-
Το έχουμε πει πολλές φορές , Citroen και Alfa-Romeo είναι οι μόνες εταιρείες με παράδοση που ξυπνάνε συναισθήματα .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αρα δεν υπαρχει ανεντιμος βιος μονος σου το λες απλα στερεοτυπες γνωμες κολλημενων μυαλων..Εγω αδυνατω να καταλαβω τι εγινε ξαφνικα και δε πουλανε οι γαλλοι στα οικογενειακα (το μονο που δεχομαι ειναι τα ολιγον ασθενικα μοτερ) ετσι κι αλλιως και τοτε και τωρα η αντιπροσωπευση ιδια ηταν.. ..Κοινο ειχαν και μεγαλο..Η γενια των bx,xantia,406.laguna I που μοσχοπουλησαν δε νομιζω ξαφνικα να αλλαξε γνωμη..
Επισης αυτο το δικαιολογημενο το ακουω βερεσε και για ολες μαλιστα τις μαρκες. Δε το εχουμε διαπιστωσει οικογενειακως με πειρα σε 8 citroen και αν εξαιρεσουμε καποια μοντελα με θεματα σε συγκεκριμενα πραγματα π.χ.καποια ρενω με τους πολλαπλασσιαστες, οπως αλλωστε συμβαινει σε ολες τις μαρκες δεν υπαρχει γενικο προβλημα..
Ένα ένα. Κατά τη γνώμη μου υπάρχει ανέντιμος βίος. Χαμένος βέβαια στα βάθη του 80 και του 90, ο καπνός όμως συνήθως μαρτυρά και φωτιά. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ C5 1.6T.
Τα παλιά μοσχοπούλησαν, αλλά ακριβώς από αυτά πολύς κόσμος απέταξε τα Γαλλικά τρις. Όπως και η Laguna II πιο πρόσφατα είχε και αυτή ανέντιμο βίο (με υπογραφή CEO της Renault αυτό) και τα χαϊρια της θα τα πληρώσουν στα επόμενα χρόνια οι πωλήσεις. Ουσιαστικά, είναι η ακριβώς αντίστροφη κατάσταση της Toyota, της Nissan, της Honda που μπορούν να σερβίρουν σήμερα ένα κουβά σκατά με 4 ρόδες και να πουλήσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ακριβό και αδιάφορο σε όλα Tiida που δεν βλέπεται κιόλας μεταξύ άλλων. Εξαργυρώνει 2 δεκαετίες έντιμου και αξιόπιστου βίου. Έτσι, ο καταναλωτής είναι πιο πρόθυμος στο καινούριο (και αδοκίμαστο) μεγάλο αυτοκίνητο που θα αγοράσει να εμπιστευτεί αυτόν που κάαααααποτε τον έκανε μάγκα με λίγα λεφτά. Έχετε δει κανέναν να βάζει δίλημμα στο 4TF 'να πάρω C5 3.0 ή οποιοδήποτε γερμανοιαπωνικό στα ίδια λεφτά;';
Το δικαιολογημένα που το ακούς βερεσέ, εγώ το εντοπίζω στο ότι ο καθένας έχει άλλο ουδό στο θέμα αξιοπιστία. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν καν να φανταστούν ότι το αυτοκίνητό τους δεν θα πάρει μπροστά, άλλοι που θεωρούν αναξιόπιστο αυτοκίνητο μόνο όταν τους ζητάει 1.000€ και πάνω και άλλοι που έχουν αξιόπιστο αυτοκίνητο (σαν αυτό που μου περιγράφεις με 8 σιτροέν στην οικογένεια) και όμως 2 φορές το μήνα κάνουν μια επίσκεψη με τυροπιτάκια από τον μηχανικό. Υπάρχουν τέτοιοι και μέσα στο Forum και μάλιστα για την εν λόγω μάρκα.
Οπότε, τι μένει σαν συμπέρασμα από μένα; Όποιος φτάσει τελικά να ψάξει το DS3, τη C5 1.6T, τη C4 1.6T κ.ο.κ. θα έχει κάνει πιθανότατα πολύ καλές επιλογές, οι οποίες όμως θα είναι γνωστές μόνο στον ίδιο. Δηλαδή, μεταπώληση χαμηλή, κύρος χαμηλό κλπ. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένη και διαβασμένη επιλογή.
ΥΓ. Το Κλιό μου, καλό χρυσό, αλλά αξιόπιστο δεν είναι. Μικρές αλλά σπαστικές βλάβες και οδήγησαν και σε ακινητοποίηση σε μερικές φάσεις (και φαντάσου ότι δεν είχα πολλαπλασιαστές πρόβλημα). Το ίδιο αναξιόπιστο θα ήταν και αν οι βλάβες του (στυλ Πόλο) ήταν της τάξεως των 1000€ τη φορά. Καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ νομίζω.
YΓ. 2 Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει με το τάισμα από εταιρίες στον Τύπο. Εικασίες μπορώ να κάνω, με σιγουριά να μιλήσω όχι.
ΥΓ. 3 Σόρι για το Off topic, αν είναι να μετακινηθεί για να συνεχίσουμε.
-
http://www.euroncap.com/results/citroen ... 9/378.aspx
5άστερο φυσικά -
Αλοίμονο αν δεν έβγαινε 5άστερο!
Παρόλ' αυτά ... το ινδικής κατασκευής Hyundai I20 καλύτερα ποσοστά είχε!Ίσως και να κάνω λάθος αλλά στις premium κατασκευές πέρα απο την δερμάτινη και ποιοτική πλαστική πολυτέλεια, την αψεγάδιαστη εμφάνιση και την τεχνολογία αιχμής που μπορεί να φέρει απαιτώ και την κορυφή στα CrashTests. Για να υπάρχει και ουσία και όχι μόνο marketing!
ΥΓ. Δεν κατηγορώ βέβαια την Citroen γι' αυτό απο την στιγμή που 'ακριβότερος' ανταγωνισμός δεν έχει πιάσει την κορυφή.
-
βασικα πως πηρε αυτο 5 αστερια και 4 το c3????? το ιδιο ακριβως ειναι ...και σαν πλαισιο και σαν ολα.... ακομα και το καθισμα ειναι ιδιο! με τα ιδια προσκεφαλα!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
βασικα πως πηρε αυτο 5 αστερια και 4 το c3????? το ιδιο ακριβως ειναι ...και σαν πλαισιο και σαν ολα.... ακομα και το καθισμα ειναι ιδιο! με τα ιδια προσκεφαλα!Το C3 έπιασε 40% μόνο στο 'Safety assist' λόγω απουσίας του ESP σε στάνταρ εξοπλισμό! Μάλλον τιμωρούν τις 'τσιγκουνιές' πλέον!
'Electronic Stability Control (ESC) is available on some variants in the model range but is not expected to be fitted as standard in sufficient numbers to qualify for points under Euro NCAP's rating scheme. A driver-set speed limitation device is expected to be fitted as standard to the great majority of cars sold and is an option on all variants in the range. A seatbelt reminder system for driver and front seat passenger is fitted as standard across the model range'.
http://www.euroncap.com/results/citroen/c3/2009/364.aspx... στα υπόλοιπα ποσοστά (προστασία ενηλίκου, παιδιού και πεζού) ήταν κοντά στο DS3.
-
σωστος !!!
καλα να παθουν....ετσι esp για τον λαο!!!!!!!!!! -
κανα νεο υπαρχει για το ποτε θα το δουμε απο κοντα ?
-
Ενα μικρο βιντεο που παρουσιαζει το ds3 μου αρεσει παρα πολυ οχι ομως σε αυτο το χρωμα
**δειτε την ηλικια αυτων που το δοκιμαζουνCitroen DS3 reviewed
Youtube Video -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ενα μικρο βιντεο που παρουσιαζει το ds3 μου αρεσει παρα πολυ οχι ομως σε αυτο το χρωμα
**δειτε την ηλικια αυτων που το δοκιμαζουνCitroen DS3 reviewed
Youtube VideoΑυτα τα δυο χρωματα οντως ειναι απαραδεκτα για το αμαξι! Αλλα σε επιπεδο σχεδιου και ποιοτητας φαινεται πολυ καλο! Οσο για τις ηλικιες τι να πω; Αυτο το ειναι το target group του ds3;; Οι απανταχου 60αρηδες και οι συνταξιουχοι;;
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
Ενα μικρο βιντεο που παρουσιαζει το ds3 μου αρεσει παρα πολυ οχι ομως σε αυτο το χρωμα
**δειτε την ηλικια αυτων που το δοκιμαζουν
Citroen DS3 reviewed
Youtube VideoΑυτα τα δυο χρωματα οντως ειναι απαραδεκτα για το αμαξι! Αλλα σε επιπεδο σχεδιου και ποιοτητας φαινεται πολυ καλο! Οσο για τις ηλικιες τι να πω; Αυτο το ειναι το target group του ds3;; Οι απανταχου 60αρηδες και οι συνταξιουχοι;;
Γιατί? Λίγα Mini κυκλοφορούν γκριζομάλλιδες? (Έχω δει αρκετούς οι οποίοι μάλλον είναι το 2ο τους αυτοκίνητο με πρώτο καμιά Ε, ή καλύτερα Cls ή S!
Ο φυσιολογικός 60άρης ίσως βολευτεί και με ένα γκρίζο C3 1,1 ... υπάρχουν και οι άλλοι όμως συνομήλικοι που εξακολουθούν να σκέφτονται με ... λάθος κεφάλι!Το γαλάζιο είναι ...
Το κίτρινο όμως ... το ήθελα στα 20 μου! -
Ειναι μεγαλοι σε ηλικια αλλα αν προσέξατε ειναι κάτοχοι αυτοκινητων που στοχευει να ανταγωνιστεί το ds3
Το ταμπλο ειναι κατι παραπανω απο φανταστικο.Οσο σοβαρο και παιχνιδιαρικο χρειάζεται,πολυ καλή ισορροπία στο θεμα disign και το καλο μ αυτο το ταμπλο ειναι οτι θα μπει και στο πιο φθηνο και ''ταπεινο'' c3 -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
... και το καλο μ αυτο το ταμπλο ειναι οτι θα μπει και στο πιο φθηνο και ''ταπεινο'' c3Κακώς! Έπρεπε να το αλλάξουν ή καλύτερα να βάλουν άλλο. Και απο τις λεπτομέριες θα πρέπει να δείξουν την διαφορετικότητα της γκάμας του 'ειδικού' DS... από το 'λαικό' C..
Που θα 'πατήσει' η Citroen να κοστολογήσει ακριβότερα ένα DS3 1,6 με το ίδιο εξοπλιστικά C3 1,6? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... και το καλο μ αυτο το ταμπλο ειναι οτι θα μπει και στο πιο φθηνο και ''ταπεινο'' c3
Κακώς! Έπρεπε να το αλλάξουν ή καλύτερα να βάλουν άλλο. Και απο τις λεπτομέριες θα πρέπει να δείξουν την διαφορετικότητα της γκάμας του 'ειδικού' DS... από το 'λαικό' C..
Που θα 'πατήσει' η Citroen να κοστολογήσει ακριβότερα ένα DS3 1,6 με το ίδιο εξοπλιστικά C3 1,6?Σ εναν κανονα του μαρκετινγκ που παιζει με τις ελαστικοτητες για εναν ''πολυτελές'' προϊόν.
Αν πωληθει ακριβα εξ αρχης και συνδιαστει με σωστη προώθησή του μίγματος του marketing (προιον ,παρουσιαση,τιμη,τροπος πωλησης και συμπληρώνω εγω τον τομεα του after sales care ) τοτε θα πετυχει...
Το αυτοκινητο φωναζει απο μακρια οτι ειναι παιδι του marketing.
Το καλο για το c3 ειναι πως θα φυγει μπροστα και θα κοιταει στα ματια τα fiesta ,polo,207 κτλ.... -
-
Οσο παει μαρεσει και περισσοτερο..Εμενα μ αρεσει και το γεγονος οτι το ταπεινο c3 εχει την ποιοτητα μεσα που εχει και η ds3..
Το ds3 οπως λεει και ο 106 ειναι ακριβως ενα 'πολυ marketing' αυτοκινητο..Ειναι επισης ιδεα μου ή η citroen αργει καπως να το διαθεσει στο κοινο ενω εχει παρουσιαστει επισημα?? Σα να προσπαθει να ψησει το κοσμο να το περιμενει να το καψουρευτει ρε αδερφε..να δημιουργησει εντυπωσεις.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οσο παει μαρεσει και περισσοτερο..Εμενα μ αρεσει και το γεγονος οτι το ταπεινο c3 εχει την ποιοτητα μεσα που εχει και η ds3..
Το ds3 οπως λεει και ο 106 ειναι ακριβως ενα 'πολυ marketing' αυτοκινητο..Ειναι επισης ιδεα μου ή η citroen αργει καπως να το διαθεσει στο κοινο ενω εχει παρουσιαστει επισημα?? Σα να προσπαθει να ψησει το κοσμο να το περιμενει να το καψουρευτει ρε αδερφε..να δημιουργησει εντυπωσεις..Ηταν τυχερη που δεν βγηκαν κρυφες φωτο πριν την επισημη παρουσιαση
-
Μπορεί εμφανισιακά το ταμπλό του c3 και ds3 να είναι ίδια άλλα δεν ξέρουμε τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Επιπλέον στο ds3 σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα από κάποιους χρωματικούς συνδυασμούς και διαφόρων διακοσμητικών στοιχείων και αυτή η δυνατότητα παραμετροποίησης κοστίζει.
Αισθητικά είναι στο σωστό δρόμο. Αυτό που ελπίζω είναι να έχουν δώσει και την ανάλογη προσοχή στο οδηγικό κομμάτι ώστε να είναι αναβαθμισμένο και στην ουσία.
-
Πιστεύω ότι το DS3 πρέπει να στρίβει καλύτερα από το C3 το οποίο θα έχει ως απόλυτο στόχο την άνεση και όχι την κοφτερή οδική συμπεριφορά.
-
παντως εχει αρκετες επιλογες και συνδυασμους
http://www.citroen.fr/home/#/configurat ... iguration/
Citroen DS3