-
σωστοοοοοσ...ειπα κ γω...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πως ετρεξαν οι Ιταλοι για τον Tbi και το Multiair? Για πες... γιατι δεν βλεπω κανεναν ανταγωνιστη να τους βιαζει να τρεξουν...
εγω δε μιλησα για ανταγωνιστη... συ ειπας
-
εγω παντως μια χαρα αγοραζα ενα bravo tbi ειδικα οταν βγει με το σωστο κιβωτιο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω παντως μια χαρα αγοραζα ενα bravo tbi ειδικα οταν βγει με το σωστο κιβωτιοοχι ρε συ δεν εχει νοημα
νοημα εχει μονο στη Δ που δεν αγοραζει κανεις
-
ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το megan?
Έχω renault grand scenic με το 1.4 tce και θεωρώ ότι ο κινητήρας είναι εκπληκτικός, και αν συνδυαστεί με ημιαυτόματο, τότε η γκόλφω θα έχει πρόβλημα.Μια άλλη απορία, γιατί να πάρει κανείς golf και όχι golf plus που έχει μεγαλύτερους χώρους με τις ίδιες ουσιαστικά διαστάσεις; (πάντα σε dsg)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως μια χαρα αγοραζα ενα bravo tbi ειδικα οταν βγει με το σωστο κιβωτιο
οχι ρε συ δεν εχει νοημα
νοημα εχει μονο στη Δ που δεν αγοραζει κανεις
στη Δ δεν εχει νοημα, ειναι αλλης φιλοσοφιας.
ειναι σα να εβγαζε το Υ με τον 155 και το πουντο με τον 95αρη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω παντως μια χαρα αγοραζα ενα bravo tbi ειδικα οταν βγει με το σωστο κιβωτιο
οχι ρε συ δεν εχει νοημα
νοημα εχει μονο στη Δ που δεν αγοραζει κανεις
στη Δ δεν εχει νοημα, ειναι αλλης φιλοσοφιας.
ειναι σα να εβγαζε το Υ με τον 155 και το πουντο με τον 95αρη.
αυτο πιστευω κι εγω, αλλα προφανως δεν κατεχω το μαρκετινγκ σαν τους ιταλους
μονο τον Στεφανο δικαιολογω που δε θελει το ταπεινο bravo να φοραει το μοτερ που παραλαμβανει οπου να ναι
συνηθεια ειναι Στεφανε , μην τρελαινεσαι -
ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το megan?
Έχω renault grand scenic με το 1.4 tce και θεωρώ ότι ο κινητήρας είναι εκπληκτικός, και αν συνδυαστεί με ημιαυτόματο, τότε η γκόλφω θα έχει πρόβλημα.Μια άλλη απορία, γιατί να πάρει κανείς golf και όχι golf plus που έχει μεγαλύτερους χώρους με τις ίδιες ουσιαστικά διαστάσεις; (πάντα σε dsg)
Κάπου τα μπερδεύουμε.
Το scenic δεν προσφέρεται με αυτόματο παρά μόνο στα 2.000 κυβικά. Η Γκόλφω θα έχει πρόβλημα από το Grand scenic? Σε ποιά χώρα έχει δίλημμα ο (εχέφρων) υποψήφιος αγοραστής μεταξύ των δύο αυτών ετερόκλητων αυτοκινήτων?
Γιατί να πάρει το golf plus το οποίο είναι μεγαλύτερο αν του περισσεύουν οι χώροι στο απλούν? Και να πληρώσει και παραπάνω, και μετά να ψάχνει να το χώσει και να μην βρίσκει? Άμα θέλει χώρους ξέρει που να τους βρει. Και το dsg τι σχέση έχει με όλα αυτά? Δηλαδή αν ήταν χειροκίνητο το σαζμάν το 'δίλημμα' παίρνει άλλη τροπή? -
Για ποιο λόγο είναι overkill το Bravo με τον 1750;
Δηλαδή τα διάφορα GTi, Cupra, RS, MPS, Type-R είναι overkill; -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το megan?
Έχω renault grand scenic με το 1.4 tce και θεωρώ ότι ο κινητήρας είναι εκπληκτικός, και αν συνδυαστεί με ημιαυτόματο, τότε η γκόλφω θα έχει πρόβλημα.Μια άλλη απορία, γιατί να πάρει κανείς golf και όχι golf plus που έχει μεγαλύτερους χώρους με τις ίδιες ουσιαστικά διαστάσεις; (πάντα σε dsg)
Κάπου τα μπερδεύουμε.
Το scenic δεν προσφέρεται με αυτόματο παρά μόνο στα 2.000 κυβικά. Η Γκόλφω θα έχει πρόβλημα από το Grand scenic? Σε ποιά χώρα έχει δίλημμα ο (εχέφρων) υποψήφιος αγοραστής μεταξύ των δύο αυτών ετερόκλητων αυτοκινήτων?
Γιατί να πάρει το golf plus το οποίο είναι μεγαλύτερο αν του περισσεύουν οι χώροι στο απλούν? Και να πληρώσει και παραπάνω, και μετά να ψάχνει να το χώσει και να μην βρίσκει? Άμα θέλει χώρους ξέρει που να τους βρει. Και το dsg τι σχέση έχει με όλα αυτά? Δηλαδή αν ήταν χειροκίνητο το σαζμάν το 'δίλημμα' παίρνει άλλη τροπή?απο οσο καταλαβα αναφεροταν στον κινητηρα κ οχι στο μοντελο.ειπε ο ανθρωπος οτι αυτος ο κινητηρας(1.4tce) στο μεγκαν κ με το αυτοματο θα ειναι μια χαρα..τωρα για το θεμα των χωρων,εξαρταται παντοτε απο τις αναγκες του καθενος..
-
απορω γιατι δεν το εχουν κανει ακομα,να βαλουν στο μπραβο(κ σε ολα τα υπολοιπα μοντελα,μιτο,κρομα,μουζα κτλ) τον 1.75,εστω κ ως αμπαρτ..
οπως γιατι δεν εχουν βαλει ακομα τον 1.4 στην 159 (σαν βασικη εκδοση) κ στα 16-παντα-500 ως ανωτερη εκδοση(στο 500 αναφερομαι στο 1.4 120,για να μη μπερδευεται με το αμπαρτ)..
η εμπειρια απο την εφαρμογη στους βαγκεληδες,δειχνει οτι ειναι σωστες αυτες οι κινησεις.. -
Δεν είναι overkill, και το κυριώτερο δεν χρειάζεται να επενδύσει και πολλά χρήματα ή χρόνο για να βάλει τον 1750 στο Bravo μιας και όλα τα υποσυστήματα είναι έτοιμα από άλλες πλατφόρμες.
Απλά από αλλού μάλλον κερδίζει περισσότερο και δεν την απασχολεί και πολύ, χωρίς να εκπλαγώ αν μπει αργότερα, αν και ΙΜΟ είναι αργά για το μοντέλο.YΓ Για τα Croma και Musa δεν νομίζω ότι ταιριάζει, για τη Mito ήτανε να μπει (GTA) αλλά προς το παρόν το κόνσεπτ αναβλήθηκε.
Το 1.4 στην 159? θα είχε πλάκα να βλέπαμε συγκριτικά με το Πασάτ, το Α4 και το Σουπέρμπ Ευτυχώς στην Άλφα Ρομέο δεν έχουν αυτή ακριβώς την αίσθηση του χιούμορ με τους Λαικούς. -
απο που κ ως που δεν ταιριαζει για το κρομα ο 1.75 200?ο ανωτερος πετρελαιου που φερει,εχει 200-210 αλογα(αν θυμαμαι καλα)..
η μουζα γιατι να μην εχει εναν 1.4 120-155(135-170μουλτιερ)?το γκολφ πλας δηλαδη η το τουραν ειναι καλυτερα?
επισης η 159 1.4 στην ελλαδα τουλαχιστον θα πουλουσε απιστευτα..γιατι δεν νομιζω ολα τα οκταβια-α4-πασσατ κτλ να ειναι πολλων κυβικων(στην ελλαδα παντα,που βασιλευει η 316..)..τα περισσοτερα ειναι 1.4-1.6-1.8..οποτε μια χαρα θα ταιριαζε για να ανεβει οικονομικα κ σε πωλησεις η εταιρια,ωστε να εχει το καταλληλο κεφαλαιο για να εξελιξει καλυτερα αυτοκινητα για το μελλον..δηλαδη η μερκα πως εβαλε τον 1.6 160 αλογων στο c-class?η μπεμπα πως ετοιμαζει μικρους 3κυλινδρους,πρεπει δηλαδη ολα να τα κανουν πρωτα αλλοι,να κλεψουν σημαντικο περιδιο απο την πιτα των πωλησεων κ μετα να ξυπνησει το γκρουπο?τεσπα,νομιζω ειμαστε ,οποτε σταματαω..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απορω γιατι δεν το εχουν κανει ακομα,να βαλουν στο μπραβο(κ σε ολα τα υπολοιπα μοντελα,μιτο,κρομα,μουζα κτλ) τον 1.75,εστω κ ως αμπαρτ..
οπως γιατι δεν εχουν βαλει ακομα τον 1.4 στην 159 (σαν βασικη εκδοση) κ στα 16-παντα-500 ως ανωτερη εκδοση(στο 500 αναφερομαι στο 1.4 120,για να μη μπερδευεται με το αμπαρτ)..
η εμπειρια απο την εφαρμογη στους βαγκεληδες,δειχνει οτι ειναι σωστες αυτες οι κινησεις..Δεν βάζουν τον 1750 στo Bravo γιατί η Fiat δεν βγάζει σπορ κατασκευές. Για τον σκοπό αυτό υπάρχει η Abarth και η Alfa Romeo. Ο λόγος που δεν βγήκε το Bravo ως Abarth είναι ότι καλώς ή κακώς δεν πιστεύουν ότι θα πουλήσει.
Τον 1.4 δεν τον βάζουν στην 159 για τον ίδιο ακριβώ λόγο που η Audi ενώ υπήρχε ο 1.4 με τα 160 άλογα εξέλιξε έναν 1.8 με τα ίδια άλογα αλλά καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Επειδή είναι premium κατασκευαστής και δεν μπορεί να συγκρίνεται με τα Superb και Passat.
-
To Croma είναι ένα οικογενιακό, οικονομικό και άνετο στέισον και έχει και τα χρονάκια του, δεν νομίζω του λείπουν τα 200 άλογα με βενζινοκινητήρα. Το Musa είναι ένα μικρό πολυμορφικό, ουσιαστικά ένα όχημα πόλης σε μεγάλο βαθμό και με ιπποδύναμη μέχρι 120 αλόγατα. Τι να κάνει τα 200?
Η Μερσεντές βάζει τον κινητήρα αυτόν στη C για να κατέβει χαμηλά σε κυβικά και κόστος και εκπομπές διοξειδίου, όπως και η BMW με τα 116/316 που έχει το ίδιο πρόβλημα. Στο φινάλε επειδή το έκανε κάποιος άλλλος πρέπει να το κάνει και η Άλφα?
Πράγματι στην ελλαδίτσα και σε άλλα κακομοιριστάν μπορεί να πούλαγε το 1400άρι 159, αλλά αυτές οι αγορές δεν είναι προτεραιότητα για τις Φίατ/Άλφα.
Κλείνω το θέμα γιατί θα μπει κανένας ιταλόφρονας ή Λαικός και θα αρχίσουν τα θεωρητικά συγκριτικά με το Σουπέρμπ. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To Croma είναι ένα οικογενιακό, οικονομικό και άνετο στέισον και έχει και τα χρονάκια του, δεν νομίζω του λείπουν τα 200 άλογα με βενζινοκινητήρα. Το Musa είναι ένα μικρό πολυμορφικό, ουσιαστικά ένα όχημα πόλης σε μεγάλο βαθμό και με ιπποδύναμη μέχρι 120 αλόγατα. Τι να κάνει τα 200?
Η Μερσεντές βάζει τον κινητήρα αυτόν στη C για να κατέβει χαμηλά σε κυβικά και κόστος και εκπομπές διοξειδίου, όπως και η BMW με τα 116/316 που έχει το ίδιο πρόβλημα. Στο φινάλε επειδή το έκανε κάποιος άλλλος πρέπει να το κάνει και η Άλφα?
Πράγματι στην ελλαδίτσα και σε άλλα κακομοιριστάν μπορεί να πούλαγε το 1400άρι 159, αλλά αυτές οι αγορές δεν είναι προτεραιότητα για τις Φίατ/Άλφα.
Κλείνω το θέμα γιατί θα μπει κανένας ιταλόφρονας ή Λαικός και θα αρχίσουν τα θεωρητικά συγκριτικά με το Σουπέρμπ.τι??σουπερμπ?που ρε??ντου!!
παντως στη μουζα ο 1.4 ταιριαζει γαντι..κ μη ξεχναμε οτι ειναι το πρωτο σε πωλησεις πολυμορφικο στην ιταλια τουλαχιστον..το ζαχαρωνα πριν κατι μηνες( ) αλλα στην ελλαδα εκεινη την εποχη εισαγοταν μονο η 1.3 πετρελαιο,κ οχι κ η 1.6 120..οποτε πηγα προς βαγκελακη..
τεσπα,ειμαστε πολυ εκτος θεματος..εχεις δικιο,ας το σταματησουμε,πριν γινει ντου.. -
Το offtopic πάρει σύννεφο... Οταν επανέρθετε στο θέμα φωνάξτε μας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
απορω γιατι δεν το εχουν κανει ακομα,να βαλουν στο μπραβο(κ σε ολα τα υπολοιπα μοντελα,μιτο,κρομα,μουζα κτλ) τον 1.75,εστω κ ως αμπαρτ..
οπως γιατι δεν εχουν βαλει ακομα τον 1.4 στην 159 (σαν βασικη εκδοση) κ στα 16-παντα-500 ως ανωτερη εκδοση(στο 500 αναφερομαι στο 1.4 120,για να μη μπερδευεται με το αμπαρτ)..
η εμπειρια απο την εφαρμογη στους βαγκεληδες,δειχνει οτι ειναι σωστες αυτες οι κινησεις..Δεν βάζουν τον 1750 στo Bravo γιατί η Fiat δεν βγάζει σπορ κατασκευές. Για τον σκοπό αυτό υπάρχει η Abarth και η Alfa Romeo. Ο λόγος που δεν βγήκε το Bravo ως Abarth είναι ότι καλώς ή κακώς δεν πιστεύουν ότι θα πουλήσει.
Η Δελτα δηλαδη ειναι σπορ κατασκευη?
οσο για την audi συμφωνω μεν , αλλα θυμησου οτι τον τουρμποκομπρεσσορα που μεχρι προσφατα ειχε μονο η vw δεν τον βαζει στο passat της , εφτιαξε ενα πιο οικογενειακο και ηρεμο μοτερ σε σχεση με την fiat που πεταει αυτο το 1.4 Tb οπου σταθει και οπου βρεθει σχεδον ιδιο ειτε μιλαμε για abarth ειτε μιλαμε για οικογενειακο..μοτερ το οποιο εγω θεωρω σπορ και ακαταλληλο για Δ .
τελος να πουμε οτι ναι μεν η audi κραταγε μεχρι τωρα τον 'καλο' 2λιτρο tfsi για παρτη της (ακομα κραταει τον valvelift) , ομως 2λιτρο tfsi εχουν ολοι και σιγα το σπορ μοτερ που ειναι ο 1.75 με τα 200..
δεν ειπαμε να το βαλουν με 230/260 ή δε ξερω εγω ποσα θα εχει η gta αν βγει ποτε, ομως το 200αρι θα μπορουσε να μπει -
Όχι ρε Γιώργο, δεν θα μπορούσε... φαγώθηκες πια!!!
Στο Passat βάζει τον 1.8 που είναι καλύτερος από τον τουρμποκομπρέσσορα.
Η D είναι premium και για αυτό παίρνει τον 1750 (με αυτόματο κιβώτιο που δεν βοηθάει τις επιδόσεις) σε αντίθεση με την Fiat που είναι του λαού.
-
Tωρα ειδα το θεμα κ εγω.
δεν τιθεται θεμα συγκρισης Το dsg ειναι με διαφορα πολυ καλυτερο.
Θα μου πειτε ειναι παρα πολυ πιο ακριβο....Ο δημιουργος του θεματος (ενα απλο ''ποια ειναι η γνωμη σας'' αναφερει) ομως δεν γραφει οτι εχει προβλημα να δωσει τα παραπανω λεφτα.Αλλιως δεν θα προσθετε το dsg...Εκτος κ αν μιλαμε παλι ετσι για πλακα (γιατι τωρα τελευταια πολλοι ανοιγουνε ενα θεμα ετσι για πλακα)
Οποτε φιλαρακο αν δεν ξερεις την ποιοτητα των κιβωτιων οπλισου με υπομονη,ψαξε σε αντιπροσωπειες κ κανε test drive
Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG