-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει απόλυτα, υπάρχουν τρόπος να εξαιρεθεί της ανακύκλωσης. Το έχουμε συζητήσει πάλι σε άλλο τόπικ (ΟΤΚΖ νομίζω). Επιπλέον η ΦΙΛΠΑ δίνει βεβαιώσεις σε ιστορικά οχήματα ώστε να εξαιρεθούν της ανακύκλωσης.
Εδώ το θέμα είναι άλλο: έγινε υπαινιγμός ότι επίκειται η απαγόρευση έκδοσης ιστορικών πινακίδων σε αυτοκίνητα που έχουν διαγραφεί (αλλά δεν έχουν προφανώς καταστραφεί).Λέγοντας Διαγραφή εννοείς κατάθεση πινακίδων?
-
Όχι, εννοώ οριστική διαγραφή
-
Περιμένατε ότι η νέα κυβέρνηση θα τηρήσει τις προεκλογικές της εξαγγελίες ότι θα ακυρώσει την επιβολή 'πράσινων τελών'; Ναι καλά!
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 23/10/2009
Απ'ότι φαίνεται οι τρομερές αλλαγές θα περιοριστούν στην μείωση στο μισό του πράσινου τέλους για τα αυτοκίνητα κάτω των 1350κ.ε. και κάποιες αυξήσεις στα πράσινα τέλη των άνω των 1929κ.ε.
Δηλαδή όσον αφορά τους περισσότερους από μας που κυκλοφορούμε τα ιστορικά μας με πινακίδες: μέχρι 1357 κ.ε. 187 ευρώ αντί 262 της ΝΔ (112 το 2008) και από 1358-1928 κ.ε. τα ίδια 352 ευρώ (από 202 το 2008). -
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, το έχω μάθει το παραμύθι...
-
A, εσύ είσαι και δίλιτρος έτσι; Αν έχεις πινακίδες πας στα 671 ευρώ αντί 596 της ΝΔ
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, το έχω μάθει το παραμύθι...ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
-
Eγώ μάλλον γλιτώνω τα τέλη γενικά!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Eγώ μάλλον γλιτώνω τα τέλη γενικά!Θα απόσύρεις το ΜΧ-5;
-
Πιθανών.
Είχε στενές σχέσεις με μια σπασμένη μπαριέρα με αποτέλεσμα να μου σκίσει (στην κυριολεξία) την μία πλευρά...Καλά για απόρσυση δεν το βλέπω (κινείται και το λυπάμαι) αλλά αμφιβάλω αν θα μπω στον κόπο να το φτιάξω!
-
Ωχ, συγγνώμην δεν το ήξερα για πλάκα το είπα...
-
Don't worry!
Επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες μου ότι το αμάξι είχε ξαναστουκάρει γύρω γύρω, αλλά το άτιμο είχε πιο πολύ στόκο από μέταλλο.
Θα τα πούμε πουθενά αλλού να μη σκίζουμε το τόπικ.
Και θα ξεκινήσω να ψάχνω για κανα 127 χαχα!
-
Εχω και μασκα του Σπορ να σου δωσω .
Σοβαρα τωρα, αν βρω κανενα καλο Μαζντα να σου πω ;
-
Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει ποια είναι τα κριτήρια για να βγάλει ένα αυτοκίνητο καρτα FIVA?
Π.χ. η Junior μου έχει γνήσιο χρώμα εσωτερικά και εξωτερικά, κινητήρα στα εργοστασιακά κυβικά, 1300, ίδιας χρονολογίας και τύπου με το αυτοκίνητο, όχι όμως αυτόν που βγήκε από το εργοστάσιο, Momo Vega ζάντες και μία ηλεκτρονική ανάφλεξη. βγάζει κάρτα ή πρέπει να αφαιρέσω την ηλεκτρονική και να βάλω τις μεταλλικές ζάντες? (Γιατί για τον κινητήρα δεν μπορώ να κάνω και τίποτα!) -
Σε ενα τοσο υπεροχο αυτοκινητο που μας περιγραφεις σε νοιαζει η καρτα FIVA?
Να μην πειραξεις τιποτα και να βαλεις παραυτα μια φωτο του να το χαλβαδιασουμε και εμεις που εχουμε ονειρο την αποκτηση ενος τετοιου! -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=295522&dt=23/10/2009Εδω όμως λέει για
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=295522&dt=23/10/2009
Εδω όμως λέει για
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει ποια είναι τα κριτήρια για να βγάλει ένα αυτοκίνητο καρτα FIVA?
Π.χ. η Junior μου έχει γνήσιο χρώμα εσωτερικά και εξωτερικά, κινητήρα στα εργοστασιακά κυβικά, 1300, ίδιας χρονολογίας και τύπου με το αυτοκίνητο, όχι όμως αυτόν που βγήκε από το εργοστάσιο, Momo Vega ζάντες και μία ηλεκτρονική ανάφλεξη. βγάζει κάρτα ή πρέπει να αφαιρέσω την ηλεκτρονική και να βάλω τις μεταλλικές ζάντες? (Γιατί για τον κινητήρα δεν μπορώ να κάνω και τίποτα!)Στέφανε διάβασε το FIVA INTERNATIONAL TECHNICAL CODE:
http://www.fsva.ch/en/fiva/FIVA_technical_code.htmΝομίζω ότι αν οι μετατροπές είναι σύγχρονες της εποχής εκείνης δεν έχεις πρόβλημα, απλώς παίρνεις άλλη κατηγορία πιστοποίησης:
- MODIFICATIONS
2.1 Any other modifications, alterations or changes must be avoided. However if absolutely necessary, they should be in the spirit of the period when the vehicle was normally used, and in such a way that the vehicle could be converted back to the original condition with the least possible effort and cost.
2.2 Modifications, alterations and other changes are in principle to be restricted to those required by the authorities to ensure the safe use of the vehicle on the road, or become necessary because relevant parts are no longer available or possible to make at a reasonable cost.
2.3 Modifications, alterations, and changes should be documented in such a way that in future one may know how the vehicle differs from the original condition. This information is to appear on page 4 of the FIVA Identity Card..
Υπάρχουν και αυτές οι κατηγορίες κάρτας:
Type B - PERIOD MODIFIED.
A vehicle specially built or modified in period for specific purposes, typical of its kind, and thus of historic interest in its own right. Solely in relation to Vehicle preservation groups 1-4 the builder of such a vehicle is regarded as 'maker'.Type X - EXCEPTION
A vehicle which has been modified from it's production standard out of period. The modifications embodied do not concern the rolling chassis or platfrom and must conform to the general rules ($1.2) and use parts of the appropriate period or remanufactured to the same specification (design, material and performance).
- MODIFICATIONS
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=295522&dt=23/10/2009
Εδω όμως λέει για
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=295522&dt=23/10/2009
Εδω όμως λέει για
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Όσον αφορά φωτογραφία, θα ανεβάσω αύριο από τον υπολογιστή μου.
Καλημέρα!
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες