-
Εγώ είδα το νέο Polo στο δρόμο μέρα μεσημέρι με αναμμένα τα φώτα στο κανονικό φανάρι και φαντάζομαι ήταν τα λεγόμενα φώτα ημέρας.
Φώτα ημέρας ίσον φώτα όσο είναι σε λειτουργία το αυτοκίνητο, άσχετα αν αυτά θα είναι led ή λάμπες πυρακτώσεως. Τελευταίες έρευνες έδειξαν ότι τα αναμμένα φώτα την ημέρα συμβάλλουν στη μείωση των ατυχημάτων, γι' αυτό και η Ε.Ε. επιβάλλει την υποχρεωτική εφαρμογή τους, χωρίς να λέει όμως αν αυτά θα είναι led ή λάμπες πυρακτώσεως. Σήμερα πάντως τα led θεωρούνται πρόσθετος εξοπλισμός γιατί την ίδια δουλειά κάνουν και οι απλές λάμπες.
Το ότι δεν έχει led, συνεπώς δε σημαίνει ότι δεν έχει και 'φώτα ημέρας'.
Απλά αντί για led, σαν φώτα ημέρας έχουν τις κλασικές λάμπες πυρακτώσεως μέσα στο φανάρι.
Η διαφορά είναι ότι τα led καίνε λιγότερο ρεύμα και κατ' επέκταση καύσιμο σε σχέση με τις απλές λάμπες πυρακτώσεως, και επίσης ανάβουν σε πλήρη ένταση ακαριαία. Γι' αυτό και τα χρεώνουν σαν πρόσθετο εξοπλισμό.Αντίστοιχο χρονικό περιθώριο προσαρμογής όπως για τα φώτα ημέρας δίνει η Ε.Ε. κάθε φορά που καθιστά υποχρεωτική την εφαρμογή ενός νέου μέτρου σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που πωλούνται εντός της επικράτειάς της, είτε αυτό λέγεται υποχρεωτικό ESP, τρίτο φως φρένου κλπ. Όσες εταιρείες προβαίνουν άμεσα στην εφαρμογή του μέτρου, συν τοις άλλοις το προβάλλουν για να αναδείξουν τα αυτοκίνητά τους για επικοινωνιακούς σκοπούς.
Πχ κάποτε όταν η Ε.Ε. επέβαλε το τρίτο φως φρένου, στην αρχή έδωσαν ένα χρονικό περιθώριο εφαρμογής και τότε οι εταιρείες το θεωρούσαν πρόσθετο εξοπλισμό.
Το ίδιο θα γίνει και με τα φώτα ημέρας που δεν είναι τίποτε άλλο από το υποχρεωτικό και αυτόματο άναμμα των φώτων όσο είναι σε λειτουργία το αυτοκίνητο.
Επίσης ακόμα και σήμερα για τρίτο φως φρένου άλλα αυτοκίνητα έχουν led και άλλα λάμπες πυρακτώσεως, δε σημαίνει αυτό ότι κάποιος δεν εφαρμόζει τη σχετική νομολογία... -
Μαλλον δεν καταλαβαινεις τι εννοω.
-
Το Polo έχει και χωριστά φώτα ημέρας δίπλα στους προβολείς ομίχλεις, τα οποία λειτουργούν με λάμπες longlife των 21W. Αυτό θες, καταλαβαίνω.
Σου λέω ότι έχω δει το νέο Polo που είχε αναμμένα τα κανονικά φώτα θέσης μέρα μεσημέρι, χωρίς τα φώτα ημέρας χαμηλά στον προφυλακτήρα.
-
Πάει ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού: το βασικό τα έχει ενσωματωμένα στο κύριο φωτιστικό σώμα, στα υψηλότερα που έχουν φώτα ομίχλης βρίσκονται και τα φώτα ημέρας εκεί.
-
Α !οκ .Mαλλον εγω δεν καταλαβα
-
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα συγκεκριμένα φώτα ημέρας χαμηλά στον προφυλακτήρα,
τα θεωρώ κάτι το τελείως άκυρο για να επιδιώξει να τα βάλει κάποιος που δεν τα έχει,
από τη στιγμή που ενώ είναι χωριστά δεν έχουν led,
ενώ και αισθητικά από τη στιγμή που δεν έχουν led δεν κάνουν την τόσο πολύ αισθητή διαφορά.Το θέμα είναι να έχουν led (κάτι που έχουν πολλά μοντέλα ακόμα και εντός VAG) γιατί με τις λάμπες πυρακτώσεως και τα 21W που καταναλώνουν, δεν είναι πχ σαν τις ψείρες των 5W, και το αποτέλεσμα είναι να καίνε περισσότερο καύσιμο και να εξαντλούν τη μπαταρία συνέχεια, σε συγκριση με led...
Υπερβολή; Ένα 0,... l/100km σίγουρα τα καίνε σε σταθερή βάση, σε μια εποχή που τα πάντα είναι φτιαγμένα στο αυτοκίνητο ώστε να αποσκοπούν σε εξοικονόμηση ενέργειας, και αυτά θα είναι μία πρόσθετη περιττή κατανάλωση που θα επιβαρύνει μόνιμα υποσυστήματα του αυτοκινήτου και φυσικά θα μπορούσε να αποφευχθεί πολύ περισσότερο με led Daytime Running Lights...
-
Γνωρίζει κανείς αν το νέο Polo 1.2 70hp έχει καδένα ή ιμάντα; (Σε δυο αντιπροσωπείες που ρώτησα πήρα και τις δυο απαντήσεις).
-
Νομίζω ότι ο 1.2 CGP έχει καδένα (timing chain).
-
Ο χρήστης xiotis έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν το νέο Polo 1.2 70hp έχει καδένα ή ιμάντα; (Σε δυο αντιπροσωπείες που ρώτησα πήρα και τις δυο απαντήσεις). -
Πράγματι είναι για γέλια. Σε μια αντιπροσοπεία μου είπαν ότι αν και 3-κύλινδρος, ο κινητήρας είναι αθόρυβος γιατί αντικατέστησαν την καδένα με ιμάντα.
-
Από τους βενζινοκινητήρες ιμάντα έχει ο 1.4 με τα 85 άλογα.
-
Για polo suv παει αυτο?
-
Cross Polo μάλλον.
Ωραίος προφυλακτήρας -
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Για polo suv παει αυτο?
Είναι 4χ4;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Είναι 4χ4;;;;;;;;;;
What about this new VW Polo SUV?
Volkswagen’s mini mud-plugger arrives in 2011, a full two years after Skoda’s equivalent Yeti arrives due to its switch to the new modular MQB components set, which means it'll be cheaper to build and develop than the Polo’s current chassis. And when we say mini, we're talking relatively; the Polo SUV measures a full four metres in length…
Armed with a 4Motion set-up with variable torque split between the axles and between the wheels, plus all the climb-and-descent assistance systems introduced in the Tiguan should let it tackle pretty much anything in its path with ease. A front-wheel drive version will also be available.
Βεβαια το αρθρο αυτο ειναι περσινο,αλλα μαλλον για 4χ4 παει.
-
Δεν μοιράζουν τους 'ρόλους' στην 4κίνηση στη Vag καλύτερα ...
_ Ρremium Suv από την Audi με τα Q7 και Q5 και Α4/Α6 Allroad ... και ότι άλλο σε Q έχουν σκοπό να βγάλουν. (Υπάρχουν και τα σχέδια της Porsche για κάτι ακόμα πιο sport και premium).
_ Λιγότερο αλλά πάλι premium απο τη VW με τα Tiguan και Tuareg.
_ Μεσαία και μικρομεσαία απο τη Skoda με τα Yeti και Octavia Scout.
_ Φτηνότερα και πιο προσιτά απο τη Seat ίσως με το Ibiza 5d ή ST (=SW), με το επόμενο Leon ή ίσως το Exeo ST που θα κάλυπτε όσους θέλουν κάτι φτηνότερο απο το Α4 Allroad των 45.000€ αλλά να μοιάζει κιόλας (αν και θα 'έπαιζε' επάνω στο Octavia Scout)!... Στα νεότερα πάντως παίζει και η συνεργασία της VAG με τη Suzuki που θα φανεί τι θα προσφέρει και σε ποιες κατηγορίες ...
-
Για τη συνεργασία με τη Suzuki, δε φτάνει να τη θέλει μόνο η VW αλλά και οι Ιάπωνες και από αυτά που έχουν πει - διά στόματος των ιθυνόντων - δεν φαίνεται να τη θέλουν καθόλου.
Εκτός από αυτό ακόμα και να συνεργαστεί η VW με τη Suzuki, δε θα πρόκειται για συνεργασία αλλά για εξαγορά-αφομοίωση (κάτι που έχει αποδείξει η ιστορία ότι έτσι γίνεται σχεδόν κάθε φορά που 'συνεργάζεται' η VW με μικρότερες εταιρείες), ούτως ώστε το VAG να πατήσει πόδι στην Ασιατική ήπειρο και στην Ιαπωνία ειδικότερα, κάτι που έχει προσπαθήσει να κάνει πχ και με την πρόταση εξαγοράς της μαλαισιανής Proton.
Άρα προς το παρόν δεν υπάρχει τίποτε παραπάνω από ενδιαφέρον που διαρρέεται και φημολογείται, εκτός και εάν γίνει καμία κίνηση επιθετικής εξαγοράς ή τελικά αυξηθεί το τίμημα που θα προσφέρει η VW σε δυσθεώρητα δελαστικά επίπεδα.
Αλλά ακόμα και έτσι, το VAG έχει αποδείξει ότι προσπαθεί να διαθέτει συγκεκριμένα target group και αγορές για κάθε μάρκα, άρα θα ήταν δύσκολο σε περίπτωση ενδεχόμενης εξαγοράς της Suzuki στο μέλλον να την τοποθετήσει στην Ευρώπη με τις ίδιες προϋποθέσεις που θα έχει πχ στην Ιαπωνία, γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν ευθέως ανταγωνιστικό στα ευρωπαϊκά προϊόντα της.
Άρα ένα επιπλέον SUV ή 4x4 εντός VAG, δεν είναι αυτονόητο ότι θα έπαιρνε άμεσα και εύκολα την έγκριση από τη VW για να διατεθεί από τη Suzuki σε ευρωπαϊκό έδαφος, ακόμα και αν η Suzuki έχει παράδοση και τεχνογνωσία στον τομέα αυτό.
Για να μη φτάσουμε να μιλήσουμε και για το ότι η αφομοίωση της Suzuki θα είχε συνέπεια και τον περιορισμό του R&D από την ίδια τη Suzuki , καθώς το VAG έχει ένα χαρακτηριστικό πλεονέκτημα αλλά και μειονέκτημα: να παράγει τεχνολογικά προϊόντα σε μεγάλους αριθμούς, άρα μία ημιανεξάρτητη διαχείριση της Suzuki δε θα συνέφερε τις απαραίτητες οικονομίες κλίμακας.
Αυτην την απόλυτη ανεξαρτησία δεν την παραχώρησε ούτε για την Porsche, φυσικά δε θα μπορεί να το κάνει ούτε για τη Suzuki .
Αλλά πάνω από όλα μιλώντας με τα δεδομένα του παρόντος, η 'συνεργασία' με τη Suzuki είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας (προς το παρόν).Για την AUDI, έρχονται διάφορα μοντέλα όπως τα Q3, το επόμενο Q7 που θα έχει κοινά στοιχεία με τα αδελφά μοντέλα και ίσως 4κίνητη έκδοση του Α1.
Για τη VW ετοιμάζονται κι αυτοί για το νέο Touareg, αλλά και η επόμενη γενιά του Golf θα συμπαρασύρει και τα μοντέλα που βασίζονται στο σημερινό, ενώ ακούγονται και νέες εκδόσεις για το Polo, κάτι που άλλωστε κληρονομεί και από την προηγούμενη γενιά.
Για τη SEAT, από τα τωρινά μοντέλα υπάρχει και το καθόλα αξιόλογο Altea freetrack (που έχει μεν το hardware για ένα καλό 4χ4, αλλά για μένα ίσως θα έπρεπε να είναι πιο φτηνό) καθώς το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να περάσει στην παραγωγή το Tribu. Το Ibiza δεν προβλέπεται προς το παρόν να βγει 4x4, κάτι λέγεται ότι το Leon θα ξαναβγεί 4κίνητο όπως ήταν η πρώτη γενιά (το Leon1 διατίθενταν με 4κίνηση και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση multilink), για το Exeo εκτός από το multitronic που ήδη διατίθεται δεν προβλέπεται άμεσα να ενσωματώσει κάποια ακόμα στοιχεία από το Α4 πέρα από κάποιους κινητήρες (μην ξεχνάμε ότι το πλαίσιό του αν είναι να φορέσει 4κίνηση δε θα είναι με Haldex...), αλλά πάνω απ' όλα ο μελλοντικός προσανατολισμός της μάρκας θα στραφεί σε πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα με περιορισμένο το πολυμορφίζον στοιχείο άρα και το τζιποειδές.
Για τη Skoda με την έλευση του νέου Octavia 3, αναμενόμενα θα εμφανιστούν και οι εκδόσεις Scout της τρίτης γενιάς, οπότε πέρα από το Yeti προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο άλλο νέο.
-
To sedan από το 2012.
http://www.worldcarfans.com/109111022985/2012-vw-polo-sedan-spied--headed-for-us -
edw k mia vdomada sto epishmo site ths h vw (germanias) exei anarthsei kainourgio pdf sto opoio anaferei k tis times tou polyanamenomenou 1.2 TSI ka8ws epishs k times me gia ta 3-8yra.
ap to
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... reise.html
dialegontas to 'Technik und Preise' kanete download to fyladio k boreite na ta deite.
to zhthma einai oti den anaferei times gia to 1.2 TSI 5-8yro alla mono gia to 3-8yro (turen 2 = portes 2 ellhnika).vlepw loipon ekei pou to 1.4 85 PS 3 8yro kanei 15.075 sthn ekdosh comfortline to 1.2 TSI 105 PS kanei 16.425 to opoio shmainei 1.350 E epipleon!vevaia oi times einai germanikes k synh8ws edw erxodai meiwmenes.
h idia akrivws diafora isxyei k gia th highline ekdosh.
to oti den exei anakhnw8ei h timh gia to 5 -8yro 1.2TSI shmainei oti 8a ka8ysterhsei k na ginei dia8esimo shn agora??
Καλως ηλθες στο φορουμ αλλα να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod] -
VW Polo 2009