Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VII
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VII
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 89
    • 90
    • 9 / 90
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    1793
    3767
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gusgus last edited by

      Δεν νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται από επιχειρηματική σκοπιά, δηλ. αν έχει business sense η VW να αλλάζει ελάχιστα το Golf αισθητικά. Πιθανώς τα μικρότερα δυνατά βήματα να είναι ο σωστός δρόμος από αυτή τη σκοπιά - αν και όσο περνά ο καιρός αμφιβάλλω, γιατί η πολύ προβλεψιμότητα και η ομοιομορφία αποτρέπει όλο και περισσότερους, ακόμη και αυτούς που πριν κάποια χρόνια θα αγόραζαν Golf στα τυφλά.

      Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλάμε ως CEO της VAG με το σκεπτικό τι θα πουλήσει και πόσο θα κοστίσει να παραχθεί, αλλά ως (δυνητικοί) αγοραστές - ανεξάρτητα αν αυτό που θεωρούμε ευκταίο πιθανώς να κατέληγε να πουλήσει λιγότερο ή να κοστίζει στην VW περισσότερο να το φτιάξει.

      Από αυτή την οπτική, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι το Golf (τουλάχιστον σήμερα) είναι εξαιρετικά ελκυστικό μηχανικά και οδηγικά, αλλά σε επίπεδο αισθητικής και διαφοροποίησης (έξω, και ακόμη πιο πολύ μέσα) είναι τόσο απογοητευτικό που μου υπονομεύει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την πρόθεσή μου να το δω ως πιθανή εναλλακτική. Ελπίζω πραγματικά αυτό να αλλάξει στο 7, αλλά με όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα δεν θα έβαζα και στοίχημα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        c-l-a-b last edited by

        παντως μιλωντας για τον εαυτο μου κ για αρκετα ατομα που γνωριζω,δεν εχω δει ποτε κανεναν ολα αυτα τα χρονια(που το γκολφ πουλαει κ με το παραπανω,εστω κ με συντηρητικες αλλαγες ) να θελει να το αγορασει επειδη ειναι τολμηρο σχεδιαστικα η επειδη διαφερει το ενα με το αλλο..οποτε κ το 6 θα πουλησει μια χαρα οπως πουλησε κ το 5..γιατι τις διαφοροποιησεις που χρειαζοταν για να τα ονομασουν διαφορετικα μοντελα κ οχι facelift τις εχουν κανει..τοσο μηχανικα οσο κ αισθητικα..
        απο εκει κ περα κ εγω αν ανηκα σε αυτη την κατηγορια ατομων,δεν θα με ενδιεφερε τοσο η εμφανιση του γκολφ..απο την αλλη οσοι εχουν παρει γκολφ λογω εμφανισης,μαλλον εχουν ιδιαιτερα γουστα(κ σεβαστα βεβαιως)..
        εξαλλου οποιος θελει τολμηροτερο σχεδιασμο,ας αγορασει το ροκο..δεν διαφερουν κ πολλα περα απο το ονομα κ τις διαστασεις..

        υ.γ.
        αν υποθεσουμε οτι χανονται αγοραστες απο τον συντηρητισμο του γκολφ απο γενια σε γενια,να μην υποθεσουμε οτι μπορει να χαθουν οι ηδη υπαρχοντες αγοραστες του γκολφ αν ξαφνικα αλλαξει μετα απο τοσες δεκαετιες η φιλοσοφια σχεδιασμου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          leonidasgti last edited by

          Ο χρήστης GusGus έγραψε:
          Δεν νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται από επιχειρηματική σκοπιά, δηλ. αν έχει business sense η VW να αλλάζει ελάχιστα το Golf αισθητικά. Πιθανώς τα μικρότερα δυνατά βήματα να είναι ο σωστός δρόμος από αυτή τη σκοπιά - αν και όσο περνά ο καιρός αμφιβάλλω, γιατί η πολύ προβλεψιμότητα και η ομοιομορφία αποτρέπει όλο και περισσότερους, ακόμη και αυτούς που πριν κάποια χρόνια θα αγόραζαν Golf στα τυφλά.

          Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλάμε ως CEO της VAG με το σκεπτικό τι θα πουλήσει και πόσο θα κοστίσει να παραχθεί, αλλά ως (δυνητικοί) αγοραστές - ανεξάρτητα αν αυτό που θεωρούμε ευκταίο πιθανώς να κατέληγε να πουλήσει λιγότερο ή να κοστίζει στην VW περισσότερο να το φτιάξει.

          Από αυτή την οπτική, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι το Golf (τουλάχιστον σήμερα) είναι εξαιρετικά ελκυστικό μηχανικά και οδηγικά, αλλά σε επίπεδο αισθητικής και διαφοροποίησης (έξω, και ακόμη πιο πολύ μέσα) είναι τόσο απογοητευτικό που μου υπονομεύει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την πρόθεσή μου να το δω ως πιθανή εναλλακτική. Ελπίζω πραγματικά αυτό να αλλάξει στο 7, αλλά με όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα δεν θα έβαζα και στοίχημα

          Δεν νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται από επιχειρηματική σκοπιά, δηλ. αν έχει business sense η VW να αλλάζει ελάχιστα το Golf αισθητικά. Πιθανώς τα μικρότερα δυνατά βήματα να είναι ο σωστός δρόμος από αυτή τη σκοπιά - αν και όσο περνά ο καιρός αμφιβάλλω, γιατί η πολύ προβλεψιμότητα και η ομοιομορφία αποτρέπει όλο και περισσότερους, ακόμη και αυτούς που πριν κάποια χρόνια θα αγόραζαν Golf στα τυφλά.

          Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλάμε ως CEO της VAG με το σκεπτικό τι θα πουλήσει και πόσο θα κοστίσει να παραχθεί, αλλά ως (δυνητικοί) αγοραστές - ανεξάρτητα αν αυτό που θεωρούμε ευκταίο πιθανώς να κατέληγε να πουλήσει λιγότερο ή να κοστίζει στην VW περισσότερο να το φτιάξει.

          Από αυτή την οπτική, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι το Golf (τουλάχιστον σήμερα) είναι εξαιρετικά ελκυστικό μηχανικά και οδηγικά, αλλά σε επίπεδο αισθητικής και διαφοροποίησης (έξω, και ακόμη πιο πολύ μέσα) είναι τόσο απογοητευτικό που μου υπονομεύει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την πρόθεσή μου να το δω ως πιθανή εναλλακτική. Ελπίζω πραγματικά αυτό να αλλάξει στο 7, αλλά με όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα δεν θα έβαζα και στοίχημα[/quote:25ny4ic6][/quote:25ny4ic6]παρε φιλε μου και το μεσαιο focus http://www.dragtimes.com/images/12240-2 ... -Focus.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonidasgti last edited by

            Ο χρήστης leonidasgti έγραψε:

            Δεν νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται από επιχειρηματική σκοπιά, δηλ. αν έχει business sense η VW να αλλάζει ελάχιστα το Golf αισθητικά. Πιθανώς τα μικρότερα δυνατά βήματα να είναι ο σωστός δρόμος από αυτή τη σκοπιά - αν και όσο περνά ο καιρός αμφιβάλλω, γιατί η πολύ προβλεψιμότητα και η ομοιομορφία αποτρέπει όλο και περισσότερους, ακόμη και αυτούς που πριν κάποια χρόνια θα αγόραζαν Golf στα τυφλά.

            Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλάμε ως CEO της VAG με το σκεπτικό τι θα πουλήσει και πόσο θα κοστίσει να παραχθεί, αλλά ως (δυνητικοί) αγοραστές - ανεξάρτητα αν αυτό που θεωρούμε ευκταίο πιθανώς να κατέληγε να πουλήσει λιγότερο ή να κοστίζει στην VW περισσότερο να το φτιάξει.

            Από αυτή την οπτική, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι το Golf (τουλάχιστον σήμερα) είναι εξαιρετικά ελκυστικό μηχανικά και οδηγικά, αλλά σε επίπεδο αισθητικής και διαφοροποίησης (έξω, και ακόμη πιο πολύ μέσα) είναι τόσο απογοητευτικό που μου υπονομεύει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την πρόθεσή μου να το δω ως πιθανή εναλλακτική. Ελπίζω πραγματικά αυτό να αλλάξει στο 7, αλλά με όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα δεν θα έβαζα και στοίχημα

            Δεν νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται από επιχειρηματική σκοπιά, δηλ. αν έχει business sense η VW να αλλάζει ελάχιστα το Golf αισθητικά. Πιθανώς τα μικρότερα δυνατά βήματα να είναι ο σωστός δρόμος από αυτή τη σκοπιά - αν και όσο περνά ο καιρός αμφιβάλλω, γιατί η πολύ προβλεψιμότητα και η ομοιομορφία αποτρέπει όλο και περισσότερους, ακόμη και αυτούς που πριν κάποια χρόνια θα αγόραζαν Golf στα τυφλά.

            Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλάμε ως CEO της VAG με το σκεπτικό τι θα πουλήσει και πόσο θα κοστίσει να παραχθεί, αλλά ως (δυνητικοί) αγοραστές - ανεξάρτητα αν αυτό που θεωρούμε ευκταίο πιθανώς να κατέληγε να πουλήσει λιγότερο ή να κοστίζει στην VW περισσότερο να το φτιάξει.

            Από αυτή την οπτική, η προσωπική μου αντίληψη είναι ότι το Golf (τουλάχιστον σήμερα) είναι εξαιρετικά ελκυστικό μηχανικά και οδηγικά, αλλά σε επίπεδο αισθητικής και διαφοροποίησης (έξω, και ακόμη πιο πολύ μέσα) είναι τόσο απογοητευτικό που μου υπονομεύει ΣΥΝΟΛΙΚΑ την πρόθεσή μου να το δω ως πιθανή εναλλακτική. Ελπίζω πραγματικά αυτό να αλλάξει στο 7, αλλά με όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα δεν θα έβαζα και στοίχημα

            [/quote:cb9phsrc]παρε φιλε μου και το μεσαιο focus http://www.dragtimes.com/images/12240-2 ... -Focus.jpg[/quote:cb9phsrc]
            το οποιο ειναι αυτο που εβγαινε και st!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              c-l-a-b last edited by

              δεν ειναι κανενα μεσαιο φοκους..το 2 μοντελο ειναι..το οποιο εγινε κ facelift κ ταυτοχρονως με το οποιο βγηκε το rs..
              αρα εχουμε φοκους,facelift, νεο μοντελο κ ξανα facelift..να γιατι περιμενουμε το 3ο μοντελο σε λιγο καιρο..
              με λιγα λογια λεωνιδα λυπαμαι αλλα εισαι λαθος..συμφωνω με τον gusgus..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonidasgti last edited by

                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                δηλαδη καθηστε λιγο ρε εσεις..θεωρειτε οτι ο αγοραστης του γκολφ ενδιαφερεται για την εξωτερικη του εμφανιση?πειτε μου πιο ηταν πιο νεανινο απο το γκολφ 6..κανενα.κ το 6 ειναι με μικρη διαφορα..γιατι ακριβως το γκολφ ανηκει στην κατηγορια των αυτοκινητων οπυ πουλανε με το ονομα κ την φημη που τα ακολουθει.κ βεβαιως με την υποτιθεμενη ποιοτητα κατασκευης..ειναι σαν ενας θρυλος.κ νομιζω το δεχεστε ολοι αυτο..
                σιγουρα οι αγοραστγες δεν ειναι κ οι πιο νεοι.κ δεν κοιτουν τοσο την εμφανιση..αλλιως θα πηγαιναν σε κατι πολυ πιο τολμηρο..
                οποτε για μενα κανει παρα πολυ καλα η vw που δεν κανει τεραστιες αλλαγες..αν καποιος θεωρουσε καλο σαν σχεδιο το 5 κ περασε αρκετα χρονια στην κατοχη του,μπορει να αγορασει καλλιστα το 6,που θα ιεναι μια φυσικη συνεχεια του 5..οπως το ιδιο θα συμβει με το 7..
                δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι το μινι ρ53 με το ρ56 αλλαξαν πολυ?σε φιλοσοφια σχεδιασης τουλαχιστον καθολου..οποτε γιατι να αλλαξει ενας πιο μακροχρονιος 'ονομα οπως το γκολφ?

                κ απορω πως καθεστε κ αμλωνεται βλεπωντας απλως διαφορα σχεδια που δεν ξερουμε ποσο εγκυρα ειναι κ ποσο σχεση θα εχουν με την μελλοντικη πραγματικοτητα..

                υ.γ.
                το φοκους εχει 2 μοντελα κ 1 facelift αναμεσα τους..(βασικα δεν θυμαμαι αν εγινε κ δευτερο facelift,δηλαδη στο τελευταιο μοντελο..)

                του το εστειλα και το 2 focus φιλε να το δει!ειναι αυτο που το εβγαζε και st!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonidasgti last edited by

                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                  δεν ειναι κανενα μεσαιο φοκους..το 2 μοντελο ειναι..το οποιο εγινε κ facelift κ ταυτοχρονως με το οποιο βγηκε το rs..
                  αρα εχουμε φοκους,facelift, νεο μοντελο κ ξανα facelift..να γιατι περιμενουμε το 3ο μοντελο σε λιγο καιρο..
                  με λιγα λογια λεωνιδα λυπαμαι αλλα εισαι λαθος..συμφωνω με τον gusgus..

                  αν διαβαζες φιλε μου τι ελεγα απ την αρχη θα καταλαβαινες!αυτο του ελεγα και εγω οτι το 2 με το 3 ειναι facelift και εκεινος μου εστειλε φωτο με το 1 και 3!και μου ελεγε οτι εχουν βγει απλα 2 μονο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gusgus last edited by

                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:

                    υ.γ.
                    αν υποθεσουμε οτι χανονται αγοραστες απο τον συντηρητισμο του γκολφ απο γενια σε γενια,να μην υποθεσουμε οτι μπορει να χαθουν οι ηδη υπαρχοντες αγοραστες του γκολφ αν ξαφνικα αλλαξει μετα απο τοσες δεκαετιες η φιλοσοφια σχεδιασμου?

                    Συμφωνώ - και απο ότι φαίνεται συμφωνεί και η VW - με μία επισήμανση όμως: πιστεύω ότι οι αγοραστές του Golf που θα πάθαιναν σοκ με κάποια πιο τολμηρή εξέλιξη δεν είναι και τόσοι πολλοί (πλέον)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      λεωνιδα μπορει κ να λανθανω,αλλα εγω καταλαβα κατι διαφορετικο..αυτο που καταλαβα ηταν οτι ο gusgus ελεγε πως υπαρχουν 2 μονο νεα μοντελα φοκους..κ τα υπολοιπα ειναι οι facelift εκδοσεις τους..αν καταλαβα λαθος συγχωρεστε με..
                      τεσπα,οπως κ να εχει ειμαστε εκτος θεματος..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gusgus last edited by

                        Ο χρήστης leonidasgti έγραψε:

                        δεν ειναι κανενα μεσαιο φοκους..το 2 μοντελο ειναι..το οποιο εγινε κ facelift κ ταυτοχρονως με το οποιο βγηκε το rs..
                        αρα εχουμε φοκους,facelift, νεο μοντελο κ ξανα facelift..να γιατι περιμενουμε το 3ο μοντελο σε λιγο καιρο..
                        με λιγα λογια λεωνιδα λυπαμαι αλλα εισαι λαθος..συμφωνω με τον gusgus..

                        αν διαβαζες φιλε μου τι ελεγα απ την αρχη θα καταλαβαινες!αυτο του ελεγα και εγω οτι το 2 με το 3 ειναι facelift και εκεινος μου εστειλε φωτο με το 1 και 3!και μου ελεγε οτι εχουν βγει απλα 2 μονο

                        Για ακόμη μία φορά: Υπάρχει Focus Μκ1 (1998) και Μκ2 (2004). Περιμένουμε το Mk3. Ενδιάμεσα έχουν βγει 2 ανανεωμένες εκδοχές, αυτό που ο περισσότερος κόσμος (αλλά όχι όλοι από ότι φαίνεται) αντιλαμβάνεται ως 'facelift'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Ο χρήστης GusGus έγραψε:

                          υ.γ.
                          αν υποθεσουμε οτι χανονται αγοραστες απο τον συντηρητισμο του γκολφ απο γενια σε γενια,να μην υποθεσουμε οτι μπορει να χαθουν οι ηδη υπαρχοντες αγοραστες του γκολφ αν ξαφνικα αλλαξει μετα απο τοσες δεκαετιες η φιλοσοφια σχεδιασμου?

                          Συμφωνώ - και απο ότι φαίνεται συμφωνεί και η VW - με μία επισήμανση όμως: πιστεύω ότι οι αγοραστές του Golf που θα πάθαιναν σοκ με κάποια πιο τολμηρή εξέλιξη δεν είναι και τόσοι πολλοί (πλέον)

                          Θέλετε δε θέλετε, οι αγοραστές κοιτάνε το συνολικό πακέτο και αυτό είναι που μετράει στη τελική. Το τι αγοράζεις συνολικά ως προϊόν, πράγμα που σημαίνει πως δεν είναι μόνο η εμφάνιση. Κακά τα ψέματα αυτό είναι το σημείο που επικεντρώνουν όλοι οι κατασκευαστές τις προσπάθειές τους. Η εμφάνιση περνάει σε 2η μοίρα. Άλλοι τολμούν με κάτι πιο πρωτότυπο σχεδιαστικά (αυξάνοντας και το αντίστοιχο ρίσκο), άλλοι προτιμούν πιο ασφαλείς λύσεις όπου δεν ρισκάρουν σχεδιαστικά μεν αλλά φροντίζουν το εκάστοτε μοντέλο τους να φαίνεται σύγχρονο και αρμονικό ως σχήμα στο κοινό. Αυτό όμως είναι απλά μια παράμετρος στα χαρακτηριστικά ενός μοντέλου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ένα σωρό ακόμα τομείς όπως ενεργητική και παθητική ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, άνεση ανάρτησης, ποιότητα, εξοπλισμός, τιμή κτλ που διαμορφώνουν το τελικό πακέτο το οποίο θα αξιολογήσει συνολικά ο κάθε υποψήφιος αγοραστής.

                          edit- Επίσης μιας και ανέφερε ο αγαπητός GusGus για την τολμηρή εξέλιξη και πως δεν θα είχε αρνητικό αντίκτυπο, θα ήθελα να σε ρωτήσω εαν είχε κάνει η Vw π.χ. το κοφτό τελείωμα που είχε το Megane προηγούμενης γενιάς, πιστεύεις πως δεν θα είχε αρνητική επίπτωση στην αποδοχή του κοινού; Γιατί η Renault πήρε το μάθημά της από αυτά τα διαστημικά και τολμηρά σχήματα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gusgus last edited by

                            Συχνά μία 'ασφαλής λύση' αποτελεί ρίσκο - ειδικά αν δεν έχεις τίποτα ενδιαφέρον να πεις σε άλλους τομείς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              gusgus last edited by

                              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                              edit- Επίσης μιας και ανέφερε ο αγαπητός GusGus για την τολμηρή εξέλιξη και πως δεν θα είχε αρνητικό αντίκτυπο, θα ήθελα να σε ρωτήσω εαν είχε κάνει η Vw π.χ. το κοφτό τελείωμα που είχε το Megane προηγούμενης γενιάς, πιστεύεις πως δεν θα είχε αρνητική επίπτωση στην αποδοχή του κοινού; Γιατί η Renault πήρε το μάθημά της από αυτά τα διαστημικά και τολμηρά σχήματα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

                              Καλά ρε συ, βρήκες παράδειγμα χεχε! Εννοείται ότι θα πήγαινε κατά διαόλου - δεν μιλάμε για ΤΟΣΗ τόλμη πλέον Στο ταμπλώ όμως, στα καθίσματα, στο χρωματολόγιο, στα κοψίματα των πορτών, στο σχεδιασμό της μάσκας κοκ - γενικά σε 'δευτερεύοντα μέτωπα' θα μπορούσαν να κάνουν κάτι πιο τολμηρό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                πιθανως να μην εχετε αντιληφθει κατι..το γκολφ θα παραμεινει για παντα ''συντηρητικο''..γιατι παντα ετσι ηταν..κ επειδη ηθελαν κατι πιο ''τολμηρο'',εβγαλαν το σιροκο.οποτε αυτος που θελει κατι πιο τολμηρο,οριστε που μπορει να κινηθει.δεν καταλαβαινω λοιπον γιατι τοση πιεση να αλλαξει χαρακτηρα το γκολφ κ γιατι τοση εμπαθεια απεναντι στον κλασσικο-διαχρονικο σχεδιασμο του?κ το λεω εγω που δεν μου αρεσει ιδιαιτερα(οχι εμφανησιακα,γενικοτερα μιλαω)..αλλα παρολα αυτα καποια πραγματα ειναι καλο να τα παραδεχομαστε..
                                ειναι σαν να λεμε η φερραρι να μην εχει στρογγυλα φωτιστικα σωματα οπισθιως..η η πορσε 911 να μην εχει παντα το ιδιο σχημα..εκει δεν βλεπω κανεναν να λεει οτι θελει κατι παραπανω η κατι διαφορετικο..κ για οσους θελουν κατι διαφορετικο,υπαρχουν καλλιστα αλλα μοντελα..
                                οπως η αλφα εχει θελτικο κ προκλητικο(με την καλη εννοια) σχεδιασμο,κ ειναι κατι αναμενομενο,ετσι κ το γκολφ(οπως ολη η φαβε) εχει ως χαρακτηριστικο της τον κλασσικο-συντηρητικο σχεδιασμο..
                                δεν εχω δει κανεναν να θελει αλφα πιο συντηρητικη..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mindfresh-kilbreeze last edited by

                                  Ειναι ολοσωστες οι παρατηρησεις σου,αλλα τι σημασια εχουν?
                                  Αφου εμεις οι καταναλωτες παντα θα πρεπει να γκρινιαζουμε για κατι(ακομα και για προφανεις τακτικες μαρκετιγκ,που μεχρι τωρα τις δικαιωνουν οι πωλησεις ρεκορ στο segment)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ken11
                                    ken11 last edited by

                                    Ωραια λοιπον,αν κανουμε ενα γκαλοπ και ρωτησουμε θελετε η VW να αλλαξει αν οχι ριζικα τουλαχιστον σε μεγαλο βαθμο το golf στην επομενη version του ,ναι η οχι?

                                    Ακομα και οι πιο κολλημενοι και φανατισμενοι φαν του γκρουπ και του golf εχω την εντυπωση οτι θα πουνε ΝΑΙ σε σημαντικη σχεδιαστικη αλλαγη.

                                    Το εσωτερικο ειναι σημαντικο κομματι και γιατι δεν το αλλαζουν δεν το καταλαβαινει κανενας,τοσο πολυ θα στοιχισει ενας νεος σχεδιασμος?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      mindfresh-kilbreeze last edited by

                                      Kι αν καναμε ενα γκαλοπ στο οποιο θα ρωτουσαμε:'Θ'αγοραζατε ενα κουτι με ροδες,αρκει να ειχε πανω τη λεξη Golf,ναι ή οχι?',θα σε εξεπλητταν οι απαντησεις,ακομα και των λιγοτερο κολλημενων με τη φιρμα

                                      Το εσωτερικο ειναι οντως αλλη ιστορια κι εχουν μεινει πισω σχεδιαστικα σε σχεση με του 308 π.χ.Αλλα εγω προσωπικα χαιρομαι που η συντηρητικη σχεδιαση ειναι το μεγαλυτερο (και ισως το μονο)μειονεκτημα του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ????
                                        αισθηση???
                                        τσπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mindfresh-kilbreeze last edited by

                                          Στη δευτερη παραγραφο αναφερομουν στο εσωτερικο.

                                          συνολικα το Golf (το 5,διοτι για το 5.5 ειναι λιγο νωρις ακομα)εχει κι αλλα μειονεκτηματα,σιγουρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikos_ last edited by

                                            ρε παιδιά κάνετε σαν μην τους ξέρετε τους γερμανούς

                                            η σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού και εσωτερικού όλων σχεδόν των uber alles αυτοκινήτων είναι ίδια. λιτό εργονομικό και ποιοτικό εσωτερικό, στωικό εξωτερικό με έφεση στο να μοιάζει ότι φτιάχτηκε από γρανίτη

                                            όπως καταλαβαίνετε σε αυτό concept δεν χωράνε πολλοί πειραματισμοί (ειδικά όταν πουλάει), σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 9 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr