια που η αλφα δεν θα εχει ουτε στο επομενο μοντελο
          Απο ποιοτητα κατασκευης δεν νομιζω οτι χρειαζεται να σχολιασω...

          Οποτε απευθυνομαι σε αυτους που εχουν βαθια ριζωμενη την αντιληψη οτι τα γερμανικα ειναι υπερτιμημενα και θα ηθελα να μαθω τη γνωμη τους επι του θεματος....

          Πως δικαιολογειται αυτη η διαφορα τιμης??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Πως το εννοεις το στριψιμο.Γιατι και εγω εχω στριψει με Α4 1.8Τ quatro και δεν καταλαβα αν οδηγουσα αυτοκινητο η επαιζα playstation.Η απολυτη οδηγικη αποστειρωση.Αν εχεις τετοιου επιπεδου γουστα μεγια σου και χαρα σου.(Εγω παντως χαιρομαι που εδω στη πατρα αυτος που εχει τα hagen das ειχε μεχρι προτεινος ενα S3(το προηγουμενο) και σε ενα μηνα περιμενει το νεο του πραγματικο ερωτα.GTA COUPE 3.2.Καλλιο αργα παρα ποτε.)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης mkiii έγραψε:
              Αν δεν ειναι λαθος οι τιμοκαταλογοι Αλφα GTA 3.2 = 44.150 ευρω και AUDI A3 3.2 quattro = 41.800 ευρω

              Εξαντλω ολη την καλη πιστη μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι ακριβοτερη η αλφα...

              Πως δικαιολογειται αυτη η διαφορα τιμης??

              έτσι απλά γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο

              α! και το ότι το Audi είναι quattro δεν σημαίνει ότι δεν είναι υποστροφικό έτσι?

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                technik last edited by

                Βασικά Αντρέα, το θέμα αυτό ήθελα να το θέσω κι εγώ από καιρό, με αφορμή βέβαια όχι μόνο των τιμών (στις οποίες δεν κάνεις λάθος), αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

                Η αλήθεια είναι ότι σιγά-σιγά οι τιμές των Alfa έχουν πάρει τον ανήφορο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 1
                  106rallye03 last edited by

                  Επειδή δεν είμαι σίγουρος, ρωτάω : Μήπως στο Audi η αναβάθμιση δεν είναι συνολική αλλά απλά περιορίζεται στον κινητήρα? Γιατί η Αλφα δεν έχει σχέση με κανονική 147.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aristotelis last edited by

                    Σιγουρα το νεο Α3 δεν ειναι S3. ειναι πολυ λιγοτερο σπορ. Βεβαια παραμενει ενα παρα παρα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και μαζι με την 4κινηση, την ποιοτητα, και την τιμη, λογικα ειναι καλυτερο.

                    η GTA ομως επιλεγεται συνειδητα για αλλους κα8ολου λογικους λογους. Και βεβαια ειναι και πιο γρηγορη οριακα (αν αυτο εχει σημασια...)

                    Περι ορεξεως που λεμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
                      Σιγουρα το νεο Α3 δεν ειναι S3. ειναι πολυ λιγοτερο σπορ. Βεβαια παραμενει ενα παρα παρα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και μαζι με την 4κινηση, την ποιοτητα, και την τιμη, λογικα ειναι καλυτερο.

                      η GTA ομως επιλεγεται συνειδητα για αλλους κα8ολου λογικους λογους. Και βεβαια ειναι και πιο γρηγορη οριακα (αν αυτο εχει σημασια...)

                      Περι ορεξεως που λεμε...

                      Σωστά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                        Επειδή δεν είμαι σίγουρος, ρωτάω : Μήπως στο Audi η αναβάθμιση δεν είναι συνολική αλλά απλά περιορίζεται στον κινητήρα? Γιατί η Αλφα δεν έχει σχέση με κανονική 147.

                        Η ποιότητα ενός Α3 δεν έχει να κάνει με τα κυβικά και τις επιδόσεις, όπως αναφέρεις για την 147.
                        Η αναβάθμιση αφορά κυρίως τον κινητήρα. Επιπλέον, η ποιότητα κατασκευής είναι δεδομένη και ίδια για κάθε Α3.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                            Από την τιμή του Α3 λείπει και το ηχοσύστημα, -ενώ στις τιμές των υπόλοιπων λείπει και ο κλιματισμός- χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η GTA δεν είναι πιο ακριβή. Ούτε αυτό σημαίνει πως δεν είναι και αυτή υπερτιμημένη, ειδικά στην ελλάδα λόγω κυβικών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                              To 3,2 σαφώς και είναι quattro.

                              Από ένα συγκριτικό που βρήκα, μεταξύ των δύο, για τους 'φαν των αριθμών', αναφέρει τα εξής :

                              **0-100 χλμ/ώρα **
                              A3 3,2..............6,2''
                              147 GTA...........6,4''

                              0-400 μέτρα
                              A3 3,2.............14,3'
                              147 GTA..........14,5'

                              0-1000 μέτρα
                              A3 3,2.............26,6'
                              147 GTA..........26,6'

                              Ρεπρίζ 60-100 με 3η
                              Α3................4,1'
                              147..............4,8'

                              Ρεπρίζ 80-120 με 4η
                              Α3................5,8'
                              147..............6,8'

                              Ρεπρίζ 80-120 με 5η
                              Α3................7,4'
                              147..............8,9'

                              Ρεπρίζ 80-120 με 6η
                              Α3...............9,7'
                              147.............10,7'

                              Ακινητοποίηση, 100-0 χλμ/ώρα
                              Α3...............36,2 m
                              147..............37,5 m

                              Mέση Kατανάλωση
                              Α3...............14,9 lt/100km
                              147..............18,2 lt/100km

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:

                                Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                                To 3,2 σαφώς και είναι quattro.

                                με κεντρικό Torsen όπως Α4, Α6 κλπ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Μιλάμε για μια σχετική διαφορά τιμής της τάξης του 5%, δηλαδή πολύ μικρή. Η ίδια διαφορά υπάρχει και μεταξύ βασικών εκδόσεων της 147 και του Golf, αντεστραμένη όμως (η 147 είναι φτηνότερη). Με την ίδια λογική, γιατί το Golf να είναι 5% ακριβώτερο?

                                  Συγκρίνω με Golf γιατί δεν μπόρεσα να βρώ τιμές για Α3.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                                    To 3,2 σαφώς και είναι quattro.

                                    με κεντρικό Torsen όπως Α4, Α6 κλπ;

                                    Μέσω του ηλεκτρουδραυλικού συμπλέκτη Haldex.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                                      Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                                      To 3,2 σαφώς και είναι quattro.

                                      με κεντρικό Torsen όπως Α4, Α6 κλπ;

                                      Μέσω του ηλεκτρουδραυλικού συμπλέκτη Haldex.

                                      Αρα ημι-quattro Μεταξύ των δύο προσωπικά Α3, αλλα με 40+Κ ευρώ κάτι άλλο πιο γρήγορο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Από πότε είναι το Α3 Quattro;

                                        To 3,2 σαφώς και είναι quattro.

                                        με κεντρικό Torsen όπως Α4, Α6 κλπ;

                                        Μέσω του ηλεκτρουδραυλικού συμπλέκτη Haldex.

                                        Αρα ημι-quattro Μεταξύ των δύο προσωπικά Α3, αλλα με 40+Κ ευρώ κάτι άλλο πιο γρήγορο

                                        'ημι-quattro' ?

                                        Aπλά ο Haldex, για να κατανείμει τη μέγιστη δύναμη στους δύο άξονες, συνυπολογίζει διάφορους παράγοντες, όπως την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα, την ροπή, την ταχύτητα των τροχών, την πίεση στα φρένα.

                                        Πιστεύω ότι και ο συμπλέκτης Haldex, προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα του quattro.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alfasud last edited by

                                          Χμμμ, αυτον τον Haldex τον εχουμε ξανασυζητησει και παλαιωτερα!
                                          Αυτοκινητα με Haldex ειναι εμπροστοκινητα μεχρι να χρειαστει να γινουν 4κινητα, αυτο το αποφασιζει ο Haldex, γιαυτο και εχουν τοσο παραξενα οδηγικα χαρακτηριστικα σε ακραιες καταστασεις η καιρικες συνθηκες!
                                          Τουλαχιστον ετσι γραφουν τα τεστ εδω πανω!Γιαυτο δεν τα προτεινουν στον μεσο οδηγο, σαν επικινδυνα!Τουλαχιστον τα περιοδικα εδω ειναι συμφωνα οτι δεν πλησιαζει ουτε κατα διανοιαν το παλαιο συστημα!
                                          Σπυρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mkiii last edited by

                                            Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                            Πως το εννοεις το στριψιμο.Γιατι και εγω εχω στριψει με Α4 1.8Τ quatro και δεν καταλαβα αν οδηγουσα αυτοκινητο η επαιζα playstation.Η απολυτη οδηγικη αποστειρωση.Αν εχεις τετοιου επιπεδου γουστα μεγια σου και χαρα σου.(Εγω παντως χαιρομαι που εδω στη πατρα αυτος που εχει τα hagen das ειχε μεχρι προτεινος ενα S3(το προηγουμενο) και σε ενα μηνα περιμενει το νεο του πραγματικο ερωτα.GTA COUPE 3.2.Καλλιο αργα παρα ποτε.)

                                            να μας πεις οταν την παρει μετα απο λιγο καιρο τις εντυπωσεις του
                                            Πρεπει να ναι ο δευτερος μετα τον Μοσχου που δινει 40000+ ευρω για ενα αμαξι που κ ιταλικο ειναι και που ισως ειναι απο τα λιγα που δεν πραγματοποιει στο δρομο αυτα που υποσχεται.
                                            Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η 2λιτρη 147 την κοντραρει στα ισια σε στροφιλικι την GTA.
                                            Τα συγκριτικα που εχουν γινει με την GTA και τον ανταγωνισμο τα εχετε διαβασει??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr