-
Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.
Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.
Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.
EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά
-
Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.
Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.
Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.
EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά
-
Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.
Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.
Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.
Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.
EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά
-
Αν και ένας πόντος μπορεί να ακούγεται και είναι λίγο και μάλλον είναι εντός των προδιαγραφών του αυτοκινήτου (θεωρητικά είναι οκ για το δικό μου) αν το θέλεις αξίζει να το τσεκάρεις.
Το σωστό είναι να μετρήσεις από την άκρη του θόλου του φτερού σε κάθετη γραμμή μέχρι το κάτω χείλος του μέσου της ζάντας. Έτσι δεν επηρεάζεσαι από το λάστιχο που μπορεί πχ να είναι λίγο πιο ξεφούσκωτο. Μην ξεχάσεις να μετρήσεις και τον πίσω άξονα, μπορεί να έχεις έκπληξη.
Άλλο σημείο προσοχής είναι η θέση σου. Μπορεί να έχει κάτσει το κάθισμα λίγο στραβά (επειδή κάθεσαι λίγο στραβά, συχνό σε κάποια αυτοκίνητα γιατί σε καθοδηγούν τα στραβά πεντάλια).
Μπορεί να φταίει η στάση σου, να γέρνεις ή να γέρνει το κεφάλι σου, ίσως και να έχεις κάποια πάθηση στο αυτί σου το σχετικό με ισορρροπία.... -
μηπως παχυνες τωρα τελευταια?
-
Εθιξες ενα μεγάλο θέμα φίλε μου.Εν ολίγοις, τα περισσότερα αυτοκίνητα εχουν συγκεντρωμένο περισσότερο βάρος ΕΑ απ ότι ΕΔ και ΠΔ απ οτι ΠΑ, χωρίς επιβάτες.Αν υπολογίσεις και το βάρος του οδηγού, ειδικά οταν το αυτοκίνητο διανύει πολλά χιλιόμετρα μόνο με αυτόν, τότε τα πραγματα χειροτερεύουν.Ετσι μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα τα συνεμπλόκ ακόμα και τα ελατήρια επηρεαζονται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.Αν δεν εχεις πρόβλημα στο κράτημα οκ, ειδάλλως πήγαινε Πουπάκη να κάνεις CORNER WEIGHTING.
-
και εγω αυτο πιστευω...
-
Την έχει ακόμα την Corolla ο lokatzis ;
-
Κι εμένα γέρνει αριστερά εδώ και πολλά χρόνια, και μάλιστα κάποιος παρατηρητικός το βλέπει και με το μάτι. Το είχα μετρήσει γύρω στον 1,5 πόντο παλαιότερα. Παραδόξως, αυτό δε δημιουργεί κανένα παράξενο σύμπτωμα στη συμπεριφορά του σε οποιαδήποτε ταχύτητα...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.Είχα το ίδιο πρόβλημα σε Σιτροέν ΑΧ και έδινε και σε εμένα την εντύπωση ότι έσριβε πιο εύκολα και χωρίς πίεση προς τα δεξιά και δυσκολότερα προς τα αριστερά (αν θυμάμαι καλά)--- τελικά το απέσυρα...
-
H μπαταρία είναι η κλασική 45άρα της τογιότα;
-
Ο χρήστης krej έγραψε:
Εθιξες ενα μεγάλο θέμα φίλε μου.Εν ολίγοις, τα περισσότερα αυτοκίνητα εχουν συγκεντρωμένο περισσότερο βάρος ΕΑ απ ότι ΕΔ και ΠΔ απ οτι ΠΑ, χωρίς επιβάτες.Αν υπολογίσεις και το βάρος του οδηγού, ειδικά οταν το αυτοκίνητο διανύει πολλά χιλιόμετρα μόνο με αυτόν, τότε τα πραγματα χειροτερεύουν.Ετσι μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα τα συνεμπλόκ ακόμα και τα ελατήρια επηρεαζονται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.Αν δεν εχεις πρόβλημα στο κράτημα οκ, ειδάλλως πήγαινε Πουπάκη να κάνεις CORNER WEIGHTING.Συμφωνω απολυτα
Κλίση του αμαξώματος προς τα αριστερά - Πρόβλημα ή ιδέα μου