-
κάρτα....
ναι αλλά για τα 2000 και κάτω.... να περιμένω
Ποιος θα έρθει να βάλουμε από 100 ευρώ να κάνουμε αγωγή στο κράτος που μας δουλεύει?
Παραπονεμένοι κάτοχοι bMw εμπρός στον αγώνα να σώσουμε τα ατμοσφαιρικά μας!!!!
-
ΣΤο μεγκα χθες ελεγε οτι θα πανε μονο με βαση τα κυβικα και ισως τη παλαιοτητα.Το ποσο ασχετοι ειναι ολοι φαινεται απο οτι μια φορα ελεγαν οτι θα αυξηθει ο φορος πανω απο τα 2000 cc και αμεσως μετα πανω απο τα 1924cc..
-
το πιθανότερο σενάριο ... είναι αυτό που έγραψε ο costaslio παραπάνω .....
άρα οτιδήποτε πάνω από 2000cc όχι μόνο θα είναι ακριβό σαν αγορά ΕΤΤ κτλ, αλλά θα απαξιώνεται στα μτχ 'πολύ πολύ' γρήγορα μιας και ο κάτοχος του μετά από 7-9χρόνια θα πρέπει να πληρώνει δυσβάσταχτα τέλη σε σχέση με την αξία του οχήματος και δεν θα μπορεί με την ΚΑΜΙΑ να το πουλήσει, ακόμα και αν ενσυνείδητα κάποιος θα το ήθελε.
πχ..... 1999 106 1,6 rallye βρίσκεις σήμερα με ±4.000€, καινούριο έκανε 4εκατ δραχμές (300€ Τ.Κ)
...... 1999 306 2.0 Race βρίσκω σήμερα με ±4.000€, καινούριο έκανε 8εκατ δραχμές (750€ Τ.Κ) -
Όταν λέμε 2000 κεκ εννοούμε 2000 ή 1924?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Επίσης, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να αφαιρέσει κάποιος τα 150 (ως και 650) από το εισόδημά του αν θέλει να 'έρθει στα ίσα του'. Αν δηλώσει 150 λιγότερα, άντε να γλιτώσει 60 ευρώ στην καλύτερη (αν τον πιάνει η φορολογική κλίμακα του 40%).
...Γιατί ρε φίλε λίγα είναι 60 ευρώ;;;; Πόσο παίρνεις μεροκάματο;;;;; Αν είσαι στην γενιά των 700 ευρώ τα 60 ευρώ είναι 2 μεροκάματα!!! Ασχημες είναι 2 μέρες καθισιό;;;;;
-
Μα αν τον πιάνει η φορολογική κλίμακα του 40% δηλώνει εισόδημα άνω των 75,000 ευρώ. Αν είναι στην κατηγορία που λες (700 ευρώ το μήνα) και έχει δίλιτρο καλά να πάθει που κλέβει την εφορία γιατί δεν είναι δυνατόν να συντηρήσεις ένα δίλιτρο των 22,000~50,000 ευρώ με αυτό το εισόδημα.
-
Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν είναι στην κατηγορία που λες (700 ευρώ το μήνα) και έχει δίλιτρο καλά να πάθει που κλέβει την εφορία γιατί **δεν είναι δυνατόν να συντηρήσεις ένα δίλιτρο των 22,000~50,000 ευρώ **με αυτό το εισόδημα.Οι περισσότεροι των 700 ζούν με τους γονείς τους που τους ταΐζουν τους πλένουν και πιθανόν τους βοηθάνε κιόλας. Αν τους προέκυψε ένα δίλιτρο πχ το παλιό του πατέρα ή του παπpού ή με το χαρτζηλίκι ετών και δώρο το πήραν για λίγα λεφτά (0-5000) η διαφορά σε συντήρηση σε σχέση με κάποιο μικρότερου κυβισμού πρακτικά δεν υπάρχει και το έξοδο της βενζίνης ρυθμίζεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες.
Οπότε δεν κλέβει την εφορία και η διαφορά στα ετήσια τέλη μπορεί να κάνουν τη διαφορά...
Ακόμα μια ένδειξη του πόσο άδικο είναι το σύστημα με τα κυβικά. -
τωρα ακουγα στη ΝΕΤ για τα νεα τελη....
ΜΠΑΧΑΛΟ, ενα σωρο αποψεις και 'σκεψεις'
το μονο σιγουρο ειναι οτι πανω απο απο 1930 κυβικα πάπαλα. Ουτε οφελος απο την απόσυρση, ουτε τα -18€και φυσικα δεν ειναι τα 18€, αλλα η κοροϊδία
coyote ετοίμασε τον δικηγόρο, τα εχω παρει...
-
αυτο ψαχνουμε... να μας τον βρουνε οι 4τροχοι... και εμεις τον πληρωνουμε
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
τωρα ακουγα στη ΝΕΤ για τα νεα τελη....
ΜΠΑΧΑΛΟ, ενα σωρο αποψεις και 'σκεψεις'Φαντασου δηλαδη να μην ειχαν συγκεκριμενο προγραμμα και να μην ηταν ετοιμοι να κυβερνησουν
το μονο σιγουρο ειναι οτι πανω απο απο 1930 κυβικα πάπαλα. Ουτε οφελος απο την απόσυρση, ουτε τα -18€
και φυσικα δεν ειναι τα 18€, αλλα η κοροϊδίαEδω οι αλλοι εχασαν το παραβολο απο τους ημιυπαιθριους και αλλοι περιμενουν να παρουνε το χιλιαρικο της αποσυρσης εσυ σκας για τα 18 ευρω??
Πες οτι ηπιες τρεις 'καπουτσινους' στο DaCapo κι εσυ βρε αδερφε...
Η παιξτο Εθνικος ευεργετης που συμβαλλεις στη μειωση του ελλειματος μαζι με τα ως ανω κοροϊδα των ημιυπαιθριων και της αποσυρσης...
Οι πολιτικοι μας παντως εχουν ταλεντο.
Στο να μας κανουν να αναπολουμε τον προκατοχο τους σε ενα υπουργειο τον οποιο μεχρι προτινος βριζαμε ως αποτυχημενο και τον καταψηφισαμε...coyote ετοίμασε τον δικηγόρο, τα εχω παρει...
Οι δικηγοροι εχουν φουλ δουλεια δουλεια τωρα.Προετοιμαζουν τις αγωγες των stagier.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Επίσης, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να αφαιρέσει κάποιος τα 150 (ως και 650) από το εισόδημά του αν θέλει να 'έρθει στα ίσα του'. Αν δηλώσει 150 λιγότερα, άντε να γλιτώσει 60 ευρώ στην καλύτερη (αν τον πιάνει η φορολογική κλίμακα του 40%).
...Γιατί ρε φίλε λίγα είναι 60 ευρώ;;;; Πόσο παίρνεις μεροκάματο;;;;; Αν είσαι στην γενιά των 700 ευρώ τα 60 ευρώ είναι 2 μεροκάματα!!! Ασχημες είναι 2 μέρες καθισιό;;;;;
Δε με κατάλαβες. Το θέμα είναι να γλιτώσει κάποιος τα 150 που του παίρνουν με το 'έτσι θέλω'. Ε, για να τα γλιτώσει αυτά τα 150 θα πρέπει να 'κόψει' πολύ παραπάνω από 150 από το δηλωθέν εισόδημά του (π.χ. 1000 ευρώ αν τον πιάνει η κλίμακα του 15%) κι όχι μόνο 150.
Το 'πιασες τώρα?
Αν είναι στην κατηγορία που λες (700 ευρώ το μήνα) και έχει δίλιτρο καλά να πάθει που κλέβει την εφορία γιατί **δεν είναι δυνατόν να συντηρήσεις ένα δίλιτρο των 22,000~50,000 ευρώ **με αυτό το εισόδημα.
Οι περισσότεροι των 700 ζούν με τους γονείς τους που τους ταΐζουν τους πλένουν και πιθανόν τους βοηθάνε κιόλας. Αν τους προέκυψε ένα δίλιτρο πχ το παλιό του πατέρα ή του παπpού ή με το χαρτζηλίκι ετών και δώρο το πήραν για λίγα λεφτά (0-5000) η διαφορά σε συντήρηση σε σχέση με κάποιο μικρότερου κυβισμού πρακτικά δεν υπάρχει και το έξοδο της βενζίνης ρυθμίζεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες.
Οπότε δεν κλέβει την εφορία και η διαφορά στα ετήσια τέλη μπορεί να κάνουν τη διαφορά...
Ακόμα μια ένδειξη του πόσο άδικο είναι το σύστημα με τα κυβικά.Ακριβώς.
Πραγματικά πάντως με κάνει και γελάω το πόσο μεγαλύτερα νομίζουν μερικοί ότι είναι τα έξοδα συντήρησης ενός 2λιτρου σε σχέση με ένα 1800άρι (τουρμπάτο ή όχι). Λες και το 2λιτρο πρέπει να είναι από Audi και πάνω, λες και πρέπει ακόμα και φίλτρο να θες ν'αλλάξεις να το πας στο εξουσιοδοτημένο και να τα σκάσεις (σιγά μην το κάνουμε μόνοι μας, ε?!) και λες και η κατανάλωση του μέσου 2000 σε σχέση με το μέσο 1800 είναι η μέρα με τη νύχτα, ανεξαρτήτως βάρους, τόπου και τρόπου χρήσης, κλπ.
coyote ετοίμασε τον δικηγόρο, τα εχω παρει....
αυτο ψαχνουμε... να μας τον βρουνε οι 4τροχοι... και εμεις τον πληρωνουμε
Count me in. Αν είναι να πετάω ένα laptop το χρόνο ως ηλιθιωδώς υψηλά τέλη κυκλοφορίας για '>1928cc', ας πετάξω κι άλλα λίγα ως 'τσόντα' για δικηγόρο κι ας μη βγει και τίποτα. Τουλάχιστον θα το έχουμε προσπαθήσει.
-
Ας αρχίσουμε με τα λογικά
Ποιος θα γράψει την επιστολή στην Μπιρμπιλή...
Θα την πάω εγω στο υπεχωδέ.
Απλά ερωτήματα
Να αγοράζουμε αυτοκίνητα με χαμηλους ρύπους ή να αγοράζουμε suzuki vitara 1600 και να μολύνουμε παραπάνω...? -
επίσσης λέω να μην τα πληρώσουμε... με τη δικαιολογία ότι εκπέμπουμε λίγο. Αν εκπέμπεις πάρα πολυ
εχεις παλιό δίλιτρο δύσκολα θα τη γλυτώσεις... -
http://www.opengov.gr/ypes/?p=55&cp=17#comment-1758
ορίστε, μια χαρά τα λέει... για να δουμε
Όσον αφορά το «ανώτατο όριο κυβισμού» και τα «κυβικά»:
Βρισκόμαστε στο έτος 2009, όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχές αυτής της δεκαετίας συνοδεύονται από πιστοποίηση των τυποποιημένων εκπομπών τους σε γραμμάρια CO2 ανά διανυθέν χιλιόμετρο, υποτίθεται ότι αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το περιβάλλον, υπάρχουν 1400άρια με 2 υπερσυμπιεστές που βγάζουν 180 άλογα και 2λιτρα που δε βγάζουν πάνω από 130, υπάρχουν πανάκριβες Μερσεντές που κινούνται από 1800 «τουρμπίσια κυβικά» και Φόρντ Φιέστα που δεν κόστισαν ούτε τα μισά χρήματα και το μόνο «κακό» (…) που έχουν είναι ότι για τις όποιες επιδόσεις τους χρησιμοποιούν λίγα παραπάνω «κυβικά» αντί τούρμπο, κι ακόμα καθόμαστε και μιλάμε για «κυβικά εκατοστά» και για «φορολογήσιμους ίππους» και φορολογούμε το αμάξι με τα 2000 κυβικά με περισσότερα τέλη κυκλοφορίας απ’ ότι πληρώνουν 2 (ναι, δύο!) αμάξια των οποίων οι κινητήρες έχουν 1800 κυβικά, περισσότερα άλογα [λόγω τούρμπο], περισσότερους ρύπους και ίσως πολύ μεγαλύτερη τιμή (η οποία δεν έχει φυσικά να κάνει με τα κυβικά – πέρα από το ποσοστό που οφείλεται στο Ενιαίο Τέλος Ταξινόμησης).
Αυτό και μόνο δείχνει ότι οι αρμόδιοι που εμπλέκονται στα σχετικά θέματα τόσα χρόνια δεν είχαν την όρεξη (ή μήπως τις γνώσεις;) να κάνουν ουσιαστική δουλειά.
Αν σας δώσω τα «κυβικά εκατοστά» του κινητήρα ενός αυτοκινήτου, τι μπορείτε να μου πείτε γι αυτό; Μπορείτε να μου πείτε πόσο ρυπαίνει; Ισχύ; Κατανάλωση; Βάρος; Μέγεθος; Επιδόσεις; Παθητική ασφάλεια; Κόστος αγοράς; Κόστος συντήρησης; Είναι σαφές πως όχι.
Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σταματήσει η κοροϊδία με τα «κυβικά». Και πραγματικά ελπίζω αυτό να το καταλάβει αυτή η κυβέρνηση, η οποία εκ πρώτης όψεως φαίνεται να θέλει ν’ ακούσει και να μάθει. Ο κόσμος δεν κοιμάται – κάτι που προκύπτει και από τα περισσότερα από τα μηνύματα σε αυτό το «βήμα διαλόγου».
Εν ολίγοις:
Αν αυτό που ενδιαφέρει είναι οι χαμηλοί ρύποι, η χαμηλή κατανάλωση, και το χαμηλό κόστος κτήσης & συντήρησης των κυβερνητικών αυτ/των, τότε θα πρέπει να μιλήσουμε με ρύπους, κατανάλωση, και κόστος. Όχι με «όριο κυβικών». Τα «κυβικά» πρέπει να καταλάβουμε ότι αποτελούν κατασκευαστικό χαρ/κό ενός κινητήρα, όπως ο αριθμός των κυλίνδρων ή των βαλβίδων. Κι εμάς, αυτό που μας ενδιαφέρει υποτίθεται πως είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της οποιασδήποτε τεχνολογίας, όχι ο τρόπος επίτευξής του. Αν ο κινητήρας ενός ΙΧ έχει ακόμα κι 8000 «κυβικά» αλλά η τεχνολογία του επιτρέπει μέσα στην πόλη να χρησιμοποιεί για την κίνησή του μόνο τους 2 από τους 10 κυλίνδρους (=τα 1600 από τα 8000 «κυβικά») με συνέπεια να παράγει ελάχιστους ρύπους, για ποιο λόγο θα έπρεπε να το αποφύγουμε [ή να το τιμωρήσουμε;]
Ας τα σκεφτούν αυτά οι αρμόδιοι – εμείς εδώ είμαστε και παρακολουθούμε τα δείγματα γραφής που θα δώσει η κυβέρνηση αυτή.
Καλή συνέχεια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.Αυτό ακριβώς θέλω να πω!!!
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ΄΄σκίσει΄΄ τους δίλιτρους για να βάλουν μυαλό , εδώ τα κρατικά δίλιτρα κόβονται και η κυβέρνηση θα κυκλοφορεί με 1400άρια και 1600άρια και εσείς ακόμα επιμένεται στα δίλιτρα;;;;; Επίσης θέλω να σας πω ότι στην Αθήνα βρέξει-χιονίσει κυκλοφορώ με την μηχανή μου , κ φτάνω αμέσως στον προορισμό μου κ βλέπω κάτι τζιπάρες σαν φορτηγά να πηγαίνουν εκεί που πάω κ γω μόνο με τον οδηγό που πιάνουν 1 στρέμα δρόμο κ αν θελήσουν πάρκιν !!!!!!!
Και να τάχεις.... κάτι πάει και έρχεται αλλά όταν δε τάχεις και δουλεύεις πρώτα και μόνο για το αμάξι είναι η μ.....!!!! Εχω συγγενείς με δίλιτρα που στα αχ@@@@@ όσα και να πληρώσουν έχουν , αλλά έχω και κάτι άλλους με δίλιτρα που τον παίρνουν και ζορίζονται ,αυτούς κατηγορώ και πρέπει το κράτος να τους βοηθήσει ... σκιζοντάς τους διότι αλλιώς δε καταλαβαίνουν!!!!!! -
Έτσι επιστροφή 20-30 χρόνια πίσω. Όποιος έχει αυτοκίνητο 2000cc και πάνω μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του πλέον κροίσο
Με βάσει τα κυβικά λέμε
Πόσο ΜΑΛΑΚΕΣ μπορεί να είναι; Πόσο;
Βρε ηλίθιοι, βρε τρισμέγιστοι βλάκες που θέλετε και υπουργεία και το παίζετε πως ακολουθείτε περιβαλλοντολογικά μέτρα, αυτό που κοιτάνε όλες οι χώρες είναι τι εκμπομπές ρύπων έχει κάθε αυτοκίνητο και όχι τα κυβικά.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Aυτό που θέλει να πει ο costaslio είναι ότι για κάποιους τα 60 ευρώ ακόμη είναι 'λεφτά'.
Αυτό ακριβώς θέλω να πω!!!
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ΄΄σκίσει΄΄ τους δίλιτρους για να βάλουν μυαλό , εδώ τα κρατικά δίλιτρα κόβονται και η κυβέρνηση θα κυκλοφορεί με 1400άρια και 1600άρια και εσείς ακόμα επιμένεται στα δίλιτρα;;;;; Επίσης θέλω να σας πω ότι στην Αθήνα βρέξει-χιονίσει κυκλοφορώ με την μηχανή μου , κ φτάνω αμέσως στον προορισμό μου κ βλέπω κάτι τζιπάρες σαν φορτηγά να πηγαίνουν εκεί που πάω κ γω μόνο με τον οδηγό που πιάνουν 1 στρέμα δρόμο κ αν θελήσουν πάρκιν !!!!!!!
Και να τάχεις.... κάτι πάει και έρχεται αλλά όταν δε τάχεις και δουλεύεις πρώτα και μόνο για το αμάξι είναι η μ.....!!!! Εχω συγγενείς με δίλιτρα που στα αχ@@@@@ όσα και να πληρώσουν έχουν , αλλά έχω και κάτι άλλους με δίλιτρα που τον παίρνουν και ζορίζονται ,αυτούς κατηγορώ και πρέπει το κράτος να τους βοηθήσει ... σκιζοντάς τους διότι αλλιώς δε καταλαβαίνουν!!!!!!Να σε ενημερώσω ότι σε ατυχήματα... υπήρχαν άνθρωποι που γλιτωσαν γιατί είχαμε δίλιτρο VOLVO ή JEEP... δε θα μετατραπούμε στην χώρα του hynday πάλι.... Θα βάλω τα παιδιά μου όπου θέλω εγώ και δε θα αφήσω το κράτος να με κοροιδεύει.
Η μπιρμπίλη ας πουλήσει το jimny της γιατί μολύνει όσο η μερσεντες.
-
Τι κόμπλεξ...
@costaslio: Επαναλαμβάνω ένα ερώτημα που είχα θέσει: Το Ford Fiesta ST έκανε 18,5 χιλιάδες ευρώ και έβγαζε 150 ίππους. Αντίστοιχα τόσα κάνει και το Fiat Bravo 150hp. Μόνο που το πρώτο ήταν δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ το δεύτερο είναι 1.4 turbo, οπότε καταλαβαίνεις τι διαφορά πληρώνουν οι ιδιοκτήτες τους σε τέλη, για αυτοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους, κόστους και επιδόσεων. Και θεωρείς δίκαιο να σκιστεί ο ιδιοκτήτης του fiesta ενώ ο ιδιοκτήτης του Bravo θα έχει και έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας; -
Ασε τα ατυχήματα είναι άλλο κεφάλαιο , πάντως σπάνια φταίει το αμάξι , βασικά φταίει ο οδηγός, πρόσφατα μου έστειλαν και ένα σχετικό μαιλ με αμάξια.. που είχαν γίνει σωρός παλιοσίδερα.. τζιπ, φεράρι, λαμπορκίνι κ.λ.π.!!!!!
Πάντα σε κάθε θέμα υπάρχουν πολλές απόψεις αλλά... γιατί να μη πάρω π.χ το τιγκουάν (1400, 150 ίππους) κ να πάρω το βιτάρα (2000 140 ίππους)!!!!
Τέλη κυκλοφορίας