-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
ρε σεις μην ηταν το 2,0 tfsi σροκο????? εχει κυκλοφορησει εδω???
γιατι μιλαμε για πολυ δυναμη!!!!!!!!..... δεν εχει συνηθησει το ραλλακι μου να τρωει τετοιες πανωλεθριες!!!Θα το έγραφε αν ήταν 2λιτρο...έχε υπόψη σου ότι πολλοί εκμεταλεύτηκαν μια προσφορά της revo και εκτοξέυτηκαν από τα 160 στα 205-210 άλογα με 650€
Σε ότι αφορά στις στροφές επιβεβαιώνω και με το παραπάνω...στρίβεις ά ν ε τ α με αρκετά χλμ χωρίς να το σκεφτείς και και μιλάω για φυσιολογική οδήγηση κι όχι κόντρα. Η χαρά της ορεινής διαδρομής αυτό το αμάξι.
ωστε ετσι ε τα 160 αρια παιρνουν αναβολικα και το παιζουν μαγκια ε???
για κατσε να κοψω λαμαρινες και να βαλω πανω ενα 2 λιτρο απο 306 να τους πω εγω των σροκων ....να εχω τεραστιο βαρος μπροστα και να χασω ολα τα λεφτα μου
το φανταζεσε??χαχα -
Εξωτερικά πάντως, ένα άσπρο που είχα σήμερα μπροστά μου, αν και βρώμικο είναι ωραιότατο...
-
το ασπρο αν και πολυφορεμενο ειναι ωραιο χρωμα, αλλα πολυ ευαισθητο σε κουτσουλιες..κανει ευκολα σταμπες
βεβαια γλιτωνεις τα 800 ευρω του μεταλλικου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ισως παραειναι γρηγορο για μαμα ραλυ
(αναλογα και τον οδηγο βεβαια)ε δεν ειμαι και ο loeb ....φυσικα και δεν μπορω να το παω το 106 οπως θα το πηγαινε και αυτος....αρα θα χανα σιγουρα
υ.γ και ομως ναι και ο loeb εχει ραλλακι και δεν το αλλαζει με τιποτα...το ειχα διαβασει σε συνεντευξη του...ειναι το αγαπημενο του αυτοκινητο!
yes yes yes δεν ειμαι ο μονος !!!!! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ασπρο αν και πολυφορεμενο ειναι ωραιο χρωμα, αλλα πολυ ευαισθητο σε κουτσουλιες..κανει ευκολα σταμπεςβεβαια γλιτωνεις τα 800 ευρω του μεταλλικου
χιλιες φορες λευκο και με 600 € πας στην revo το κανεις πυραυλο και τα αλλα 200 τα εχεις στην ακρη γιατι ολο και καποια μικρη ζημια μπορει να βγαλει.. και εισαι αρχοντας
-
Ωχ σε βλεπω να περνεις Scirocco
-
ο 106 φλερταρει εδω και καιρο με τη τουρμπινα..
-
Που θα παει θα υποκυψει και αυτος
-
οντως ξεκινησα ως ορκισμενος εχθρος και δολοφονος καθε τουρμπατου ( με συνεργο το ραλλακι)
αλλα οι καιροι αλλαζουν ...ακομα τα φοβαμαι λιγο αλλα.....ειναι ωραια μοτερ ρε γ@@@@ο...αν εχουν και ψυγειο λαδιου πανω και να μην με νοιαζει ποτε θα κλεινω τον κινητηρα ειναι μεγαλο ατου γιαμενα..
τωρα παο vw ...δεν γουσταρω πολυ....δεν εχουν ψυχη....ΑΛΛΑ .....
αλλαζω και εδω....το polo αψυχο αλλα καλο αυτοκινητο και ομορφο( για εμενα)
το s3 κορυφαιο απροσωπο αλλα απολυτο σαν αυτοκινητο....αλλα και πολυ ακριβο
και το σιροκο σε αντιθεση με τα αλλα ...μου βγαζει να εχει ψυχη ( δηλ οταν το σχεδιαζαν και το εστηναν εχω την αισθηση οτι το γουσταραν αυτο που εκαναν και δεν εφτιαχναν ενα απλο μεταφορικο μεσο )
και ναι μου εχει περασει πολυ τελευταια απο το μυαλο αν και με φρεναρει το μηκος του και η αποσυρση που κοψαν τωρα τελευταια! ..θα δουμε
βασικα οι παντες μου λενε αγορασε και κατι αλλο εκτος πεζο...καταντα αηδια.....απο την οικογενεια εχουν περασει ολα τα πεζο σχεδον...και οχι μονο απο μια φορα
αλλα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τις γαλλιδες μου...φοβαμαι οτι θα κανω λαθος αν παω αλλου... εστω και για ενα αυτοκινητο μονο ...γιατι την πεζο δεν την αφηνω με τιποτα.... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
...αν εχουν και ψυγειο λαδιου πανω και να μην με νοιαζει ποτε θα κλεινω τον κινητηρα ειναι μεγαλο ατου γιαμενα..Γιατι αν εχει ψυγειο λαδιου δεν χρειαζεται να περιμενεις να το σβησεις?
-
οχι λειτουργει μονο του για λιγο οπως το βαντιλατερ...δεν σε νοιαζει..... μιλαω για την τουρμπινα
δεν ειμαι και σιγουρος καποιος με καλες τεχνηκες γνωσεις ισως ξερει παραπανω...γιατι απο turbo δεν ξερω πολλα!!!
εδω ημουν εχθρος τους οχι και να ασχολουμε με αυτα -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οχι λειτουργει μονο του για λιγο οπως το βαντιλατερ...δεν σε νοιαζει..... μιλαω για την τουρμπινα
δεν ειμαι και σιγουρος καποιος με καλες τεχνηκες γνωσεις ισως ξερει παραπανω...γιατι απο turbo δεν ξερω πολλα!!!
εδω ημουν εχθρος τους οχι και να ασχολουμε με αυτακοιτα στα vag κυκλοφορει το νερο και αφου το σβησεις ωστε να σου ψυξει τη τουρμπινα , για αυτο σου λενε στις οδηγιες οτι μονο αμα το εχεις πιεσει πριν να καθεσαι να το κρυωνεις στο ρελαντι καθως καλο ειναι το πολυ λαδι να εχει φυγει απο τη τουρμπινα για να μη καρβουνιασει...ομως τα χουμε ξαναπει αυτα αμα στα τελευταια χλμ πας χαλαρος δεν εχεις θεμα..αλλα και το να περιμενεις 1-2 λεπτα να κρυωσει συνηθεια ειναι δεν ειναι τοσο τρομερο.ειδικα τωρα το χειμωνα κρυωνει αμεσως
παντως επειδη γνωριζω και τουρμπινες τις οποιες δεν κρυωσε ποτε κανεις ακομα και με μηδενικη φροντιδα βγαζουν παρα πολλα χλμ(και 200 χιλιαρικα εχω δει σε 150αρι 20vt) ..το κρυωμα το κανεις με την ελπιδα κυριως να παρατεινεις τη ζωη της , αλλα και επειδη μας εχει μεινει καταλοιπο απο το παρελθον
ολα τα αυτοκινητα κανονικα αμα τα εχεις πιεσει πρεπει να τα κρυωσειςαμα εχεις παει νορμαλ το αφηνεις 30 δευτερα για το φοβο των ιουδαιων και το σβηνεις
και ναι μου εχει περασει πολυ τελευταια απο το μυαλο αν και με φρεναρει το μηκος του
κοιτα τα 4.2 μετρα δεν ειναι και καποιο τεραστιο μηκος, ειδικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο ετσι που μεγαλωνουν ολα πλεον..φοβαμαι δηλαδη οτι το επομενο πατωμα θα ειναι σαφως πιο μεγαλο
αν πας σημερα να παρεις ενα supermini πχ μιτο θα δεις οτι εχουν φτασει τα 4 μετρα
οι 20 ποντοι ειναι μεν διαφορα, αλλα διαφορα που αξιζει τον κοπο καθως για μενα αξιζει πολυ να παρεις μικρομεσαιο, γιατι και καλυτερη αναρτηση θα εχεις (θα ξενερωσεις να πας στον ημιακαμπτο) και πολυ καλο και ποιοτικο εσωτερικο για τα λεφτα που δινεις, το οποιο τωρα σου φαινεται ανουσιο, ομως πιστεψε με θα το εκτιμησεις
βεβαια για να δεις διαφορα σε επιδοσεις θα πρεπει να παρεις 160αρι, αλλα γενικα θα το ευχαριστηθεις..
και επειδη κι εγω πηγα απο αυτοκινητο των 3.6 μετρων στα 4.2 (αν και οδηγουσα πιο μεγαλα στο παρελθον οπως 19, vectra) θα δεις οτι δεν ειναι και τοσο τραγικα μεγαλο..
παραμενει λογικου μηκους αυτοκινητο (σε καμια περιπτωση δε μπορεις να το χαρακτηρισεις μεγαλο) το οποιο θα μπορεις να παρκαρεις ευκολα.δεν ειναι καινουριο mondeo κιολας..
ασε που θα καθεσαι και πιο ανετα , θα εχεις και πιο ανετο, ευρυχωρο και ξεκουραστο αυτοκινητο το οποιο ακομα και αν ειναι πιο ξενερωτο οπως ολα τα καινουρια σου ξαναλεω οτι θα εκτιμησεις με το καιρο (σε μακρινες διαδρομες ή ταξιδια οπου θα περνας πολλη ωρα μεσα σε αυτο) , ειδικα απο τη στιγμη που δε θα χασεις και σε γκαζιαΥΓ και γω γαλλος ημουν , ομως εχουν και οι γερμανοι τη χαρη τους..
θα μου πεις οτι πηρα πολυ καλο γερμανικο , ισως για αυτο να εχω ενθουσιαστει και μπορει να εχεις δικιο.
αλλα ειναι μπροστα οι ανθρωποι..
τωρα αν θες κατι απολυτο οπως pegeuot rc , ισως και να σου ταιριαζει περισσοτερο γιατι το γαλλικο στριψιμο ειναι γαλλικο στριψιμο και αυτο δε το βρισκεις ετσι ευκολα..αλλα με ενα γερμανικο μικρομεσαιο παιρνεις εκτος απο επιδοσεις και πιο πολυ αυτοκινητο απο πολλες αποψεις.. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Για να μπουν κ οι χρονοι να δουμε τι γινεται....Γτ στο video που οδηγει ο χοντρουλης δεν λεει πουθενα οτι ειναι πιο γρηγορο το R, μιλαει για τα πλαστικα κ για την ΔΙΚΗ του αισθηση σε σχεση με το focus που οντως παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο. Σιγουρα ειναι πολυ πιο ομορφο το R δεν τιθεται θεμα , αλλα οσοι εχουν δει το focus απο κοντα θα ξερουν πως ειναι πολυυυυυυ πρησμενο. Παντως προβλεπω πως καλυτερο χρονο απο το mugen civic euro δεν θα κανει , αν κρινω απο το bedrford autodrome οπου ο ταπεινος ημικαμαμπτος εχει κανει μολις 1.5 sec πιο πανω απο το tt rs k 1 sec απο την lotus elise SC ...http://www.fastestlaps.com/track49.html . Btw , ** 6.4sec τα 0-100 δεν ειναι κ πολυ καλος χρονος** ...Καλα, και σε τετοιου επιπεδου κατασκευες αυτου του ειδους η μετρηση δεν λεει και πολλα πραγματα οσο το 400αρι και τα 1000m, αλλα ξερεις αρκετα προσθιοκινητα 2λιτρα εργοστασιακα χωρις μηχανικο μπλοκε να κανουν τετοιο ή καλυτερο 0-100km/h?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κοιτα στα vag κυκλοφορει το νερο και αφου το σβησεις ωστε να σου ψυξει τη τουρμπινα , για αυτο σου λενε στις οδηγιες οτι μονο αμα το εχεις πιεσει πριν να καθεσαι να το κρυωνεις στο ρελαντι καθως καλο ειναι το πολυ λαδι να εχει φυγει απο τη τουρμπινα για να μη καρβουνιασει...ομως τα χουμε ξαναπει αυτα αμα στα τελευταια χλμ πας χαλαρος δεν εχεις θεμα..αλλα και το να περιμενεις 1-2 λεπτα να κρυωσει συνηθεια ειναι δεν ειναι τοσο τρομερο.ειδικα τωρα το χειμωνα κρυωνει αμεσως
Αν θυμαμαι καλα στο Leon Cupra συνεχιζει να δουλευει το intercooler για λιγη ωρα γι αυτο το λογο,αφου σβησεις τη μηχανη
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
300 αλογα εχει ολα κι ολα , τα οποια δε μπορει καλα καλα να βγαζει στο δρομο λογω torgue steering
Παρε ενα μια βολτα κι αν βρεις torque steer (οχι τραβηγμα λογω οδοστρωματος πχ) τοτε τα ξαναλεμε...αλλα λεγομενα 'ειδικου τυπου' δεν τα κατεβαζω αμασητα ακομα κι αν ερχοντε απο τον Σουμαχερ...
Τεχνικα δεν στεκει να εχει torque steer ειδικα τοσο ενοχλητικο/αισθητο αξιο αναφορας...το μπροστινο συστημα (αν δεν διαφερει απο αυτο του μπροστιοκινητου S40 T5, το οποιο οπως ολα τα δυνατα μπροστιοκινητα Volvo απο το 1992 και μετα), εχει ισομηκη ημιαξονια δεξια και αριστερα για την εξαλειψη αυτου του φαινομενου. Βαλε και το revoknuckle....πιο πολυ torque steer περιμενω απο το rocco παρα απο το RS....απο εκει και περα η συγκριση με τετρακινητα ειναι απλα ακυρη και πραγματικα δεν χρηζει σχολιασμου...ειναι γνωστο οτι οι τροποποιησεις που χρειαζονταν και στην γραμμη παραγωγης αλλα και στο σασσι ηταν εκτος μπατζετ...ολα τα λεφτα πηγαν στην εξελιξη του μοτερ και οχι αμεσα απο την ford...το μοτερ ειναι η detuned εκδοχη του project R δοκιμασμενη πανω σε προτοτυπα C30 R (με awd βεβαια) και αποδοση 340hp
Eδω παλι σχετικη ειναι και η θεωρια. Δεν μπορει, ολοι οι ξενοι δοκιμαστες ειναι κουλαδια?
Ο Γαλλος απεσταλμενος του Caradisiac, στην επισημη παρουσιαση στο Col de Turini, διαπιστωσε το ιδιο.
Επισης τα ιδια σχολια απο δοκιμαστες του skymotoring στην Αγγλια.
Οταν ξαναβρω τα videakia θα τα ανεβασω. Ειδικα στο Γαλλικο δειχνει σε slow motion
το φαινομενο πανω σε στροφη...
Μην ξεχνας οτι περα απο το XDS, το rocco εχει 7χλγμ λιγοτερη ροπη, 40αλογα επισης μειον,
αλλα και μεγαλυτερα μετατροχια και χαμηλοτερο κεντρο βαρους, οπως και οτι ειναι 100κιλα ελαφρυτερο.
P.S Στο σχολιο που εκανες για το 'Τωρα που βγηκε και το rocco r, το κατατροπωσε και αισθητικα, και οδηγικα', για το αισθητικο κομματι, οι περισσοτεροι πιστευω θα συμφωνησουν, για το 'οδηγικα', το ανεφεραν και οι δοκιμαστες του CAR εκτος απο τον 'χοντρουλη', βαζοντας του 5 αστερια, αλλα οπως και να εχει, εδω ειμαστε, θα το δεις και σε Ελληνικο εδαφος, θα ειναι καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο οδηγικα απο το RS.
Για το τελευταιο εξαλλου δεν αμφεβαλλα ποτε για τις προχωρημενες
τεχνολογικες λυσεις του, αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες παραλληλα που καποια αλλη εταιρια με λιγοτερο ψαγμενες λυσεις εχει καταφερει καλυτερο αποτελεσμα... -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Παρατηρώ ότι αναφέρθηκαν πολύ συχνά οι λέξεις πίστα και χρόνοι ... Δηλαδή πόσοι ιδιοκτήτες rocco και rs
θα κάνουν τέτοια χρήση ???απο κει και περα αφου μιλαμε για σπορ αυτοκινητα και μας νοιαζει η αισθηση, το στησιμο , οι τεχνολογιες και οι ιπποι καλο δεν ειναι να μας νοιαζει και το ποσο στριβει το ρημαδι σε σχεση με τον ανταγωνισμο??
σε πραγματικο δρομο το θεωρω παρανοια να παρει καποιος 300 αλογα (ή υπερβολη ακομα και τα 250-260 ) σε μπροστοκουνα και να τα βγαλει σε δημοσιο ελληνικο δρομο
Ο ανταγωνισμός είναι καλός γιατί μας κάνει να βελτιωνόμαστε αλλά εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι μόνο τις δικές μου αισθήσεις. Δηλαδή θα αγοραζα το rocco αν μου άρεσε κι ας έχανε σε όλες τις μετρήσεις από τον ανταγωνισμό. Στην τελική επειδή απευθύνονται σε ένα κάπως πιο συνειδητοποιημένο κοινό νομίζω πως το βασικό είναι ο τρόπος που το κάνουν ,και όχι ο απόλυτος χρόνος. Θέλω να πω πως σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει το rocco και σε κάποιους όχι.
Τώρα νομίζω πως είσαι κάπως υπερβολικός όσον αφορά τα άλογα. Να σου θυμήσω πως κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις χωρίς τις σοφιστικέ επιλογές των κορυφαίων μοντέλων σε αναρτήσεις,πλαίσια,ρυθμίσεις κ.α .Τώρα για το πόσο θα τα κυνηγήσει κανείς στο όριο είναι ένα άλλο θέμα
αλλά **ποιο αυτοκίνητο είναι εύκολο στο όριο **???+1000 , σε ολα...Ειδικα στα τονισμενα. Εχεις καλυψει ακριβως και τις δικες μου αντιληψεις για το συγκεκριμενο θεμα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ασπρο αν και πολυφορεμενο ειναι ωραιο χρωμα, αλλα πολυ ευαισθητο σε κουτσουλιες..κανει ευκολα σταμπεςβεβαια γλιτωνεις τα 800 ευρω του μεταλλικου
Το μεταλλικο χρωμα στο scirocco εχει 440ευρω... (τουλαχιστον μεχρι πριν 3μηνες)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Παλαιας κοπης το μοτερ του RS?
προσπαθω να μειωσω μοτερ του volvo για να φανουν πιο πειστικα τα επιχειρηματα μου, ξεκολλα
παντως ειναι λιγο παλιατζουρα και θα μου αρεσε αν τα εδινε ολα κυριως ψηλα και οχι στις μεσαιες..
Μην το μπερδευεις με το δικο μου...τα Τ5/ST ειναι φαση GTi...μικρη πιεση/τουρμπινα...τα R/RS ειναι φαση S3..μεγαλυτερο τουρμπο/πιεση, αλογα ψηλα...απλα λογω κυβικων, μεταβλητου κτλ δεν εχουν τρελλα ξεσπασματα..
Σκεψου οτι εμεις φοραμε την ιδια τουρμπινα (Κ03) ενω το GTi την μικροτερη (Κ02), και τα R/RS την μεγαλυτερη Κ16...σκεψου και τα κυβικα (τα καυσαερια που εχει το καθε μοτερ) και καταλαβε τις διαφορες στην γραμμικοτητα και στην περιοχη λειτουργιας...μπαινει και το CCVT στο παιχνιδι....
Eδω παλι σχετικη ειναι και η θεωρια. Δεν μπορει, ολοι οι ξενοι δοκιμαστες ειναι κουλαδια?...
Νομιζα οτι ειχες αλλαξει γνωμη για το Haldex......καταλαβες τι εννοω?
Παρατηρώ ότι αναφέρθηκαν πολύ συχνά οι λέξεις πίστα και χρόνοι ... Δηλαδή πόσοι ιδιοκτήτες rocco και rs
θα κάνουν τέτοια χρήση ???απο κει και περα αφου μιλαμε για σπορ αυτοκινητα και μας νοιαζει η αισθηση, το στησιμο , οι τεχνολογιες και οι ιπποι καλο δεν ειναι να μας νοιαζει και το ποσο στριβει το ρημαδι σε σχεση με τον ανταγωνισμο??
σε πραγματικο δρομο το θεωρω παρανοια να παρει καποιος 300 αλογα (ή υπερβολη ακομα και τα 250-260 ) σε μπροστοκουνα και να τα βγαλει σε δημοσιο ελληνικο δρομο
Ο ανταγωνισμός είναι καλός γιατί μας κάνει να βελτιωνόμαστε αλλά εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι μόνο τις δικές μου αισθήσεις. Δηλαδή θα αγοραζα το rocco αν μου άρεσε κι ας έχανε σε όλες τις μετρήσεις από τον ανταγωνισμό. Στην τελική επειδή απευθύνονται σε ένα κάπως πιο συνειδητοποιημένο κοινό νομίζω πως το βασικό είναι ο τρόπος που το κάνουν ,και όχι ο απόλυτος χρόνος. Θέλω να πω πως σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει το rocco και σε κάποιους όχι.
Τώρα νομίζω πως είσαι κάπως υπερβολικός όσον αφορά τα άλογα. Να σου θυμήσω πως κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις χωρίς τις σοφιστικέ επιλογές των κορυφαίων μοντέλων σε αναρτήσεις,πλαίσια,ρυθμίσεις κ.α .Τώρα για το πόσο θα τα κυνηγήσει κανείς στο όριο είναι ένα άλλο θέμα
αλλά **ποιο αυτοκίνητο είναι εύκολο στο όριο **???+1000 , σε ολα...Ειδικα στα τονισμενα. Εχεις καλυψει ακριβως και τις δικες μου αντιληψεις για το συγκεκριμενο θεμα.
Λιγο πριν τα τονισμενα Γρηγορη λεει 'εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι μόνο τις δικές μου αισθήσεις' ...γι αυτο και σχολιασα αυτο που ειπες
-
@Volvozeus
Σαφως και αλλαξα γνωμη για το haldex, η αληθεια βεβαια ειναι οτι υπαρχει μια υπαρκτη διαφορα σε σχεση με τα S3 πχ (και τα S40 AWD) για τα οποια και ειχα τις συγκεκριμενες αποψεις μεν πριν την συντομη βολτα στην συναντηση μας, δεν επεμενα ομως, ξεκαθαριζοντας
ηδη στην συζητηση μας, οτι δεν ειχα -μεχρι τοτε- καμμια επαφη απο κοντα με τις συγκεκριμενες μεταδοσεις.
Δεν σημαινει ομως οτι λογω αυτης της διαπιστωσης, αλλαζει σαρωτικα η αντιληψη μου για τις αποψεις -του συνδυασμου- καποιων εγκριτων πηγων, ξενων αλλα και εγχωριων...
Για τα σχολια πριν τα τονισμενα -για αυτο ομως και δεν ηταν τονισμενο αυτο- συμφωνω υπο την εννοια οτι προτιμω την αισθηση που αποκομμιζω ΕΓΩ μεταξυ δυο αυτοκινητων στο ΠΩΣ μεταφερουν την δυναμη στο δρομο, παρα τις απολυτες -και αντικειμενικες σε μεγαλο βαθμο- μετρησεις, μιας και δεν κυκλοφορω καθημερινα σε ελεγχομενο περιβαλλον (πιστα), αλλα σε δημοσιο δρομο.
Συμφωνω βεβαια οτι θα πρεπει να κραταει καποιος μια πισινη σε σχεση με το τι γραφεται και τι ακουγεται, αλλα και η ιστορια εχει δειξει οτι -τις περισσοτερες φορες τουλαχιστον- , αν ενα προιον οντως ειναι πιο ευχαριστο, καλυτερο σε αισθηση απο καποιο αλλο,
το αντιλαμβανεται απο την αρχη η πλειοψηφια εγκριτων μεσων, και μεχρι στιγμης, ηδη 3 ξενα -τα δυο ειναι απο τα πλεον εγκριτα- εντυπα το ξεχωρισαν ξεκαθαρα, χωρις 'ναι μεν αλλα'.
Αυτο για εμενα προσωπικα εχει καποια βαρυτητα... -
εγω φοραω Κ04 και το gti KO3 http://audizine.com/forum/showthread.php?p=3393106
VW Scirocco