Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 472
    • 473
    • 56 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costaslio last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      (αυτό σκεφτόμουνα)

      Βρε συ λογικεύσου .... εδώ γράφεις : ΄΄No Parking Area, Κυψέλη΄΄ εκτός αν έχεις ιδιόκτητο πάρκιν!!!!!! και χρήμα......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

        Τι κόμπλεξ...
        @costaslio: Επαναλαμβάνω ένα ερώτημα που είχα θέσει: Το Ford Fiesta ST έκανε 18,5 χιλιάδες ευρώ και έβγαζε 150 ίππους. Αντίστοιχα τόσα κάνει και το Fiat Bravo 150hp. Μόνο που το πρώτο ήταν δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ το δεύτερο είναι 1.4 turbo, οπότε καταλαβαίνεις τι διαφορά πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους σε τέλη, για αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους, κόστους και επιδόσεων. Και θεωρείς δίκαιο να σκιστεί ο ιδιοκτήτης του fiesta ενώ ο ιδιοκτήτης του Bravo θα έχει και έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας;

        Αφού έχουν μπεί καλώς ή κακώς κάποιοι κανόνες από την πολιτεία δε πρέπει να πορευτούμε βάσει αυτών;;; Αφού σου λέει στο δίλιτρο θα σε σκίσω πάρε πιό μικρό, πάρε τουρμπάτο πάρε ότι θέλεις υπάρχουν επιλογές , όταν πας και παίρνεις δίλιτρο δε θες σκίσιμο;;;

        Αυτό λέγεται ηττοπάθεια.
        Εφόσον υπάρχει η διάθεση αλλαγής, γιατί να μην πιέσουμε σε ένα πιο δίκαιο καθεστώς;

        διάθεση αλλαγής υπάρχει.... αλλά ΌΧΙ για πιο δίκαιο καθεστώς. Αλλά για ένα καθεστώς λαικισμού που μπορούμε το πλασάρουμε στα ΜΜΕ και τελικά να μαζέψουμε περισσότερους φόρους.

        Για παράδειγμα τα αυξημένα ΤΕΛΗ, ήρθαν για να μείνουν. Η απόσυρση που αρχικά θα ήταν μέχρι το 2012 και θα τροφοδοτούνταν από τα αυξημένα ΤΕΛΗ, από ότι φαίνεται θα μείνει μέχρι το 2010. Που θα πάνε τα επιπλέον λ7 που θα πληρώνουμε για ΠΑΝΤΑ ΟΕΟ ?????

        μάλλον για τους νέους δρόμους για την ασφάλεια μας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης costaslio έγραψε:

          (αυτό σκεφτόμουνα)

          Βρε συ λογικεύσου .... εδώ γράφεις : ΄΄No Parking Area, Κυψέλη΄΄ εκτός αν έχεις ιδιόκτητο πάρκιν!!!!!! και χρήμα......

          πάντα πλήρωνα στην κυψέλη από το 2000 που είχα 1400 κυβικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

            Παντως οι περιβοητες εκπομπες ρυπων που δηλωνει καθε αυτοκινητοβιομηχανια ειναι καθε αλλο παρα αξιοπιστες,γι αυτο μην βιαζεστε να υιοθετήσετε θεωριες περι 12λιτρων τουρμπο που καινε λιγοτερο απο ενα 500αρακι κ.ο.κ.

            Ναι μεν αλλά και η απόκλιση παίζει μέχρι ενός σημείου. Ας γίνει βάσει της έκδοσης κάρτας καυσαερίων που πιστοποιεί τι ακριβώς εκπέμπει το κάθε αυτοκίνητο. Έτσι θα είναι πολύ πιο αντικειμενικό και πιο εύκολα μετρήσιμο το ποια αυτοκίνητα μολύνουν περισσότερο και θα μπορεί να βγει η κλίμακα με τις αντίστοιχες επιβαρύνσεις.

            Οι αποκλισεις μπορει να ειναι τεραστιες αναλογα με τον τροπο οδηγησης,αλλιως ειναι να τσιτωνεις το 500αρακι και αλλιως την Καγιέν!

            Αυτο με την καρτα καυσαεριων που προτεινεις δεν ακουγεται πολυ πρακτικο και ειναι ευκολα διαβλητο.

            Κι εγω συμφωνω στο φιναλε οτι οι εκπομπες CO2 θα μπορουσαν να ηταν το καλυτερο κριτηριο (αν ηταν πιο ρεαλιστικες) αλλα να εχουμε στο μυαλο μας οτι τελειο σεναριο δεν υπαρχει,παντα θα υπαρχουν παραθυρα,αδικημενοι,ευνοημενοι κτλ οποτε η κουβεντα του στυλ 'ειμαι ελληνοαμερικανος με τριπλη υπηκοοτητα και κλασσικο τρίκυκλο που το κυκλοφορω μονο τις Κυριακες¨,τα νεα μετρα με θιγουν' δεν εχει και πολυ νοημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costaslio last edited by

              Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
              Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
                Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

                Με αυτη την λογικη να κοψουμε και τις μηχανες ανω των 50cc ή να τα κοψουμε ολα τελειως γιατι οι οδηγοι δικυκλων ειναι ευαλωτοι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                  Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
                  Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

                  Το type-r που είχα εγώ ήταν 4,15 μέτρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costaslio last edited by

                    Για αυτοκίνητα μιλάμε όχι για μηχανές , ούτε για σκάφη ούτε για αεροπλάνα!!!!
                    Εντάξει για το type-r αλλά βασικά τα δίλιτρα και πάνω από 2000 είναι θηρία-φορτηγά , ξέρω γω ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                      Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
                      Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

                      Ε, βρε φιλε εχεις ξεφυγει πια
                      δηλαδη αν σε χτυπησει 1400αρι με το μηχανακι ο προφυλακτηρας του θα ειναι πιο μαλακος αοι του (κακου) 2λιτρου;
                      πχ το τεριος που ειναι και ψηλο και τα μισα φορανε και 'μπουλ μπαρ' μπροστα θα σε 'χαϊδέψει';
                      η το διλιτρο Rav, Kuga Xtrail kai δεν ξερω ποιο αλλο εχει μεγαλυτερο μηκος απο Αstra, Mondeo Vectra κλπ (τυχαια παραδειγματα).
                      αλλα ας παμε και σε μεγαλυτερα: ποσο μηκος εχει το cherokee; εχει ομως 3700 κυβικα.

                      Καπου ξεφυγες και θετεις 2λιτρο = (τυπου)Τζιπ
                      ενταξει υπαρχουν και μικρα αυτοκινητα με 2000 κυβικα, ή εστω αυτοκινητα που με το ιδιο αμαξωμα κυκλοφορουν και σε 1400, 1600 ή 1800

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gilles_27 last edited by

                        Ο χρήστης coyote έγραψε:
                        Πιο τυράκι...

                        δε πηραμε 3000 κυβικά (αυτό σκεφτόμουνα)
                        ήμουν μεταξύ Α4 και BMW
                        Το ίδιο αμάξι θα ίδια λεφτα....
                        Ειμαστε σοβαρό κράτος
                        Αλλά ξέρεις ποιο φταίει
                        Η ίδια η BMW ΑΕ (μεγάλοι ηλιθιοι) που δεν εχει πάρει χαμπάρι ότι θα την κλείσουν..... με αυτά που της κάνουν.

                        Ναι ρε coyote, είναι βαλτοί απο τo Ingolstadt και θέλουν να χτυπήσουν την φτωχή πλην τίμια εταιρεία με τον έλικα.Και μάλιστα πιάνει το κόλπο γιατί κατάφεραν και αποσύρθηκαν και απο τη F1 οι τελευταίοι ...

                        Είπαμε και παραπάνω ρε παιδιά ότι η αξιολόγηση των κυβικών έχει να κάνει με την αξιολόγηση για φοροδοτική ικανότητα και όχι ως ποινή για ρύπανση. Και είπαμε επίσης ότι μονομερώς **δεν **είναι αντιπροσωπευτική. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να τα μπουρδουκλώνουμε όλα, ανάλογα με τι αυτοκίνητο κυκλοφοράει ο καθένας.

                        Για να το πω και αλλιως. Το κράτος προφανώς έχει μια ανάγκη για έσοδα και απο κάπου θα τα πάρουν. Αυτό το καταλαβαίνει ο καθένας που διαβάζει πεντε αράδες στις εφημερίδες.
                        Εσύ coyote (και όλοι όσοι αντιδράτε κατ'αυτον τον τρόπο) θεωρείτε ότι μεγαλύτερη ευκολία απόδοσης εισφοράς έχει αυτός που κυκλοφοράει με τη BMW την περσινη ή αυτός με το Jimny του 2000 ξερω γω?

                        ΥΓ:Ενημερωτικά αυτή η επίθεση στη γυναίκα για το αυτοκίνητο της ξεκίνησε απο κάτι φυλλάδες μεγαλοσυγκροτημάτων (έχει γραφτεί και στο φόρουμ) και στα δικα μου μάτια την καθιστά πιο συμπαθή αυτόματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                          Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
                          Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

                          Ποια 2λιτρα?

                          Αυτά...

                          ή αυτά?...

                          Το παρακάτω, που είναι 1600άρι, είναι ΟΚ για εσένα, σε σχέση με το πρώτο?

                          Αν αύριο πουν 'εντάξει, μαλ@κία κάναμε, θα το πάμε με τους ίππους και θα τσακίσουμε όποιον έχει πάνω από 150' κι εσύ έχεις πάρει 1800 τούρμπο 200 άλογα για να κουβαλάς την οικογένεια, αφού τα 1800 είναι 'λογικά κυβικά', τι θα πεις? Είμαι μ@λάκας? Διότι κι αυτοί που πήραν 2λιτρο μεταξυ 2004-2008 το πήραν έχοντας υπόψην ότι θα πληρώνουν 300κάτι ευρώ τέλη κι όχι 600, κι ότι πλέον τα 2λιτρα θεωρούνται νορμάλ κυβικά ακόμα και στην Ελλάδα (αφού έπαψε να ισχύει και το τεκμήριο).

                          Ειλικρινά, το κόλλημα που έχουν φάει μερικοί με τα 'κυβικά' δεν το καταλαβαίνω. Δε μπορούν να σκεφτούν πιο πέρα με το μυαλό που διαθέτουν?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costaslio last edited by

                            Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                            ......ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!

                            Αφού είπα ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!
                            Βασικά γιατί να πληρώνουμε και τέλη;;; Τόσους φόρους δεν πληρώνουμε;;
                            Αλλά όλοι εσείς οι με αντίθετες απόψεις περί δίλιτρου έχετε δίλιτρο;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              delsol-vti last edited by

                              Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                              Ειλικρινά, το κόλλημα που έχουν φάει μερικοί με τα 'κυβικά' δεν το καταλαβαίνω. Δε μπορούν να σκεφτούν πιο πέρα με το μυαλό που διαθέτουν?

                              Oχι δεν μπορουν. Ο συγκεκριμενος το εχει αποδειξει πολλές φορες αλωστε.
                              Οταν το επιασε το τελος παλαιοτητας ομως , μια χαρα τον ετσουξε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                delsol-vti last edited by

                                Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                ......ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!

                                Αφού είπα ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!
                                Βασικά γιατί να πληρώνουμε και τέλη;;; Τόσους φόρους δεν πληρώνουμε;;
                                Αλλά όλοι εσείς οι με αντίθετες απόψεις περί δίλιτρου έχετε δίλιτρο;;;;

                                Οχι , αλλα δεν ειμαστε κομπλεξικοι ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                  ......ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!

                                  Αφού είπα ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!
                                  Βασικά γιατί να πληρώνουμε και τέλη;;; Τόσους φόρους δεν πληρώνουμε;;
                                  Αλλά όλοι εσείς οι με αντίθετες απόψεις περί δίλιτρου έχετε δίλιτρο;;;;

                                  'Να εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα' λες... Ωραία, με την ίδια λογική να εξαιρεθούν δηλαδή και τα 'μη-κόμπακτ' 1600άρια και 1800άρια από τα χαμηλά τέλη.... Σωστά?!

                                  Προσωπικά θεωρώ -και το έχω γράψει πολλές φορές- ότι τα 'κυβικά' είναι ένας ΗΛΙΘΙΟΣ παράγοντας διαχωρισμού των αυτ/των. Εσύ προτιμάς να βασιστείς στα κυβικά, και να βάλεις αστερίσκους στα 'κόμπακτ' (τα οποία θα πρέπει πρώτα να ορίσεις ποια είναι)... Δηλαδή τα 'μη-κόμπακτ' δε σε ενοχλούν, αρκεί να έχουν το πολύ 1800άρι τούρμπο μοτέρ, κι ας είναι και 5 μέτρα με 200+ άλογα και 200++ gCO2/Km? Τα πανάκριβα 1800άρια Μερσεντές δε σε ενοχλούν? Γιατί, επειδή είναι 'ταπεινά' (...) 1800? Όταν βλέπεις ένα αμάξι, τι βλέπεις? Κινητήρα και 'κυβικά'?!..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    delsol-vti last edited by

                                    Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                                    Μη κολάτε μόνο τις εκπομπές ρύπων , ίδια επιβάρυνση έχει ένα 1000άρι με ένα δίλιτρο;;;
                                    **Το δίλιτρο θέλει 3 θέσεις πάρκιν, εμποδίζει την κυκλοφορία, καταστρέφει δρόμους και πεζοδρόμια, σε μικροτρακαρίσματα ειδικά με μηχανάκια θερίζει, **καταναλώνει τρελλή βενζίνη, βλέπεις (εμείς οι μοτοσικλετιστές ιδιαίτερα) τον χάρο να έρχεται κατα πάνω σου!!!!! Κράτος κόψε τα δίλιτρα , σκίστους.........................................

                                    Εντάξει για το type-r αλλά βασικά τα δίλιτρα και πάνω από 2000 είναι θηρία-φορτηγά , ξέρω γω ας εξαιρεθούν τα κόμπακτ δίλιτρα!!!!

                                    Για πεσμου σε τι διαφερει (εκτος της καταναλωσης) σε ολα τα παραπανω που αναφερεις μια Ε92 Μ3 V8 απο την Ε92 316 coupe.
                                    Αν εγω χρησιμοποιω την Μ3 και Σ/Κ για την βολτα μου ή καμια ωραια επαρχιακη διαδρομη κανοντας 10000χλμ ετησιος και εσυ την 316 σου καθε μερα και Σ/Κ κανοντας 30000χλμ στο τελος του χρονου ποιο και ποιος απο τους δυο μας θα εχει επιβαρυνει περισοτερο την ατμοσφαιρα .?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costaslio last edited by

                                      Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:

                                      Oχι δεν μπορουν. Ο συγκεκριμενος το εχει αποδειξει πολλές φορες αλωστε.
                                      Οταν το επιασε το τελος παλαιοτητας ομως , μια χαρα τον ετσουξε

                                      Και να ήξερες τι καλό παιδί είμαι αν με γνώριζες από κοντά!!!
                                      Στα γραφόμενά μου φαίνομαι λίγο σκληρός και απόλυτος!!!!
                                      Είναι ίσως διότι βλέπω πως την ΄΄κάνουνε΄΄ οι εύποροι στην κανονική ζωή και γλυτώνουν χρήματα δηλώνοντας πολύ λιγότερα από ότι βγάζουν και πως ότι κάποιοι πρέπει να πληρώσουν στο κράτος αν απαλλάξουμε έστω και εδώ στο φόρουμ τους δίλιτρους ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ , οπότε ας πληρώσουμε εμείς αφού έτσι θέλετε , γιατί να σας χαλάσω το χατίρι , μπας και με αγαπήσετε!!!!!
                                      Οπότε απαλλαγή από τα τέλη πάνω από 1920 κυβικά διότι τα αμάξια είναι ασφαλή και καλά,
                                      κάτω από 1400 κυβικά 1000 ευρώ τέλη διότι τα αμάξια αυτά δεν είναι αμάξια και από 1400 έως 1920 κυβικά 100 ευρώ!!!!
                                      Το εννοώ, άλλαξα , με πείσατε , τελικά είχατε δίκιο!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Στις 24/7 είχα γράψει:

                                        Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
                                        Κατά τη ταπεινή γνώμη μου, το ύψος των τελών κυκλοφορίας καθώς και των νέων τεκμηρίων πρέπει να καθορίζει:

                                        1. η εργοστασιακή αξία προ φόρων σε ποσοστό περίπου 50%.
                                          2.συνδιασμός κυβικών και ιπποδύναμης σε ποσοστό περίπου 25%
                                        2. οι ρύποι είτε σε κατηγορίες ΕΥΡΟ είτε σε κατηγορίες CO2 σε ποσοστό περίπου 25%.
                                          4.να υπάρχει αύξηση τέλων λόγο παλαιότητος σε σχέση με το 3* αλλά ταυτόχρονη μείωση στο τεκμήριο.
                                          5.να λαμβάνεται υπόψη και ο όγκός του οχήματος ΜΧΠΧΥ με επιπρόσθετο τέλος π.χ για ΕΙΧ 4.80Χ1.80Χ1.80.
                                          Απολύτος δίκαιο σύστημα δεν υπάρχει, έτσι δεν είναι και η ζωή μας.
                                          Για την Ιστορία είμαι από τους ευνοημένους (RX8 mont.08, corsa 1.0 09 134CO2)

                                        1.Τα τέλη κυκλοφορίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΛΗ ΡΥΠΩΝ.
                                        2.Προφανώς το 90% όσων από εσας έχετε αυτοκίνητα χαμηλών εκπεμπόμενου CO2 δεν επιλέξατε το αυτοκινητό σας μόνο από αυτό το κριτίριο (πολλοί δεν το έλαβαν και καθόλου υπόψιν), οπότε πρέπει να συνυπολογίζονται και τα παραπάνω.
                                        3.Δεκτόν να μπει στις ισχύουσες τιμές των τελων του 2009 ένα πρόσθετο τέλος που αφορά τους ρύπους
                                        4.Αν είμαστε σοβαρό κράτος ό οποιοσδήποτε νόμος δεν πρέπει να έχει αναδρομική ισχύς, πχ. η όποια μέθοδος τελικά επιλεγεί πρέπει να ισχύει μετά το 2010, ίσως και από το 2012 που είναι και το σωστότερο για να μην υπάρχει ο αιφνιδιασμός του κάθε πολίτη αυτού του μπουρ____υ ώστε να μπορεί να οργανώσει έστω στοιχειοδώς την ζωή του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          delsol-vti last edited by

                                          Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                          Oχι δεν μπορουν. Ο συγκεκριμενος το εχει αποδειξει πολλές φορες αλωστε.
                                          Οταν το επιασε το τελος παλαιοτητας ομως , μια χαρα τον ετσουξε

                                          Και να ήξερες τι καλό παιδί είμαι αν με γνώριζες από κοντά!!!
                                          Στα γραφόμενά μου φαίνομαι λίγο σκληρός και απόλυτος!!!!
                                          Το εννοώ, άλλαξα , με πείσατε , τελικά είχατε δίκιο!!!!!

                                          Καλό και παρεξηγημενο μου παιδι , κανε μου την χαρη να μου απαντησεις σε αυτο που σε ρωτησα πριν ? Στο κανω quote να μην σε κουρασω και το ψαχνεις .

                                          Για πεσμου σε τι διαφερει (εκτος της καταναλωσης) σε ολα τα παραπανω που αναφερεις μια Ε92 Μ3 V8 απο την Ε92 316 coupe.
                                          Αν εγω χρησιμοποιω την Μ3 και Σ/Κ για την βολτα μου ή καμια ωραια επαρχιακη διαδρομη κανοντας 10000χλμ ετησιος και εσυ την 316 σου καθε μερα και Σ/Κ κανοντας 30000χλμ στο τελος του χρονου ποιο και ποιος απο τους δυο μας θα εχει επιβαρυνει περισοτερο την ατμοσφαιρα .?

                                          Για πεσμας πως θα πιασει η Μ3 τριπλασιο χωρο απο την 316 πως ειναι πιο επικινδυνη σε τρακαρισμα με μοτο και τα λοιπα χαριτωμενα που ελεγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costaslio last edited by

                                            Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
                                            .....Καλό και παρεξηγημενο μου παιδι , κανε μου την χαρη να μου απαντησεις σε αυτο που σε ρωτησα πριν ?...

                                            Εννοείται ότι δεν επιβαρύνεις το περιβάλλον άσε που είναι χάρμα οφθαλμών η Μ3!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 56 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr