-
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
είναι πολύ απλό να πας να φτιάξεις ένα λιμάνι για να σπάσεις το μονοπώλειο, συμφωνώ απόλυτα. Αύριο κι όλας λέμε να ξεκινήσουμε να χτίζουμε ένα.
Τί λες ρε Ηλία?
Σου αναφέρω παραδείγματα ΟΛΩΝ των μεγάλων λιμανιών της ευρώπης, που πουθενά δεν υπάρχει ΕΝΑΣ διαχειριστής.Έχεις παράδειγμα άλλου λιμανιού της Ευρώπης που να απεργεί χωρίς λόγο 2 μήνες τον χρόνο επί 10++ χρόνια;
Ο Πειραιάς ΔΕΝ έχει, ούτε είχε, ΕΝΑΝ διαχειριστή. Είχε με την MSC αυτό που ΘΑ έχει με την Cosco, αλλά 1 - 2 - 3, η MSC την κοπάνησε. Αν την κοπανήσει κ η Cosco, ο επόμενος θα ζητήσει λ7 για να τον πάρει...μέσα λοιπόν στα δημοσιεύματα που σου έβαλα, αναφέρει κι άλλα ενδιαφεροντα για τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό,
Σου είπα εγώ ότι η σύμβαση του Βενιζέλος δεν είναι αποικιοκρατική Εκεί όμως χτίσαν ένα αεροδρόμιο, δεν τους δόθηκε έτοιμο. Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Και η Αττική Οδός με την ίδια λογική είναι μονοπώλειο.Γιατί, δεν είναι;
ναί είναι, όπως το αεροδρόμιο. καταλαβαίνεις Ηλία όμως ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα? Εδω μιλάς για διαχείρηση, εκεί για εκ του μηδενός κατασκευή.
Ξέρεις τι επένδυση θα γίνει στο λιμάνι; Ποιός σου είπε ότι το λιμάνι είναι 'έτοιμο'; Έχεις ακούσει για τον
Αστακό;
ναι, ο αστακός είανι κοντά στα μέρη μου έχω ακούσει διάφορα. ΤΟ λιμάνι κανένας δε σου είπε ότι είναι έτοιμο, πάλι αλλα ντάλον λες. Σου είπα επί λέξει ότι οι επενδύσεις ήταν κανονισμένες να γίνουν με ιδίους πόρους, κάτι που του Βουλγαράκη του κακοφάνηκε. Ξαναδιάβασε τί έγραψαΠοιός έφτιαξε τέτοιο λιμάνι εκεί, γιατί, πόσο του κόστισε; Που πήγε η MSC, τι επενδύσεις έκανε, τι 'κέρδισε' ο Πειραιάς εκδιώκοντάς την;
Πως έγινε και ζούμε σε μια χώρα με ιδιωτικούς δρόμους, gefyra, λιμάνι (τουλάχιστον αυτό παραμένει κατά το 1/3ο στον έλεγχο του Δημοσίου), αεροδρόμιο;ΕΕΠ, αν διαβάσεις θα δείς ότι η επένδυση της προβλήτας ΙΙΙ που προωθείται είναι εντελώς αντιπαραγωγική, με μεγάλο κόστος και αμφιλεγόμενα οφέλη. Σε αντίθεση με την Ι, ΙΙ που και μικρότερο κόστος είχαν και θα μπορούσαν να γίνουν με ιδία κεφάλαια, και με χρηματοδότηση στα πλαίσια των οικονομικών δυνατοτήτων του ΟΛΠ
Τι να διαβάσω, φίλε; Ο ένας λέει έτσι, ο άλλος αλλιώς. Εμένα η τύχη μ' έφερε να γνωρίζω ότι ο Πειραιάς θα μπορούσε να αφήνει στο Ελ Δημ μια 500αριά εκ Ε τον χρόνο, + πολλές χιλιάδες θέσεις εργασίας. Και, για το χατήρι μερικών παρτάκηδων, ΔΕΝ...
Η ουσία είναι μία. Με αφορμή όλες τις π#στιές που γίνοντια στο λιμάνι, ξεπουλήθηκε μια απ τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις, σε έναν όμιλο αμφιβόλου προέλευσης, με πολλά ερωτηματικά.
MSC, λέμε για παράδειγμα. Δεν μπορείς να απομονώνεις ένα περιστατικό (την παραχώρηση στην κόσκο) και να ξεχνάς το πριν και το τώρα. Από που ξεκινήσαμε, που είμαστε σήμερα, τι έφταιξε.
Μπορείς να ξεχωρήσεις τα δύο γεγονότα?
Πώληση του λιμανιού στους κινέζους και μαφία λιμανιού?Όπως είπα ένα σωρό φορές, δεν ξεχωρίζουν αυτά τα δυο. Αυτοί που εσύ αποκαλείς 'μαφία του λιμανιού' έφτασαν το λιμάνι σε τέτοια κατάντια. Πως να τα ξεχωρίσεις; Αν το λιμάνι λειτουργούσε άψογα, 100 εταιρίες απ' όλο τον κόσμο θα το ήθελαν. Τώρα, οι Κινέζοι και πάλι καλά, λέμε...
προφανώς. ΤΟ θέμα σου είναι δλδ να πουληθεί το λιμάνι? προφανώς και απαξιώθηκε από συγκεκριμένες πολιτικές και τώρα μπορεί να πλασαριστεί ο κινέζος ως σωτήρας.
ένα λιμάνι με έσοδα 40 δις, το δίνεις για 4. Εϊναι μεγάλο ντιλ, όντως
Αν θες, μέσα στα άρθρα που σου παρέθεσα έχει και άλλες πολύ ενδιαφέροντες πληροφορίες, τις οποίες προσπερνάς στο ντούκου.
Ποτέ δεν το κάνω αυτό. Όλα τα διαβάζω, για να καταλάβω ποιός και γιατί λέει ό, τι λέει...
εγώ καταλαβαίνω την στάση σου, που υπαγορεύεται απ την λύση του προβλήματος με όποιο κόστος για να μπορέσεις να λειτουργήσεις ως επιχείρηση. ΤΟ 'με όποιο κόστος' απλά δεν μπορώ να το δεχτώ
-
Παράνομη και καταχρηστική έκρινε πριν από λίγο το δικαστήριο την απεργία στο λιμάνι του Πειραιά.
Ηρθε η ωρα των ΜΑΤ ;
-
ΠΑΜΕ!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Παράνομη και καταχρηστική έκρινε πριν από λίγο το δικαστήριο την απεργία στο λιμάνι του Πειραιά.Ηρθε η ωρα των ΜΑΤ ;
Τα ΜΑΤ θα περιμένουν στη σειρά. Προηγούνται οι φορτηγατζήδες και οι έμποροι.
-
έφυγε ο Παναγόπουλος απ την ΕΡΤ
ελπίζω να συμφωνείτε να προσμετρηθεί στα θετικά των 100 ημερών
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
έφυγε ο Παναγόπουλος απ την ΕΡΤελπίζω να συμφωνείτε να προσμετρηθεί στα θετικά των 100 ημερών
Ειδικα για την ΕΤ δεν εχω καθολου μεγαλες προσδοκιες,θα παραμεινει οργανο κρατικης προπαγανδας και βολεψης ημετερων,το καλυτερο που μπορουμε να περιμενουμε ειναι να μειωθουν τα καναλια απο 3 σε 2 μπας και συμμαζευτει (λιγο) η κατασταση.
-
δε διαφωνώ ρε τίγρη, ποτέ δεν έβλεπα ειδήσεις στην ερτ, μόνο στην ερτ3 καμιά φορά επειδή είχε νέα απ τα βαλκάνια, αλλά πάντα είχε αξιόλογες εκπομπές.
Δυστυχώς είναι το κανάλι της εκάστοτε κυβέρνησης, αλλά ο συγκεκριμένος καραγκιόζης είχε κόψει την
πιο αξιόλογη ΙΜΟ εκπομπή της, και τώρα κλάιγεται για φίμωση.ας πάει στο διάολο λοιπόν, κι ας μη μας πουλάει ιστορίες για αγρίους.
-
Με αυτά και με αυτά....
το ένα κόμμα με την έκτακτη εισφορά έκοψε την κατανάλωση από τους ιδιώτες το άλλο κόμμα βάζει εισφορά στις επιχειρήσεις που και αυτη θα οδήγησει σε μείωση κατανάλωσης και ήδη απο επιχειρήσεις που πουλάνε ήδη Α ανάγκης λένε για μάυρο Οκτώβρη.Θα πέσει πολύ ξύλο γενικώς
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ποτέ δεν έβλεπα ειδήσεις στην ερτ,Γιατί....;; Εγω βλέπω πολύ συχνά και θα συνεχίσω.....Βέβαια έχω και το MEGA, που με 'τραβάει', αλλά αντιστέκομαι σθεναρά....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
... Σου είπα επί λέξει ότι οι επενδύσεις ήταν κανονισμένες να γίνουν με ιδίους πόρους, κάτι που του Βουλγαράκη του κακοφάνηκε.Να' σαι καλά, γέλασα μεσημεριάτικα.
Είσαι κολλημένος, πάντως, δέξου το - ή, έστω, σκέψου το! Σου λέω ότι τα προβλήματα στο λιμάνι συνεχίζονται εδώ κ 10+++ χρόνια, ότι η MSC το είχε αναλάβει (επί ΠΑΣΟΚ και δεν την έδιωξαν αλλά έφυγε γράφοντάς μας στ' @@ της), εσύ εκεί, κακοί έμποροι κ βιομήχανοι, ΝΔ, Βουλγαράκης, Καραμανλής, ...
ΥΓ1. (απέλπιδα προσπάθεια για να καταλάβεις τι λέω - όχι ότι είσαι κ υποχρεωμένος βέβαια...) Δεν τίθεται θέμα 'με κάθε κόστος'. Τίθεται θέμα 'βρείτε επί τέλους λύση, 10 (+++) χρόνια είναι υπερβολικά πολλά για να συνεχίζεται η καταστροφή'. Αν η διαφορά δεν σου είναι κατανοητή, δεν φταίω εγώ κ δεν μπορώ να κάνω κ τπτ.
ΥΓ2. Εγώ σαν επιχείρηση λειτουργώ. Με προβλήματα, αλλά λειτουργώ. Το λιμάνι, όμως, πεθαίνει.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
ΥΓ2. Εγώ σαν επιχείρηση λειτουργώ. Με προβλήματα, αλλά λειτουργώ. Το λιμάνι, όμως, πεθαίνει.Kαι είναι πολύ σημαντικό που μιλάει ένας άνθρωπος που αυτά τα θέματα τα βλέπει - βιώνει μέσα από τη δουλειά του. Καλά και εύκολα τα λόγια αλλά η καθημερινή πρακτική μετράει.
-
είναι ευχάριστο να προσφέρεις χαρά, το δέχομαι ως κοπλιμέντο
αφού σου αρέσει τόσο πολύ να διαβάζεις και έχεις και σφαιρική ενημέρωση, αυτό ισχύει?
»Η κυβέρνηση θεωρεί απόδειξη ανικανότητας του Δημοσίου και επομένως αιτία της ιδιωτικοποίησης, την ηθελημένη καθυστέρηση στην πραγματοποίηση των στόχων του ΟΛΠ. Ολο όμως το πρόγραμμα του ΟΛΠ που έχει υλοποιηθεί μέχρι τώρα έκανε το λιμάνι πολύ αποδοτικό και λειτουργικό. Ολο αυτό το διάστημα η προβλήτα ΙΙ διαμορφώθηκε με όρους δημόσιας διαχείρισης και μάλιστα του προηγούμενου καθεστώτος του ΟΛΠ, πριν δηλαδή την τωρινή μορφή της ημι-ιδιωτικοποίησής του. Εκσυγχρόνισε το λιμάνι. Εγκατέστησε ένα εξαίρετο ηλεκτρονικό σύστημα.
»Η δεύτερη φάση του σχεδίου ήταν ο εκσυγχρονισμός της υπερδομής της προβλήτας ΙΙ (αυτής που είναι τώρα εν ενεργεία) και η ολοκλήρωση της κατασκευής της προβλήτας Ι. Ενώ ξεκίνησε, τώρα καρκινοβατεί, δεν χρηματοδοτείται, παρ' όλο που το κόστος της δεν είναι απαγορευτικό για τις δυνατότητες του ΟΛΠ. Το τελευταίο μέρος του σχεδίου ήταν η προβλήτα ΙΙΙ που είναι μέσα στο Πέραμα, μια επέκταση προβληματική και καθόλου μελετημένη. Είναι ένα 'φάντασμα' που δεν ξεκινάει ούτε ως μελέτη.
»Με αυτά τα δεδομένα το δημόσιο λιμάνι είχε και έχει όλες τις δυνατότητες να είναι μέσα στο παιχνίδι. Διαθέτει και το know how, και την υποδομή. Η κυβέρνηση λέει ότι ο ΟΛΠ δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει το επενδυτικό πρόγραμμα των 450 εκατ. ευρώ. Από αυτά, όμως, τα 300 εκατ. περίπου αφορούν το φάντασμα προβλήτα ΙΙΙ. Το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα φτιάχτηκε από την διοίκηση του ημι-ιδιωτικοποιημένου ΟΛΠ και ήταν όλα τα δεδομένα εν γνώσει της κυβέρνησης. Για δύο δε χρόνια το υπερασπίστηκε φανατικά μέχρι που ο πρωθυπουργός πήγε στην Κίνα.
»Μετά, ανακάλυψαν ότι ο ΟΛΠ δεν έχει 'δανειοληπτική ικανότητα' και ότι δεν μπορεί να φέρει σε πέρας το σχέδιο. Αυτά τα επιχειρήματα προβάλλει ο Βουλγαράκης. Ετσι κι αλλιώς, όμως, τα προβάλλει με βάση την υπέρογκη δαπάνη που χρειάζεται η προβλήτα ΙΙΙ. Για την Ι και τη ΙΙ το ποσό είναι 150 εκατ. και είναι απολύτως και αποδεδειγμένα μέσα στις δυνατότητες του ΟΛΠ. Απλά το πάγωσε. Ακόμα, όμως, κι αν ήθελες να πουλήσεις (ή να εντάξεις, όπως αρέσκεται να λέει η κυβέρνηση, για λόγους αναπτυξιακούς το λιμάνι στο διεθνή ανταγωνισμό), εάν είχε ολοκληρωθεί η επένδυση θα ήταν υπερπολλαπλάσια η διαπραγματευτική δυνατότητα. Οι δύο μελέτες που υπάρχουν και που παραγγέλθηκε η μία από το υπουργείο και η άλλη από τη ΓΣΕΕ στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά συμπίπτουν στην περιγραφή των δεδομένων σε πολλά ζητήματα. Τη μελέτη του υπουργείου δεν μας την έχει δείξει ο υπουργός για να δούμε την υπεροχή της. Σε μια ημερίδα στο ΠΑΠΕΙ στην οποία συμμετείχαν ειδικοί επιστήμονες και μάλιστα ο ένας καθηγητής, ήταν επί Ν.Δ. πρόεδρος του ΟΛΠ, είπαν καθαρά ότι επιστημονικά δεν αποδεικνύεται με κανέναν τρόπο ότι η επιλογή Βουλγαράκη έχει πλεονεκτήματα απέναντι σε άλλες λύσεις. Ο ισχυρισμός Βουλγαράκη ότι η επιλογή αυτή αποτελεί προϊόν μελέτης είναι στον αέρα.
»Η μελέτη που επικαλείται, μέρος της οποίας δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες, έχει τόσο προφανή επιλεκτικά και μονομερή στοιχεία για να δικαιολογήσει την πώληση, ώστε δεν μπορεί να διεκδικήσει επιστημονικό κύρος. Αντίθετα η άλλη μελέτη της ΓΣΕΕ σαφέστατα θέτει παραμέτρους που καταλήγουν ως συμπέρασμα, ότι τα πλεονεκτήματα του Πειραιά δεν μπορούν να διατηρηθούν εάν δεν υπάρχει κάποιου είδους δημόσιος έλεγχος και δυνατότητα κυριαρχικής ευελιξίας. Το σλόγκαν, όμως, του υπουργού είναι ότι ο διεθνής ανταγωνισμός απαιτεί παγκόσμιους διαχειριστές».
Εγώ δεν καταλαβαίνω ή εσύ δε λες ότι η cosco είναι η λύση ρε ηλία?
Εσύ δεν υποστηρίζεις ότι δεν υπάρχει άλλη ελπίδα? -
Δεν ξέρω τι καθυστερήσεις ή τι προβλήματα υπάρχουν σε άλλα λιμάνια του εξωτερικού, μπορώ όμως να σας υπογράψω ότι ποτέ δεν έχουμε παραλάβει εμπορεύματα νωρίτερα από 7 εργάσιμες(κι αυτό στο τσακίρ κέφι) από την άφιξη του καραβιού στον Πειραιά.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Με αυτά και με αυτά....
το ένα κόμμα με την έκτακτη εισφορά έκοψε την κατανάλωση από τους ιδιώτες το άλλο κόμμα βάζει εισφορά στις επιχειρήσεις που και αυτη θα οδήγησει σε μείωση κατανάλωσης και ήδη απο επιχειρήσεις που πουλάνε ήδη Α ανάγκης λένε για μάυρο Οκτώβρη.Θα πέσει πολύ ξύλο γενικώς
Mα καλά το δημόσιο τί νομίζεις ότι κάνει τα χρήματα? Δεν τα καταναλώνει?
Βεβαία άλλο το να τα τρως μόνος σου, και άλλο να τα τρώει άλλος 'για εσένα'. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
, αλλά ο συγκεκριμένος καραγκιόζης είχε κόψει την
πιο αξιόλογη ΙΜΟ εκπομπή της, και τώρα κλάιγεται για φίμωση.Καλα μην κρατησεις και την αναπνοη σου,περιμενοντας να ξαναρχισει η πιο αξιολογη εκπομπη της (ειδικα αν ανεβει ο Θεοδωρακης στο μεγαρο )
BTW με προβληματιζει εντονα η επιλογη χρωματος γραμματοσειρας που χρησιμοποιεις στα εμβολιμα
-
O Κούλογλου καλά θα κάνει να κάτσει εκεί που είναι τώρα, θα είναι λάθος να πάει πισω ΙΜΟ
Για τον Θεοδωράκη δε σχολιάζω
@ιλιλιας: ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα και που απάντησες, και αυτό που βλέπω είναι το δικό σου κόλλημα που θίξαμε τη ΝΔ ή τους πλοιοκτήτες.
Λες και υπερασπίστηκα το Βενιζέλος ή οποιαδήποτε άλλη εκχώρησηΑυτό που απλά είπα είναι ότι δε θεωρώ την πώληση στην κοσκο ως λύση, όχι ότι δεχομαι την υφιστάμενη κατάσταση.
Το κόλλημα πού είδες δεν κατάλαβα. Δε σου είπα ξεκάθαρα ότι κατακρίνω τους ψευτοσυνδικάλες?
Δλδ θα πρέπει σώνει και καλά να δεχτώ την κόσκο?
Ε, σύμφωνα με όσα διάβασα απλά δεν το κάνω.(το μπλέ το βάζω για να τον εξευμενίσω )
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
δε διαφωνώ ρε τίγρη, ποτέ δεν έβλεπα ειδήσεις στην ερτ, μόνο στην ερτ3 καμιά φορά επειδή είχε νέα απ τα βαλκάνια, αλλά πάντα είχε αξιόλογες εκπομπές.
Δυστυχώς είναι το κανάλι της εκάστοτε κυβέρνησης, αλλά ο συγκεκριμένος καραγκιόζης είχε κόψει την
πιο αξιόλογη ΙΜΟ εκπομπή της, και τώρα κλάιγεται για φίμωση.ας πάει στο διάολο λοιπόν, κι ας μη μας πουλάει ιστορίες για αγρίους.
Καθώς αυτό που μετρά είναι η τηλεθέαση να σου θυμίσω ποια ήταν η μέση τηλεθέαση το 2004 και ποιά είναι σήμερα?
Για να δω ο επόμενος θα τα καταφέρει το ίδιο καλά?? (και πόσα θα παίρνει κιόλας ως μισθό).
-
Τηλεθέάση είχε κι ο Κούλογλου που έκοψε Και πολλή μάλιστα.
Επίσης τηλεθέαση έχει και η Μενεγάκη
να θυμίσω επίσης τις μεγαλεπίβολες φιέστες και την κατασπατάληση χρημάτων με την γιουροβίζιον?
Έχει κι άλλα στην πλάτη του ο εν λόγω, άμα θυμηθώ θα γράψω
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τηλεθέάση είχε κι ο Κούλογλου που έκοψε Και πολλή μάλιστα.Επίσης τηλεθέαση έχει και η Μενεγάκη
να θυμίσω επίσης τις μεγαλεπίβολες φιέστες και την κατασπατάληση χρημάτων με την γιουροβίζιον?
Έχει κι άλλα στην πλάτη του ο εν λόγω, άμα θυμηθώ θα γράψω
Για τα υπόλοιπα που καταμαρτυρείτε στην ΕΡΤ δεν έχω να πω κάτι. Όμως, για τη eurovision έχει αναφερθεί πολλές φορές (και στο αντίστοιχο θέμα) ότι η συμμετοχή της Ελλάδας αποφέρει κέρδη στην ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια. Ανακοινώνουν έσοδα-έξοδα κάθε χρόνο μετά το πέρας της. Τουλάχιστον ας 'βαράμε' την ΕΡΤ για όσα της αξίζει.
100 ημέρες ΠΑΣΟΚ, απολογισμός κυβερνητικού έργου