Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 939
    • 940
    • 62 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    140275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris__27 last edited by

      Σας ευχαριστώ παιδιά, με καλύψατε πλήρως με τις απαντήσεις σας. Ελπίζω να είναι και κάπως άνετα σε αυτούς τους καρόδρομους, μιας και ξέρω ότι έχουν μαλακά πλαινά με αποτέλεσμα την απορρόφηση κραδασμών...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Δεν ηξερα που να το ποσταρω αλλα το καλοκαιρι οταν αλαξαμε λαστιχα βαλαμε και καινουριου τυπου βαλβιδες.Αυτες οι βαλβιδες ειναι κρυφες δε πολυφαινονται και ετσι δεν μπορουν ουτε να σου κλεψουν τα καπακια ουτε να σου κανουν ζημια.Μια γευση να δειτε τι παιζει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Συμπληρώνεις εύκολα αέρα σε δαύτες ρε γιώργη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Τις έχω ξαναδεί αυτές τις βαλβίδες, με το συμπάθειο Γιώργο, αλλά κατα τη γνώμη μου είναι ότι πιό βλαμένο υπάρχει.

            @rx8_drifter:
            Το στέλεχος της βαλβίδας είναι ξεχωριστό κομμάτι. Στο πίσω μέρος του έιναι allen το οποίο χρησημοποιείς γα να ξεβιδώσεις το καπάκι που φαίνεται στη φωτογραφία. Αφού ξεβιδώσεις το καπάκι, βιδώνεις στη θέση του το στέλεχος και πλέον μπορείς να ελέγξεις την πίεση. Όταν τελειώσεις, ξεβιδώνεις το στέλεχος και ξαναβιδώνεις το καπάκι.

            Αυτή η διαδικασία χ4

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              καλά, φέξε μου και γλίστρησα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                ό,τι πρέπει δηλαδή, για να ελέγχουμε τη πίεση ακόμα πιο αραιά..

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Προσωπικα μαγκες το δικο μου προβλημα λυθηκε με το κλεψιμο των καπακιων των βαλβιδων βαζοντας αυτα τωρα εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ναι μπορει να ειναι χρονοβορο να ελεγξω την πιεση των ελαστικων αλλα δε με χαλαει αυτο καθολου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harlek last edited by

                    Ποιο πρόβλημα κλεψίματος καπακιών; Σε δύο αυτοκίνητα από το 1992 και μετά (που ασχολούμαι) δεν έχουν κλέψει ποτέ κανένα καπάκι. Αλλα κι αν μια στις 1000 στο κλέψουν, δίνουν δωρεάν σε οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ ή και βενζινάδικο, σιγά το θέμα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Ο χρήστης harlek έγραψε:
                      Ποιο πρόβλημα κλεψίματος καπακιών; Σε δύο αυτοκίνητα από το 1992 και μετά (που ασχολούμαι) δεν έχουν κλέψει ποτέ κανένα καπάκι. Αλλα κι αν μια στις 1000 στο κλέψουν, δίνουν δωρεάν σε οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ ή και βενζινάδικο, σιγά το θέμα...

                      Ναι αλλα ειναι σπαστικο να σου εχουν βαλει το αμαξι στο ματι και να σου κλεβουν τα καπακια.Δεν ειναι θεμα λεφτων ο πατερας μου σε βουλκανιζατερ δουλευει αλλα ειναι σπαστικο να στις παιρνουν καθε μερα ετσι για το γαμωτο επειδη εχεις το αμαξι σου στη πενα στη κυριολεξια.Βαλαμε αυτα τωρα και ησυχια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caveman_ last edited by

                        Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
                        runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
                        νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
                        Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
                        Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
                          Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
                          runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
                          νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
                          Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
                          Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας?

                          Είμαι της άποψης περί κανονικών ελαστικών αλλά από την άλλη σε ένα όχημα που η ανάρτηση έχει στηθεί με run-flat και δεν υπάρχει πρόβλεψη για ρεζέρβα.... Και πάλι run-flat θα έβαζα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harlek last edited by

                            Ισχύει ότι τα runflat έχουν κατά κανόνα τρελό θόρυβο κύλισης;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης harlek έγραψε:
                              Ισχύει ότι τα runflat έχουν κατά κανόνα τρελό θόρυβο κύλισης;

                              επισης κοπανανε αρκετα , αν και τα πιο καινουρια λεγεται οτι δεν ειναι τοσο ασχημα

                              αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο μπορει να παραμορφωθει το πλαινο τους μερος ωστε να στριψεις αποτελεσματικοτερα και νομιζω οτι σε ζπορ οδηγηση αυτο ειναι το βασικο τους προβλημα..

                              για αυτο ενω μπαινουν σε πολλες bmw στη Μ3 που παει για χρονους μπαινουν 'κανονικα' λαστιχα , pilot sport συγκεκρμενα..

                              @christos dimou

                              εισαι σιγουρος οτι οτι στηνεται μια αναρτηση με βαση ενα ελαστικο?
                              εννοω πιστευεις οτι δινεται τοση πολλη σημασια και μαλιστα σε μια 116? οταν βλεπουμε σπορ αυτοκινητα να βγαινουν απο το εργοστασιο με διαφορετικες μαρκες ελαστικων μεταξυ τους (αναλογα το στοκ)?
                              (ή μηπως το runflat αλλαζουν τοσο δραματικα τα πραγματα? )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kyr80 last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                Λοιπόν ήρθε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών σε BMW 116 205/55/16. Δε ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα runflat αλλά εδώ είναι το δίλλημα! Να προτιμηθεί runflat για ασφάλεια (γυναίκα οδηγός) ή αλλαγή σε νορμαλ με αγορά κάποιου κιτ αφρού (όχι τοσο βολικό)? Επιπλέον:
                                runflat ελαστικό= ασφάλεια, ακριβό,δεν ξέρω αν επισκευάζεται.
                                νορμαλ ελαστικό= πιο φθηνό,πιο ελαφρύ(βοηθάει την ανάρτηση),πιο μαλακό(βοηθάει στην απόσβεση).
                                Δεν το συζητώ ότι προσωπικά θα άλλαζα σε νορμάλ αλλα όπως ανέφερα πρόκειται για γυναίκα οδηγό.
                                Αν μπουν runflat θα προτιμηθούν Premium Contact 2 που φοράει είδη. Η γνώμη σας?

                                Είμαι της άποψης περί κανονικών ελαστικών αλλά από την άλλη σε ένα όχημα που η ανάρτηση έχει στηθεί με run-flat και δεν υπάρχει πρόβλεψη για ρεζέρβα.... Και πάλι run-flat θα έβαζα....

                                Η απουσία ρεζέρβας, εκτός από ψυχολογικό, δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη χρήση. Και πιστεύω ότι για μια γυναίκα είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιήσει το κιτ επισκευής, από το να αλλάζει λάστιχο. Αυτά σαν παρένθεση, αν σε προβληματίζει το ενδεχόμενο φούιτ.

                                Run flat από εμένα. Δεν μιλαμε για Μ3. Ένα 1.16 σε συνδυασμό με γυναίκα οδηγό= ευκολία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bathan
                                  bathan last edited by

                                  Το Σ/Κ πήγα μια εκδρομούλα στον Παρνασσό και εκτίμησα ακόμη πιό πολύ τα Exalto. Εκτός του ότι είναι βεντούζες κανονικές (ειδικά στις στροφές) μου επέτρεπαν να κινούμαι με μια ταχύτητα παραπάνω στις κατηφόρες χωρίς να νιώθω άβολα, ενώ με τα παλιά Primacy ούτε να το σκεφτόμουν.

                                  Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης bathan έγραψε:
                                    Το Σ/Κ πήγα μια εκδρομούλα στον Παρνασσό και εκτίμησα ακόμη πιό πολύ τα Exalto. Εκτός του ότι είναι βεντούζες κανονικές (ειδικά στις στροφές) μου επέτρεπαν να κινούμαι με μια ταχύτητα παραπάνω στις κατηφόρες χωρίς να νιώθω άβολα, ενώ με τα παλιά Primacy ούτε να το σκεφτόμουν.

                                    ακουω συνεχεια ασχημα λογια για τα primacy (ειναι τα μονα michelin που δεν ειχα ποτε, μαζι με τα cup φυσικα ) τοσο χαλια ειναι πλεον?
                                    μαλιστα μερικοι δε θελουν να ακουν για michelin μετα απο αυτα και τα energy

                                    τα exalto παντως ειναι τρομερα λαστιχα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pico last edited by

                                      Για τα Pirelli P 5000 Drago τι άποψη επικρατεί γενικότερα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Υπάρχουν ακόμα αυτά? Το 1998 ήταν ήδη παλιό μοντέλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pico last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Υπάρχουν ακόμα αυτά? Το 1998 ήταν ήδη παλιό μοντέλο

                                          Χμμ μπορεί να μην υπάρχουν πλέον, κάπου το 2000 τα φόρεσε το οικογενειακό μας όχημα. Είχαν ωραίο look, αλλά ήταν θεόσκληρα και το αμάξι έχανε συνέχεια μούτρα μέχρι να ζεσταθούν καλά μετά από αρκετά km.

                                          Τελικά ήθελα να ξέρω αν ήταν τόσο άσχημα λάστιχα, που τα energy E3A που φοράει μοιάζουν με όαση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Μέχρι πρόσφατα (πριν κάνα χρόνο;) κυκλοφορούσαν και μάλιστα νομίζω ότι είχαν απομείνει για λίγο ως μοναδική φθηνή επιλογή της Pirelli σε 195/50-15. Κατά τη γνώμη μου ήταν ένα πολύ άσχημο λάστιχο, με (αν θυμάμαι καλά) ένα τεράστιο αυλάκι στο κέντρο του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 62 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr