-
Εμένα μου αρέσει πολύ η TURBO...
-
Απο το carspotting..Προσωπικα η πρωτη 6αρα ειναι για εμενα η πιο ωραια bmw μαζικης παραγωγης..
Ο χρήστης bomber21 έγραψε:
**M(?)635
** -
σε λιγο καιρο ερχεται ενα ε28 με b6 3.6 μοτερ alpina 75% μπλοκε και zf σασμαν με την πρωτη κατω!απο την αλλη ενας φιλος τ πατερα μ δινει 1.500 ευω ενα 2-2 δεν ειναι σε καλη κατασταση αλλα εχει σχεδον ολα τ ανταλλακτικα ο τυπος για ν τ κανει ιστορικο αλλα βαρεθηκε νομιζω και δνε τ ξεκινησε καν....δεν ξερω τ σκεφτομαι να τ παρω και σιγα σιγα να το φτιαξω!
-
τώρα αρχίζεις και μιλάς για ιστορικό, μην μας το χαλάσεις παλι
πάρε την 2002 και καλή αρχή. -
εγω ποτε δεν εκραξα ουτε μειωσα τα ιστορικα ισα ισα π τα γουσταρω και μ αρεσει να βλεπω 2-2 veloce escort στην πενα ειτε αγωνιστικα ειτε μαμισια!θα θελα πολυ να χα ενα 2-2ti η tii αγωνιστικο...αλλα που λεφτα οταν εισαι 20χρονων?γιαυτο θελω να παω τ ε28(ανταλλαγη με το corsa μ) για να παρω τ μηχανικα τ μερη οσα γινεται και ν τ βαλω σε ε30 για drιft και μετα μαγαλωνοντας μιας και τωρα θα σπουδασω μηχανικος αυτοκινητων να αρχισω την ανακατασκευη μιας 2-2...
-
Eχω στην κατοχή μου ενα BMW 2800 4-πορτο το οποίο αγοράστηκε απο τον πατέρα μου το 1974 καινούργιο.
Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο, μόνιμα σε γκαράζ ενώ του έχω κάνει αναπαλαίωση το 1994 αλλάζοντας του οσα πράγματα θεώρησα οτι είχαν κάποια φθορά λόγω του χρόνου (φώτα-χρώμια-παρμπρίζ κ.λ.π) και βάφοντας το στο original γαλάζιο μεταλλικό του χρώμα σε εναν κορυφαίο έλληνα βαφέα.Ολη η ιστορία μου κόστισε 1.500.000 δραχμές το 1994.Το αυτοκίνητο φοράει εξακύλινδρο μοτέρ 3000 κ.ε (είναι δηλωμένο 2500κ.ε.) το οποίο είναι βελτιωμένο στα 270 περόπου άλογα.Εχει κιτ εισαγωγής με τρία διπλά WEBER 45άρια, εκκεντροφόρο 312 μοιρών SCHRICK, έμβολα πομπέ για αύξηση της συμπίεσης σε 12:1, ροική εξέλιξη στο καπάκι, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής, ελαφρωμενο και ζυγισμένο στρόφαλο και μπιέλες, ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης και πολλά άλλα όπως χταπόδι και εξάτμιση κατασκευής ΠΟΠΑΥ...Επίσης φοράει ελαφρώς κοντύτερο διαφορικό το οποίο συνδύάζεται με 5άρι κιβώτιο με μακριά πέμπτη, αντί του 4αριού που φόραγε απο τη μάνα του.
Οσον αφορά τα φρένα, εμπρός έχουν αντικατασταθεί οι απλοί δίσκοι με καινούργιους αεριζόμενους ενώ πίσω απλά αντικατεστάθησαν οι απλόί με καινούργιους.
Στο θέμα της ανάρτησης φοράει μπάρα θόλων εμπρός, αλουμινένια top-mounts στην εμπρός ανάρτηση ενώ φοράει χαμηλά ελατήρια ειδική παραγγελία στην Γερμανία (MK-MOTORSPORT) συνδυασμένα με ΚΟΝΙ βαλβιδωμένα.Η πίσω ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη καθ ύψος, ενώ η πίσω ζαμφόρ έχει αντικατασταθεί με μεγαλύτερης διαμέτρου.
Οι ζάντες είναι BBS κυψελωτές 8Χ15 με λάστιχα PIRELLI PZERO 225 50 15.
Οσον αφορά το εσωτερικό, τα καθίσματα έχουν αλλαχτεί με νέα απο BMW σειράς 5, ενώ το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων έχουν και αυτά αντικαταστθεί με πιο σύγχρονα.Το αυτοκίνητο απο την αναπαλαίωση και μετά βρίσκεται ακινητοποιημένο σε κλειστό γκαράζ, λόγω αγοράς νέου,και δυστυχώς λόγω κατάθεσης πινακίδων και έλλειψης χρόνου δεν έχει κινηθεί η λειτουργήσει απο το 2000 και έπειτα με οτι αυτό συνεπάγεται.
Αν μπορέσω να ασχοληθώ μαζί του και να το ξαναβάλω σε λειτουργία (μόνο και μόνο για τον ήχο του, αξίζει τον κόπο)έχει καλώς, ειδάλλως θα κυττάξω να το πουλήσω μιάς και είναι πραγματικά αμαρτία ενα τόσο πεντακάθαρο αυτοκίνητιο να μένει αναξιοποίητο, ενώ θα μπορούσε χωρίς υπερβολή να κοσμεί μια έκθεση παλαιών (σαν αντίκα) αυτοκινήτων. -
Ο χρήστης krej έγραψε:
Το αυτοκίνητο απο την αναπαλαίωση και μετά βρίσκεται ακινητοποιημένο σε κλειστό γκαράζ, λόγω αγοράς νέου,και δυστυχώς λόγω κατάθεσης πινακίδων και έλλειψης χρόνου δεν έχει κινηθεί η λειτουργήσει απο το 2000 και έπειτα με οτι αυτό συνεπάγεται.Αφού έριξες τόσο χρόνο,χρήμα και κόπο, πως και το παράτησες αμέσως μετά? Ή το αντίστροφο, γιατί να κάνεις τόση δουλειά αφου θα αγόραζες άλλο?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Το αυτοκίνητο απο την αναπαλαίωση και μετά βρίσκεται ακινητοποιημένο σε κλειστό γκαράζ, λόγω αγοράς νέου,και δυστυχώς λόγω κατάθεσης πινακίδων και έλλειψης χρόνου δεν έχει κινηθεί η λειτουργήσει απο το 2000 και έπειτα με οτι αυτό συνεπάγεται.
Αφού έριξες τόσο χρόνο,χρήμα και κόπο, πως και το παράτησες αμέσως μετά? Ή το αντίστροφο, γιατί να κάνεις τόση δουλειά αφου θα αγόραζες άλλο?
Kαμμιά φορά αλλοιώς τα υπολογίζουμε κι αλλοιώς μας έρχοντα.Το παράτησα γιατί βρήκα και αγόρασα τελικά ενα φοβερό Μ3 Ε30 που το γούσταρα το συγκεκριμένο μοντέλο απο τότε που είχε πρωτοβγεί, οπότε λόγω τεκμηρίων κ.λ.π. αναγκάστηκα να παραδώσω τις πινακίδες απο το άλλο....
-
Ο χρήστης krej έγραψε:
Eχω στην κατοχή μου ενα BMW 2800 4-πορτο το οποίο αγοράστηκε απο τον πατέρα μου το 1974 καινούργιο.
Το αυτοκίνητο φοράει εξακύλινδρο μοτέρ** 3000 κ.ε (είναι δηλωμένο 2500κ.ε.)** το οποίο είναι βελτιωμένο στα 270 περόπου άλογα.Εχει κιτ εισαγωγής με τρία διπλά WEBER 45άρια, εκκεντροφόρο 312 μοιρών SCHRICK, έμβολα πομπέ για αύξηση της συμπίεσης σε 12:1, ροική εξέλιξη στο καπάκι, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής, ελαφρωμενο και ζυγισμένο στρόφαλο και μπιέλες, ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης και πολλά άλλα όπως χταπόδι και εξάτμιση κατασκευής **ΠΟΠΑΥ...**Επίσης φοράει ελαφρώς κοντύτερο διαφορικό το οποίο συνδύάζεται με **5άρι κιβώτιο με μακριά πέμπτη, αντί του 4αριού που φόραγε απο τη μάνα του.**Οσον αφορά τα φρένα, **εμπρός έχουν αντικατασταθεί οι απλοί δίσκοι με καινούργιους αεριζόμενους ενώ πίσω απλά αντικατεστάθησαν οι απλόί με καινούργιους.**Στο θέμα της ανάρτησης φοράει μπάρα θόλων εμπρός, αλουμινένια top-mounts στην εμπρός ανάρτηση ενώ φοράει χαμηλά ελατήρια ειδική παραγγελία στην Γερμανία (MK-MOTORSPORT) συνδυασμένα με ΚΟΝΙ βαλβιδωμένα.Η πίσω ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη καθ ύψος, ενώ η πίσω ζαμφόρ έχει αντικατασταθεί με μεγαλύτερης διαμέτρου.
Οι ζάντες είναι BBS κυψελωτές 8Χ15 με λάστιχα PIRELLI PZERO 225 50 15.
Οσον αφορά το εσωτερικό, τα καθίσματα έχουν αλλαχτεί με νέα απο BMW σειράς 5, ενώ το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων έχουν και αυτά αντικαταστθεί με πιο σύγχρονα.Το αυτοκίνητο απο την αναπαλαίωση και μετά βρίσκεται ακινητοποιημένο σε κλειστό γκαράζ, λόγω αγοράς νέου,και δυστυχώς λόγω κατάθεσης πινακίδων και έλλειψης χρόνου δεν έχει κινηθεί η λειτουργήσει απο το 2000 και έπειτα με οτι αυτό συνεπάγεται.
Αν μπορέσω να ασχοληθώ μαζί του και να το ξαναβάλω σε λειτουργία (μόνο και μόνο για τον ήχο του, αξίζει τον κόπο)έχει καλώς, ειδάλλως θα κυττάξω να το πουλήσω μιάς και είναι πραγματικά αμαρτία ενα τόσο πεντακάθαρο αυτοκίνητιο να μένει αναξιοποίητο, ενώ θα μπορούσε χωρίς υπερβολή να κοσμεί μια έκθεση παλαιών (σαν αντίκα) αυτοκινήτων.Πως και δεν είδα κανέναν ειδήμων να σχολιάζει το πόσο μαϊμού ακούγεται να είναι το συγκεκριμένο όχημα?
Συγνώμη φίλε μου, μπορεί να είναι όντως πολύ καθαρό και καλό αυτοκίνητο, αλλά για έκθεση παλαιών αυτοκινήτων δεν είναι.
-
Είναι αρκετά δύσκολο και συγχρόνως σπάνιο,το να μπορέσεις να συντηρήσεις ενα αυτοκίνητο 35ετίας τέλεια, να είναι εντελώς ατρακάριστο και να το έχεις σήμερα στην κατοχή σου.Το μόνο εύκολο είναι να του φορέσεις τα γνήσια ανταλλακτικά, τα οποία υπάρχουν όλα(τα έχω κρατήσει)) και να γίνει μια γνήσια αντίκα.Το οτι του έκανα κάποιες μετατροπές για την προσωπική μου ευχαρίστηση, αφορά φυσικά μόνο εμένα.
-
Μπερδεύτηκες φίλε μου.
Τις μπηχτές τις πέταξα αλλού που μόλις αναφέρει κάποιος για μετατροπές (που προσωπικά δε μου αρέσουν αλλά άσχετο αυτό) ξεκινάνε το κράξιμο και τις μπηχτές. Και απλά μου κανε εντύπωση που δεν απάντησε κανείς για το δικό σου αυτοκίνητο.Και φυσικά είναι δικαιωμά σου τι θα το κάνεις. Και δεν αφορά κανέναν άλλο.
Πάντως το να γίνει μια γνήσια αντίκα ένα αυτοκίνητο 35 χρονών δεν είναι καθόλου εύκολο.
(Εκτός αν φυσικά εννοείς ότι είναι εύκολο να επαναφέρεις το αμάξι σου στην εργοστασιακή του μορφή.) -
http://www.youtube.com/watch?v=kl1O6teX ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ABhHpNXL ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fZbvjmAc ... re=related -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Πάντως το να γίνει μια γνήσια αντίκα ένα αυτοκίνητο 35 χρονών δεν είναι καθόλου εύκολο.Είναι αρκετά δύσκολο και συγχρόνως σπάνιο,το να μπορέσεις να συντηρήσεις ενα αυτοκίνητο 35ετίας τέλεια,
Χαλαρώστε ρε παιδια...75 μοντέλο είναι...τί να πούν δηλαδή όσοι διατηρούν έτσι αυτοκίνητα του 55?
-
-
-
Υπάρχει και άλλη;
-
Συνάντηση ιδιοκτητών και φίλων bmw -02
Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009 στο athens plaza επί της Αττικής οδού, ώρα 17:00
Μετά από πολύ καιρό, ήρθε η ώρα να ξαναβρεθούμε. Καλούμε λοιπόν, όλους τους φίλους, παλαιούς και νέους, ώστε να γνωριστούμε και να συζητήσουμε τα θέματα που έχουν προκύψει σχετικά με το σύλλογο ιδιοκτητών bmw -02.Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία καλέστε είτε εμένα στο 6933002002, είτε τον Μάνο στο 6944762244
-
φώτο από την συνάντηση στο http://bmw02greece.blogspot.com/
-
-
Φιλε Γιαννη,καθε μερα εβλεπα τις ροδιες και ελεγα ποιος τις ειχε κανει βλεπεις δουλευω ακριβως εκει τωρα ξερω ελπιζω σε καποια βαρδια να σας πετυχω για να σας γνωρισω
CLASSIC BMW FORUM