-
ναι ενώ αυτό είναι επαναστατικό, από το σχήμα τουλάχιστον
εγώ περιμένω περισσότερη τεχνολογία,
περισσότερους ίππους,
αντάξια ποιότητα κατασκευής
και λιγότερο βάρος.για να δούμε ...... ελπίζω να άξιζε η καθυστέρηση, γιατί αν εξαιρέσουμε XC60 o υπόλοιπος στόλος είναι γερασμένος.
-
θεωρω οτι απο την στιγμη που θα εχουμε στα σιγουρα :
-ασφαλεια
-τρελο εσωτερικο (ποιοτητα)
-απολυτη ηχομόνωση
-κορυφαιαο ηχοσύστημα
-πολυ καλη αναρτηση με καλο ελενχο αμαξωματος και ποιοτητα κυλισης
-haldex 4th generation- διλιτρο με 270 αλογατα
-διπλο συμπλεκτη - καλουτσικους χωρους επιβατων
- και σιγουρα φουλ ανταγωνιστικη τιμη
-ΤΡΕΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ σχεδιο
μιλαμε για μια φανταστικη εναλακτικη προταση στην prenium sedans....
- διλιτρο με 270 αλογατα
-
Βασικα ειναι η καλυτερη επιλογη για τα premium sedans!! Δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο μια mercedes c-class ή μια bmw 3.Αν βγει με τιμη που αρχιζει απο 30.000 ευρω σιγουρα θα το αγορασω με τον 1.600αρη turbo των 180hp γιατι εχει και περισσοτερο οικογενειακο χαρακτηρα απο τα αλλα καθως και καλυτερη ασφαλεια και design.
Φωτογραφιες του εσωτερικου εχουμε??
-
μέσα πρέπει να είναι πολύ καλό. Αν σου αρέσει το χc60 θα σου αρέσει κι αυτό.
-
Οπως συνεβει και με το XC60 λογω του 3D design ισως να διχνει καλυτερα στην πραγματικοτητα απ'οτι στις φωτογραφιες...Κι εμενα το εμπρος μερος μου φαινετε καπως περιεργο....το χρωμα επισης το αδικει...για δειτε το σε ενα μαυρο...
-
σαν θυμωμένη νυφίτσα είναι απο μπροστά
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οπως συνεβει και με το XC60 λογω του 3D design ισως να διχνει καλυτερα στην πραγματικοτητα απ'οτι στις φωτογραφιες...Κι εμενα το εμπρος μερος μου φαινετε καπως περιεργο....το χρωμα επισης το αδικει...για δειτε το σε ενα μαυρο...
Γνωριζουμε αεροδυναμικο συντελεστη?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γνωριζουμε αεροδυναμικο συντελεστη?Δεν εχει κυκλοφορησει καποια πληροφορια. Εχοντας ομως σαν benchmark το απερχομενο με Cd 0.28 και Frontal Area 2.19m2, υπολογισε το καινουριο καπου εκει αν οχι καλυτερο βαση και του εκσυγχρονισμενου ιδιοκτητου wind tunnel της εταιρειας.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δεν εχει κυκλοφορησει καποια πληροφορια. Εχοντας ομως σαν benchmark το απερχομενο με Cd 0.28 και Frontal Area 2.19m2, υπολογισε το καινουριο καπου εκει αν οχι καλυτερο βαση και του εκσυγχρονισμενου ιδιοκτητου wind tunnel της εταιρειας.Καλά που μου το θύμισες .
Ήθελα να ήξερα, ποιος από τους ανταγωνιστές του στην παρουσίαση του το 2000-2001 (αν δεν κάνω λάθος) είχε τον ίδιο ή καλύτερο συντελεστή.
Θυμάμε τότε κυκλοφορούσαν κάτι 0.32θεωρω οτι απο την στιγμη που θα εχουμε στα σιγουρα :
-ασφαλεια
-τρελο εσωτερικο (ποιοτητα)
-απολυτη ηχομόνωση
-κορυφαιαο ηχοσύστημα
-πολυ καλη αναρτηση με καλο ελενχο αμαξωματος και ποιοτητα κυλισης
-haldex 4th generationΑυτά τα έχει Σίγουρα
- διλιτρο με 270 αλογατα
- διπλο συμπλεκτη
- καλουτσικους χωρους επιβατων
-ΤΡΕΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ σχεδιο - και σιγουρα φουλ ανταγωνιστικη τιμη
Για αυτά περιμένουμε
-
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...audi 100
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...Kαι πιο νωρίς ... 0,28 το 1986 ...
Το Opel Omega! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...
Kαι πιο νωρίς ... 0,28 το 1986 ...
Το Opel Omega!οπελ καλιμπρα;και αυτο ειχε πολυ χαμηλο νομιζω.
-
γενικά, όσο πιο μεγάλο το μήκος, τόσο καλύτερος αεροδυναμικό συντελεστή. για την αντίσταση από τον αέρα ρόλο βέβαια παίζει και η μετωπική επιφάνεια.
-
Γραψτε και την μετωπικη επιφανεια οχι μονο το Cd....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...
audi 100
Mazda Xedos 6.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυκλοφορούσαν όμως και κάτι CD 0.29 το 1991...
audi 100
Mazda Xedos 6.
Την ίδια εποχή που η Volvo είχε το 240 ... ή κάνω λάθος!
Η Volvo πρέπει να είναι η τελευταία που ασχολήθηκε με την αεροδυναμική στα αυτοκίνητα της! -
Volvo 850 - 0.32
Volvo 460 - 0.32Αλλα και παλι επαναλαμβανω το νουμερο ετσι απλα δεν λεει ολη την ιστορια...Εκτος αν η 7αρα BMW(2009) ειναι αναχρονιστικη με Cd 0.31 ή το Α3 με Cd 0.33....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Volvo 850 - 0.32
Volvo 460 - 0.32Αλλα και παλι επαναλαμβανω το νουμερο ετσι απλα δεν λεει ολη την ιστορια...Εκτος αν η 7αρα BMW(2009) ειναι αναχρονιστικη με Cd 0.31 ή το Α3 με Cd 0.33....
Συμφωνώ ότι το νούμερο από μόνο του δεν λέει τίποτα γιατί πρέπει να συνδυάζεται με την μετωπική επιφάνεια αλλά και το αν παράγει downforce (η κάθετη δύναμη είναι έννοια 'αντίθετη' της αεροδυναμικής αντίστασης - οι Formula 1 έχουν CD περίπου στο 0.60...). Η Ferrari 458 πχ έχει CD 0.32, τιμή όμως που είναι κορυφαία για supercar μιας και παράγει πάνω από 300 κιλά κάθετης δύναμης στα 330 χ.α.ω. Από την άλλη, τα καθημερινά μας αυτοκίνητα όχι μόνο δεν παράγουν downforce αλλά έχουν lift και για αυτό η τιμή 0.33 του Α3 θεωρείτε μέτρια, να μην πω κακή.
-
Pε παιδια συγκρινετε αυτοκινητα εντελως διαφορετικα μεταξυ τους.Συγκρινετε ας πουμε το Α3 που ειναι Hatchback με sedan...
Nέο VOLVO S60