Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κλίση του αμαξώματος προς τα αριστερά - Πρόβλημα ή ιδέα μου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κλίση του αμαξώματος προς τα αριστερά - Πρόβλημα ή ιδέα μου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    11
    1422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lokatzis last edited by

      Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.

      Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.

      Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.

      Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.

      Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.

      EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.

        Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.

        Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.

        Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.

        Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.

        EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lokatzis last edited by

          Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.

          Πριν λίγο το πήρα απόφαση και κατέβηκα να μετρήσω τις αποστάσεις-ύψη. Απ' ότι φαίνεται, το αυτοκίνητο κενό φορτίου (ούτε οδηγό) γέρνει προς τα αριστερά στο μπροστά μέρος περίπου ένα πόντο (ή κάτι λιγότερο). Με οδηγό μπορεί αυτή η διαφορά να μεγαλώνει.

          Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν είμαι περίεργος/ψειριάρης ή όντως κάτι δεν πάει καλά. Να σημειώσω ότι από πλευράς ευθυγράμμισης το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Αν αφήσω το τιμόνι σε ευθεία, συνεχίζει ίσια. Από το μυαλό μου έχει περάσει η σκέψη μήπως το μπροστά-αριστερά top mount έχει χαλάσει, αλλά οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ιδιαίτερα ελλιπείς.

          Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota Corolla G6 1.4 με αλλαγμένα αμορτισέρ-ελατήρια (KYB AGX - H&R). Επίσης, στην αρχή του χρόνου πέρασε από ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα στον έλεγχο της ανάρτησης και πριν 2 μήνες έκανε το service των 135.000 όπου (θεωρητικά) στην αντιπροσωπεία ήλεγξαν τα αμορτισέρ.

          Υ.Γ.: Δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποιο θέμα ταιριάζει και γι' αυτό έφτιαξα καινούργιο. Αν κάποιος mod έχει καλύτερη ιδέα, ας κάνει την απαραίτητη συγχώνευση.

          EDIT: Ξέχασα να αναφέρω ότι, όταν στρίβω με σχετική ταχύτητα προς τα δεξιά, νοιώθω στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου την ύπαρξη μιας κάποιας κλίσης προς τα αριστερά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αν και ένας πόντος μπορεί να ακούγεται και είναι λίγο και μάλλον είναι εντός των προδιαγραφών του αυτοκινήτου (θεωρητικά είναι οκ για το δικό μου) αν το θέλεις αξίζει να το τσεκάρεις.
            Το σωστό είναι να μετρήσεις από την άκρη του θόλου του φτερού σε κάθετη γραμμή μέχρι το κάτω χείλος του μέσου της ζάντας. Έτσι δεν επηρεάζεσαι από το λάστιχο που μπορεί πχ να είναι λίγο πιο ξεφούσκωτο. Μην ξεχάσεις να μετρήσεις και τον πίσω άξονα, μπορεί να έχεις έκπληξη.
            Άλλο σημείο προσοχής είναι η θέση σου. Μπορεί να έχει κάτσει το κάθισμα λίγο στραβά (επειδή κάθεσαι λίγο στραβά, συχνό σε κάποια αυτοκίνητα γιατί σε καθοδηγούν τα στραβά πεντάλια).
            Μπορεί να φταίει η στάση σου, να γέρνεις ή να γέρνει το κεφάλι σου, ίσως και να έχεις κάποια πάθηση στο αυτί σου το σχετικό με ισορρροπία....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thamor last edited by

              μηπως παχυνες τωρα τελευταια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krej last edited by

                Εθιξες ενα μεγάλο θέμα φίλε μου.Εν ολίγοις, τα περισσότερα αυτοκίνητα εχουν συγκεντρωμένο περισσότερο βάρος ΕΑ απ ότι ΕΔ και ΠΔ απ οτι ΠΑ, χωρίς επιβάτες.Αν υπολογίσεις και το βάρος του οδηγού, ειδικά οταν το αυτοκίνητο διανύει πολλά χιλιόμετρα μόνο με αυτόν, τότε τα πραγματα χειροτερεύουν.Ετσι μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα τα συνεμπλόκ ακόμα και τα ελατήρια επηρεαζονται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.Αν δεν εχεις πρόβλημα στο κράτημα οκ, ειδάλλως πήγαινε Πουπάκη να κάνεις CORNER WEIGHTING.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  popol-ros last edited by

                  και εγω αυτο πιστευω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    govus last edited by

                    Την έχει ακόμα την Corolla ο lokatzis ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      harlek last edited by

                      Κι εμένα γέρνει αριστερά εδώ και πολλά χρόνια, και μάλιστα κάποιος παρατηρητικός το βλέπει και με το μάτι. Το είχα μετρήσει γύρω στον 1,5 πόντο παλαιότερα. Παραδόξως, αυτό δε δημιουργεί κανένα παράξενο σύμπτωμα στη συμπεριφορά του σε οποιαδήποτε ταχύτητα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • X
                        xeno last edited by

                        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                        Εδώ και αρκετό καιρό μού έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το αυτοκίνητό μου έχει μια κλίση (γέρνει) προς τα αριστερά, δηλαδή ότι το σασί απέχει λιγότερο από το έδαφος μπροστά-αριστερά απ' ότι μπροστά-δεξιά. Ταυτόχρονα νοιώθω ότι αυτό επηρεάζει και το στρίψιμο. Π.χ. το τιμόνι στρίβει πολύ εύκολα προς τα αριστερά, ενώ προς τα δεξιά σα να υπάρχει μια κάποια αντίσταση.

                        Είχα το ίδιο πρόβλημα σε Σιτροέν ΑΧ και έδινε και σε εμένα την εντύπωση ότι έσριβε πιο εύκολα και χωρίς πίεση προς τα δεξιά και δυσκολότερα προς τα αριστερά (αν θυμάμαι καλά)--- τελικά το απέσυρα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          H μπαταρία είναι η κλασική 45άρα της τογιότα;

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panorg last edited by

                            Ο χρήστης krej έγραψε:
                            Εθιξες ενα μεγάλο θέμα φίλε μου.Εν ολίγοις, τα περισσότερα αυτοκίνητα εχουν συγκεντρωμένο περισσότερο βάρος ΕΑ απ ότι ΕΔ και ΠΔ απ οτι ΠΑ, χωρίς επιβάτες.Αν υπολογίσεις και το βάρος του οδηγού, ειδικά οταν το αυτοκίνητο διανύει πολλά χιλιόμετρα μόνο με αυτόν, τότε τα πραγματα χειροτερεύουν.Ετσι μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα τα συνεμπλόκ ακόμα και τα ελατήρια επηρεαζονται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα.Αν δεν εχεις πρόβλημα στο κράτημα οκ, ειδάλλως πήγαινε Πουπάκη να κάνεις CORNER WEIGHTING.

                            Συμφωνω απολυτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr