-
Τα καινούρια λάδια είναι πολύ καλά και αντέχουν τα χιλιόμετρα. Μόνο αν κάνεις αποκλειστικά μικρές διαδρομές μέσα στη πόλη χρειάζεται να αλλάζεις συχνότερα.
Επίσης, σε αγωνιστικούς ρυθμούς το αμάξι έχει αυξημένες ανάγκες συντήρησης (λάδια, βαλβολίνες, λάστιχα, φρένα κλπ).
-
Προσωπικα θα φοβομουν να ριξω καθαριστικα μεσα στην μηχανη για να φυγει η λασπη και ειδικα να κανω καθαρισμο με μηχανημα.
Εχω διαβασει για περιπτωσεις που πολλοι πηρανε το μοτερ στο χερι μετα απο τετοιου ειδους καθαρισμους , επεισης οι αυτοκινητοβιομηχανιες συνιστούν να αποφευγουμε τετοιους καθαρισμους , θα ειχα περισσοτερο εμπιστοσυνη να ανοιγε το μοτερ ενας εμπειρος μηχανικος και να το καθαριζε ο ιδιος εσωτερικα. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Προσωπικα θα φοβομουν να ριξω καθαριστικα μεσα στην μηχανη για να φυγει η λασπη και ειδικα να κανω καθαρισμο με μηχανημα.
Εχω διαβασει για περιπτωσεις που πολλοι πηρανε το μοτερ στο χερι μετα απο τετοιου ειδους καθαρισμους , επεισης οι αυτοκινητοβιομηχανιες συνιστούν να αποφευγουμε τετοιους καθαρισμους , θα ειχα περισσοτερο εμπιστοσυνη να ανοιγε το μοτερ ενας εμπειρος μηχανικος και να το καθαριζε ο ιδιος εσωτερικα.Ο κίνδυνος είναι να ξεκολλήσει κανένα μεγάλο κομμάτι μάκα και να φράξει κάποια δίοδο λαδιού στον στρόφαλο, σαν το έμφραγμα ένα πράγμα, ή θα καθαρίζεται τακτικά το μοτέρ κάθε 30.000 χλμ π.χ ώστε να μην υπάρχει μάκα ή να μην καθαρίζεται καθόλου.
-
Συμφωνω ακριβως ετσι ειναι , ειδικα σε παλια '' ακαθαρτα '' μοτερ πρεπει να το αποφευγουμε.
EDIT:Quadra 21 να σε ρωτησω απο την εμπειρια σου αν ξερεις ?? 'η φυσικα οποιος αλλος ξερει ας πει , απλα ρωταω απο περιεργεια, εχεις υπόψιν σου ποσο στοιχιζει ενας καθαρισμος εσωτερικα στο μοτερ να το ανοιξουν και να το καθαρισουν ,οχι να ριξουν καθαριστικα και τι κινδυνος υπαρχει αν γινει με αυτον τον τροπο ?
-
Τον καλύτερο αυτο-καθαρισμό τον κάνει το ίδιο το λιπαντικό
Κινητήρες που δουλεύουν με καλής ποιότητας λιπαντικά (ακόμα κι ορυκτέλαια) κι αλλάζονται στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα διατηρούνται πεντακάθαροι για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τον καλύτερο αυτο-καθαρισμό τον κάνει το ίδιο το λιπαντικό
Κινητήρες που δουλεύουν με καλής ποιότητας λιπαντικά (ακόμα κι ορυκτέλαια) κι αλλάζονται στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα διατηρούνται πεντακάθαροι για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.Σωστός ο Μάκης, όλα τα λιπαντικά περιέχουν καθαριστικά, αν δεν τα αλλάζεις βέβαια συχνά καταντάνε μούργα.
Druncard Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να ανοίξεις το μοτέρ για καθάρισμα, εγώ θα έβαζα 2-3 φορές για 2000 χλχ την κάθε αλλαγή πολύτυπο λάδι για Diesel που έχει ισχυρότερα καθαριστικά από τα λάδια για βενζινοκινητήρες, τα οποία είναι απαλότερα των καθαριστικών για κινητήρες οπότε είναι πολύ μικρότερος ο κίνδυνος να φύγουν μεγάλες βρωμιές και να φράξει κάποια δίοδο.
Εσύ κάνε ότι αποφασίσεις, εμείς σου είπαμε την άποψη μας.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Druncard Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να ανοίξεις το μοτέρ για καθάρισμα, εγώ θα έβαζα 2-3 φορές για 2000 χλχ την κάθε αλλαγή πολύτυπο λάδι για Diesel που έχει ισχυρότερα καθαριστικά από τα λάδια για βενζινοκινητήρες, τα οποία είναι απαλότερα των καθαριστικών για κινητήρες οπότε είναι πολύ μικρότερος ο κίνδυνος να φύγουν μεγάλες βρωμιές και να φράξει κάποια δίοδο.
Σωστά,ειδικά με φουλ συνθετικό βενζινοκινητήρα θα φεύγουν κομάτια απ την καρβουνιά.
Πέραν τούτου με το λύσιμο του μοτέρ θα μπει σε άλλες διαδικασίες,ρεκτιφιέ κεφαλής,σετ φλάντζες,ελατήρια(αν βγουν έξω δεν ξαναμπαίνουν τα ίδια ποτέ!!) κλπ. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Druncard Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να ανοίξεις το μοτέρ για καθάρισμα, εγώ θα έβαζα 2-3 φορές για 2000 χλχ την κάθε αλλαγή πολύτυπο λάδι για Diesel που έχει ισχυρότερα καθαριστικά από τα λάδια για βενζινοκινητήρες, τα οποία είναι απαλότερα των καθαριστικών για κινητήρες οπότε είναι πολύ μικρότερος ο κίνδυνος να φύγουν μεγάλες βρωμιές και να φράξει κάποια δίοδο.
Σωστά,ειδικά με φουλ συνθετικό βενζινοκινητήρα θα φεύγουν κομάτια απ την καρβουνιά.
Πέραν τούτου με το λύσιμο του μοτέρ θα μπει σε άλλες διαδικασίες,ρεκτιφιέ κεφαλής,σετ φλάντζες,ελατήρια(αν βγουν έξω δεν ξαναμπαίνουν τα ίδια ποτέ!!) κλπ.Οχι δεν θελω να ανοιξω το μοτερ ! απλα απο περιεργεια ρωτησα .
@Quadra αυτο με τον καθαρισμο που κανει το λαδι των ντιζελοκινητηρων το εχω ξαναδιαβασει οποτε χαιρωμαι που το επιβεβαιωνεις και εσυ
@G60 ουτε που περιμενα οτι θα πρεπει να αλλαχτουν τοσοα πολλα σε περιπτωση ανοιγματος του μοτερ
-
Να ρωτήσω κάτι επ αυτού:
έχει νόημα σε κάποια φάση να λυθεί κάρτερ για να δείς τί γίνεται? Επειδή λογικά εκεί μαζεύεται όλη η λασπουριά
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τον καλύτερο αυτο-καθαρισμό τον κάνει το ίδιο το λιπαντικό
Κινητήρες που δουλεύουν με καλής ποιότητας λιπαντικά (ακόμα κι ορυκτέλαια) κι αλλάζονται στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα διατηρούνται πεντακάθαροι για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.Μην γινόμαστε απόλυτοι. Πεντακάθαροι δεν διατηρούνται αλλά να λειτουργούν απροβλημάτιστα, ναι. Εγώ για παράδειγμα αλλάζω λιπαντικό ανά 7.500 χλμ. παρόλο που η Seat ορίζει ανά 15.000 χλμ. ή κάθε χρόνο. Ομως στα 67.500 χλμ. που βγάλαμε την πεταλούδα για να την καθαρίσουμε αυτή ήταν κατάμαυρη όπως και η πολλαπλή εισαγωγής.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Τον καλύτερο αυτο-καθαρισμό τον κάνει το ίδιο το λιπαντικό
Κινητήρες που δουλεύουν με καλής ποιότητας λιπαντικά (ακόμα κι ορυκτέλαια) κι αλλάζονται στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα διατηρούνται πεντακάθαροι για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.Μην γινόμαστε απόλυτοι. Πεντακάθαροι δεν διατηρούνται αλλά να λειτουργούν απροβλημάτιστα, ναι. Εγώ για παράδειγμα αλλάζω λιπαντικό ανά 7.500 χλμ. παρόλο που η Seat ορίζει ανά 15.000 χλμ. ή κάθε χρόνο. Ομως στα 67.500 χλμ. που βγάλαμε την πεταλούδα για να την καθαρίσουμε αυτή ήταν κατάμαυρη όπως και η πολλαπλή εισαγωγής.
Tι σχέση έχει η πεταλούδα με το λάδι του κινητήρα ? Καμμία - σχεδόν -
Η μαυρίλα που βρίσκεται στις εισαγωγές προέρχεται από την επιστροφή του καυσίμου το οποίο περιέχει και λάδι από τα τοιχώματα των κυλίνδρων, κατάλοιπα της καύσης που είνα ασάρωτα ακόμα και βέβαια σκόνη που έχει περάσει από το φίλτρο, όλα αυτά μας κάνουν ένα ωραίο μαύρο χαρμάνι.
Όταν ανεβαίνει το έμβολο πρός το άνω νεκρό σημείο για να συμπιέσει το καύσιμο πρέπει να έχει κλείσει η βαλβίδα εισαγωγής, ανάλογα τώρα με τον κινητήρα και το overlap που έχει, μέρος του καυσίμου επιστρέφει στην εισαγωγή, γιυατό μαυρίζουν εσωτερικά οι εισαγωγές.
Στις καρμπυρατεράτες Alfa Romeo που φορούσαν τον Bialbero, αν είχαν κανίβαλους εκκεντροφόρους με μεγάλο βύθισμα και μεγάλο overlap συνήθως κατά την ρύθμιση των καρμπυρατέρ που έλειπε το φιλτροκούτι και ήτανε μόνο η σκάφη που είχαν εκεί, έπερναν φωτιά οι επιστροφές, το μόνο που έκανε ο έμπειρος μηχανικός ήταν να πατήσει μια γερή γκαζιά να τα πάρει όλα μέσα και να σβύσει αμέσως, όσοι δεν ήξεραν αυτά τα μοτέρ έτρεχαν με τους πυροσβεστήρες. Αυτό για την ιστορία με τις επιστροφές του καυσίμου, που σήμερα είναι λιγότερες μεν, αλλά υπάρχουν.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
έχει νόημα σε κάποια φάση να λυθεί κάρτερ για να δείς τί γίνεται? Επειδή λογικά εκεί μαζεύεται όλη η λασπουριάΔεν χρειάζεται, βάλε δαχτυλάκι!
(στη τρύπα της τάπας αποστράγγισης, όταν αλλάζεις λάδια ντε )
-
Α όλα κι όλα, το ουίσκι πρώτα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τον καλύτερο αυτο-καθαρισμό τον κάνει το ίδιο το λιπαντικό
Κινητήρες που δουλεύουν με καλής ποιότητας λιπαντικά (ακόμα κι ορυκτέλαια) κι αλλάζονται στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα διατηρούνται πεντακάθαροι για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.Μην γινόμαστε απόλυτοι. Πεντακάθαροι δεν διατηρούνται αλλά να λειτουργούν απροβλημάτιστα, ναι. Εγώ για παράδειγμα αλλάζω λιπαντικό ανά 7.500 χλμ. παρόλο που η Seat ορίζει ανά 15.000 χλμ. ή κάθε χρόνο. Ομως στα 67.500 χλμ. που βγάλαμε την πεταλούδα για να την καθαρίσουμε αυτή ήταν κατάμαυρη όπως και η πολλαπλή εισαγωγής.
Tι σχέση έχει η πεταλούδα με το λάδι του κινητήρα ? Καμμία - σχεδόν -
Η μαυρίλα που βρίσκεται στις εισαγωγές προέρχεται από την επιστροφή του καυσίμου το οποίο περιέχει και λάδι από τα τοιχώματα των κυλίνδρων, κατάλοιπα της καύσης που είνα ασάρωτα ακόμα και βέβαια σκόνη που έχει περάσει από το φίλτρο, όλα αυτά μας κάνουν ένα ωραίο μαύρο χαρμάνι.
Όταν ανεβαίνει το έμβολο πρός το άνω νεκρό σημείο για να συμπιέσει το καύσιμο πρέπει να έχει κλείσει η βαλβίδα εισαγωγής, ανάλογα τώρα με τον κινητήρα και το overlap που έχει, μέρος του καυσίμου επιστρέφει στην εισαγωγή, γιυατό μαυρίζουν εσωτερικά οι εισαγωγές.
Στις καρμπυρατεράτες Alfa Romeo που φορούσαν τον Bialbero, αν είχαν κανίβαλους εκκεντροφόρους με μεγάλο βύθισμα και μεγάλο overlap συνήθως κατά την ρύθμιση των καρμπυρατέρ που έλειπε το φιλτροκούτι και ήτανε μόνο η σκάφη που είχαν εκεί, έπερναν φωτιά οι επιστροφές, το μόνο που έκανε ο έμπειρος μηχανικός ήταν να πατήσει μια γερή γκαζιά να τα πάρει όλα μέσα και να σβύσει αμέσως, όσοι δεν ήξεραν αυτά τα μοτέρ έτρεχαν με τους πυροσβεστήρες. Αυτό για την ιστορία με τις επιστροφές του καυσίμου, που σήμερα είναι λιγότερες μεν, αλλά υπάρχουν.
Η πεταλούδα μαυρίζει από τις αναθυμιάσεις του λαδιού.
Αυτό για τις επιστροφές λέγεται reversion και είναι παλμοί του αέρα που χτυπάνε στην βαλβίδα εισαγωγής όταν κλείνει. Κοίτα το σύννεφο καυσίμου (reversion) πάνω από τον κινητήρα της ρενό.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7393939630149644203# -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό για τις επιστροφές λέγεται reversion και είναι παλμοί του αέρα που χτυπάνε στην βαλβίδα εισαγωγής όταν κλείνει. Κοίτα το σύννεφο καυσίμου (reversion) πάνω από τον κινητήρα της ρενό.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7393939630149644203#Απιστευτη μελωδια
-
Κάποιο καθαριστικό, για κινητήρα με καρμπυρατέρ;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Κάποιο καθαριστικό, για κινητήρα με καρμπυρατέρ;τι θελεις να κανεις?
-
Να καθαρίσω/ξεμπουκώσω το μοτέρ.
Έκανα καθαρισμό στο καρμπ και καυσαέρια κλπ, είναι εντάξει.Έξοδος σε Εθνική δεν προβλέπεται άμεσα...
-
ειχα χρισιμοποιησει το χειμωνα σε ενα ταξιδι μου ενα καθαριστικο καυσιμου της super dynamic που μου ειχε δωσει δοκιμαστικα ο μηχανικος μου. το προσθετεις πριν γεμισεις το τεποζιτο και αυτο κανει τη δουλεια του καθαριζοντας τα παντα απο φιλτρο καυσιμου μεχρι την καπνα απο του κυλινδρους. παροτι ειχα βαλει απλη αμολυβδη παρατηρησα οτι το αμαξι πηγαινε λιγο καλυτερα και ανεβαζε λιγο καλυτερα στις υψηλες στροφες ουσιαστικα ειναι σαν να ειχα βαλει 100αρα αμολυβδη.
Εκτος αυτου φτανοντας στο προορισμο και παρκαροντας πριν σβησω την μηχανη ο ηχος του μοτερ ακουγοταν πιο στρωμενος απο οτι συνηθως σαν ο κινητηρας να καθαρισε λιγο.Η γνωμη μου ειναι οτι πολλα απο αυτα τα ''εληξηρια'' κανουν δουλεια αλλα προτειμω να εμπιστευομαι τις μαρκες που εχουν βγαλει και ενα ονομα στην αγορα αντι για τις μαρκες ''οτι να ναι'' που πουλανε τα περισσοτερα βενζιναδικα.
-
Αγόρασα ένα μεταχειρισμενο auris με 80.000χμ το οποίο τελικά καίει 5~30 500ml/1000km
Θα κάνω φυσικά αλλαγή σε 10~40 να δω και εκεί τι καίει (αν και ο μηχανικός μου λέει ότι το σωστό είναι 5~30 κ προφανώς λόγω κακής συντήρησης κολλησαν τα ελατήρια)
Ελπίζοντας να μην έχει άπειρη μάκα μιας και φαίνεται και ακούγεται καθαρό το μοτέρ, για να κάνω ένα Light μακροπροθεσμο καθαρισμό εκτός του να αλλάζω λάδια κάθε 2000χμ μπας και καθαρίσει και να το οδηγώ συχνά στο όριο, να βάζω στα 500χμ πριν αλλάξω το λάδι, 500μλ λάδι για πετρέλαιο να καθαρίσει ?
Έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου με δείκτη δράσης (x) θα τα έβαζα :
a) 8x engine flush
b) 4x Diesel oil
c) 2x 1/8 Diesel oil
d) 1x συχνές αλλαγές λαδιων άνα 1000χμΑξίζει να βγάλω καρτερ να το καθαρίσω? Καμία άλλη άποψη?
Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα