Ο χρήστης martin έγραψε:
Τελικά ο θόρυβος ακούγεται ακόμα?
Αν εννοείς το 'τακ' απο το σύστημα μετάδοσης,ναι!!!
Αποτελεί ίδιον γνώρισμα του αυτοκινήτου σύμφωνα με το τοπικό σερβις στη Λαμία και έχει σχολιαστεί και στα σεμινάρια που τους κάνουν στα κεντρικά.Ωστόσο για λύση δεν μιλούν.Αφού δεν αποτελεί πρόβλημα δεν ασχολούμαι προς το παρόν.
Μιας και ξαναζωντάνεψε το thread ας πω δυό λόγια ακόμη για το αυτοκίνητο:
Κατ'αρχήν το μοτέρ!Είναι απίστευτο πως μεταμορφώθηκε μετά απο 3000 χλμ κίνησης εντός πόλεως κυρίως,αλλά με χρήση σε όλο το φάσμα των στροφών (εννοώ και με λειτουργία στον κόφτη).
Τραβάει πολύ καλά απο τις 1000 μέχρι τις 5000 σαλ και ειλικρινά για μέσα στην πόλη είναι οτι πρέπει.Αμφιβάλω αν ο 1.4FSI έχει τέτοια ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές και αν κινείται τόσο άνετα!
Η οικονομία του είναι νορμάλ δεδομένου οτι βγάζω 450 χλμ απο φούλ μέχρι να νάψει το λαμπάκι και με κίνηση μέσα στην πόλη με 10 χλμ ημερησίως (4 φορές απο 2,5 χλμ).
Ποιότητα κατασκευής κορυφαία.Δεν ακούγεται τίποτε απο τριγμούς,ενω του έβαλα και ηχο-θερμομονωτικό στο καπώ με αποτέλεσμα να μειωθεί ακόμη περισσότερο και ο θόρυβος εντός καμπίνας (στο Golf IV ήταν στάνταρ).
Τέλος έκανα και ένα 0-100 km/h με τη βοήθεια του χρονομέτρου του κινητού και πέτυχα 13,8' (μέσος όρος δύο κατευθύνσεων).
Οχι κι άσχημα σε σχέση με το 14,5' του εργοστασίου...