-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Προσέξτε τη διαφορά... στην Ολλανδία και τις λοιπές μη-Μπανανιοειδείς ευρωπαϊκές χώρες, φτιάξανε πρώτα συγκοινωνίες τρελλές, ποδηλατόδρομους, υποδομές και τώρα σκέφτονται πως να περιορίσουν τη χρήση του αυτοκινήτου μέσω οικονομικών αντικινήτρων.Στην Μπανανιο-Μπιρμπολοειδή Παγκάλιο Χώρα, ΠΡΩΤΑ βάζουμε τα αντικίνητρα, και μετα 'αν είναι να δώσουμε κάπου λεφτά θα είναι στα ΜΜΜ' (η έμφαση μάλλον είναι στο ΑΝ γιατι στην πραγματικότητα ΔΕΝ ήθελε να πει), ή 'τα λεφτά αυτά θα πάνε στην παιδεία'. Πράγμα απόλυτα λογικό - Ο μορφωμένος άνθρωπος δεν έχει ανάγκη από αυτοκίνητο ή ΜΜΜ για να πάει στη δουλειά του, αφού φυσικά θα έχει ήδη εφεύρει την τηλεμετακίνηση και τύφλα νά'χει το σταρ-τρεκ.
Όσον αφορά τις λύσεις με τα GPS, πραγματικά πιο φασιστικό οργουελικό πράγμα δε θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Υποτίθεται ότι τα κουτιά θα αναφέρουν μόνο πόσα χιλιόμετρα έκανε κανείς. Δηλαδή σιγά που δε θα μαζεύουν ακριβή δεδομένα με πλήρη παρακολούθηση όλων των δρομολογίων μας. Το επόμενο βήμα είναι η αυτόματη αποστολή κλήσεων στο σπίτι (την τάδε μέρα τάδε ώρα πηγαίνατε σ'αυτό το δρόμο που έχει όριο 50 και τρέχατε με 65 όπως δείχνει το αρχείο του GPS που έχουμε βάλει στο αυτοκίνητό σας). Τι κάμερες τώρα και αστυνομίες...
Αφου οι Λαοι τους ψηφιζουν!!!!!! σαν προβατα χωρις να κρινουν τις πραξεις τους.... θεωροντας τες Θεσφατα........και που εισαι ακομα....... Οταν καταλαβουν σε τι φυλακη ζουν..... θα ειναι αργα..... αλλα θα μας εχει παρει και εμας η μπαλλα...ΕΕ βλεπεις....
Γρηγορειτε!!!!! για να απεμπλακουμε απο την υποχρεωση να εφαρμοζουμε την νομοθεσια της ΕΕ ........ σε τετοια θεματα.... ας βγαζει αποφασεις το Ε. δικαστηριο..... θα πρεπει να πολεμηθει η αποψη οτι θα πρεπει να εφαρμοζουμε τετοιες αποφασεις ..... Αν μπορουμε δηλαδη... να το κανουμε....
-
@komis : για το περί κλήσεων να είσαι σίγουρος...
-
πηρα το τρένο προχτες ..... (ΟΣΕ)
ειναι γαμώ τα σερβις αμα θέλεις να γράψεις στο ταξίδι.
Στην Πρώτη θέση εχει και μπρίζα. Εχω γράψει 2 καλά άρθρα σε τρένο!!! -
+1 για το τραίνο... μακάρι να υπήρχε εκτενές δίκτυο με καλά δρομολόγια να εξυπηρετούμαστε όλοι. Έτσι γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
λογικά χρήστο ένα τέτοιο σύστημα θα δίνει την δυνατότητα παραμετροποίησης, αλλά ουτως ή άλλως, είναι σα να πληρώνεις διόδια.Ο λόγος που στην Ολλανδία είναι ανεδαφικό το κλασσικό σύστημα διοδίων είναι γιατί ουσιάστικά σε όλη την ολλανδία και δει στο randstat το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων είναι τόσο πυκνό με τόσες πολλές εξόδους μαζεμένες που οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια θα προκαλούσε τεράστια μποτιλιαρίσματα.
Δεν το αμφισβητώ ότι στην Ολλανδία το μοντέλο των διοδίων είναι ανεδαφικό λόγω ακριβώς και του περιορισμένου χώρου. Αυτό που θεωρώ λίγο εκτός πραγματικότητας είναι το τσουβάλιασμα (είτε RR είτε IQ το ίδιο θα πληρώσεις). Φυσικά σε μία χώρα που τα ΜΜΜ είναι σχεδόν υποδειγματικά (είναι ένα κλικ κάτω των Γερμανικών) η χρήση του αυτοκινήτου είναι πολυτέλεια.
Το ζήτημα πάντως είναι ότι ο τρόπος εφαρμογής (παρακολούθηση μέσω GPS) στην Ελλάδα τουλάχιστον θα προκαλούσε το λιγότερο αίσθηση.
-
κι όμως η χρήση αυτοκινήτου δεν είναι καθόλου πολυτέλεια...
Το commuting των ολλανδών είναι σε άλλο επίπεδο, και παρ όλο το τρομακτικά πυκνό δίκτυο τρένων (δεν υπάρχουν λεωφορεία για μεγάλες αποστάσεις προφανώς) δεν επαρκεί για πολλές συνδέσεις.ξέρω πολλούς που γράφουν ετησίως πάνω από 50.000κμ
ένας βασικός λόγος είναι ότι είναι πολύ διστακτικοί να μετακινηθούν μακρυά απ τον τόπο που έχουν τις κοινωνικές τους επαφές απ ό,τι έχω καταλάβει, διότι είναι δύσκολη η δημιουργία νέων.
(μ έπιασε το κοινωνικοπολιτικό μου, το κόβω εδώ ) -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
κι όμως η χρήση αυτοκινήτου δεν είναι καθόλου πολυτέλεια...
Το commuting των ολλανδών είναι σε άλλο επίπεδο, και παρ όλο το τρομακτικά πυκνό δίκτυο τρένων (δεν υπάρχουν λεωφορεία για μεγάλες αποστάσεις προφανώς) δεν επαρκεί για πολλές συνδέσεις.ξέρω πολλούς που γράφουν ετησίως πάνω από 50.000κμ
ένας βασικός λόγος είναι ότι είναι πολύ διστακτικοί να μετακινηθούν μακρυά απ τον τόπο που έχουν τις κοινωνικές τους επαφές απ ό,τι έχω καταλάβει, διότι είναι δύσκολη η δημιουργία νέων.
(μ έπιασε το κοινωνικοπολιτικό μου, το κόβω εδώ )Στην Ευρώπη η χρήση του αυτοκινήτου είναι περισσότερο έντονη από ότι στην Ελλάδα. Η εντύπωση μου ήταν διαφορετική αλλά από όσο φαίνεται τελικά ο ατομικός τρόπος μετακίνησης ασκεί μία γοητεία που δύσκολα αντιμετωπίζεται.
Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση είναι ακόμα πιο σοβαρή. Αν έχουμε έναν μέσο όρο στα 20,000 χιλιόμετρα (και άνω των 30,000 χιλιομέτρων για τα diesel) μιλάμε για τέλη που φτάνουν στα όρια της εξόντωσης.
Επιμένω ότι θεωρώ απίστευτο τσουβάλιασμα αλλά κάτω από το σκεπτικό που το παρουσιάζεις έχει λογική καθώς είναι βέβαιο ότι ο στόχος της Ολλανδικής Κυβέρνησης είναι να μειώσει το commuting.
-
Δεν υπάρχει στόχος
κάποιος παίζει με το excel
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Ας δημιουργήσουμε ομάδα που δεν πληρώνει...!!!! 1.000.000 απλήρωτα τέλη λόγου ότι κατέθεσε μελέτη πριν τα ανακοινώσει!!! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ας δημιουργήσουμε ομάδα που δεν πληρώνει...!!!! 1.000.000 απλήρωτα τέλη λόγου ότι κατέθεσε μελέτη πριν τα ανακοινώσει!!!
Σιγα τα ωα.
Ετσι κι αλλιως...
Youtube Video -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ας δημιουργήσουμε ομάδα που δεν πληρώνει...!!!! 1.000.000 απλήρωτα τέλη λόγου ότι κατέθεσε μελέτη πριν τα ανακοινώσει!!!
Σιγα τα ωα.
Ετσι κι αλλιως...
Youtube Video -
μετά το
σεμνά και ταπεινά
αν είναι νόμιμο, είναι και ηθικό
λεφτά υπάρχουν ....να δούμε τι άλλο μας ετοιμάζουν ...
-
Έως την 31η Δεκεμβρίου η προμήθεια του σήματος για τα τέλη κυκλοφορίας
*Έως την 31η Δεκεμβρίου 2009 θα πρέπει οι κάτοχοι των Ι.Χ. αυτοκινήτων και των μοτοσικλετών να προμηθευθούν από τις τράπεζες, το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και τα ΕΛΤΑ το ειδικό σήμα για τα τέλη κυκλοφορίας για το 2010.Μετά από αυτή την προθεσμία, τα σήματα θα διατίθενται αποκλειστικά από τις Εφορίες. Παράλληλα, τα σήματα θα διατίθενται από τις Εφορίες σε όλες τις περιπτώσεις που δεν λαμβάνεται ειδοποιητήριο από τον κάτοχο του οχήματος ή το έχει απωλέσει ή λαμβάνει ειδοποιητήριο αλλά είναι λανθασμένος ο αριθμός κυκλοφορίας ή τα οφειλόμενα τέλη κυκλοφορίας ή αναγράφεται λανθασμένος ΑΦΜ ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο.
Επίσης, από τις Εφορίες θα διατίθεται το σήμα όταν η αγορά Ι.Χ. έγινε μετά την 1η Οκτωβρίου 2009 και δεν είναι τεχνικά δυνατό να αποσταλεί ειδοποιητήριο στον νέο κάτοχο.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Ουτε 40 μερες περιθωριο δηλαδη;Θα τους χαλαγε τοσο πολυ η μανεστρα αν το εκαναν μεχρι πχ 15-01-2010; -
κάρτα καυσαερίων θα είναι απαραίτητη ?
ακόμα και για αυτοκίνητα που αγοράστηκαν μέσα στο 2009 ? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επίσης, από τις Εφορίες θα διατίθεται το σήμα όταν η αγορά Ι.Χ. έγινε μετά την 1η Οκτωβρίου 2009 και δεν είναι τεχνικά δυνατό να αποσταλεί ειδοποιητήριο στον νέο κάτοχο.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244Επειδή ενδιαφέρει κι εμένα και τον HF αυτό καθώς τότε αλλάξαμε τα αυτοκίνητα.
Τι εννοεί ο ποιητής? Δε θα μας έρθει ειδοποιητήριο και πρέπει να πάμε στην εφορία?
Αμάν ρε γμτ αυτό το κράτος
-
Σας έχει έρθει ειδοποίηση ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σας έχει έρθει ειδοποίηση ;Εμένα όχι για κανένα από τα δύο, γιατί μπορεί να ερχόταν (και να έρθει) για την 1.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επίσης, από τις Εφορίες θα διατίθεται το σήμα όταν η αγορά Ι.Χ. έγινε μετά την 1η Οκτωβρίου 2009 και δεν είναι τεχνικά δυνατό να αποσταλεί ειδοποιητήριο στον νέο κάτοχο.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244Επειδή ενδιαφέρει κι εμένα και τον HF αυτό καθώς τότε αλλάξαμε τα αυτοκίνητα.
Τι εννοεί ο ποιητής? Δε θα μας έρθει ειδοποιητήριο και πρέπει να πάμε στην εφορία?
Αμάν ρε γμτ αυτό το κράτος
Αν δεν κάνω λάθος μεταχειρισμένα δεν είναι και τα 2? Τότε το ειδοποιητήριο θα πάει στον προηγούμενο ιδιοκτήτη δηλαδή στην διεύθυνση που ήταν η άδεια μέχρι της 1/10/2009.
Οπότε- αν γνωρίζεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, πηγαίνεις και παίρνεις από αυτόν το ειδοποιητήριο, πας στην εφορία αλλάζεις τα στοιχεία, πληρώνεις και είσαι έτοιμος (μπορεί και να μην χρειάζεται να αλλάξεις στοιχεία, οπότε πληρώνεις το σήμα σε τράπεζα)
- αν δεν γνωρίζεις τον ιδιοκτήτη πας απευθείας στην εφορία και ακολουθείς την διαδικασία σαν να αγόρασες καινούριο αμάξι.
@johnkyr γιατί να είναι απαραίτητη η κάρτα καυσαερίων;
-
εγώ που το πήρα Μαιο θα μου έρθει; μέχρι πότε να περιμένω;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εγώ που το πήρα Μαιο θα μου έρθει; μέχρι πότε να περιμένω;Θα έρθει. Και εμένα μοντέλο 2008 δεν έχει έρθει. Νομίζω πριν καμιά εβδομάδα διάβασα ότι ξεκίνησε η αποστολή των ειδοποιητηρίων.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επίσης, από τις Εφορίες θα διατίθεται το σήμα όταν η αγορά Ι.Χ. έγινε μετά την 1η Οκτωβρίου 2009 και δεν είναι τεχνικά δυνατό να αποσταλεί ειδοποιητήριο στον νέο κάτοχο.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244Επειδή ενδιαφέρει κι εμένα και τον HF αυτό καθώς τότε αλλάξαμε τα αυτοκίνητα.
Τι εννοεί ο ποιητής? Δε θα μας έρθει ειδοποιητήριο και πρέπει να πάμε στην εφορία?
Αμάν ρε γμτ αυτό το κράτος
κάθε χρόνο γίνεται αυτό.... Μην εξάπτεσαι. Απλά το παλαιό Μεταφορών δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να στείλει δεδομένα μετά από μία καταληκτική ημερομηνία. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της κίνησης από την Κυβέρνηση Σιμίτη να φέρει εντός της προηγούμενης χρονιάς τα τέλη κυκλοφορίας της επόμενης.
Τέλη κυκλοφορίας