-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι BMW!Πριν ασχοληθώ ενδελεχώς με τα αυτοκίνητα τις είχα αντιπαθήσει εξ'αιτίας του 'προφίλ' των κατόχων τους (τότε έβλεπες σχεδόν αποκλειστικά 316 και 518-520).
Ακριβώς την ίδια άποψη για τα bmw με τον Κώστα μέχρι να μπω(συνοδηγός) σε ένα M3 cabrio με SMG II και να έχω κυριολεκτικά χαζέψει με τον απίστευτο,ακαριαίο,τάχιστο τρόπο που αλλάζει ταχύτητες. Τι χειροκίνητες αλλαγές μου λέτε και φούμαρα εδώ το πράμα έκανε ξερογκαζιά από μόνο του στα ανεβάσματα
Μην φανταστείτε πως άλλαξε γενικά η άποψή μου για τα γερμανικά....απλά αυτό το smg II κάτι μου είπε
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
εδώ το πράμα έκανε ξερογκαζιά από μόνο του στα ανεβάσματαΜάλλον στα ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ εννοείς
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
εδώ το πράμα έκανε ξερογκαζιά από μόνο του στα ανεβάσματα
Μάλλον στα ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ εννοείς
πολύ σωστά το έγραψα όπως και το ένιωσα μέσα στον πανικό της επιτάχυνσης όπως και μου το ανέφερε συζητώντας ο ιδιοκτήτης αργότερα
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Μην φανταστείτε πως άλλαξε γενικά η άποψή μου για τα γερμανικά....απλά αυτό το smg II κάτι μου είπε
Είναι μια καλή αρχή, σιγά-σιγά και με καλή θέληση όλα γίνονται !
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι BMW!...το μόνο που τους προσάπτω είναι η τιμές τους. Τώρα πια που μεγάλωσα έχω μάθει να μην κακοχαρακτηρίζω μια μάρκα με μοναδικό κριτήριο τους κατόχους της, όπως και ανθρώπους από την καταγωγή/εθνικότητά τους.
ΥΓ: Οι Mercedes ακόμα δεν με πείθουν.
Όταν τα αμάξια έχουν κάτι να πουν, κοστίζουν. Η εξαίρεση στον κανόνα αποτελούν οι μικρές αλλά αναγκαίες για την αγορά εκδόσεις κάποιων μοντέλων που σχεδιάστηκαν για άλλα κυβικά.
Ουσιαστικά όπως αντιλαμβάνεσαι δεν είναι το μέταλλο που σου μιλάει, αλλά η αύρα που έχει κληρονομήσει από τους σχεδιαστές, μηχανολόγους, δοκιμαστές, συναρμολογητές του. (αν δεις ένα βίντεο πώς φτιάχνεται μια BMW, θα καταλάβεις...)
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τ'άλλα αμάξια αυτού του επιπέδου και ακόμα περισσότερο όταν τα αμάξια είναι και χειροποίητα, όπου μπορεί να μην έχεις την ρομποτική συναρμογή και τελειότητα αλλά το 'πράγμα' μιλάει, δεν το οδηγάς απλά...Όσο για την Mercedes και κάποια άλλα λίγο πιο κιμπάρικα αμάξια, θέλει να περάσουν λίγο τα χρόνια για ν'αρχίζεις να χωράς στο καλούπι τους... Δεν είναι καθόλου κακό που μπορεί να σου κάθονται ακόμα λίγο στο λαιμό, απλά κάθε πράγμα στον καιρό του και η Merc > 40-45 (αυτό είναι άλλωστε και το γενικότερο ηλικιακό target group τους...)
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Όταν τα αμάξια έχουν κάτι να πουν, κοστίζουν. Η εξαίρεση στον κανόνα αποτελούν οι μικρές αλλά αναγκαίες για την αγορά εκδόσεις κάποιων μοντέλων που σχεδιάστηκαν για άλλα κυβικά.Αυτή είναι η άποψη που πασάρουν οι μαρκετίερς των γερμανικών (και όχι μόνο) εταιρειών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα κύρους, όπως η BMW. Μπορώ να σου αναφέρα πολλά αυτοκίνητα που αποδεικνύουν πόσο άκυρη (έως εκ του πονηρού) είναι αυτή η άποψη. Το πιο γνωστό από αυτά είναι το 106 Rallye. Εσύ ειδικά θα περίμενα να ξέρεις (λόγω επιλογής αυτοκινήτου) ότι η οδηγική ευχαρίστηση έχει ελάχιστη σχέση με το κόστος.
Όσο για την Mercedes και κάποια άλλα λίγο πιο κιμπάρικα αμάξια, θέλει να περάσουν λίγο τα χρόνια για ν'αρχίζεις να χωράς στο καλούπι τους... Δεν είναι καθόλου κακό που μπορεί να σου κάθονται ακόμα λίγο στο λαιμό, απλά κάθε πράγμα στον καιρό του και η Merc > 40-45 (αυτό είναι άλλωστε και το γενικότερο ηλικιακό target group τους...)
Θα επισκεφτώ ψυχαναλυτή όταν μου συμβεί αυτό, σε όποια ηλικία και αν γίνει. Άλλωστε οι άνδρες πρέπει να είναι αιώνια παιδιά, αλλιώς δεν είναι άνδρες.
-
Kyan, ο theo111r πιστεύω αναφέρεται σε ολοκληρωμένη αίσθηση ενός αυτοκινήτου και όχι στην απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.
Η οδηγική ευχαρίστηση όντως δεν έχει να κάνει με το κόστος. Αγοράζεις ένα kit-car με σχετικά λίγα χρήματα και το λιώνεις στην πίστα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όταν τα αμάξια έχουν κάτι να πουν, κοστίζουν. Η εξαίρεση στον κανόνα αποτελούν οι μικρές αλλά αναγκαίες για την αγορά εκδόσεις κάποιων μοντέλων που σχεδιάστηκαν για άλλα κυβικά.
Αυτή είναι η άποψη που πασάρουν οι μαρκετίερς των γερμανικών (και όχι μόνο) εταιρειών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα κύρους, όπως η BMW. Μπορώ να σου αναφέρα πολλά αυτοκίνητα που αποδεικνύουν πόσο άκυρη (έως εκ του πονηρού) είναι αυτή η άποψη. Το πιο γνωστό από αυτά είναι το 106 Rallye. Εσύ ειδικά θα περίμενα να ξέρεις (λόγω επιλογής αυτοκινήτου) ότι η οδηγική ευχαρίστηση έχει ελάχιστη σχέση με το κόστος.
Δεν αναφερόμουν σε αυτοκίνητα που έχουν εκ προοιμίου λίγα κυβικά και έτσι έχουν σχεδιαστεί, αλλά για να αντιληφθείς καλύτερα αυτό που ήθελα να πω, θα σου αναφέρω την περίπτωση των Ε34 518i, έκδοση η οποία υπήρξε μόνο για την Ελλάδα και το Ισραήλ. Σε όλες τις άλλες χώρες οι υποψήφιοι αγοραστές και κάτοχοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το αυτοκίνητο αυτό με τον δίλιτρο VANOS κινητήρα που συγκριτικά με το ψοφίμι το 1.8 ήταν μέρα με την νύχτα. Βέβαια, κανείς δεν αναφέρει πως η πλειοψηφία των Ε34 στο εξωτερικό ήταν >520i....
Τώρα όσον αφορά στο κατά πόσο πραγματικά κοστίζει ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να υπολογίσεις και τις οικονομίες κλίμακος. Άλλο να φτιάχνεις ένα αμάξι που πουλάει ψωμοτύρι, και άλλο να έχεις πιο λίγες πωλήσεις. Το ίδιο αμάξι θα κοστίζει πολύ περισσότερο στην δεύτερη περίπτωση, με το Rallye όμως να εντάσσεται στην πρώτη.
Αν το πάρουμε ανάποδα, πόσο πιστεύεις ότι θα κόστιζε ένα Lotus αν κατασκευαζόταν σε ποσότητες όπως το Golf? Προφανώς πολύ λιγότερο γιατί και ο κατασκευαστής μετακυλύει το επιδιωκώμενο κέρδος του ανά μονάδα στην τεράστια ποσότητα που κατασκευάζει (δηλ. το κέρδος να βγαίνει από το τζίρο...) Η Lotus κατασκευάζει 3000 αυτοκίνητα το χρόνο, όσα δηλ. VW μέσα στην ημέρα... 200:1 η αναλογία και αυτό λέει πολλά!!Το διαφημιστικό κόστος διεκδικεί και αυτό τελευταία ένα σημαντικό κομμάτι του κόστους ανά αυτοκίνητο, και διέπεται και αυτό από τον παραπάνω παράγοντα...
Τέλος μην ξεχνάς πως δεν γίνεται όλοι να μπορούν να παίρνουν τα πάντα. Κάποια πράγματα διαφοροποιούνται από τα λοιπά, έστω και ατυχώς, σε κάποιες περιπτώσεις.
Κάποια διαφέρουν ακόμα μόνο για να διαφέρουν, ενώ κάποια άλλα διαφέρουν γιατί υπάρχει ουσιαστικός (έστω και υποκειμενικός) λόγος.
Το εάν και κατά πόσο είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε αυτές τις διαφορές θα μας οδηγήσει στην καταλληλότερη αγορά με βάση τα κριτήρια που έχουμε επιλέξει να σταθμίσουμε τη δεδομένη στιγμή... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Kyan, ο theo111r πιστεύω αναφέρεται σε ολοκληρωμένη αίσθηση ενός αυτοκινήτου και όχι στην απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.Η οδηγική ευχαρίστηση όντως δεν έχει να κάνει με το κόστος. Αγοράζεις ένα kit-car με σχετικά λίγα χρήματα και το λιώνεις στην πίστα!
Αυτό το 'σχετικά λίγα ' νά'ξερες πόσο πολλά είναι τελικά...
Το λιώσιμο ποτέ δεν οφέλησε την τσέπη κανενός ... Και αν αρχίζεις να εθίζεσαι στο λιώσιμο, θα δεις πως και τα κιτ-καρς που θα ψάχνεις θα είναι όλο και ακριβότερα, όλο και αγριότερα, όλο και πληρέστερα...
π.χ. Ο τύπος που πάει στα Μέγαρα με το R500 δεν διάλεξε να πάρει ένα 'σχετικά' φτηνό kit car για να λιώνει. Θα μ[πορούσε να ευχαριστηθεί οδήγησηκαι με ένα μεταχειρισμένο Caterham 1600.
Απεναντίας, διάλεξε ένα όπλο κυριολεκτικά (500 άλογα στον τόννο ή κιλά/ίππο=2.0 ξερό!!!), αγόρασε ένα κλειστό (παρακαλώ!) trailer, έβαλε μέσα και μια επιπλέον τετράδα ζαντολάστιχα, εγκατέστησε και το προσωπικό του τηλεμετρικό σύστημα, και μετά... βγήκε στην πίστα να κάνει γύρους (ίσως και χαλαρούς).You got the point?, που λένε και στο χωριό μου;
Άπαξ και μπεις στο τριπάκι και το αντέχει η τσεπούλα σου και το λέει η ψυχή σου, αργά ή γρήγορα, θα 'πέσεις' στα 'βαριά'.
Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Θα επισκεφτώ ψυχαναλυτή όταν μου συμβεί αυτό, σε όποια ηλικία και αν γίνει. Άλλωστε οι άνδρες πρέπει να είναι αιώνια παιδιά, αλλιώς δεν είναι άνδρες.
Ελπίζω μέχρι τότε να μιλάμε στο forum. Μπορείς να μας πεις και τότε τον καημό σου και να γλυτώσεις το έξοδο του ψυχαναλυτή, γιατί σε βλέπω την merc να μην την γλυτώνεις .
Μιας και είμαστε παιδιά (έστω και προχωρημένης ηλικίας), ανυπομονώ να πάμε στο Kinder Garden Μεγάρων να παίξουμε με τα Matchbox μας. Και αν μας αφήσει η κυρία, μπορεί να σου δώσω και το δικό μου!
-
Χμμμ... το Ραλί δεν ξέρω αν φτιάχτηκε για να 'πουλάει ψωμοτύρι' (και δεν ξέρω αν το έκανε στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα) αλλά οι BMW φτιάχτηκαν για να 'πουλάνε ψωμοτύρι' -τηρουμένων των αναλογιών- στην κατηγορία τους. Δέχομαι ότι δεν προσφέρουν μόνο οδηγική ευχαρίστηση αλλά όταν έρχεται κάποιος και μου λέει 'Θέλεις ευχαρίστηση μεγάλε; Θα την πληρώσεις' παίρνουν μπροστά τα κοινωνικά μου αντανακλαστικά και γίνομαι το λιγότερο δύσπιστος.
Η Λότους και το Κάτεραμ δεν είναι αυτοκίνητα παραγωγής, είναι αυτό που λέμε 'Track-Day Specials' που μπορούν -μετά πολλής βίας το Κάτεραμ- να χρησιμοποιηθούν ως μέσα μεταφοράς με πολλές παραχωρήσεις. Της ίδιας φιλοσοφίας είναι π.χ. η Challenge Stradale και η GT2/3 αλλά σε άλλη κατηγορία τιμής.
Προφανώς κάποιος που μπαίνει σε αυτό το τριπάκι το κάνει εν γνώσει των συνεπειών που αναφέρεις, όμως οι BMW και τα λοιπά αυτοκίνητα κύρους δεν είναι Track-Day Specials. Αυτό που προσφέρουν είναι το κύρος: τον έλικα, το αστέρι, τους κύκλους κτλ. και αυτό πληρώνεις αδρά. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αυτοκίνητα που έχουν κάτι να πουν, όπως αυτολεξεί είπες, πρέπει να είναι αυτοκίνητα κύρους. Ξέρεις πόσα μου έχει πει εμένα η Alfasud, η οποία θυμίζω πως ήταν (σχετικά) φθηνό οικογενειακό αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Ελπίζω μέχρι τότε να μιλάμε στο forum. Μπορείς να μας πεις και τότε τον καημό σου και να γλυτώσεις το έξοδο του ψυχαναλυτή, γιατί σε βλέπω την merc να μην την γλυτώνεις .Τη γλιτώνω μια χαρά όσο υπάρχουν ...Μαζεράτι!
Μιας και είμαστε παιδιά (έστω και προχωρημένης ηλικίας), ανυπομονώ να πάμε στο Kinder Garden Μεγάρων να παίξουμε με τα Matchbox μας.
Εγώ θα έλεγα να κανονίσουμε για Σέρρες. Πολύ καλύτερο νηπιαγωγείο, αλλά αυτό το ξέρεις σίγουρα καλύτερα από μένα!
Και αν μας αφήσει η κυρία, μπορεί να σου δώσω και το δικό μου!
Ευχαριστώ πολύ για τη χειρονομία αλλά θα αρκεστώ να συνοδηγήσω. Δεν οδηγώ εύκολα αυτοκίνητα αλλωνών, πόσο μάλλον σε πίστα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Χμμμ... το Ραλί δεν ξέρω αν φτιάχτηκε για να 'πουλάει ψωμοτύρι' (και δεν ξέρω αν το έκανε στο εξωτερικό όσο στην Ελλάδα) αλλά οι BMW φτιάχτηκαν για να 'πουλάνε ψωμοτύρι' -τηρουμένων των αναλογιών- στην κατηγορία τους.Αλλοίμονο και αν φτιάχτηκε μόνο για την Ελλάδα ή αν πέτυχε μόνο στην Ελλάδα. Σε διαβεβαιώ πως το ποσοστό συνεισφοράς της Ελλάδας στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις δεν ξεπερνά το 2%...
Δέχομαι ότι δεν προσφέρουν μόνο οδηγική ευχαρίστηση αλλά όταν έρχεται κάποιος και μου λέει 'Θέλεις ευχαρίστηση μεγάλε; Θα την πληρώσεις' παίρνουν μπροστά τα κοινωνικά μου αντανακλαστικά και γίνομαι το λιγότερο δύσπιστος.
Αντιλαμβάνομαι την άποψή σου, αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να πληρώσεις και εσύ για να μάθεις τί κρύβεται πίσω από ένα αστέρι, έλικα, κλπ κλπ... Δεν μπορεί; Κάτι ξέρουν και οι κάτοχοι, και η παραγωγός εταιρία, και οι δημοσιογράφοι...Αν ήταν όλα μια μαρκετίστικη φανφάρα, ούτε τόσο μεγάλη διάρκεια θα είχαν, ούτε διαρκώς αυξανόμενη διάδοση της φήμης τους θα είχαν, ούτε τίποτα... Άρα καταβάλλεις τον οβολό σου και μαθαίνεις!!! As simple as that!
Η Λότους και το Κάτεραμ ... είναι αυτό που λέμε 'Track-Day Specials' που μπορούν -μετά πολλής βίας το Κάτεραμ- να χρησιμοποιηθούν ως μέσα μεταφοράς με πολλές παραχωρήσεις. Της ίδιας φιλοσοφίας είναι η Challenge Stradale και η GT2/3 αλλά σε άλλη κατηγορία τιμής.
Προφανώς κάποιος που μπαίνει σε αυτό το τριπάκι το κάνει εν γνώσει των συνεπειών που αναφέρεις, όμως οι BMW και τα λοιπά αυτοκίνητα κύρους δεν είναι Track-Day Specials. Αυτό που προσφέρουν είναι το κύρος: τον έλικα, το αστέρι, τους κύκλους κτλ. και αυτό πληρώνεις αδρά. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αυτοκίνητα που έχουν κάτι να πουν, όπως αυτολεξεί είπες, πρέπει να είναι αυτοκίνητα κύρους. Ξέρεις πόσα μου έχει πει εμένα η Alfasud, η οποία θυμίζω πως ήταν (σχετικά) φθηνό οικογενειακό αυτοκίνητο;
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά είναι άλλο να έχουν να σου πουν, άλλο να σου το ψυθιρίσουν και να στήνεις αυτί για να τ'ακούσεις, και άλλο τελείως να φωνάζουν από μακρυά. Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Το marketing βοηθάει αλλά μύθοι όπως τα αυτοκίνητα που ανέφερες δεν στήνονται στην άμμο. Το Alfasud από την άλλη όπως και τα περισσότερο Alfa είχαν και έχουν πολύ καλό κράτημα και όντως σου μιλάνε όταν αποφασίζεις να τα πιέσεις οδηγικά. Δεν τα πιέζεις όμως αντίστοιχα από την γενικότερη ποιότητα κατασκευής...., έτσι δεν είναι;;; Εκεί και σε κάποια άλλα σημεία είναι που μάρκες σαν την Merc, & ΒΜW έχουν κάνει σιγα σιγά την διαφορά...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Αντιλαμβάνομαι την άποψή σου, αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να πληρώσεις και εσύ για να μάθεις τί κρύβεται πίσω από ένα αστέρι, έλικα, κλπ κλπ... Δεν μπορεί; Κάτι ξέρουν και οι κάτοχοι, και η παραγωγός εταιρία, και οι δημοσιογράφοι...Αν ήταν όλα μια μαρκετίστικη φανφάρα, ούτε τόσο μεγάλη διάρκεια θα είχαν, ούτε διαρκώς αυξανόμενη διάδοση της φήμης τους θα είχαν, ούτε τίποτα... Άρα καταβάλλεις τον οβολό σου και μαθαίνεις!!! As simple as that!Δεν αγοράζω ποτέ 'γουρούνι στο σακί' επειδή 'είναι BMW', as simple as that! Και στο κάτω-κάτω τι τους έχουμε τους δημοσιογράφους αν όχι για να μην αγοράζουμε 'γουρούνι στο σακί';
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά είναι άλλο να έχουν να σου πουν, άλλο να σου το ψυθιρίσουν και να στήνεις αυτί για να τ'ακούσεις, και άλλο τελείως να φωνάζουν από μακρυά. Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Το marketing βοηθάει αλλά μύθοι όπως τα αυτοκίνητα που ανέφερες δεν στήνονται στην άμμο.
Δε χρειάζεται όμως να έχεις τις τιμές Φεράρι ή Πόρσε ή έστω Λότους ή BMW για να ξέρεις να στήσεις ένα αυτοκίνητο. Υπάρχει και η εμπειρία, βλέπε Άλφα Ρομέο. Αν δεν την έχεις θα αναγκαστείς να πληρώσεις (βλέπε Χόντα Type-R) αλλά αυτό είναι μια 'επένδυση' την οποία δε μπορείς να τη χρεώσεις στους πελάτες σου όπως και πολύ σωστά δεν έκανε η Χόντα.
Το Alfasud από την άλλη όπως και τα περισσότερο Alfa είχαν και έχουν πολύ καλό κράτημα και όντως σου μιλάνε όταν αποφασίζεις να τα πιέσεις οδηγικά. Δεν τα πιέζεις όμως αντίστοιχα από την γενικότερη ποιότητα κατασκευής...., έτσι δεν είναι;;; Εκεί και σε κάποια άλλα σημεία είναι που μάρκες σαν την Merc, & ΒΜW έχουν κάνει σιγα σιγά την διαφορά...
Εεεε... πώς πιέζεις ένα αυτοκίνητο ως προς την ποιότητα κατασκευής; Το κακομεταχειρίζεσαι και περιμένεις να 'μην κάνει κιχ'; Και τι σου 'λέει' δηλαδή τότε το αυτοκίνητο; Σε μένα όχι και πολλά πράγματα, σε κάποιον που παίρνει αυτοκίνητο με το εφ'άπαξ του με σκοπό να πεθάνει με αυτό ίσως λέει περισσότερα.
Και οι Άλφα (και όχι 'τα' ) πια δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν από τη 'γερμανική ποιότητα κατασκευής'. Και συνεχίζουν να σου μιλάνε και σήμερα!
-
Νιώθω πως οι απαντήσεις σου διακατέχονται από μια μεροληψία σχετικά με το κόστος (ή στη γενικότερη δυνατότητά σου να το αποκτήσεις...) του εκάστοτε αυτοκινήτου στο οποίο αναφέρεσαι...κάνω λάθος;
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δεν αγοράζω ποτέ 'γουρούνι στο σακί' επειδή 'είναι BMW', as simple as that! Και στο κάτω-κάτω τι τους έχουμε τους δημοσιογράφους αν όχι για να μην αγοράζουμε 'γουρούνι στο σακί';Όπως καταλαβαίνεις δεν συζητάμε για αυτοκίνητα που απλά μπορούμε ή μπορούσαμε να αποκτήσουμε, αλλά μιλάμε γενικά αλλά πάντως μην κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια. Ειδάλλως κινδυνεύουμε να γυρίσουμε την κουβέντα μας στα κρεμαστάρια της αλεπούς και δεν νομίζω πως υπάρχει και λόγος...
Το νο μπορεί κάποιος κατασκευαστής να εξελιχθεί από συσκευαστής χοίρων σε παραγωγός αυτοκινήτων και μάλιστα επώνυμων απέχει όσο η Κορέα από τη Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία κλπ.(βάλε όποια χώρα σου αρέσει... )
Δε χρειάζεται όμως να έχεις τις τιμές Φεράρι ή Πόρσε ή έστω Λότους ή BMW για να ξέρεις να στήσεις ένα αυτοκίνητο. Υπάρχει και η εμπειρία, βλέπε Άλφα Ρομέο. Αν δεν την έχεις θα αναγκαστείς να πληρώσεις (βλέπε Χόντα Type-R) αλλά αυτό είναι μια 'επένδυση' την οποία δε μπορείς να τη χρεώσεις στους πελάτες σου όπως και πολύ σωστά δεν έκανε η Χόντα.
Από πότε έγινε λοιπόν φιλανθρωπικό ίδρυμα η Honda και δεν το θυμάμαι;;;
Μάλλον δεν τα έχεις υπολογίσει σωστά τα νούμερα σου...Επαναλαμβάνω πως δεν αρκεί μια τιμή για να καθορίσει ένα αυτοκίνητο σχετικά με την ποιότητα κατασκευής του ή οδηγική του συμπεριφορά. Κάποια κόστη (έρευνας, ανάπτυξης, δοκιμών, εξέλιξης, ποιοτικού ελέγχου, after sales) όμως μπορούν. Αν αυτά απόσβένονται μέσω της εργοστασιακής τιμής πώλησης (βγάζω προφανώς έξω φόρους κλπ ) με 1-2-1.000-100.000 ή 1.000.000 αυτοκίνητα σε 1-2-3-5 ή 10 χρόνια αυτό είναι κάτι που κρίνει η εταιρία (ή τα γκρουπ εταιριών όπως έχουν γίνει όλες τελευταία...).
Εεεε... πώς πιέζεις ένα αυτοκίνητο ως προς την ποιότητα κατασκευής; Το κακομεταχειρίζεσαι και περιμένεις να 'μην κάνει κιχ'; Και τι σου 'λέει' δηλαδή τότε το αυτοκίνητο; Σε μένα όχι και πολλά πράγματα, σε κάποιον που παίρνει αυτοκίνητο με το εφ'άπαξ του με σκοπό να πεθάνει με αυτό ίσως λέει περισσότερα.
Κάπως έτσι κιχ δεν κάνουν τα αυτοκίνητα των εταιριών που αποτάσσεσαι, και έχουν βγάλει την φήμη που τους αρμόζει... Ότι παράγουν αυτοκίνητα που και αξίζουν τα λεφτά τους (βλ. εργ. αξία, όχι Ελλάδος!), αν όχι σε όλους τους τομείς, πάντως σε πολύ περισσότερους από την πλειοψηφία των υπόλοιπω εταιριών...
Και οι Άλφα (και όχι 'τα' ) πια δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν από τη 'γερμανική ποιότητα κατασκευής'. Και συνεχίζουν να σου μιλάνε και σήμερα!
Έτσι για να σου χαλάσω λιγάκι το όνειρο και να σου θυμήσω την πραγματικότητα, θα σου υπενθυμίσω το γκρουπ στο οποίο ανήκουν 'οι' Αλφα: GM(δεν θα απλωθώ στα άλλα της παρακλάδια), Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari, Maserati. Το γράφω αυτό γιατί όπως καταλαβαίνεις 'μόνες' τους ακόμα θα αγόραζαν το παλιοσίδερο από την Ρωσία που έφτιαξαν τα τόσο καλοστημένα σαπάκια αυτοκίνητα του 70, και θα είχαμε άλλη μια μικρή εταιρία που τέλειωσε άδοξα...
Κατανοητό λοιπόν το πώς φτιάχνεις φτηνά αμάξια;;; Να θυμάσαι λοιπόν πως όταν μιλάς για Αλφα μιλάς για μια ετικέτα ενός προϊόντος ενός τεράστιου ομίλου εταιριών που διαθέτει και άλλα προϊόντα-αμάξια τα οποία ενδεχομένως και σε απωθούν...Όλα μαζί όμως φτιάχνουν ένα πολύ καλό ταμείο για εκείνους και απλά αφήνει εσένα και εμένα να 'τσακωνόμαστε' για τα υπόλοιπα...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Εεεε... πώς πιέζεις ένα αυτοκίνητο ως προς την ποιότητα κατασκευής; Το κακομεταχειρίζεσαι και περιμένεις να 'μην κάνει κιχ'; Και τι σου 'λέει' δηλαδή τότε το αυτοκίνητο; Σε μένα όχι και πολλά πράγματα, σε κάποιον που παίρνει αυτοκίνητο με το εφ'άπαξ του με σκοπό να πεθάνει με αυτό ίσως λέει περισσότερα.
Κάπως έτσι κιχ δεν κάνουν τα αυτοκίνητα των εταιριών που αποτάσσεσαι, και έχουν βγάλει την φήμη που τους αρμόζει... Ότι παράγουν αυτοκίνητα που και αξίζουν τα λεφτά τους (βλ. εργ. αξία, όχι Ελλάδος!), αν όχι σε όλους τους τομείς, πάντως σε πολύ περισσότερους από την πλειοψηφία των υπόλοιπω εταιριών...
Θα διαφωνήσω εδώ. Δυστυχώς είναι πολλά τα παραδείγματα που αυτοκίνητα Merc και BMW, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των αγοραστών τους παρά το γεγονός οτι ακριβοπληρώθηκαν.
-
Ααααα, τώρα μου τα χαλάς! Μου μιλάς συγκαταβατικά και δε μου αρέσει! Give me more credit please, δεν είμαι κανας πιτσιρικάς!
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Νιώθω πως οι απαντήσεις σου διακατέχονται από μια μεροληψία σχετικά με το κόστος (ή στη γενικότερη δυνατότητά σου να το αποκτήσεις...) του εκάστοτε αυτοκινήτου στο οποίο αναφέρεσαι...κάνω λάθος;Ναι, κάνεις λάθος. Αυτό που λέω εν ολίγοις είναι ότι δεν τσιμπάω όταν κάποιος μου πει 'πάρε BMW γιατί ...είναι BMW' (αν έχεις πρόβλημα με τη BMW βάλε στη θέση της 'Alfa') αλλά θα κάτσω να διαβάσω, θα κάνω test-drive και μετά θα ψωνίσω. Και μπορεί να πάρω και BMW στη ζωή μου, αφού όπως είπα στην αρχή τις συμπαθώ.
Καλύτερα τώρα;
Επαναλαμβάνω πως δεν αρκεί μια τιμή για να καθορίσει ένα αυτοκίνητο σχετικά με την ποιότητα κατασκευής του ή οδηγική του συμπεριφορά. Κάποια κόστη (έρευνας, ανάπτυξης, δοκιμών, εξέλιξης, ποιοτικού ελέγχου, after sales) όμως μπορούν. Αν αυτά απόσβένονται μέσω της εργοστασιακής τιμής πώλησης (βγάζω προφανώς έξω φόρους κλπ ) με 1-2-1.000-100.000 ή 1.000.000 αυτοκίνητα σε 1-2-3-5 ή 10 χρόνια αυτό είναι κάτι που κρίνει η εταιρία (ή τα γκρουπ εταιριών όπως έχουν γίνει όλες τελευταία...).
Σωστά όλα αυτά αλλά δεν αναφέρεις κάτι: Το κόστος εξέλιξης της ναυαρχίδας μιας σειράς μπορεί να μοιραστεί και στις πιο γήινες εκδόσεις της ώστε να είναι πολύ μικρό ανα καταναλωτή, πράγμα που είναι εφικτό για τη Χόντα (που έχει γήινες εκδόσεις) αλλά όχι για τη BMW που όλες οι εκδόσεις θεωρούνται 'ξεχωριστά αυτοκίνητα'. Μοιραία λοιπόν θα ποντάρει στο όνομά της για να δικαιολογήσει το αυξημένο κόστος. Τουλάχιστον η BMW το αυξημένο κόστος το ρίχνει σε μεγάλο βαθμό σε εξέλιξη συμφωνεί με τα δικά μου γούστα (κινητήρες, αναρτήσεις, στήσιμο) και αφορά όλα τα μοντέλα της ενώ η Mercedes-Benz όχι και τόσο, γι'αυτό και μάλλον δε θα τις κοιτάξω ποτέ.
Κάπως έτσι κιχ δεν κάνουν τα αυτοκίνητα των εταιριών που αποτάσσεσαι, και έχουν βγάλει την φήμη που τους αρμόζει... Ότι παράγουν αυτοκίνητα που και αξίζουν τα λεφτά τους (βλ. εργ. αξία, όχι Ελλάδος!), αν όχι σε όλους τους τομείς, πάντως σε πολύ περισσότερους από την πλειοψηφία των υπόλοιπω εταιριών...
Καμμία αντίρρηση, αλλά επέτρεψέ μου να έχω τις προτιμήσεις μου και να αποφασίζω με βάσει αυτές και όχι με βάσει τη 'φήμη' τις κάθε εταιρείας.
Έτσι για να σου χαλάσω λιγάκι το όνειρο και να σου θυμήσω την πραγματικότητα, θα σου υπενθυμίσω το γκρουπ στο οποίο ανήκουν 'οι' Αλφα: GM(δεν θα απλωθώ στα άλλα της παρακλάδια), Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari, Maserati. Το γράφω αυτό γιατί όπως καταλαβαίνεις 'μόνες' τους ακόμα θα αγόραζαν το παλιοσίδερο από την Ρωσία που έφτιαξαν τα τόσο καλοστημένα σαπάκια αυτοκίνητα του 70, και θα είχαμε άλλη μια μικρή εταιρία που τέλειωσε άδοξα...
Οκέεεει, και το group VAG έχει και τη Skoda. Τι σημαίνει αυτό δηλαδή για την Audi και την Porsche;
Κατανοητό λοιπόν το πώς φτιάχνεις φτηνά αμάξια;;; Να θυμάσαι λοιπόν πως όταν μιλάς για Αλφα μιλάς για μια ετικέτα ενός προϊόντος ενός τεράστιου ομίλου εταιριών που διαθέτει και άλλα προϊόντα-αμάξια τα οποία ενδεχομένως και σε απωθούν...Όλα μαζί όμως φτιάχνουν ένα πολύ καλό ταμείο για εκείνους και απλά αφήνει εσένα και εμένα να 'τσακωνόμαστε' για τα υπόλοιπα...
Όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις τα ήξερα ήδη αγαπητέ μου. Και εγώ τουλάχιστον δεν τσακώθηκα ποτέ μαζί σου, με εισαγωγικά ή χωρίς.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εεεε... πώς πιέζεις ένα αυτοκίνητο ως προς την ποιότητα κατασκευής; Το κακομεταχειρίζεσαι και περιμένεις να 'μην κάνει κιχ'; Και τι σου 'λέει' δηλαδή τότε το αυτοκίνητο; Σε μένα όχι και πολλά πράγματα, σε κάποιον που παίρνει αυτοκίνητο με το εφ'άπαξ του με σκοπό να πεθάνει με αυτό ίσως λέει περισσότερα.
Κάπως έτσι κιχ δεν κάνουν τα αυτοκίνητα των εταιριών που αποτάσσεσαι, και έχουν βγάλει την φήμη που τους αρμόζει... Ότι παράγουν αυτοκίνητα που και αξίζουν τα λεφτά τους (βλ. εργ. αξία, όχι Ελλάδος!), αν όχι σε όλους τους τομείς, πάντως σε πολύ περισσότερους από την πλειοψηφία των υπόλοιπω εταιριών...
Θα διαφωνήσω εδώ. Δυστυχώς είναι πολλά τα παραδείγματα που αυτοκίνητα Merc και BMW, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των αγοραστών τους παρά το γεγονός οτι ακριβοπληρώθηκαν.
Οι εταιρίες αυτές έφτιαξαν δικαίως τα περασμένα χρόνια τις brandες τους. Απο κει και πέρα, ομολογώ, πως ο ταχύτατος hi-tech ανταγωνισμός τους, τουλάχιστον στην Μερσεντές, δεν τους έχει βγει σε καλό. Το τωρινό Ε έχει γίνει πόλος έντασης μέσα στην εταιρία καθώς προκύπτουν καθημερινά πολλά προβλήματα με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν φορτωθεί στα αυτοκίνητα και έχουν κάνει τους πελάτες να αναρωτιούνται κατά πόσο είναι τελικά Mercedes η Mercedes.
Λάθη και παραλείψεις συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως έκαναν εν μια νυχτί ή με το έτσι θέλω τη φήμη τους, έτσι δεν είναι;;
-
Μ'αρέσει που βάλαμε την κουβέντα σ'ένα πολύ καλό πλαίσιο ...Συνεχίζουμε λοιπόν
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ααααα, τώρα μου τα χαλάς! Μου μιλάς συγκαταβατικά και δε μου αρέσει! Give me more credit please, δεν είμαι κανας πιτσιρικάς!Φαίνεται πως αντέχεις το τσίγκλισμα! Δεν ανησυχώ για σένα!!!
Ναι, κάνεις λάθος. Αυτό που λέω εν ολίγοις είναι ότι δεν τσιμπάω όταν κάποιος μου πει 'πάρε BMW γιατί ...είναι BMW' (αν έχεις πρόβλημα με τη BMW βάλε στη θέση της 'Alfa') αλλά θα κάτσω να διαβάσω, θα κάνω test-drive και μετά θα ψωνίσω. Και μπορεί να πάρω και BMW στη ζωή μου, αφού όπως είπα στην αρχή τις συμπαθώ.
Καλύτερα τώρα;
Πολύ! Άλλωστε δεν απέχεις καθόλου από την κοινή λογική όπως εκφράζεσαι τώρα...
Καμμία αντίρρηση, αλλά επέτρεψέ μου να έχω τις προτιμήσεις μου και να αποφασίζω με βάσει αυτές και όχι με βάσει τη 'φήμη' τις κάθε εταιρείας.
Προφανώς, προφανέστατα! Υπέρ πάντων η κολοκυθόπις
Οκέεεει, και το group VAG έχει και τη Skoda. Τι σημαίνει αυτό δηλαδή για την Audi και την Porsche;
Γι'αυτές σημαίνει αυξημένη παραγωγή στην οποία μπορούν να μετακυλήσουν κόστη έρευνας και ανάπτυξης και να τα αποσβέσουν ταχύτερα ανά μονάδα αυτοκινήτου, και για την Σκόντα σημαίνει:
- Άμεσο όφελος από το R&D των άλλων εταιριών,
- Βελτίωση του ονόματός της (όπερ και έγινε έκτοτε...)
- Ανάπτυξη κερδών (έγινε και αυτό...)
- Σπονσοράρισμα άλλης ομάδας εκτός της Ξάνθης (ευελπιστούν ακόμα! Θέλει όμως κι άλλο R&D αυτό!)
Όλα αυτά όπως καταλαβαίνεις τα ήξερα ήδη αγαπητέ μου. Και εγώ τουλάχιστον δεν τσακώθηκα ποτέ μαζί σου, με εισαγωγικά ή χωρίς.
Το 'τσακωνόμαστε' ήταν όντως άστοχη έκφραση και επανορθώνω πάραυτα. Προτιμώ λοιπόν να έχω τέτοιους επικοδομητικούς διαλόγους με ανθρώπους σαν κι εσένα, ασχέτως κι αν 'τσιμπάς' ολίγον τις Δημιουργούμε τουλάχιστον την κατάλληλη εντροπία για περαιτέρω συζητήσεις...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αντιλαμβάνομαι την άποψή σου, αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να πληρώσεις και εσύ για να μάθεις τί κρύβεται πίσω από ένα αστέρι, έλικα, κλπ κλπ... Δεν μπορεί; Κάτι ξέρουν και οι κάτοχοι, και η παραγωγός εταιρία, και οι δημοσιογράφοι...Αν ήταν όλα μια μαρκετίστικη φανφάρα, ούτε τόσο μεγάλη διάρκεια θα είχαν, ούτε διαρκώς αυξανόμενη διάδοση της φήμης τους θα είχαν, ούτε τίποτα... Άρα καταβάλλεις τον οβολό σου και μαθαίνεις!!! As simple as that!
Δεν αγοράζω ποτέ 'γουρούνι στο σακί' επειδή 'είναι BMW', as simple as that! Και στο κάτω-κάτω τι τους έχουμε τους δημοσιογράφους αν όχι για να μην αγοράζουμε 'γουρούνι στο σακί';
Ασφαλώς και τίποτε δεν είναι τυχαίο, καθώς όσο άρτιο και να είναι το τμήμα marketing μιας εταιρείας, σε βάθος χρόνου (εννοώντας το πόσο καλά στέκεται η συγκεκριμένη εταιρεία με το πέρασμα των χρόνων), αποκαλύπτεται τί επιπλέον είναι σε θέση να προσφέρει ένα αστέρι, ένας έλικας, τέσσερα δαχτυλίδια κτλ...
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Απλά είναι άλλο να έχουν να σου πουν, άλλο να σου το ψυθιρίσουν και να στήνεις αυτί για να τ'ακούσεις, και άλλο τελείως να φωνάζουν από μακρυά. Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Το marketing βοηθάει αλλά μύθοι όπως τα αυτοκίνητα που ανέφερες δεν στήνονται στην άμμο.
Δε χρειάζεται όμως να έχεις τις τιμές Φεράρι ή Πόρσε ή έστω Λότους ή BMW για να ξέρεις να στήσεις ένα αυτοκίνητο. Υπάρχει και η εμπειρία, βλέπε Άλφα Ρομέο. Αν δεν την έχεις θα αναγκαστείς να πληρώσεις (βλέπε Χόντα Type-R) αλλά αυτό είναι μια 'επένδυση' την οποία δε μπορείς να τη χρεώσεις στους πελάτες σου όπως και πολύ σωστά δεν έκανε η Χόντα.
Η οδηγική ευχαρίστηση δεν είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος των μοντέλων. Η διαφορά είναι σε μια διαφορετική φιλοσοφία των κατασκευαστών αυτών που επιθυμούν πάντα να τα προσφέρουν τα περισσότερα σε περισσότερους τομείς. Οδηγική ευχαρίστηση μπορείς να εχεις τόσο με ένα 106 Rallye ή ένα Τype R όσο και από μια BMW ή μια Μodena. H επιλογή και η διαφορά κόστους είναι μια συνειδητή επιλογή.
Επιλέγεις να έχεις ένα σωστό στήσιμο,
επιλέγεις να έχεις ένα σωστό στήσιμο + κάποια άλλα πράγματα.Το Alfasud από την άλλη όπως και τα περισσότερο Alfa είχαν και έχουν πολύ καλό κράτημα και όντως σου μιλάνε όταν αποφασίζεις να τα πιέσεις οδηγικά. Δεν τα πιέζεις όμως αντίστοιχα από την γενικότερη ποιότητα κατασκευής...., έτσι δεν είναι;;; Εκεί και σε κάποια άλλα σημεία είναι που μάρκες σαν την Merc, & ΒΜW έχουν κάνει σιγα σιγά την διαφορά...
Εεεε... πώς πιέζεις ένα αυτοκίνητο ως προς την ποιότητα κατασκευής; Το κακομεταχειρίζεσαι και περιμένεις να 'μην κάνει κιχ'; Και τι σου 'λέει' δηλαδή τότε το αυτοκίνητο; Σε μένα όχι και πολλά πράγματα, σε κάποιον που παίρνει αυτοκίνητο με το εφ'άπαξ του με σκοπό να πεθάνει με αυτό ίσως λέει περισσότερα.
Και οι Άλφα (και όχι 'τα' ) πια δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν από τη 'γερμανική ποιότητα κατασκευής'. Και συνεχίζουν να σου μιλάνε και σήμερα!
Ένα αυτοκίνητο σίγουρα 'πιέζοντάς το' μαρτυρά την ποιότητα, τη συναρμογή των κομματιών που το αποτελούν.
Επιπλέον, πιστεύω, ότι ακόμα και σήμερα (παρά το γεγονός ότι η 'ποιοτική' ψαλίδα έκλεισε, καθώς και η ψαλίδα των τιμών), πολλές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένου κα της Alfa), έχουν λόγους να ζηλέψουν την ποιότητα κατασκευής των Γερμανικών αυτοκινήτων.
Για ποιο αυτοκίνητο που 'αντιπαθούσατε' αλλάξατε γνώμη;