-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τυχαία έπεσα στο παρακάτω άρθρο και είδα ότι φτιάχτηκε άρθρο για το 320si στο BMW Blog και έχει τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου μου
http://www.bmwblog.com/2009/10/28/bmw-3 ... ivers-car/
Τελικά κάποιοι ξέρουν να εκτιμούν...και είναι στο εξωτερικό
εχει ελληνικες πινακιδες , ειναι οντως οι δικες σου φωτο? πού τις βρηκαν? διαβαζουν 4tf?
Ναι...δικές μου είναι: viewtopic.php?p=1660035#p1660035
Δε διαβάζουν 4Τ...αυτό διαβάζουν: http://www.germancarzone.com/my-car-own ... 320si.html ...και έχει το όνομά μου πάνω-πάνω
Ακριβώς Κωστή...
-
Τελειώνει το στρώσιμο και είπα να μοιραστώ (για να μην μονοπωλεί ο Nikos120i μια καινούρια φώτο...
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Τελειώνει το στρώσιμο και είπα να μοιραστώ (για να μην μονοπωλεί ο Nikos120i μια καινούρια φώτο...
23i αν κρίνω από τα μαύρα νεφρά...για πες εντυπώσεις!
-
Ναι, το 23αρι . Εντυπώσεις προς το παρόν το πάω χαλαρά, αν και είναι η αλήθεια ότι δεν μπορώ να κρατηθώ και να μην πατήσω λίγο το γκάζι να ακούσω τον κινητήρα-διαμάντι ... Το τιμόνι από τα κορυφαία των BMW που έχω οδηγήσει (στην οικογένεια έχουμε 5.20 του '93, 5.30xi με Mpack περσινή και 1.16 του 2007 προ fl). Το βάρος φαίνεται μόνο όταν δεν έχεις επιλέξει την sport ρύθμιση η οποία αλλάζει θα έλεγα το αυτοκίνητο, προς το καλύτερο βεβαίως ... Δεν είναι χειροκίνητη αλλά αυτόματη με το απλό steptronic το οποίο στην αρχή ήμουν λίγο σκεπτικός για το πόσο θα με ικανοποιούσε (το πρώτο αυτόματο στην οικογένεια άρα οδηγικές εμπειρίες 0) αλλά με τα paddles όλοι οι ενδοιασμοί ξεχάστηκαν ... Η οροφή πλέον είναι συνέχεια κλειστή λόγω κρύου και μπορώ να πω ότι με εξέπληξε η ηχομόνωσή της. Και για τέλος, να σας πω ότι η ηχητική πανδαισία από τον 6κύλινδρο με κατεβασμένη οροφή και τον κινητήρα στις 5.000 στροφές (σε λίγο καιρό και με παραπάνω στροφές ) απλά δεν παίζεται... Με άλλα 2 6κύλινδρα στην γκάμα των αυτοκινήτων, μπορώ να πω ότι η z4 έχει τον πιο ελεύθερο ήχο. Πιο μπάσος στην αρχή και στο τέλος...ακόμα δεν ξέρουμε αλλά σύντομα θα το μάθουμε!!
-
πολυ ομορφη η νεα ζ4..
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
... Η οροφή πλέον είναι συνέχεια κλειστή λόγω κρύου και μπορώ να πω ότι με εξέπληξε η ηχομόνωσή της...Να την χαίρεσαι! Και μην φοβάσαι, άνοιξέ την. Με σηκωμένα τα παράθυρα, ανοιχτό καλοριφέρ και κανονικό ντύσιμο (ό,τι φοράς για να κυκλοφορήσεις πεζός) μπορείς να πηγαίνεις ανοιχτός και τον χειμώνα. Και αν έχει και ήλιο είναι θαύμα, σε ζεσταίνει ο ήλιος στο πρόσωπο, αναπνέεις τον δροσερό αέρα αλλά τα πόδια σου είναι ζεστά.... τέλειο! Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς. Ακόμα και στα χιόνια με γάντια σκούφο κλπ.
-
Ας πώ και εγώ κατί τις για το Ζ4 αφού έκανα αισίως τα πρώτα 1.000χλμ...αν και είναι το παλιό, ίσως ενδιαφέρει.
-
Αυτό που με εντυπψσίασε περισσότερ είναι το στήσιμο του αυτοκινήτου και το πλαίσιο. Αν και Cabrio με μαλακή οροφή η στρπετική ακαμψία είναι κορυφαία. Δεν έχω μπεί σε πολλά Cabrio, αλλά είναι καλύτερη από Boxster (1ης γενιάς που έχω ταξιδέψει)...γενικά σου δίνει την αίσθηση που σου δίνουν και οι κλειστές BMW. Συγκριτικά με την Coupe Z4, η διαφορά είναι ελάχιστη, τουλάχιστον από ότι μπορώ να διακρίνω εγώ, ένας απλός οδηγός.
-
Κράτημα έχει πάρα πολύ καλό...αν όχι το καλύτερο, μέσα στο top3 από τις BMW που έχω οδηγήσει (ΔΕΝ έχω οδηγήσει //Μ). Απόλυτα ζυγισμένη και όταν γλυστράει, είναι εύκολα ελεγχόμενη.
-
Το τιμόνι, με όλα τα αρνητικά που είχα διαβάσει, το περίμενα πολύ χειρότερο! Σίγουρα δεν έχει την αίσθηση που έχει το τιμόνι της E46 για παράδειγμα, αλλά δεν είναι και τόσο χαλιά. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα.
-
Φρένα άριστα για τις επιδόσεις και το βάρος του αυτοκινήτου. Ακόμα δεν έχω κάνει κατάβαση Ριτσώνας για να δώ εάν θα παραδώσουν το πνεύμα, αλλά φαίνονται αντάξια των περιστάσεων.
-
Κιβώτιο για εμένα άριστο. 6τάχυτο Steptronic (δλδ. κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής), με paddles...στην χαλαρή οδήγηση είναι απολαυστικό και όταν θές να ''πυροβολήσεις'' η χειροκίνητη λειτουργία είναι άψογη.
-
Για τον κινητήρα δεν έχω πολλά να πώ...αριστούργημα για τα δεδομένα μου. Καλύτερος από τον Μ54 που είχα στην 325ti, και σε ροπή και σε στροφάρισμα και σε ήχο. Πιστεύω ότι ταιριάζει γάντι στην Ζ4 (ΟΚ και ο 3λιτρος δεν θα με χάλαγε...! )
-
Ποιότητα είναι μέτρια με τα στάνταρ της BMW. Δεν τρίζει (ακόμα...) τίποτα, αλλά τα πλαστικά είναι σκληρά και γενικά σου δίνει την εντύπωση ότι είναι ένα κλικ κάτω από τη νέα Ζ4 ή την 3αρα. Δεν με χαλάει ιδιαίτερα...αλλά το αναφέρω.
Προβληματίστικα πολύ ε΄να θα αλλάξω τα RFT λάστιχα ή όχι. Τελικά το αποφάσισα, τα άλλαξα, έβαλα 18αρες με κανονικά λάστιχα (SportContact 3)...αυτή τη στιγμή είναι στον λαστιχά και το απόγευμα θα την παραλάβω. Εντυπώσεις μόλις κάνω μερικά χιλιόμετρα στις διαδρομές που γνωρίζω.
Ό,τι άλλο θέλετε να μάθετε, ρωτάτε.
-
-
Απλά να πω ότι οι σκληρές μεταλλικές οροφές δεν αποτελούν δομικό κομμάτι του αυτοκινητου. Το βασικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με μια μαλακή οροφή είναι ότι 'προσεφουν' καλύτερη μόνωση ( θερμομόνωση και ηχομόνωση ) και φυσικά η αντοχή στους στον χρόνο και στους επίδοξους λίστες. Από την άλλη προσθέτουν βάρος και φυσικά η αποθήκευση τους μεταβάλει αρκετά την ισορροπία μαζών του αυτοκινητου
-
Καθαρίζονται και πιο εύκολα. Βασικό.
-
Να πεταχτώ και εγώ να πω τα δικά μου σχετικά με το νήμα
Παρακολουθώ το φόρουμ ανελλιπώς από το 2003 και μπορώ να πω σε σχέση με αλλά ελληνικά είμαστε ακόμα ποιοτικοί. Ίσως γιατί είμαστε mixed grill τύποι και όχι όλοι κολλημένοι στην ίδια σχολή.
Νομίζω το πρόβλημα σχετικά με το πόσο ενδιαφέρον είναι το φόρουμ είναι γενικότερο και έχει να κάνει με το γεγονός ότι μερικοί ίσως έχουν υπερβολικά ελεύθερο χρόνο και αποφασίζουν το τον φάνε εδώ μέσα.Δείτε την πως κλιμακώνεται γεωμετρικά ο ρυθμός ποσταρισματος μερικών μελών, μετά δείτε τι είναι αυτά που γράφουν, μαλακίες επί μαλακιών και 8 στα 10 ποστ λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα με διαφορετική σειρά στις λέξεις, Βλέπεις μέσα σε δυο μέρες μερικά νήματα τσίμπησαν 10+ σελίδες και λες ‘’ω εδώ έχει ψωμί να διαβάσουμε και να μάθουμε’’ και πας και διαβάζεις τις ίδιες @@@ σε όλα.
Δε λέω ονόματα μελών γιατί δεν υπάρχει λόγος είναι όλα εμφανή.
Κακώς την πέφτετε στο Νίκο, το παιδί έβγαλε τα λεφτά από το παντελόνι του και τα ακούμπησε σε αυτό που γούσταρε και απλά θέλει να μοιραστεί λίγη από την κ@λα του μαζί μας, άλλοι απλώς ποστάρουν και αναπαράγουν ότι διάβασαν αλλού, αυτός τουλάχιστον μπορεί να το κουράζει ώρες ώρες αλλά αυτό που κάνει έχει ένα υπόβαθρο και κοιμάται στο γκαράζ του.
Καλορίζικα στο Νίκο, στον Χαι-Φι και στον djalma και εις ανωτερα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ας πώ και εγώ κατί τις για το Ζ4 αφού έκανα αισίως τα πρώτα 1.000χλμ...αν και είναι το παλιό, ίσως ενδιαφέρει.Ό,τι άλλο θέλετε να μάθετε, ρωτάτε.
Τωρα με τις βροχες και το ESP πως τα πατε?
Καταναλωσεις που εισαι??
Νεες ζαντες?? Τι αν επιτρεπεται?? λαστιχο πατημα? προφιλ? -
να ρωτησω και κατι αλλο για την 116i εκτος απο το αν παιρνει απλη η 100αρα.
βγαζει προβληματα?
ρωταω γιατι μου αρεσει πολυ, εχω παει να τη δω και θα μου κοστισει γυρω στα 25 χιλιαρικα. αλλα διαβαζοντας τα διαφορα προβληματα σε ενα φορουμ (το bmw-motorsport νομιζω) και την αντιμετωπιση κιολας της αντιπροσωπειας απογοητευτηκα.
δεν θελω να σκασω 25 χιλιαρικα για να τρεχω στο συνεργειο και να με δουλευουν κι απο πανω. -
Ο χρήστης OutOfTheBox έγραψε:
να ρωτησω και κατι αλλο για την 116i εκτος απο το αν παιρνει απλη η 100αρα.
βγαζει προβληματα?
ρωταω γιατι μου αρεσει πολυ, εχω παει να τη δω και θα μου κοστισει γυρω στα 25 χιλιαρικα. αλλα διαβαζοντας τα διαφορα προβληματα σε ενα φορουμ (το bmw-motorsport νομιζω) και την αντιμετωπιση κιολας της αντιπροσωπειας απογοητευτηκα.
δεν θελω να σκασω 25 χιλιαρικα για να τρεχω στο συνεργειο και να με δουλευουν κι απο πανω.To κλασσικό πρόβλημα της 116i ήταν η κολώνα τιμονιού. Θέλει προσοχή εκεί γιατί αν χαλάσει, σε αφήνει στο δρόμο.
Η 116i δε χρειάζεται 100άρα, είναι ΟΚ και με 95άρα γιατί δεν έχει υψηλή συμπίεση. Στην 120i πριν έβαζα 100άρα γιατί είχε 12:1 συμπίεση και τώρα στην 320si βάζω πάλι 100άρα γιατί έχει συμπίεση 11.
-
δλδ προτεινεις να προχωρησω στην αγορα?
το α3 ειναι σε καλυτερη κατασταση οσο αφορα την αξιοπιστια?και μονο με το γεγονος οτι δινεις 25.000 ευρω και παρολα αυτα η αξιοπιστια ειναι θεμα συζητησης, μου εχει σπασει τα νευρα.
-
Ο χρήστης OutOfTheBox έγραψε:
δλδ προτεινεις να προχωρησω στην αγορα?
το α3 ειναι σε καλυτερη κατασταση οσο αφορα την αξιοπιστια?και μονο με το γεγονος οτι δινεις 25.000 ευρω και παρολα αυτα η αξιοπιστια ειναι θεμα συζητησης, μου εχει σπασει τα νευρα.
όσα και να δώσεις η αξιοπιστία θα είναι θέμα συζήτησης.
-
Ο χρήστης OutOfTheBox έγραψε:
δλδ προτεινεις να προχωρησω στην αγορα?
το α3 ειναι σε καλυτερη κατασταση οσο αφορα την αξιοπιστια?και μονο με το γεγονος οτι δινεις 25.000 ευρω και παρολα αυτα η αξιοπιστια ειναι θεμα συζητησης, μου εχει σπασει τα νευρα.
Κοίτα να δεις...γενικά την 116i δε τη συμπάθησα ποτέ λόγω μοτέρ. Δεν έχει δύναμη και το στιβαρό πλαίσιο χάνει το λόγο ύπαρξής του γιατί θέλεις περισσότερη δύναμη για να το απολαύσεις.
Ο λόγος που παίρνεις την 116i ποιός είναι?
Για την αξιοπιστία του Α3 δε ξέρω να σου πω...εκεί πιο μοτέρ κοιτάς? Το 1.6 FSI?
Κοιτάς για καινούριο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τωρα με τις βροχες και το ESP πως τα πατε?
Καταναλωσεις που εισαι??
Νεες ζαντες?? Τι αν επιτρεπεται?? λαστιχο πατημα? προφιλ?-
Μέχρι στιγμής (αν και παλιά τα λάστιχα) δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Απλά σε ανηφόρες που γλυστράει ενεργοποιοώ το DTC (δλδ. ουσιαστικά βγαίνει off το antispin) για να μπορώ να ξεκινήσω. Το αυτόματο βοηθάει πολύ σε αυτές τις καταστάσεις.
-
Κατανάλωση Μ.Ο από την ώρα που το πήρα έχει 11.3. Στην πόλη χτυπάει 12.5 άνετα. Σε ταξίδι γρήγορο (140-200) είμαι στο 9.5-10λτ/100χλμ. Στο ταξίδι καίει το ίδιο ή και λιγότερο από το Μινι. Στην πόλη σαφώς και καίει περισσότερο, λογικό είναι.
-
Έβαλα τις Alpina Classic. Πέραν του ότι είμαι ''κολλημένος'' με αυτές τια ζάντες και πάντα τις ήθελα, μου αρέσει που δεν κυκλοφορούν πολύ, όπως π.χ. οι Schnitzer. Είναι 18'' (δυστυχώς δεν βγάζει 17'' η Alpina για το δικό μου) και λάστιχα 225/40 μπροστά και 255/35 πίσω...έμεινα στις εργοστασιακές διαστάσεις.
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νίκο,
Παρατήρησα στο spritmonitor πως η απλή 320i (170ΗΡ) έχει κατά Μ.Ο καταναλώσεις 8,54 l/100Km ενώ η 320si έχει κατά Μ.Ο καταναλώσεις 10,77 l/100Km .......
Γιατί τόση διαφορά κατανάλωσης (+ 26%) για 3 άλογα παραπάνω??? Πολλά δεν είναι??
ΥΓ: Για τα 14, 15, 17 l/100Κm που ανέφερες δεν το συζητώ καν!!
Δεν έχει Valvetronic και έχει μεγαλύτερη εισαγωγή βαλβίδων. Κοίτα, δεν είναι οικονομικό μοτέρ...δεν είναι αυτό το concept εδώ ...το γνωρίζαμε αυτό, δεν είναι έκπληξη
Πάντως το spritmonitor δε πέφτει μέσα με τα δεδομένα της Ελλάδας...στην 120i είχα μέση 11 νομίζω, εδώ τώρα στην si έχει πέσει στα 15...νομίζω στα 14 θα σταματήσει. Ούτε το 8άρι είναι σωστό στη 320i, ούτε το 11 στη 320si.
nikos120/320 μέσα από την καρδία μου καλοτάξιδο...
Μπορεί να καίει παραπάνω , να έχει (στο μέλλον ') μπόλικα τέλη αλλά ... ίσως είναι το τελευταίο -προσιτό ειδικό ατμοσφαιρικό της bmw...
δεν το έχω οδηγήσει αλλά μόνο το γεγονός οτι συνδυάζει τον πολυνίκη κινη΄τηρα της bmw με την φιλικότητα των 4 πορτών... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Νίκο,
Παρατήρησα στο spritmonitor πως η απλή 320i (170ΗΡ) έχει κατά Μ.Ο καταναλώσεις 8,54 l/100Km ενώ η 320si έχει κατά Μ.Ο καταναλώσεις 10,77 l/100Km .......
Γιατί τόση διαφορά κατανάλωσης (+ 26%) για 3 άλογα παραπάνω??? Πολλά δεν είναι??
ΥΓ: Για τα 14, 15, 17 l/100Κm που ανέφερες δεν το συζητώ καν!!
Δεν έχει Valvetronic και έχει μεγαλύτερη εισαγωγή βαλβίδων. Κοίτα, δεν είναι οικονομικό μοτέρ...δεν είναι αυτό το concept εδώ ...το γνωρίζαμε αυτό, δεν είναι έκπληξη
Πάντως το spritmonitor δε πέφτει μέσα με τα δεδομένα της Ελλάδας...στην 120i είχα μέση 11 νομίζω, εδώ τώρα στην si έχει πέσει στα 15...νομίζω στα 14 θα σταματήσει. Ούτε το 8άρι είναι σωστό στη 320i, ούτε το 11 στη 320si.
nikos120/320 μέσα από την καρδία μου καλοτάξιδο...
Μπορεί να καίει παραπάνω , να έχει (στο μέλλον ') μπόλικα τέλη αλλά ... ίσως είναι το τελευταίο -προσιτό ειδικό ατμοσφαιρικό της bmw...
δεν το έχω οδηγήσει αλλά μόνο το γεγονός οτι συνδυάζει τον πολυνίκη κινη΄τηρα της bmw με την φιλικότητα των 4 πορτών...Ευχαριστώ!!!
Δε με νοιάζουν ούτε τα τέλη, ούτε η κατανάλωση...ποτέ δε θα γκρινιάξω για αυτά καθώς το πήρα συνειδητά ...και μάλιστα τα ξεχνάς όλα αυτά όταν πας σε μια στροφοδιαδρομή με την οροφή ανοιχτή και το si να χορεύει και ακούς το 4κυλ...ε Γρηγόρη????
Μου έκανε εντύπωση πως και ο Γρηγόρης μου έλεγε ότι το αμάξι έχει ΠΟΛΛΑ περιθώρια πρόσφυσης ακόμα. Δε το ξέρω καθόλου και πρέπει να το μάθω και τα Μέγαρα είναι κλειστά
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα να δεις...γενικά την 116i δε τη συμπάθησα ποτέ λόγω μοτέρ. Δεν έχει δύναμη και το στιβαρό πλαίσιο χάνει το λόγο ύπαρξής του γιατί θέλεις περισσότερη δύναμη για να το απολαύσεις.
Ο λόγος που παίρνεις την 116i ποιός είναι?
Για την αξιοπιστία του Α3 δε ξέρω να σου πω...εκεί πιο μοτέρ κοιτάς? Το 1.6 FSI?
Κοιτάς για καινούριο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο?
η 116 μου αρεσε λογω οδικης συμπεριφορας, στιβαροτητας κτλ. γενικα ειχα την εντυπωση οτι αν την παρω θα εχω ενα σοβαρο αυτοκινητο που θα με ικανοποιει και στα ταξιδια και στην πολη για τουλαχιστον 7 χρονια.
ιδιαιτερες απαιτησεις επιδοσεων δεν εχω. δλδ 0-100 10-12 δευτ. μια χαρα μου ειναι.το α3 το σκεφτομαι ή σε 1.4Τ ή σε 1.6 102ps. αλλα το φοβαμαι γιατι δεν παυει να ναι VAG.
Η ΒΜW ειχα την εντυπωση οτι δεν σε βαζει σε ιστοριες με συνεργεια κτλ. τι να πω..Αγαπητέ υπάρχει ένα θέμα παραγγελία για σένα BMW 116 Sport ή Audi A3 Ambition (Moderator)
BMW FORUM