-
Σας ευχαριστώ παιδιά, με καλύψατε πλήρως με τις απαντήσεις σας. Ελπίζω να είναι και κάπως άνετα σε αυτούς τους καρόδρομους, μιας και ξέρω ότι έχουν μαλακά πλαινά με αποτέλεσμα την απορρόφηση κραδασμών...
-
-
Συμπληρώνεις εύκολα αέρα σε δαύτες ρε γιώργη?
-
Τις έχω ξαναδεί αυτές τις βαλβίδες, με το συμπάθειο Γιώργο, αλλά κατα τη γνώμη μου είναι ότι πιό βλαμένο υπάρχει.
@rx8_drifter:
Το στέλεχος της βαλβίδας είναι ξεχωριστό κομμάτι. Στο πίσω μέρος του έιναι allen το οποίο χρησημοποιείς γα να ξεβιδώσεις το καπάκι που φαίνεται στη φωτογραφία. Αφού ξεβιδώσεις το καπάκι, βιδώνεις στη θέση του το στέλεχος και πλέον μπορείς να ελέγξεις την πίεση. Όταν τελειώσεις, ξεβιδώνεις το στέλεχος και ξαναβιδώνεις το καπάκι.Αυτή η διαδικασία χ4
-
καλά, φέξε μου και γλίστρησα
-
ό,τι πρέπει δηλαδή, για να ελέγχουμε τη πίεση ακόμα πιο αραιά..
-
Προσωπικα μαγκες το δικο μου προβλημα λυθηκε με το κλεψιμο των καπακιων των βαλβιδων βαζοντας αυτα τωρα εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ναι μπορει να ειναι χρονοβορο να ελεγξω την πιεση των ελαστικων αλλα δε με χαλαει αυτο καθολου!
-
Ποιο πρόβλημα κλεψίματος καπακιών; Σε δύο αυτοκίνητα από το 1992 και μετά (που ασχολούμαι) δεν έχουν κλέψει ποτέ κανένα καπάκι. Αλλα κι αν μια στις 1000 στο κλέψουν, δίνουν δωρεάν σε οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ ή και βενζινάδικο, σιγά το θέμα...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ποιο πρόβλημα κλεψίματος καπακιών; Σε δύο αυτοκίνητα από το 1992 και μετά (που ασχολούμαι) δεν έχουν κλέψει ποτέ κανένα καπάκι. Αλλα κι αν μια στις 1000 στο κλέψουν, δίνουν δωρεάν σε οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ ή και βενζινάδικο, σιγά το θέμα...Ναι αλλα ειναι σπαστικο να σου εχουν βαλει το αμαξι στο ματι και να σου κλεβουν τα καπακια.Δεν ειναι θεμα λεφτων ο πατερας μου σε βουλκανιζατερ δουλευει αλλα ειναι σπαστικο να στις παιρνουν καθε μερα ετσι για το γαμωτο επειδη εχεις το αμαξι σου στη πενα στη κυριολεξια.Βαλαμε αυτα τωρα και ησυχια!
-
Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας? -
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας?Είμαι της άποψης περί κανονικών ελαστικών αλλά από την άλλη σε ένα όχημα που η ανάρτηση έχει στηθεί με run-flat και δεν υπάρχει πρόβλεψη για ρεζέρβα.... Και πάλι run-flat θα έβαζα....
-
Ισχύει ότι τα runflat έχουν κατά κανόνα τρελό θόρυβο κύλισης;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ισχύει ότι τα runflat έχουν κατά κανόνα τρελό θόρυβο κύλισης;επισης κοπανανε αρκετα , αν και τα πιο καινουρια λεγεται οτι δεν ειναι τοσο ασχημα
αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο μπορει να παραμορφωθει το πλαινο τους μερος ωστε να στριψεις αποτελεσματικοτερα και νομιζω οτι σε ζπορ οδηγηση αυτο ειναι το βασικο τους προβλημα..
για αυτο ενω μπαινουν σε πολλες bmw στη Μ3 που παει για χρονους μπαινουν 'κανονικα' λαστιχα , pilot sport συγκεκρμενα..
@christos dimou
εισαι σιγουρος οτι οτι στηνεται μια αναρτηση με βαση ενα ελαστικο?
εννοω πιστευεις οτι δινεται τοση πολλη σημασια και μαλιστα σε μια 116? οταν βλεπουμε σπορ αυτοκινητα να βγαινουν απο το εργοστασιο με διαφορετικες μαρκες ελαστικων μεταξυ τους (αναλογα το στοκ)?
(ή μηπως το runflat αλλαζουν τοσο δραματικα τα πραγματα? ) -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας?Είμαι της άποψης περί κανονικών ελαστικών αλλά από την άλλη σε ένα όχημα που η ανάρτηση έχει στηθεί με run-flat και δεν υπάρχει πρόβλεψη για ρεζέρβα.... Και πάλι run-flat θα έβαζα....
Η απουσία ρεζέρβας, εκτός από ψυχολογικό, δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη χρήση. Και πιστεύω ότι για μια γυναίκα είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιήσει το κιτ επισκευής, από το να αλλάζει λάστιχο. Αυτά σαν παρένθεση, αν σε προβληματίζει το ενδεχόμενο φούιτ.
Run flat από εμένα. Δεν μιλαμε για Μ3. Ένα 1.16 σε συνδυασμό με γυναίκα οδηγό= ευκολία.
-
Το Σ/Κ πήγα μια εκδρομούλα στον Παρνασσό και εκτίμησα ακόμη πιό πολύ τα Exalto. Εκτός του ότι είναι βεντούζες κανονικές (ειδικά στις στροφές) μου επέτρεπαν να κινούμαι με μια ταχύτητα παραπάνω στις κατηφόρες χωρίς να νιώθω άβολα, ενώ με τα παλιά Primacy ούτε να το σκεφτόμουν.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Το Σ/Κ πήγα μια εκδρομούλα στον Παρνασσό και εκτίμησα ακόμη πιό πολύ τα Exalto. Εκτός του ότι είναι βεντούζες κανονικές (ειδικά στις στροφές) μου επέτρεπαν να κινούμαι με μια ταχύτητα παραπάνω στις κατηφόρες χωρίς να νιώθω άβολα, ενώ με τα παλιά Primacy ούτε να το σκεφτόμουν.ακουω συνεχεια ασχημα λογια για τα primacy (ειναι τα μονα michelin που δεν ειχα ποτε, μαζι με τα cup φυσικα ) τοσο χαλια ειναι πλεον?
μαλιστα μερικοι δε θελουν να ακουν για michelin μετα απο αυτα και τα energyτα exalto παντως ειναι τρομερα λαστιχα
-
Για τα Pirelli P 5000 Drago τι άποψη επικρατεί γενικότερα?
-
Υπάρχουν ακόμα αυτά? Το 1998 ήταν ήδη παλιό μοντέλο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπάρχουν ακόμα αυτά? Το 1998 ήταν ήδη παλιό μοντέλοΧμμ μπορεί να μην υπάρχουν πλέον, κάπου το 2000 τα φόρεσε το οικογενειακό μας όχημα. Είχαν ωραίο look, αλλά ήταν θεόσκληρα και το αμάξι έχανε συνέχεια μούτρα μέχρι να ζεσταθούν καλά μετά από αρκετά km.
Τελικά ήθελα να ξέρω αν ήταν τόσο άσχημα λάστιχα, που τα energy E3A που φοράει μοιάζουν με όαση.
-
Μέχρι πρόσφατα (πριν κάνα χρόνο;) κυκλοφορούσαν και μάλιστα νομίζω ότι είχαν απομείνει για λίγο ως μοναδική φθηνή επιλογή της Pirelli σε 195/50-15. Κατά τη γνώμη μου ήταν ένα πολύ άσχημο λάστιχο, με (αν θυμάμαι καλά) ένα τεράστιο αυλάκι στο κέντρο του.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]