-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:lol: ειχε abs το 19 1.8? το 1.4 που ειχαμε εμεις δεν ειχε..
παντως τα εμπρος φρενα του 1800αριου (πισω παρεμειναν ταμπουρα) που ειχε το δικο μας ακομα και χωρις abs εκαναν τρομερη δουλεια!!!φυσικα σε φρεναρισμα πανικου (ημουν και 18 τοτε) εκανες επιπεδα τα λαστιχα σου
ηταν πολυ ελαφριά τα αυτοκινητα τοτε.... και για αυτο με μετρια φρενα ειχες αποτελεσμα....μετα κρατησαν τα ιδια ακριβως φρενα και το βαρος αυξηθηκε δραματικα
-
Ρε σεις, αφού όλοι ξέρετε ότι στην ουσία τα πίσω φρένα πολύ λίγο βοηθάνε στην ακινητοποίηση, απλώς κρατάνε το αυτοκίνητο σε ισοροποία και στην ουσία μειώνουν το 'σπρωξιμο' από πίσω.
Αφού το αυτοκίνητο όταν φρενάρει λόγω μεταφροράς βάρους βουτάει μπροστά και στην ουσία φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Τώρα η μεγάλη διαφορά πίσω ταμπούρα, πίσω δισκόφρενα είναι ότι τα δισκόφρενα δε ζεσταίνονται και επειδή είναι πιο 'καθαρά' στην λειτουργία τους δεν λερώνουν τους αισθητήρες του ΑΒS με ότι αυτό σημαίνει.
Κανένα όχημα (από ποδήλατο, μέχρι νταλίκα) δεν 'στηρίζεται στα πίσω φρένα. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε σεις, αφού όλοι ξέρετε ότι στην ουσία τα πίσω φρένα πολύ λίγο βοηθάνε στην ακινητοποίηση, απλώς κρατάνε το αυτοκίνητο σε ισοροποία και στην ουσία μειώνουν το 'σπρωξιμο' από πίσω.
Αφού το αυτοκίνητο όταν φρενάρει λόγω μεταφροράς βάρους βουτάει μπροστά και στην ουσία φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Τώρα η μεγάλη διαφορά πίσω ταμπούρα, πίσω δισκόφρενα είναι ότι τα δισκόφρενα δε ζεσταίνονται και επειδή είναι πιο 'καθαρά' στην λειτουργία τους δεν λερώνουν τους αισθητήρες του ΑΒS με ότι αυτό σημαίνει.
Κανένα όχημα (από ποδήλατο, μέχρι νταλίκα) δεν 'στηρίζεται στα πίσω φρένα.τα πραγματικα σπορ αυτοκινητα θελουν δισκους λογο της τρομερης πιεσης που δεχονται-θερμοτητας και στησιματος....και παντα δεν ειναι το ιδιο ...παιζει ρολο και το στησιμο του αυτοκινητου...και πως θα θελες να αντιδρα σε φρεναρισμα μεσα στην στροφη και παντα σε συναρτηση με την αναρτηση ...
αλλα κατα κυριο λογο ειναι αληθες αυτο που λες για τα περισσοτερα αυτοκινητα!~ -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε σεις, αφού όλοι ξέρετε ότι στην ουσία τα πίσω φρένα πολύ λίγο βοηθάνε στην ακινητοποίηση, απλώς κρατάνε το αυτοκίνητο σε ισοροποία και στην ουσία μειώνουν το 'σπρωξιμο' από πίσω.
Αφού το αυτοκίνητο όταν φρενάρει λόγω μεταφροράς βάρους βουτάει μπροστά και στην ουσία φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Τώρα η μεγάλη διαφορά πίσω ταμπούρα, πίσω δισκόφρενα είναι ότι τα δισκόφρενα δε ζεσταίνονται και επειδή είναι πιο 'καθαρά' στην λειτουργία τους δεν λερώνουν τους αισθητήρες του ΑΒS με ότι αυτό σημαίνει.
Κανένα όχημα (από ποδήλατο, μέχρι νταλίκα) δεν 'στηρίζεται στα πίσω φρένα.Αυτό που λες ισχύει στα καθημερινά αυτοκίνητα. Σε υπερκατασκευές τα πίσω φρένα συμμετέχουν το ίδιο ή και περισσσότερο από τα μπροστινά καθώς το κέντρο βάρους είναι στον πίσω άξονα, το ίδιο και το downforce!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρε σεις, αφού όλοι ξέρετε ότι στην ουσία τα πίσω φρένα πολύ λίγο βοηθάνε στην ακινητοποίηση, απλώς κρατάνε το αυτοκίνητο σε ισοροποία και στην ουσία μειώνουν το 'σπρωξιμο' από πίσω.
Αφού το αυτοκίνητο όταν φρενάρει λόγω μεταφροράς βάρους βουτάει μπροστά και στην ουσία φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Τώρα η μεγάλη διαφορά πίσω ταμπούρα, πίσω δισκόφρενα είναι ότι τα δισκόφρενα δε ζεσταίνονται και επειδή είναι πιο 'καθαρά' στην λειτουργία τους δεν λερώνουν τους αισθητήρες του ΑΒS με ότι αυτό σημαίνει.
Κανένα όχημα (από ποδήλατο, μέχρι νταλίκα) δεν 'στηρίζεται στα πίσω φρένα.Αυτό που λες ισχύει στα καθημερινά αυτοκίνητα. Σε υπερκατασκευές τα πίσω φρένα συμμετέχουν το ίδιο ή και περισσσότερο από τα μπροστινά καθώς το κέντρο βάρους είναι στον πίσω άξονα, το ίδιο και το downforce!
τα πισω φρενα φρεναρουν πολυ λιγοτερο απο τα εμπρος , αλλιως το αποτελεσμα θα ηταν καταστροφικο
(για αυτο παντα ακομα και υπεραυτοκινητα οπως λες εχουν ακομα κι αν εχουν τεραστιους δισκους πισω, παντα ειναι μικροτεροι απο τους εμπρος)παρολα αυτα συμμετεχουν και αυτα φρεναρισμα και πρεπει να συμμετεχουν.επισης σε καποια αυτοκινητα ακομα και αν εχουν πισω δισκους δε δουλευουν πολυ. στα περισσοτερα
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
Ή δεν τις πλένεις ή έχεις πρόβλημα στα φρένα ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
Ή δεν τις πλένεις ή έχεις πρόβλημα στα φρένα ...
Ή 'ξεχνάει' το αριστερό πόδι πάνω στο φρένο!
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
Ή δεν τις πλένεις ή έχεις πρόβλημα στα φρένα ...
Λάθος. Και στο δικό μου έτσι γίνεται.
Εξαρτάται από το σύστημα φρένων, τη δύναμη που ασκούν οι δαγκάνες στο δίσκο και τέλος το μέγεθος των δίσκων. Στην 147 για κάποιο λόγο δε μαύριζαν πολύ οι πίσω ζάντες και στα δύο BMW όμως μέχρι τώρα μαύριζουν το ίδιο εμπρός-πίσω.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
Ή δεν τις πλένεις ή έχεις πρόβλημα στα φρένα ...
Ισως το πρωτο, το δευτερο δεν παιζει, αλλα υπαρχει και ενα ESP στην μεση το οποιο καθε τρεις και λιγο 'τσιμπαει' γενικως τα φρενα αμα πηγαινεις γληγορα σε στροφες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρε σεις, αφού όλοι ξέρετε ότι στην ουσία τα πίσω φρένα πολύ λίγο βοηθάνε στην ακινητοποίηση, απλώς κρατάνε το αυτοκίνητο σε ισοροποία και στην ουσία μειώνουν το 'σπρωξιμο' από πίσω.
Αφού το αυτοκίνητο όταν φρενάρει λόγω μεταφροράς βάρους βουτάει μπροστά και στην ουσία φρενάρει μόνο με τα μπροστινά φρένα.
Τώρα η μεγάλη διαφορά πίσω ταμπούρα, πίσω δισκόφρενα είναι ότι τα δισκόφρενα δε ζεσταίνονται και επειδή είναι πιο 'καθαρά' στην λειτουργία τους δεν λερώνουν τους αισθητήρες του ΑΒS με ότι αυτό σημαίνει.
Κανένα όχημα (από ποδήλατο, μέχρι νταλίκα) δεν 'στηρίζεται στα πίσω φρένα.Αυτό που λες ισχύει στα καθημερινά αυτοκίνητα. Σε υπερκατασκευές τα πίσω φρένα συμμετέχουν το ίδιο ή και περισσσότερο από τα μπροστινά καθώς το κέντρο βάρους είναι στον πίσω άξονα, το ίδιο και το downforce!
Νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό αυτό που λες. Κανένα όχημα όπου και αν έχει το κέντρο βάρους και όσο αν δεν 'βουτάει' την μούρη του στο φρενάρισμα λόγω σκληρής ανάρτησης, δεν μπορεί να την γλυτώσει από αυτό το νόμο της φύσης που στην ουσία, υπαγορεύει μεταφορά βάρους μπροστά όταν φρενάρει το αυτοκίνητο και μεταφορά βάρους πίσω όταν επιταχύνει.
Αυτό δεν αλλάζει σε κανένα κινούμενο σώμαΣίγουρα ένα super car θελει άλλο σε setup για την κατανομή φρένων, αλλά μην ξεχνάμε ότι στον πίσω άξονα υπάρχει πάντα ένα εξάρτημα που λέγεται κατανεμητής φρένων που στην ουσία για αυτό το λόγο υπάρχει. Ακόμα και στα αγωνιστικά που για λόγους οδήγησης πολλές φορές δίνουν λίγο παραπάνω δυνατότητα πέδησης στις πίσω ρόδες, δεν ξεπερνάνε ποτέ ορισμένα όρια και πάντα μόνο για το χώμα.
Για την άσφαλτο ούτε κουβέντα για παραπάνω πέδηση πίσω! -
Ρε παιδιά ψιλοχιουμοριστικά το είπα ....
Αλλά μ' αρέσει που αναλύονται όλα -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
στο δικο μου παντως οι πισω ζαντες μαυριζουν σχεδον εξισου με τις μπροστινες
Ή δεν τις πλένεις ή έχεις πρόβλημα στα φρένα ...
Ισως το πρωτο, το δευτερο δεν παιζει, αλλα υπαρχει και ενα ESP στην μεση το οποιο καθε τρεις και λιγο 'τσιμπαει' γενικως τα φρενα αμα πηγαινεις γληγορα σε στροφες...
το κλεινω το esp
και να πλυνω τις ζαντες μου σε μια βδομαδα ξαναμαυριζουν, αυτο γινεται σε πολλα audi
απλα δουλευουν πολυ και τα πισω φρενα, δεν ειναι διακοσμητικα οπως σε πολλα αυτοκινηταΡε παιδιά ψιλοχιουμοριστικά το είπα ....
Αλλά μ' αρέσει που αναλύονται όλαμετα το ειδα αυτο
-
@Qsis
Eχει ισως να κανει και το γεγονος οτι ΚΑΙ οι πισω τροχοι καποιες στιγμες μεταφερουν ποσοστα ροπης του κινητηρα...Παντως ετσι οπως το βλεπω το RS 250 στα video, μου φαινεται θα το εχει
για πρωινο το rocco r στις στροφες, ειδικα το Cup με το μηχανικο μπλοκε...
Εχει και ωραια χροια ο ηχος του, του ατιμου. , αλλα στην εμφανιση,
μου κανει λιγο σε μπαουλακι. -
δηλαδη οταν βγει το gordini, η μονη διαφορα θα ειναι η αποδωση του κινητηρα
αυτη τη φορα το πετυχαν με την πρωτη και δεν καταλαβαινω που θα ωφελουσε το gordini να τοποθετηθει ψηλοτερα απο το RS.. πολυ ελιτιστικη κατασταση -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Qsis
Eχει ισως να κανει και το γεγονος οτι ΚΑΙ οι πισω τροχοι καποιες στιγμες μεταφερουν ποσοστα ροπης του κινητηρα...Παντως ετσι οπως το βλεπω το RS 250 στα video, μου φαινεται θα το εχει
για πρωινο το rocco r στις στροφες, ειδικα το Cup με το μηχανικο μπλοκε...
Εχει και ωραια χροια ο ηχος του, του ατιμου. , αλλα στην εμφανιση,
μου κανει λιγο σε μπαουλακι.αφου σου λεω το κλεινω παντα το esp...
τεσπα οταν θα παρεις scirocco θα δεις πως θα σου μαυριζουν ολες οι ζαντες δεν εχει σχεση με το πού παει η ροπη
το rs μενει να δουμε..
-
ειναι κ θεμα τακακιων.ξαδερφος μου με σελικα ερχοταν απο αθηνα λευκαδα κ οι ζαντες ηταν καθαρες.λες ν δεν πηγε ταξιδι.εγω στην ιδια διαδρομη με το μεγκαν χωρις πιεση βλεπω αρκετη μαυριλα.καποιο υλικο υπαρχει που δεν μαυριζει,δεν θυμαμαι πως το λενε.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
δηλαδη οταν βγει το gordini, η μονη διαφορα θα ειναι η αποδωση του κινητηρα
αυτη τη φορα το πετυχαν με την πρωτη και δεν καταλαβαινω που θα ωφελουσε το gordini να τοποθετηθει ψηλοτερα απο το RS.. πολυ ελιτιστικη καταστασηΟύτε καν στην απόδοση του κινητήρα! Μόνο αισθητικές διαφορές θα έχει με το RS...
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
ειναι κ θεμα τακακιων.ξαδερφος μου με σελικα ερχοταν απο αθηνα λευκαδα κ οι ζαντες ηταν καθαρες.λες ν δεν πηγε ταξιδι.εγω στην ιδια διαδρομη με το μεγκαν χωρις πιεση βλεπω αρκετη μαυριλα.καποιο υλικο υπαρχει που δεν μαυριζει,δεν θυμαμαι πως το λενε.σε ταξιδι δυσκολο να μαυρισει παντως
εγω φοραω 2 διαφορετικες μαρκες τακακιων παντως (απο το εργοστασιο) και εχω αλλαξει 2 φορες τα εμπρος και μια τα πισω.αρα πιστευω ειναι θεμα του τι κανουν οι δαγκανες, οχι υλικου.
αν δεν μαυριζει σημαινει οτι δε τριβεται το τακακι,αρα δε γινεται δουλειαστον πατερα μου παλιοτερα ειχε τυχει να μη μαυριζουν καθολου τα τακακια και ειδε τελικα στο συνεργειο οτι ηταν ελαττωματικη η παστα και δεν φθειρονταν καθολου, παρα τα αρκετα χλμ που ειχαν κανει. φυσικα του ειπαν να τα αλλαξει αμεσως
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για να επανελθουμε ομως και στο θεμα, ηδη οι Γαλλοι εχουν 'ασχοληθει'
αρκετα με το νεο 'καμαρι' τους.
Ιδου λοιπον μερικα Videακια...http://www.youtube.com/watch?v=KRjOPi0a9M8
μερος 1ο σε πισταΡε παιδια το τιμονι ειναι ΤΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΟΟΟΟ μεγαλο η απλα ο τυπος ειναι πολυ κοντος με μικρα χερια?
Κατα τα αλλα καταπληκτικο αυτοκινητο φαινεται το οποιο πρεπει να δουμε στις δικες μας ''ειδικες'' γλυστρο διαδρομες
Renault Megane 3 R.S.