-
Ο χρήστης OutOfTheBox έγραψε:
τι γνωμη εχετε για την start/stop λειτουργια (που σβηνει μονο του το αμαξι, οταν σταματαει, και ξαναπαιρνει μπρος μετα)?
το οδηγησα ετσι και δεν μου δημιουργησε απολυτως κανενα προβλημα. ουτε που καταλαβαινα ποτε σβηνει και ποτε ξαναπαιρνει μπρος.
μηπως ομως καταπονειται η μιζα ή κατι αλλο και μακροπροθεσμα δεν αξιζει το κερδος σε βενζινη?ΥΓ υπαρχει και κουμπακι απενεργοποιησης το συστηματος για οσους δεν θελουν.
ΠΟΛΥ καλό σύστημα...το είχα στην 1.
Ναι και βέβαια αξίζει! ...εμένα μου έριχνε 1-2λτ/100κμ τη κατανάλωση φτάνει να κάνεις σωστή χρήση...δηλαδή η οικονομία γίνεται αν σβήνει για πάνω από 4 δευτερόλεπτα. Αν δηλαδή βλέπεις ότι το φανάρι ανάβει πράσινο ή άναψε πριν σταματήσεις ή θα ανάψει επειδή κοκκίνησε ο 'Σταμάτης' ( ) ...τότε κράτα το συμπλέκτη μη σβήσει.
Έχω διαβάσει ότι έχει άλλη μίζα για το Start/Stop, άρα δε παθαίνει κάτι και είναι μάλιστα πιο ενισχυμένη για να αντέχει. Γενικώς δε παθαίνει τίποτα...είναι μελετημένο, δε θα έβγαζε η BMW κάτι έτσι. Είναι ένα σύστημα που εξέλιξε μετά από ένα χρόνο δοκιμών και βγήκε μόνο στα νέα μοτέρ για να αντέχουν.
-
τελεια τοτε.
ειναι γεγονος παντως οτι δεν καταλαβαινεις απολυτως τιποτα και το αμαξι δεν αργει καθολου να ξαναβαλει μπρος. -
Έγραφα ένα τεράστιο ποστ...και βάρεσε 'τιλτ' το pc και πάνε όλα....
Τεσπά....Καλοτάξιδα τα αυτοκίνητα πάιδες
Εγώ ακόμα ψάχνω τον αντικαταστάτη της Ε39.....
Ξεκίνησα από 320si....και τώρα έχω φτάσει........
Κάθε ΣΚ είμαι με test driveΌσο για τις Ε30....παραμένει η πιστάδικη 325(τέλη Νοεμβρίου Σέρρες) και δυστηχώς έφυγε η Μ3....δεν μπορούσα άλλο με τις γερμανικές πινακίδες....τουλάχιστον έκανα 4.000χλμ στον κόφτη....και την πούλησα σε καλή τιμή.
Αγόρασα μια 318is Eλληνική γνήσια, και έχω ξεκινήσει ανακατασκευήΘα τα ξαναπούμε!
Πάω να παίξω με τον μπέμπη -
οταν γραφεις εδω ειμαι σιγουρος θα δω κατι ομορφο...
αλλα οταν δεν γραφεις γνωριχω οτι κανεις κατι ακομα πιο ωραιο!
καλο βραδυ Παντελη!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Έγραφα ένα τεράστιο ποστ...και βάρεσε 'τιλτ' το pc και πάνε όλα....
Τεσπά....Καλοτάξιδα τα αυτοκίνητα πάιδες
Εγώ ακόμα ψάχνω τον αντικαταστάτη της Ε39.....
Ξεκίνησα από 320si....και τώρα έχω φτάσει........
Κάθε ΣΚ είμαι με test driveΌσο για τις Ε30....παραμένει η πιστάδικη 325(τέλη Νοεμβρίου Σέρρες) και δυστηχώς έφυγε η Μ3....δεν μπορούσα άλλο με τις γερμανικές πινακίδες....τουλάχιστον έκανα 4.000χλμ στον κόφτη....και την πούλησα σε καλή τιμή.
Αγόρασα μια 318is Eλληνική γνήσια, και έχω ξεκινήσει ανακατασκευήΘα τα ξαναπούμε!
Πάω να παίξω με τον μπέμπηΕυχαριστούμε Παντελή!!!
Κρίμα που έχασες το μεγάλο ποστ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
τι γνωμη εχετε για την start/stop λειτουργια (που σβηνει μονο του το αμαξι, οταν σταματαει, και ξαναπαιρνει μπρος μετα)?
το οδηγησα ετσι και δεν μου δημιουργησε απολυτως κανενα προβλημα. ουτε που καταλαβαινα ποτε σβηνει και ποτε ξαναπαιρνει μπρος.
μηπως ομως καταπονειται η μιζα ή κατι αλλο και μακροπροθεσμα δεν αξιζει το κερδος σε βενζινη?ΥΓ υπαρχει και κουμπακι απενεργοποιησης το συστηματος για οσους δεν θελουν.
ΠΟΛΥ καλό σύστημα...το είχα στην 1.
Ναι και βέβαια αξίζει! ...εμένα μου έριχνε 1-2λτ/100κμ τη κατανάλωση φτάνει να κάνεις σωστή χρήση...δηλαδή η οικονομία γίνεται αν σβήνει για πάνω από 4 δευτερόλεπτα. Αν δηλαδή βλέπεις ότι το φανάρι ανάβει πράσινο ή άναψε πριν σταματήσεις ή θα ανάψει επειδή κοκκίνησε ο 'Σταμάτης' ( ) ...τότε κράτα το συμπλέκτη μη σβήσει.
Έχω διαβάσει ότι έχει άλλη μίζα για το Start/Stop, άρα δε παθαίνει κάτι και είναι μάλιστα πιο ενισχυμένη για να αντέχει. Γενικώς δε παθαίνει τίποτα...είναι μελετημένο, δε θα έβγαζε η BMW κάτι έτσι. Είναι ένα σύστημα που εξέλιξε μετά από ένα χρόνο δοκιμών και βγήκε μόνο στα νέα μοτέρ για να αντέχουν.
αυτό με τον πατημένο συμπλέκτη δε μου αρέσει πολύ (μη χαλάσει ο δισκος το βολαν...). Το κάνω κι εγω. Αλλά απλά συνήθως πάω αργά προς το κόκκινο μπας και ανάψει... Σε΄ κάνει και την ψάχνεις λίγο για να κάψει λιγότερο
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τι γνωμη εχετε για την start/stop λειτουργια (που σβηνει μονο του το αμαξι, οταν σταματαει, και ξαναπαιρνει μπρος μετα)?
το οδηγησα ετσι και δεν μου δημιουργησε απολυτως κανενα προβλημα. ουτε που καταλαβαινα ποτε σβηνει και ποτε ξαναπαιρνει μπρος.
μηπως ομως καταπονειται η μιζα ή κατι αλλο και μακροπροθεσμα δεν αξιζει το κερδος σε βενζινη?ΥΓ υπαρχει και κουμπακι απενεργοποιησης το συστηματος για οσους δεν θελουν.
ΠΟΛΥ καλό σύστημα...το είχα στην 1.
Ναι και βέβαια αξίζει! ...εμένα μου έριχνε 1-2λτ/100κμ τη κατανάλωση φτάνει να κάνεις σωστή χρήση...δηλαδή η οικονομία γίνεται αν σβήνει για πάνω από 4 δευτερόλεπτα. Αν δηλαδή βλέπεις ότι το φανάρι ανάβει πράσινο ή άναψε πριν σταματήσεις ή θα ανάψει επειδή κοκκίνησε ο 'Σταμάτης' ( ) ...τότε κράτα το συμπλέκτη μη σβήσει.
Έχω διαβάσει ότι έχει άλλη μίζα για το Start/Stop, άρα δε παθαίνει κάτι και είναι μάλιστα πιο ενισχυμένη για να αντέχει. Γενικώς δε παθαίνει τίποτα...είναι μελετημένο, δε θα έβγαζε η BMW κάτι έτσι. Είναι ένα σύστημα που εξέλιξε μετά από ένα χρόνο δοκιμών και βγήκε μόνο στα νέα μοτέρ για να αντέχουν.
αυτό με τον πατημένο συμπλέκτη δε μου αρέσει πολύ (μη χαλάσει ο δισκος το βολαν...). Το κάνω κι εγω. Αλλά απλά συνήθως πάω αργά προς το κόκκινο μπας και ανάψει... Σε΄ κάνει και την ψάχνεις λίγο για να κάψει λιγότερο
Με πατημένο συμπλέκτη ο δίσκος δεν ακουμπάει στο πλατώ. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με το να είσαι σταματημένος με πατημένο συμπλέκτη.
-
Φθείρεται όμως το ρουλεμάν...
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Φθείρεται όμως το ρουλεμάν...το βολάν?
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Φθείρεται όμως το ρουλεμάν...Εντάξει τώρα τι φθορά να πάθει το ρουλεμάν ρε συ...από τι φτιάχνεται, από κερί?
-
Όχι το βολάν το ρουλεμάν (ο ωστικός τριβέας όχι ο σφόνδυλος )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φθείρεται όμως το ρουλεμάν...
Εντάξει τώρα τι φθορά να πάθει το ρουλεμάν ρε συ...από τι φτιάχνεται, από κερί?
Πόσο ακριβώς δεν ξέρω, πάντως είναι γεγονός και είναι γνωστό ότι δεν ενδείκνυται να κάθεσαι πχ στο φανάρι με πατημένο συμπλέκτη γι αυτό ακριβώς το λόγο...
-
ο κουτσαν έχει δίκιο...
Εκτός του ότι ταλαιπωρείται το ρουλεμάν, αν το κάνεις συστηματικά και για ώρα μπορείνα σου κολλήσει ο συμπλέκτης
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Φθείρεται όμως το ρουλεμάν...
Εντάξει τώρα τι φθορά να πάθει το ρουλεμάν ρε συ...από τι φτιάχνεται, από κερί?
Πόσο ακριβώς δεν ξέρω, πάντως είναι γεγονός και είναι γνωστό ότι δεν ενδείκνυται να κάθεσαι πχ στο φανάρι με πατημένο συμπλέκτη γι αυτό ακριβώς το λόγο...
Κατανοητό...συμφωνώ.
Εγώ όμως δε λέω να κάτσεις στο φανάρι με το πόδι στο συμπλέκτη. Λέω ότι αν βλέπεις το φανάρι να ανάβει, ή άναψε ενώ πας να σταματήσεις ή θα ανάψει επειδή κοκκίνησε ο 'Σταμάτης', κράτα το συμπλέκτη να μη σβήσει το μοτέρ λόγω Start/Stop γιατί οικονομία ουσιαστική κάνει αν το μοτέρ σβήσει για πάνω από 4 δευτερόλεπτα.
Στη προκειμένη περίπτωση δε νομίζω να υπάρξει καμία φθορά.
-
μα το θέμα είναι νίκο ότι όλα αυτά τα έχουν υπολογίσει στους αλγόριθμους του συστήματος, δεν περιμένουν εσένα να αυτενεργήσεις.
Με αυτά που κάνεις ακυρώνεις όλη τη λογική του start stop -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
μα το θέμα είναι νίκο ότι όλα αυτά τα έχουν υπολογίσει στους αλγόριθμους του συστήματος, δεν περιμένουν εσένα να αυτενεργήσεις.
Με αυτά που κάνεις ακυρώνεις όλη τη λογική του start stopΗ λογική του start/stop είναι ότι σου προσφέρει οικονομία όταν σβήνει το μοτέρ στη κίνηση.
Αν το μοτέρ σβήσει κι εσύ αμέσως την επόμενη στιγμή πατήσεις συμπλέκτη για να βάλεις πάλι πρώτη και να πάρει μπροστά...όχι μόνο οικονομία δε κάνεις (το γράφει μάλιστα κάπου) αλλά φθορά προκαλείς. Αυτό που λέω λοιπόν είναι ότι τη στιγμή που πλησιάζεις σε στοπ και εκεί που πας να σταματήσεις και πάει να σβήσει...και ανάβει τη στιγμή εκείνη το φανάρι...κράτα συμπλέκτη να μη σβήσει.
-
Κι εγώ σου λέω ότι το μοτέρ δεν σβήνει όταν του καπνίσει.
Θα σβήσει μόνο αν ο αλγόριθμος δεί ότι κάνει περισσότερη οικονομία με το να μην μείνει το μοτερ σε λειτουργία, αφού ξεπέρασε κάποιο critical point.
Προφανώς και ταλαιπωρείς το μοτέρ, αλλά επεμβαίνοντας εσύ στο πότε θα μείνει αναμμένο, επέτρεψε μου να πιστεύω ότι δεν το θεωρώ λογικό. Οι μηχανικοί πάνω σε αυτό το σύστημα έβαλαν χιλιάδες ώρες δουλειάς, λαμβάνοντας υπ όψιν δεδομένα και σενάρια που το δικό σου μυαλό απλά αδυνατεί να σκεφτεί
Αν το κάνεις για να μην ταλαιπωρείς το μοτέρ, μαζί σου, απλά τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να πατήσεις ένα κουμπι -
Εμένα μου είπε ένα ξάδερφος μου (αστυνομικός αρα ξέρουν από κολο συνεργεία) ότι επειδή το πατάνε παραπάνω χαλάει το βολάν. Τι είναι το βολάν?
Υ.Γ. Ξάδερφος=Η οικογένεια μου ξέρει τα πάντα και ότι και να λέτε εσείς δε το λαμβάνω ύπόψη. Η Ελληνική παραδοσιακή άποψη....
-
Tι αλγόριθμο ρε drifter? Αν σταματήσει ο άνθρωπος κανονικά, σβήσει και μετά από 1' ανάψει το φανάρι, ότι αλγόριθμο κ να χει το ίδιο είναι. Μάτια δεν έχει το σύστημα! Mόνο τα τουοτα τα κάνουν αυτά!
-
To σύστημα πάντως δε δουλεύει μα κάποιον αλγόρυθμο. Φτάνεις στο φανάρι και μόλις πάρεις το πόδι από το συμπλέκτη και φτάσεις σε 0κμ...σβήνει. Αν πας έως και 3κμ/ω και πάνω ανάβει το μοτέρ όπως κι αν πατήσεις συμπλέκτη.
BMW FORUM