-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Παιδια το μεγαλητερο προβλημα του ειναι τα κιλα του. και αν μιλαμε για το μικρο ρχ εχει και ενα θεματρακι κα ιμε την κλιμακωση, αλλαγη κοφτη απο 3η σε 4ρτη πεφτει εκτος ωφελημης περιοχης ας πουμε.Για τα κιλα δεν θα συμφωνησω. Αυτοκινητο 4.43μετρα μηκος απο τα πλεον στιβαρα
της αγορας στα 1343κιλα για το Challenge δεν ειναι πολλα.
Για την κλιμακωση, οντως ισχυει, αλλα απ' οτι εικαζεται, πρεπει να ηταν και συνειδητοποιημενη επιλογη για ελαφρως πιο τουριστικο χαρακτηρα -με ελαφρως πιο υψηλη ροπη και χαμηλοτερα σε σχεση με το cosmo- λογω και των προδιαγραφων, 7,000σ.α.λ και κατι ο κοφτης στο 'μικρο', 9,000σ.α.λ στο μεγαλο.Αρκετα κατατοπιστικα τα παρακατω, απο συγκριτικο των
Mazda RX-8 - Mini Cooper S (170PS) - Seat Ibiza Cupra - Toyota Corolla TS των 4τροχων,
του Φεβρουαριου 2005'Όσο γρήγορα και εύκολα βολεύεσαι το Cupra τόσο χρειάζεται μια περίοδος προσαρμογής πίσω από το τιμόνι του «μικρού» RX-8. Mε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργοποιημένα, σχεδόν, δε σε απασχολεί η άσφαλτος, καθώς απολαμβάνεις ένα σβέλτο ρυθμό χωρίς παρατράγουδα. Στις πολύ γρήγορες ανοιχτές καμπές, η ουρά τείνει να βυθίζεται έντονα στις κυματοειδείς διακυμάνσεις του οδοστρώματος, αλλά μέχρι εκεί. Σε πιο κλειστές στροφές, το RX-8, παίρνοντας εντολή από το κοφτερό τιμόνι, βάζει αστραπιαία τη μούρη μέσα (ο κρεμασμένος πίσω από τον εμπρός άξονα, μικροκαμωμένος Wankel δεν προκαλεί χαζο... υποστροφή), ενώ ένα σχεδόν ανεπαίσθητο γλίστρημα της ουράς περισσότερο βοηθάει, παρά τρομάζει. Kαι αν το παρακάνεις, τα φρένα που έχουν μεταφερθεί αυτούσια από τη δυνατότερη έκδοση, συνεισφέρουν τα μέγιστα σε αίσθηση και απόδοση. Mε τα ηλεκτρονικά όλα εκτός (απενεργοποιούνται σε δύο στάδια), η υπερστροφή δε θα αργήσει να έρθει, ειδικά στα γλιστερά κομμάτια, όπου ακόμα και τα απότομα κατεβάσματα θα αποσταθεροποιήσουν την ουρά. Mπορείς να στηριχτείς στο μπλοκέ και στο μεγάλο μεταξόνιο, αλλά, ακόμα και έτσι, το ξεθωριασμένο ασφάλτινο μπάλωμα που θα συναντήσεις στην κορυφή της ανοιχτής καμπής προϋποθέτει άμεσο και αποφασιστικό ανάποδο τιμόνι. Όλα καλά λοιπόν; Όχι ακριβώς. Eάν αντιμετωπίσεις το ιαπωνικό 2+2 κουπέ ως ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο και προσπαθήσεις να ανακαλύψεις το Challenge της ιστορίας, κάπου μένεις με μια στυφή γεύση. Kαι αυτό το «κάπου» είναι στον κινητήρα. Mπορεί η ιπποδύναμη των 192 ίππων να φαίνεται χορταστική, η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική. Kαταρχάς, το δυναμόμετρο έδειξε μόλις 153 ίππους στον τροχό, ενώ είναι και ο «ηλεκτρικός» τρόπος λειτουργίας του περιστροφικού κινητήρα που δε σε βάζει ποτέ στο παιχνίδι. Xωρίς εξάρσεις, πρέπει να σκαρφαλώσεις μετά τις 5.000 σ.α.λ., αλλά και πάλι τίποτα το συνταρακτικό. Ίσως το 6άρι κιβώτιο του Cosmo να πρόσθετε κάποια ζωντάνια, αλλά η απλωμένη διάταξη του συγκεκριμένου 5αριού (χαρακτηριστικό είναι ότι η 5η του Challenge είναι αρκετά μακρύτερη από την 6η του Cosmo) δείχνει τις προθέσεις και τη φιλοσοφοία της Mazda.'
' Mazda φαίνεται ότι μάλλον μπέρδεψε τα ονόματα. Tο Challenge ταιριάζει περισσότερο στη δυνατή έκδοση, ενώ το μικρό θα μπορούσε να λέγεται «(gia ton) Cosmo». Oδηγικά, υπάρχει το υπόβαθρο, κινητήρας και κιβώτιο όμως δεν αποδίδουν την αναμενόμενη ζωντάνια. H έκδοση των 192 ίππων είναι ένα φιλικό, καθημερινό all around όχημα (όπου οι εξοπλιστικές εκπτώσεις περνούν απαρατήρητες), με το καροτάκι του μοναδικού κόνσεπτ-εμφάνισης να σερβίρεται σαν ξερολούκουμο. Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.'
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10305
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παιδια το μεγαλητερο προβλημα του ειναι τα κιλα του. και αν μιλαμε για το μικρο ρχ εχει και ενα θεματρακι κα ιμε την κλιμακωση, αλλαγη κοφτη απο 3η σε 4ρτη πεφτει εκτος ωφελημης περιοχης ας πουμε.
Για τα κιλα δεν θα συμφωνησω. Αυτοκινητο 4.43μετρα μηκος απο τα πλεον στιβαρα
της αγορας στα 1343κιλα για το Challenge δεν ειναι πολλα.
Για την κλιμακωση, οντως ισχυει, αλλα απ' οτι εικαζεται, πρεπει να ηταν και συνειδητοποιημενη επιλογη για ελαφρως πιο τουριστικο χαρακτηρα -με ελαφρως πιο υψηλη ροπη και χαμηλοτερα σε σχεση με το cosmo- λογω και των προδιαγραφων, 7,000σ.α.λ και κατι ο κοφτης στο 'μικρο', 9,000σ.α.λ στο μεγαλο.Aν δεν κανω λαθος ειναι 1450 κιλα (εκτος αν ηταν τοσα με τον κολητο που ζυγιζει 100 κιλα και για αυτο το θυμαμαι τοσο βαρυ ) οπως και να εχει, αυτο που εννοουσα ηταν οτι το μοτερ δεν ειναι τοσο ψοφιο ή τοσο δυστροπο (πρεπει να βαρας κοφτες συνεχεια κλπ) αλλα οτι φταιει το βαρος και η κλιμακωση. Σκεψου δλδ αυτο το μοτερακι σε ενα ΜΧ-5 1100 κιλων
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δυστυχως δεν εχω ευκαιρο κατι τωρα, θυμαμαι ομως σε συγκριση με αριθμους στρεπτικης ακαμψιας, οτι το RX-8 εχει εξωφρενικα υψηλο νουμερο ακαμψιας ακομα και σε σχεση με πολυ ακριβοτερα και ισχυροτερα κουπε30000 NM/degre
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
και πιο ακαμπτου πλαισιου απο το
MX-5...Γι αυτό έχεις κάποια πληροφορία/λινκ?
πώς περιμενεις ενα καμπριο οσο καλο κι αν ειναι να ειναι καλυτερο απο ενα κλειστο και μαλιστα ενα πολυ καλο κλειστο το οποιο ειναι γνωστο για την ακαμψια του?
βεβαια το να παρατηρησει καποιος οτι υπαρχει προβλημα με ακαμψια σε συγχρονο αυτοκινητο και μαλιστα αυτοκινητο που σχεδιαστηκε εξάρχης να ειναι καμπριο (οχι κομμενο 307 cc για παραδειγμα) ειναι υπερβολη..
λιγοι θα μπορεσουν να νιωσουν την οποια διαφορα , η οποια δεν παιζει τοσο ρολο οσο το αλλο κακο που εχουν πολλα καμπριο (ειδικα οταν εχουν και μεταλλικες οροφες, δεν μιλαω για Mx5) , το βαρος.
-
να αναφερω οτι η f360 spyder eixe 10.000 nm/dgr
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Δυστυχως δεν εχω ευκαιρο κατι τωρα, θυμαμαι ομως σε συγκριση με αριθμους στρεπτικης ακαμψιας, οτι το RX-8 εχει εξωφρενικα υψηλο νουμερο ακαμψιας ακομα και σε σχεση με πολυ ακριβοτερα και ισχυροτερα κουπε
30000 NM/degre
Nα φανταστείς ότι η Alfa 159 έχει στρεπτική ακαμψία 31.400Nm/degree, τιμή ανώτερη από Audi A8
-
αυτα ειναι
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δυστυχως δεν εχω ευκαιρο κατι τωρα, θυμαμαι ομως σε συγκριση με αριθμους στρεπτικης ακαμψιας, οτι το RX-8 εχει εξωφρενικα υψηλο νουμερο ακαμψιας ακομα και σε σχεση με πολυ ακριβοτερα και ισχυροτερα κουπε
30000 NM/degre
Nα φανταστείς ότι η Alfa 159 έχει στρεπτική ακαμψία 31.400Nm/degree, τιμή ανώτερη από Audi A8
εχεις καμια ανανεομενη λιστα με rigidity torsion .....μηπως σ εχουν στειλει καμια ??
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Σκεψου δλδ αυτο το μοτερακι σε ενα ΜΧ-5 1100 κιλωνΤο nc είναι 1080-1090 κιλά χωρίς οδηγό αλλά το να βάλεις αυτό το μοτεράκι στο μξ δεν θα ήταν καλό. Εγώ πχ δεν θα το έπαιρνα με τπτ. Μου αρέσει που είναι οικονομικό το δικό μου, ας είναι πιο ψόφιο. Εγώ θα προτιμούσα ένα light turbάκι να σου πω την αλήθεια.
-
εσυ να σταματησεις γιατι εχεις ενα απο τα πιο ολοκληρομενα σπορ διθεσια αυτοκινητα για τον ελληνα....και μας κανεις να ζηλευουμε!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και πιο ακαμπτου πλαισιου απο το
MX-5...Γι αυτό έχεις κάποια πληροφορία/λινκ?
πώς περιμενεις ενα καμπριο οσο καλο κι αν ειναι να ειναι καλυτερο απο ενα κλειστο και μαλιστα ενα πολυ καλο κλειστο το οποιο ειναι γνωστο για την ακαμψια του?
Δεν είπα ότι έχει καλύτερη ακαμψία το μξ, απλά ρώτησα αν υπάρχει κάποιο επίσημο στοιχείο.
Δυστυχως δεν εχω ευκαιρο κατι τωρα, θυμαμαι ομως σε συγκριση με αριθμους στρεπτικης ακαμψιας, οτι το RX-8 εχει εξωφρενικα υψηλο νουμερο ακαμψιας ακομα και σε σχεση με πολυ ακριβοτερα και ισχυροτερα κουπε
30000 NM/degre
Nα φανταστείς ότι η Alfa 159 έχει στρεπτική ακαμψία 31.400Nm/degree, τιμή ανώτερη από Audi A8
μήπως γνωρίζουμε την αντίστοιχη τιμή για mx5 nc ('06+)?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εσυ να σταματησεις γιατι εχεις ενα απο τα πιο ολοκληρομενα σπορ διθεσια αυτοκινητα για τον ελληνα....και μας κανεις να ζηλευουμε!εγώ?
ok, σκάω.... -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
μήπως γνωρίζουμε την αντίστοιχη τιμή για mx5 nc ('06+)?8800Nm/degree
ενώ το MX5 mk1 είχε 6000Nm/degree
BMW Z3 5.600Nm/degree -
ε ρε busso δωσε link μην τα κρατας μονο για σενα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ε ρε busso δωσε link μην τα κρατας μονο για σεναhttp://www.germancarzone.com/test-data/12334-list-torsional-rigidity.html
πάρε ένα λινκ
πολλοί κατασκευαστές όμως δεν ανακοινώνουν στοιχεία
ή όταν το κάνουν αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο αύξησε τη στρεπτική του ακαμψία κατά 15% λόγου χάρη έτσι πρέπει να ξέρεις το ποσό της στρεπτικής ακαμψίας και να κάνουν την μαθηματική πράξη.... -
και το passat και η 159 ειναι τα πιο καλα αυτοκινητα σε στρεπτικη ακαμψια που μπορει να αγορασει το κοινο...τωρα για φερραρι και bugatti αστο
-
Κάπου, κάποτε (δε θυμάμαι ακριβώς ) είχα διαβάσει πως δεν υπάρχει τυποποιημένη μετρητική μεθοδολογία για τη στρεπτική ακαμψία κι επομένως επειδή ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να μετράει με διαφορετικό τρόπο, τα αποτελέσματα μεταξύ των διαφορετικών εταιριών δεν είναι συγκρίσιμα..
-
παντως πιστευω οτι αν δεν ειναι κανα χρεπι οπως η Ζ3 με τοσο χαμηλη ακαμψια και πλαισιο τσιχλοφουσκα δυσκολα καποιος θα καταλαβει τις διαφορες απο ενα σημειο και πανω
-
Ας συγκρίνω το RX8 192ps που έχω αυτή τη στιγμή με το 106 rallye με τα περίπου 145-150 άλογα 2000-2008(μπουμπίσιο με διαφορικό από XSI ανάρτηση κυρλαγκίτση με 540S κ.α)
Και τα δύο είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα και με τα δύο διασκεδάζεις και με τα δύο στρίβεις πολύ καλά με κάποιές διαφορές, το 106 το γυρίζεις και το μαζεύεις πιό δύσκολα και με διαφορετικό τρόπο, αν οδηγάς με γραμμές το RX8 πάει ένα κλικ πιό γρήγορα, σε πολή κλειστή διαδρομή το 106 είναι ελάχιστα μπροστά, σε ανοικτές και γρήγορες καμπές με το 106 έχεις την αίσθηση ότι οδηγας με την ταυτότητα στο στόμα ενώ με το RX8 έχεις την αίσθηση PS2, Ροπή και τα δύο σκατά, με τα 880 κιλά του 106 να κάνουν την όποια διαφορά, τελικές και ευθείες από στάση πολύ καλύτερο το RX8,ρεπριζ 2α,3η καλύτερο RX8, 4η, 5η 106.Οδήγηση στό όριο με το 106 έκανες το λάθος έφυγες, με το RX8 έβγαλες τα ηλεκτρονικά έφυγες, κατανάλωση σε αυτού του προφιλ αυτοκίνητα παίζει τριτεύον ρόλο, πόλη 106 14 λίτρα RX8 15,5 λίτρα/100ΚΜ, νορμαλ ταξίδι 120-140 ΚΜ/Ω 106 8 λίτρα RX8 11 λίτρα/100ΚΜ, ξεζούμισμα 106 15-16 λίτρα, RX8 18-20, Σασί ακαμψία στο 106 απλώς δεν υφίσταται στο RX8 κορυφαία, ποιότητα κατασκευής 106 πολύ καλή για Β class δεκαετίας 1990 12.500Ε, RX8 μέτρια για coupe 23.000Ε της δεκαετίας 2000, παθητική ασφάλεια 106 2*, RX8 δεν έχει κάνει την ΕΝCAP στις αμερικάνικες και στις Γιαπωνέζικες δοκιμές πήρε σχεδόν άριστα, ανταλακτικά σερβις κ.τ.λ καλύτερο το peugeot, μετατροπές και άλλα σχετικά θέλει πολύ μαρούλι το RX8, τσάμπα στο 106.
Δεν βάζετε στην σύγκριση και τους χρόνους που κάνανε διάφορα μοντέλα στη πίστα των Σερρών από γνωστό περιοδικό.
ενδεικτικά:
EVO IX 1.34.20
M3 1.35.40
350Z 1.37.30
S2000 1.37.45
RX8 231 1.38.50
RX8 192 1.38.60
WRX 1.39.15
LEON CUPRA R 1.39.35
TYPE R 1.39.35
GOLF GTI 5 DSG 1.39.70
206RC 1.39.95
CELICA T SPORT 1.40.00
GOLF GTI 5 1.40.05
MINI S WORKS 1.40.15
MEGANE RS 1.40.35
IBIZA CUPRA 1.40.75
S3 1.41.10
CLIO SPORT 1.41.85
Τα στοιχεία μου είναι βέβαια παλιά (2006) όποιος έχει νεώτερα ας τα βάλει. -
audi s3 8P 1:36.55
mazda 6 mps 1:38.20
leon cupra 1:38.55
volvo c30 T5 1:42.55απο συγκριτικο 4Τ
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11888
και παρε μια σερρες γενικα να χεις να γουσταρεις
http://fastestlaps.com/track43.html
Mazda RX-8 facelift