Ο 1,8Di δεν μπαίνει στο Bravo καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των δυνητικών ευρωπαίων αγοραστών του δεν ενδιαφέρεται για τον συνδυασμό του συγκεκριμένου κινητήρα με αυτό το μοντέλο.Δεν είναι θέμα ελιτιστικής διαφοροποίησης των brands.Αυτό που λείπει από τη γκάμα του Bravo και γενικότερα του ιταλικού c segment είναι μια έκδοση sw.
Ο 1,4Tjet δεν μπαίνει σε αμάξωμα της κατηγορίας D γιατί μπορεί να μην υπολείπεται σε ονομαστική ισχύ.....αλλά υπολείπεται σε ροπή έστω και ενός αποδυναμωμένου 1,75 στα 170CV.Το ξαναείπα.Το σωστό δεν είναι το downsizing αλλά το rightsizing.
Oμοίως το Croma,ελέω χαρακτήρα προτιμάται από τη συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών του με κινητήρες πετρελαίου.
Στο 500 οι κινητήρες FIRE θα αντικατασταθούν εξ'ολοκλήρου από τον 0,9SGE άμα τη εμφανίσει του τελευταίου.
Η Musa σκίζει σε πωλήσεις ως diesel και ecochic (1.4 liter bifuel κινητήρα LPG της FPT-Landi).
Η Delta εφοδιάζεται με τον 1,8Di,ο οποίος προς το παρόν κατέχει πολύ μικρό μερίδιο του συνόλου των πωλήσεών της,μόνο και μόνο γιατί μολονότι ένα c segment, λόγω διαστάσεων μπορεί να καλύψει και τον αγοραστή που θέλει τους χώρους ενός D segment.Στην 940 θα μπει γιατί θα είναι η sport πρόταση του gruppo στην κατηγορία.....αν και θα δείτε ότι και σε αυτήν,ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν θα εφοδιάζει στην ευρωπαϊκή αγορά πάνω από ένα 5% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.