Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
απορω γιατι δεν το εχουν κανει ακομα,να βαλουν στο μπραβο(κ σε ολα τα υπολοιπα μοντελα,μιτο,κρομα,μουζα κτλ) τον 1.75,εστω κ ως αμπαρτ..
οπως γιατι δεν εχουν βαλει ακομα τον 1.4 στην 159 (σαν βασικη εκδοση) κ στα 16-παντα-500 ως ανωτερη εκδοση(στο 500 αναφερομαι στο 1.4 120,για να μη μπερδευεται με το αμπαρτ)..
η εμπειρια απο την εφαρμογη στους βαγκεληδες,δειχνει οτι ειναι σωστες αυτες οι κινησεις..
Δεν βάζουν τον 1750 στo Bravo γιατί η Fiat δεν βγάζει σπορ κατασκευές. Για τον σκοπό αυτό υπάρχει η Abarth και η Alfa Romeo. Ο λόγος που δεν βγήκε το Bravo ως Abarth είναι ότι καλώς ή κακώς δεν πιστεύουν ότι θα πουλήσει.
Η Δελτα δηλαδη ειναι σπορ κατασκευη?
οσο για την audi συμφωνω μεν , αλλα θυμησου οτι τον τουρμποκομπρεσσορα που μεχρι προσφατα ειχε μονο η vw δεν τον βαζει στο passat της , εφτιαξε ενα πιο οικογενειακο και ηρεμο μοτερ σε σχεση με την fiat που πεταει αυτο το 1.4 Tb οπου σταθει και οπου βρεθει σχεδον ιδιο ειτε μιλαμε για abarth ειτε μιλαμε για οικογενειακο..μοτερ το οποιο εγω θεωρω σπορ και ακαταλληλο για Δ .
τελος να πουμε οτι ναι μεν η audi κραταγε μεχρι τωρα τον 'καλο' 2λιτρο tfsi για παρτη της (ακομα κραταει τον valvelift) , ομως 2λιτρο tfsi εχουν ολοι και σιγα το σπορ μοτερ που ειναι ο 1.75 με τα 200..
δεν ειπαμε να το βαλουν με 230/260 ή δε ξερω εγω ποσα θα εχει η gta αν βγει ποτε, ομως το 200αρι θα μπορουσε να μπει