Στις κλασσικες θροσατες τουρμπινες απ οτι γνωριζω, ο αξονας εχει ενα μικρο τζογο πανω-κατω, αλλα δεν πρεπει να εχει τζογο μεσα-εξω.
Γνωριζει καποιος, αν το ιδιο ισχυει και για τις ρουλεμανατες και συγκεκριμενα για την HKS GT-7460, στην οποια παρατηρω ενα τζογο οσον αφορα το μεσα-εξω?
Ευχαριστω.
Latest posts made by krej
-
ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΖΟΓΟΥ ΣΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ HKS GT-7460.
-
RE: ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΗ TEIN MONOFLEX.
Δεν υπαρχει τετοιο θεμα, δουλευω τις ΤΕΙΝ 8 χρονια, σιγουρα υπαρχει προβλημα με τα κλικ σε πολλες περιπτωσεις, αλλα καποιοι δεν το παιρνουν χαμπαρι ενω καποιοι αλλοι που το ''στριβουν'' το οχημα το καταλαβαινουν αμεσα.Επισης εχω ακουσει οτι καποιες φορες που μετρηθηκαν αναρτησεις ΤΕΙΝ η και αλλες μαρκες, υπηρχαν χαοτικες διαφορες στα BOUND-REBOUND καθως και στα κλικ....
-
ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΗ TEIN MONOFLEX.
Καλησπερα σε ολους, εχει τυχει σε καποιο απο τα μελη του club, σε coilover αναρτηση και στη συγκεκριμενη περιπτωση σε TEIN, να μην ακουνε τα κλικ η τα bound-rebound να ειναι αλλα αντι αλλων με αποτελεσμα το αυτοκινητο να συμπεριφερεται διαφορετικα στις δεξιες και αριστερες στροφες?Τι γινεται σε αυτην την περιπτωση αφου και να στειλεις την αναρτηση στο εξωτερικο οπου επισκευαζεται, δε θα μπορεις ποτε να εισαι σιγουρος για τις ρυθμισεις που κανεις.Υπαρχει καποια ρυθμιζομενη coilover αναρτηση που να ειναι ''συνεπης'' στις ρυθμισεις της?
Ευχαριστω. -
RE: ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΗ TEIN MONOFLEX.
Καλησπερα σε ολους, εχει τυχει σε καποιο απο τα μελη του club, σε coilover αναρτηση και στη συγκεκριμενη περιπτωση σε TEIN, να μην ακουνε τα κλικ η τα bound-rebound να ειναι αλλα αντι αλλων με αποτελεσμα το αυτοκινητο να συμπεριφερεται διαφορετικα στις δεξιες και αριστερες στροφες?Τι γινεται σε αυτην την περιπτωση αφου και να στειλεις την αναρτηση στο εξωτερικο οπου επισκευαζεται, δε θα μπορεις ποτε να εισαι σιγουρος για τις ρυθμισεις που κανεις.Υπαρχει καποια ρυθμιζομενη coilover αναρτηση που να ειναι ''συνεπης'' στις ρυθμισεις της?
Ευχαριστω. -
RE: Κλίση του αμαξώματος προς τα αριστερά - Πρόβλημα ή ιδέα μου
Εθιξες ενα μεγάλο θέμα φίλε μου.Εν ολίγοις, τα περισσότερα αυτοκίνητα εχουν συγκεντρωμένο περισσότερο βάρος ΕΑ απ ότι ΕΔ και ΠΔ απ οτι ΠΑ, χωρίς επιβάτες.Αν υπολογίσεις και το βάρος του οδηγού, ειδικά οταν το αυτοκίνητο διανύει πολλά χιλιόμετρα μόνο με αυτόν, τότε τα πραγματα χειροτερεύουν.Ετσι μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα τα συνεμπλόκ ακόμα και τα ελατήρια επηρεαζονται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.Αν δεν εχεις πρόβλημα στο κράτημα οκ, ειδάλλως πήγαινε Πουπάκη να κάνεις CORNER WEIGHTING.
-
RE: ΝΕΑ BMW Z4 35i
Mε επαναπρογραμματισμό(εκτός αντιπροσωπείας) πάει και παραπάνω άλογα, αλλά με ενδιαφέρει να μάθω πως βγάζει τα 340 άλογα η Ζ4, ώστε αν γίνεται να το κάνω στην αντιπροσωπεία για ευνόητους λόγους(εγγύηση).
-
RE: ΝΕΑ BMW Z4 35i
H νέα Z4 βγάζει 340 ίππους και φοράει τον biturbo κινητήρα της 135ι-335ι(305 ίπποι), προφανώς με κάποιες βελτιώσεις αφού αποδίδει 35 ίππους περισσότερους.Είναι νέο μοντέλο και ούτε στην αντιπροσωπεία γνώριζαν κάτι.Αυτό που ρωτάω είναι με τι βελτιώσεις έβγαλαν τους παραπάνω ίππους?
-
ΝΕΑ BMW Z4 35i
Γνωρίζει κανείς τι βελτιώσεις έχουν γίνει στον κινητήρα της νέας Z4 35i, ώστε η ιπποδύναμη της να έχει ανέβει απο τους 305 ίππους της 135i coupe, στους 340 ίππους?
Αφορούν μόνο κάποιο επαναπρογραμματισμό η και κάποιες άλλες περιφερειακές βελτιώσεις?
Ευχαριστώ. -
RE: ΝΕΑ BMW Z4 35i
Γνωρίζει κανείς τι βελτιώσεις έχουν γίνει στον κινητήρα της νέας Z4 35i, ώστε η ιπποδύναμη της να έχει ανέβει απο τους 305 ίππους της 135i coupe, στους 340 ίππους?
Αφορούν μόνο κάποιο επαναπρογραμματισμό η και κάποιες άλλες περιφερειακές βελτιώσεις?
Ευχαριστώ. -
RE: BMW 135i ΚΑΙ ΚΟΦΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ.
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Γνωρίζει κανείς αν το BMW 135i διαθέτει κόφτη τελικής(στα 250 χλμ δίνει το εργοστάσιο) γιατί εγώ πρόσφατα είδα στο κοντέρ 270χλμ.και στην αντιπροσωπεία δεν έχουν ιδέα.....
Όλες οι BMW έχουν κόφτη τελικής στα 250 χ.α.ω...πραγματική ταχύτητα, όχι στο κοντέρ.
Αυτό που ρωτάω είναι το πώς πρέπει να αντιδρά το μοτέρ στον κόφτη τελικής αν ξέρει κάποιος απο πρώτο χέρι.Εγώ οταν είδα 270 κοντερίσια χιλιόμετρα το αμάξι έδειχνε να έχει τερματίσει, αλλά δεν έκανε κάποιο ρετάρισμα όπως ενα SUBARU STI που είχα οδηγήσει κάποτε.