-
Τυχεροι οι αγροτες, αλλα για πόσο ?
Δεν ειναι κοροιδα βεβαια αυτοι σαν και μας που καθομαστε απραγοι ... θα τους τραβηξουν κανα μπλοκο και αντι για αυξημενα τελη θα τους δωσουν και επιδοτηση στο τέλος -
Ποιοι αγρότες;;; Ούτε οι μισοί... Έλα άμα θέλεις να σου δώσω ένα χαρτί ότι μαζεύεις ελιές από κανένα ξεχασμένο χωράφι και τέλος. Απλά αν δεν το χρησιμοποιείς στην εργασία σου δεν μπορείς να δηλώσεις το ΦΠΑ στα έξοδά σου κλπ. Το μόνο κέρδος θα είναι τα τέλη και η χαμηλή τιμή του σε σχέση με τα suv-jeep κλπ.
Ποιος ο λόγος κάποιος που μένεις επαρχία να αγορασει cherokee ή rav4 κλπ. Αγοράζει ένα navara ή pick up, και έχει απείρως μεγαλύτερες δυνατότητες off-road. Και γλιτώνει και ένα κάρο νταβατζιλίκια. Ειδικά αν είναι και ελ.επαγγελματίας. Έχω δει ξενοδοχείο της περιοχής, να γράφει πάνω 'κλινοσκεπάσματα' -
Καλα ετσι και ζουσα επαρχια , χαλαρα αγοραζα navara turbo
ακομα και τα ιδια τελη κ εξοδα με τα κλασικα jeep να ειχε.
Εργασια και χαρα λέμε -
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Καλα ετσι και ζουσα επαρχια , χαλαρα αγοραζα navara turbo
ακομα και τα ιδια τελη κ εξοδα με τα κλασικα jeep να ειχε.
Εργασια και χαρα λέμεΡε συ δεν υπάρχει Navara χωρίς turbo...
Το αμάξι μαμάει... Έχω διασχίσει την Πίνδο κάθετα, από λίμνη Αώου μέχρι Σμίξη, Χριστούγεννα... Και τα μισά jeep αραγμένα για αλυσίδες και εκτός δρόμου...
Το μόνο κακό με τα σύγχρονα τετράπορτα, είναι ο πραγματικά μικρός χώρος φόρτωσης. Για εμένα που με νοιάζει να φορτώνω, από ξύλα μέχρι νερά, μέχρι πράγματα για το ξενοδοχείο, εχει μικρό ωφέλιμο. Για άλλον που το θέλει για ΙΧ κοτσάρει μια λιοροφή και ένα δερμάτινο σαλονάκι και είναι super... Απλά δεν έχει 'μούρη'. Αυτά μας φάγανε όμως και μας πηδάνε με τα τέλη(για να έρθω και εντός θέματος). -
Ο Πάγκαλος ως υπουργός εξωτερικών , κοιτώντας τον καθρέφτη είπε : 'Η Γερμανία είναι γίγαντας με μυαλό νάνου' . Μετά ζήτησε συγνώμμη από την Γερμανία και συνέχισε να κοιτάει στον καθρέπτη το γιγάντιο σώμα του .
Αν ήταν λοχίας στο στρατό θα ήταν τρομερό καψωνόμουτρο . Είναι και τα γονίδια βλέπετε .
-
To κακό είναι ότι δεν βλέπω καμία κίνηση για αναπτυξιακά μέτρα. Μονάχα φόρους, τεκμήρια, πόθεν έσχες. Για να πάρει φόρους το κράτος πρέπει όμως να δημιουργείται εισόδημα. Και απότι φαίνεται το πραγματικό εισόδημα του 2010 θα είναι πολύ κάτω και για αρκετούς συμπολίτες μας ανύπαρκτο....λόγω απολύσεων, επιχειρήσεων που κλείνουν κλπ.
Όσο για κάποια συναίνεση ευρύτερουπολιτικού φάσματος για τη φορολογική πολιτική πάλι κουβέντα. Τα δημόσια οικονομικά όμως είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να εμπιστευτούμε σε ένα μόνο κόμμα.Δεν έχουν καταλάβει ακόμη οι πτωχοί τω πνευματι ότι αυτή η κρίση τους ξεπερνάει και σαν ΠΑΣΟΚ, και σα ΝΔ και σαν ΚΚΕ και τον καθένα τους ξεχωριστά... -
Άντε και στα δικά μας σε λίγα χρόνια
http://www.spiegel.de/international/spi ... #ref=nlint
-
ΤΟ είχα αναφέρει πριν από καιρό, και έχει αρχίσει ήδη σε επιλεγμένους χρήστες-εθελοντές να εφαρμόζεται πειραματικά (εργαζόμενους στην NXP που κάνει τα τσιπάκια για το GPS).
ακόμα πάντως το 2012 ( βρε λες ) είναι αμφιλεγόμενο υπάρχουν πολλά προβλήαμτα να λύσουν.
Σίγουρα όμως θα γίνει -
καλα απο πολυεξοδες λυσεις οι βορεοευρωπαιοι αλλο τιποτα...... γιατι να κανουν ενα πολυπλοκο τετοιο μηχανισμο?? για να εισπρατουν ..... ας βαλουν ενα φορο στη βενζινη και αυτο ειναι ολο......
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
καλα απο πολυεξοδες λυσεις οι βορεοευρωπαιοι αλλο τιποτα...... γιατι να κανουν ενα πολυπλοκο τετοιο μηχανισμο?? για να εισπρατουν ..... ας βαλουν ενα φορο στη βενζινη και αυτο ειναι ολο......και πως θα γινουν αναθεσεις εργων?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
καλα απο πολυεξοδες λυσεις οι βορεοευρωπαιοι αλλο τιποτα...... γιατι να κανουν ενα πολυπλοκο τετοιο μηχανισμο?? για να εισπρατουν ..... ας βαλουν ενα φορο στη βενζινη και αυτο ειναι ολο......ειναι ασχετοι οι ανθρωποι
ΚΥΒΙΚΑ ΒΡΕΕΕΕ!!!!!
εκει ολοι εχουν αυτοκινητα με πολλα κυβικα, βαλε ενα φορο για τα πανω απο 1929 και καθαρισες 'κουτόφραγκε' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλα απο πολυεξοδες λυσεις οι βορεοευρωπαιοι αλλο τιποτα...... γιατι να κανουν ενα πολυπλοκο τετοιο μηχανισμο?? για να εισπρατουν ..... ας βαλουν ενα φορο στη βενζινη και αυτο ειναι ολο......
ειναι ασχετοι οι ανθρωποι
ΚΥΒΙΚΑ ΒΡΕΕΕΕ!!!!!
εκει ολοι εχουν αυτοκινητα με πολλα κυβικα, βαλε ενα φορο για τα πανω απο 1929 και καθαρισες 'κουτόφραγκε'Αν γινουμε συμβουλοι των κυβερησεων τους με ενα copy paste, της νομοθεσιας μας, θα τους λυσουμε το προβλημα και θα πληρωθουμε κιολας.... για τις σκεψεις μας....
-
όπως τα λέει ο 224
το έχουν που το παιδεύουν 20 χρόνια (διάβαζα σήμερα το πρωί στην εφημερίδα) και μάλιστα τώρα έχουν καινούργιο πρόβλημα με τη διανομή των εσόδων στις επαρχίες, μιας και θα συλλέγονται κεντρικά.
Φέξε μου και γλίστρυσα -
Υπάρχουν και χειρότερα...
http://green.autoblog.com/2009/11/16/3- ... netherlan/
Κοινώς για μία μέση χιλιομετρική απόσταση ίση με 15,000 χιλιόμετρα τα τέλη θα ανέλθουν σε 450 ευρώ με προοπτική το 2018 να φτάσουν στα 1000+ ευρώ.
Όλα αυτά στην Ολλανδία. Αν και κατ' αρχήν το μέτρο είναι σωστό πρόκειται για το απόλυτο τσουβάλιασμα. Δεν έχει σημασία αν οδηγείς ένα aptera ή μία RR το κόστος θα είναι το ίδιο.
-
λογικά χρήστο ένα τέτοιο σύστημα θα δίνει την δυνατότητα παραμετροποίησης, αλλά ουτως ή άλλως, είναι σα να πληρώνεις διόδια.
Ο λόγος που στην Ολλανδία είναι ανεδαφικό το κλασσικό σύστημα διοδίων είναι γιατί ουσιάστικά σε όλη την ολλανδία και δει στο randstat το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων είναι τόσο πυκνό με τόσες πολλές εξόδους μαζεμένες που οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια θα προκαλούσε τεράστια μποτιλιαρίσματα.
-
Προσέξτε τη διαφορά... στην Ολλανδία και τις λοιπές μη-Μπανανιοειδείς ευρωπαϊκές χώρες, φτιάξανε πρώτα συγκοινωνίες τρελλές, ποδηλατόδρομους, υποδομές και τώρα σκέφτονται πως να περιορίσουν τη χρήση του αυτοκινήτου μέσω οικονομικών αντικινήτρων.
Στην Μπανανιο-Μπιρμπολοειδή Παγκάλιο Χώρα, ΠΡΩΤΑ βάζουμε τα αντικίνητρα, και μετα 'αν είναι να δώσουμε κάπου λεφτά θα είναι στα ΜΜΜ' (η έμφαση μάλλον είναι στο ΑΝ γιατι στην πραγματικότητα ΔΕΝ ήθελε να πει), ή 'τα λεφτά αυτά θα πάνε στην παιδεία'. Πράγμα απόλυτα λογικό - Ο μορφωμένος άνθρωπος δεν έχει ανάγκη από αυτοκίνητο ή ΜΜΜ για να πάει στη δουλειά του, αφού φυσικά θα έχει ήδη εφεύρει την τηλεμετακίνηση και τύφλα νά'χει το σταρ-τρεκ.
Όσον αφορά τις λύσεις με τα GPS, πραγματικά πιο φασιστικό οργουελικό πράγμα δε θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Υποτίθεται ότι τα κουτιά θα αναφέρουν μόνο πόσα χιλιόμετρα έκανε κανείς. Δηλαδή σιγά που δε θα μαζεύουν ακριβή δεδομένα με πλήρη παρακολούθηση όλων των δρομολογίων μας. Το επόμενο βήμα είναι η αυτόματη αποστολή κλήσεων στο σπίτι (την τάδε μέρα τάδε ώρα πηγαίνατε σ'αυτό το δρόμο που έχει όριο 50 και τρέχατε με 65 όπως δείχνει το αρχείο του GPS που έχουμε βάλει στο αυτοκίνητό σας). Τι κάμερες τώρα και αστυνομίες...
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Προσέξτε τη διαφορά... στην Ολλανδία και τις λοιπές μη-Μπανανιοειδείς ευρωπαϊκές χώρες, φτιάξανε πρώτα συγκοινωνίες τρελλές, ποδηλατόδρομους, υποδομές και τώρα σκέφτονται πως να περιορίσουν τη χρήση του αυτοκινήτου μέσω οικονομικών αντικινήτρων.Στην Μπανανιο-Μπιρμπολοειδή Παγκάλιο Χώρα, ΠΡΩΤΑ βάζουμε τα αντικίνητρα, και μετα 'αν είναι να δώσουμε κάπου λεφτά θα είναι στα ΜΜΜ' (η έμφαση μάλλον είναι στο ΑΝ γιατι στην πραγματικότητα ΔΕΝ ήθελε να πει), ή 'τα λεφτά αυτά θα πάνε στην παιδεία'. Πράγμα απόλυτα λογικό - Ο μορφωμένος άνθρωπος δεν έχει ανάγκη από αυτοκίνητο ή ΜΜΜ για να πάει στη δουλειά του, αφού φυσικά θα έχει ήδη εφεύρει την τηλεμετακίνηση και τύφλα νά'χει το σταρ-τρεκ.
Όσον αφορά τις λύσεις με τα GPS, πραγματικά πιο φασιστικό οργουελικό πράγμα δε θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Υποτίθεται ότι τα κουτιά θα αναφέρουν μόνο πόσα χιλιόμετρα έκανε κανείς. Δηλαδή σιγά που δε θα μαζεύουν ακριβή δεδομένα με πλήρη παρακολούθηση όλων των δρομολογίων μας. Το επόμενο βήμα είναι η αυτόματη αποστολή κλήσεων στο σπίτι (την τάδε μέρα τάδε ώρα πηγαίνατε σ'αυτό το δρόμο που έχει όριο 50 και τρέχατε με 65 όπως δείχνει το αρχείο του GPS που έχουμε βάλει στο αυτοκίνητό σας). Τι κάμερες τώρα και αστυνομίες...
Αφου οι Λαοι τους ψηφιζουν!!!!!! σαν προβατα χωρις να κρινουν τις πραξεις τους.... θεωροντας τες Θεσφατα........και που εισαι ακομα....... Οταν καταλαβουν σε τι φυλακη ζουν..... θα ειναι αργα..... αλλα θα μας εχει παρει και εμας η μπαλλα...ΕΕ βλεπεις....
Γρηγορειτε!!!!! για να απεμπλακουμε απο την υποχρεωση να εφαρμοζουμε την νομοθεσια της ΕΕ ........ σε τετοια θεματα.... ας βγαζει αποφασεις το Ε. δικαστηριο..... θα πρεπει να πολεμηθει η αποψη οτι θα πρεπει να εφαρμοζουμε τετοιες αποφασεις ..... Αν μπορουμε δηλαδη... να το κανουμε....
-
@komis : για το περί κλήσεων να είσαι σίγουρος...
-
πηρα το τρένο προχτες ..... (ΟΣΕ)
ειναι γαμώ τα σερβις αμα θέλεις να γράψεις στο ταξίδι.
Στην Πρώτη θέση εχει και μπρίζα. Εχω γράψει 2 καλά άρθρα σε τρένο!!! -
+1 για το τραίνο... μακάρι να υπήρχε εκτενές δίκτυο με καλά δρομολόγια να εξυπηρετούμαστε όλοι. Έτσι γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.
Τέλη κυκλοφορίας