-
Γτ κατι μου λεει πως καποιοι φτιαχνουν θεματα μονο κ μονο να αρχιζει η σφαγη εδω μεσα ... Η κοπελα που ηταν μεταξυ bmw k golf εξαφανιστηκε ..λετε να παιχτει το ιδιο κ δω?
-
Νταξει κατα την γνωμη μου δεν ειναι κακο να συγκρινουμε επιδοσεις αυτοκινητων με βαση τα περιοδικα αλλα ποτε δεν πρεπει να βασιζομαστε σε αυτα ,γιατι ωρες ωρες κατι μετρησεις ειναι αστα να πανε και φυσικα ο παραγοντας οδηγος παιζει μεγαλο ρολο + το γεγονος οτι οι μετρησεις των περιοδικων γινονται παντα με δυο ατομα(ακομα δεν καταλαβει τον λογο) και αν ο συνοδηγος ειναι κανα γομαρι 150 κιλα ...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Γτ κατι μου λεει πως καποιοι φτιαχνουν θεματα μονο κ μονο να αρχιζει η σφαγη εδω μεσα ... Η κοπελα που ηταν μεταξυ bmw k golf εξαφανιστηκε ..λετε να παιχτει το ιδιο κ δω?Τωρα το καταλαβες ?
-
αυτο που λετε για τις επιταχυνσεις εν κινησει ειναι σωστο,αλλα οχι απολυτως..απλως δεν ξερω γιατι τα περιοδικα δεν μετρουν το καλυτερο 80-110(π.χ.)ανεξαρτητως σχεσης στο κιβωτιο..εκει πιστευω τα πραγματα θα ηταν ακομα πιο σωστα κ οι διαφορες ακομα μικροτερες..
παντως συγκρινοντας τον βαγκελη μου με 1-2 παλαιοτερα αυτοκινητα που ειχα,εκτιμω αυτο που σου προσφερουν τα ευαισθητα χειριστηρια(ειτε τιμονι ειτε πεταλια) σε ενα αυτοκινητο..νιωθεις οτι εχεις τον ελεγχο,νιωθεις την αμεσοτητα.κριμα που ο βαγκελης μου δεν τα εχει σε τετοιο βαθμο.. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Κατεβαζουμε μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο σημαντικο ειναι το 80-120 με 6η ....αυτό είναι το μόνιμο πρόβλημα των χονταίων σε πατήματα... ρε φιλαράκι δεν κατεβάζουμε μια ταχύτητα
-
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Aντε παλι με τις ρεπριζ ....Κατεβαζουμε μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο σημαντικο ειναι το 80-120 με 6η .... Σε οτι αφορα την καλυτερη οδικη συμπεριφορα του S apo to leon , να τα ξαναπουμε?? αντε παμε παλι , καλυτερο τιμονι (k οχι αναισθητο) 2.2 στροφες οπως στα πραγματικα σπορ αυτοκινητα , καλυτερο πλαισιο , (σε αυτο ακριβως το πλαισιο στηριζεται το type R (που σημειωτεον κοντρα σε ολα τα γρηγορα gti στα μεγαρα στις κλειστες στροφες ειχε μεγαλυτερη πλευρικη επιταχυνση ,τεστ 4Τ με golf gti 30 k cupra 240) , k πολυ καλυτερο ζυγισμα καθως ολες οι μαζες του αυτοκινητου ειναι οσο το δυνατον πιο χαμηλα στην μεση του αυτοκινητου . Για φρενα ας μην το συζηταμε ... Θες κατι αλλο screw?αυτά που αναφέρεις δεν είναι αυταπόδεικτα επιχειρήματα,ούτε αξιώματα.είναι η προσωπική σου γνώμη και ως αυτή σεβαστή.αλλά μέχρι εκεί.
όλος ο πλανήτης παραδέχεται τα multi link έναντι του ημιάκαμπτου και το λεόν έχει εισπράξει διθύραμβους από όλο τον ειδικό τυπο ακόμα και ως 1,4 mpi.τώρα αν δεν σου κάνει εσένα,με γειά σου με χαρά σου.
όσον αφορά τις ρεπρίζ κατέβασε και 2 ταχύτητες και πάλι θα είσαι αισθητά πίσω.και δεν αναφέρομαι σε κόντρες,αλλά σε ενεργητική ασφάλεια σε επαρχιακό δρόμο.δεν έχουν καμία επαφή τα δύο αυτοκίνητα.
δηλαδή το civic είναι πραγματικά σπορ αυτοκίντο επειδή έχει τιμόνι με 2,2 στροφές?
και έχει καλύτερο πλαίσιο επειδή ένα τάπερ,μία μέρα,σε μία πίστα από ένα οδηγό εμφάνισε καλύτερες τιμές πλευρικής επιτάχυνσης?διευκρίνηση: δεν λέω ότι το τσιβιτς είναι κακό αυτοκίνητο,που δεν στρίβει και είναι τάφος.
απλά περισσότερη αντικειμενικότητα.
και εγώ το leon 1,8 tsi έχω αλλά δεν λέω ότι όλα τα άλλα είναι υποδεέστερα (που είναι ) -
First of all, σε πατηματα τα χοντα δεν χρειζεται να κατεβασουν ταχυτητα , μπροστα ειναι κ ετσι..... κ ξερεις φανταζομαι πολλα αυτοκινητα 20 ετιας που τρεχουν ακομα απεναντι σε μεγαθηρια κ ακομα κερδιζουν??
SCREW , η ονομασια της αναρτησης δεν μου λεει κατι , παρα μονο πως δουλευει στην πραξη. Κ η corvette φυλλα σουστας εχει λες να στριβει χειροτερα απο γκολφ κ σιβικ?? Το τιμονι δεν σου λεει τπτ , οτι το πλαισιο του ειναι στιβαρο κ εχει πολυ καλο ζυγισμα , ουτε αυτο σου λεει , το οτι φρενα του ειναι κορυφαια ουτε κ αυτο. Ε δωσε μου εσυ ενα λογο που εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα το λεον εγω δεν γνωριζω κ ας το εχω οδηγησει. Κ αν διαβασεις ξενα περιοδικα κ οχι 4Τ κ autotriti π.χ autocar klp, θα δεις πως ειτε ετσι ειτε αλλιως το type S εχει πολυ ανωτερη οδικη συμπεριφορα. Το αν εχουν επαφη σε μια ευθεια η οχι δεν μου λεει απολυτως τιποτα, που κ παλι δεν εχουν κ καμια τρομακτικη διαφορα απο τι εχω διαπιστωσει εγω τουλαχιστον. Σε οτι αφορα τις μετρησεις αναφερω το τεστ των 4Τ , γτ συγκριναν αυτοκινητο με 30-40 αλογα λιγοτερα με τις ιδιες ακριβως συνθηκες κ ενω στην ευθεια εχασε το ταπερ , στις στροφες απλα εδειξε ολα αυτα που το κανουν να εχει καλυτερη οδικη συμεριφορα καλυτερη.
-
ειπα κι εγω δε θ'αναφερει καποιος την corvette με τα σουστοφυλλα...
βασικα εχει μπει κανεις σε corvette για μεγαλη διαδρομη(>50km) για να δει αν μπορει να συμβιωσει με το βαθμο ανεσης που προσφερει?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
First of all, σε πατηματα τα χοντα δεν χρειζεται να κατεβασουν ταχυτητα , μπροστα ειναι κ ετσι..... κ ξερεις φανταζομαι πολλα αυτοκινητα 20 ετιας που τρεχουν ακομα απεναντι σε μεγαθηρια κ ακομα κερδιζουν??SCREW , η ονομασια της αναρτησης δεν μου λεει κατι , παρα μονο πως δουλευει στην πραξη. Κ η corvette φυλλα σουστας εχει λες να στριβει χειροτερα απο γκολφ κ σιβικ?? Το τιμονι δεν σου λεει τπτ , οτι το πλαισιο του ειναι στιβαρο κ εχει πολυ καλο ζυγισμα , ουτε αυτο σου λεει , το οτι φρενα του ειναι κορυφαια ουτε κ αυτο. Ε δωσε μου εσυ ενα λογο που εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα το λεον εγω δεν γνωριζω κ ας το εχω οδηγησει. Κ αν διαβασεις ξενα περιοδικα κ οχι 4Τ κ autotriti π.χ autocar klp, θα δεις πως ειτε ετσι ειτε αλλιως το type S εχει πολυ ανωτερη οδικη συμπεριφορα. Το αν εχουν επαφη σε μια ευθεια η οχι δεν μου λεει απολυτως τιποτα, που κ παλι δεν εχουν κ καμια τρομακτικη διαφορα απο τι εχω διαπιστωσει εγω τουλαχιστον. Σε οτι αφορα τις μετρησεις αναφερω το τεστ των 4Τ , γτ συγκριναν αυτοκινητο με 30-40 αλογα λιγοτερα με τις ιδιες ακριβως συνθηκες κ ενω στην ευθεια εχασε το ταπερ , στις στροφες απλα εδειξε ολα αυτα που το κανουν να εχει καλυτερη οδικη συμεριφορα καλυτερη.
Πάντως, τα φρένα του τάπερ είναι μάπα.. Ούτε δύο γύρους δε βγάζουν στα μέγαρα.
Και θα το ξαναπώ φίλε μου.. Στις επιδόσεις δεν έχουν καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Για να μην πούμε και για θόρυβο στο ταξίδι.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
γιωργοφοκους με το σουπερμπ εγραψες!!εγω λεω να του προτεινουμε κ ενα escalade αν θελει κ λιγη χλιδα κ υπερυψωμενο.. παραξενο παντως που δεν του προτεινες φορντ..Γιατι ρε συ ξερω τις αναγκες του ανθρωπου??Το superb γιατι τι εχει μια χαρα αυτοκινητο ειναι τιμη γαματη και το αμαξι ειναι κυριλα βεβαια ψιλοασχημο πισω αλλα εμενα μου αρεσει(γνωμη μου γουστο μου).Τωρα ποιο ford να του προτεινω ρε συ κανα 1.6 ατμο τι να το κανει αφου μιλαει για αλογα ο ανθρωπος εγω δε φταιω που η ford ακομα δουλευει με παλια νοωτροπια εμενα δεν παυουν να μου αρεσουν τα αμαξια της.Αμα ειχα λεφτα ford με 1000 θα πηγαινα για μια stαρα να την τσιγκλισω λιγο να τη ρουφηξω το αιμα αλλα πως να το δικαιολογησεις τοσα κυβικα αμαξι.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
2,2 στροφες με τι κυκλο στροφης ομως?(ψαχνω να βρω την καινουρια 156 αν και δε νομιζω να ειναι και αυτοι τοσο μουφιαρηδες )
11.8 μέτρα βρήκα για το Type-R.
Η 156 νομίζω είχα αποδείξει ότι είχε μια χαρά κύκλο στροφής.
Υπάρχει κάποιος λόγος που την αναφέρεις εκτός από το flaming;
Εκτός αν μιλάς για την GTA και ξεχνάς να το αναφέρεις. -
το οτι το τιμονι της δεν κοβει και πολυ καλα ειναι γεγονος ομως και αυτο το ξερω δεν το υποθετω
ασχετα με τον κυκλο στροφης οι λιγες στροφες ειναι μουφα και θελω να ξερω αν γινεται και το ιδιο στο civic γιατι 2.2 ειναι εξωφρενικα λιγεςκαλα δεν ενοχλει στο παρκαρισμα???
-
Ότι και να ξέρεις τα νούμερα είναι νούμερα και δεν αλλάζουν.
Αν αυτός που την έχει δεν έχει συνηθίσει το τιμόνι ή δεν ξέρει να παρκάρει ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο είναι αδιάφορο.Και για να θυμηθούμε λίγο τα νούμερα:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=40788
Alfa 156 11.1m
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=95502
Audi S3 10.9m
Πως μπορείς να λες ότι οι λίγες στροφές είναι μούφα ενώ υπάρχουν νούμερα που δείχνουν το αντίθετο μόνο εσύ το ξέρεις.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ότι και να ξέρεις τα νούμερα είναι νούμερα και δεν αλλάζουν.
Αν αυτός που την έχει δεν έχει συνηθίσει το τιμόνι ή δεν ξέρει να παρκάρει ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο είναι αδιάφορο.αυτος που την εχει της εχει πιει το αιμα εδω και χρονια και περναει απο πανω οτιδηποτε σε κοντινες του ιπποδυναμεις.. τοσα χρονια τη παρκαρε σε κυψελες και λοιπα μερη, δε νομιζω να μην εχει μαθει...
τεσπα εχε την αποψη σου , εχω κι εγω τη δικη μου -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ότι και να ξέρεις τα νούμερα είναι νούμερα και δεν αλλάζουν.
Αν αυτός που την έχει δεν έχει συνηθίσει το τιμόνι ή δεν ξέρει να παρκάρει ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο είναι αδιάφορο.αυτος που την εχει της εχει πιει το αιμα εδω και χρονια και περναει απο πανω οτιδηποτε σε κοντινες του ιπποδυναμεις.. τοσα χρονια τη παρκαρε σε κυψελες και λοιπα μερη, δε νομιζω να μην εχει μαθει...
τεσπα εχε την αποψη σου , εχω κι εγω τη δικη μουΜα δεν είναι άποψη.
Είναι νούμερα. -
πόσο χειρότερες κριτικές έχει λάβει το νέο τάπερ από το προηγούμενο?
και δεν μιλάω μόνο για χρόνους,αλλά και για αίσθηση και πολυδιάστατη συμπεριφορά.
ποιά η βασική διαφορά τους?
σωστά! το multilink!
απλά η honda θέλοντας να φτιάξει ένα 'πραγματικά σπορ αυτοκίνητο',είπε να του βάλει ημιάκαμπτο για να μεγαλώσει ο χώρος του πορτ-μπαγκαζ (να κουβαλάς κράνη και στολές...),μιας και είχε εξανλήσει το budget στα λαμπάκια...τώρα αυτά που λες για πολύ ανώτερη συμπεριφορά είναι αποτέλεσμα της πόρωσης (με την κυριολεκτική έννοια) σου και τίποτα άλλο.δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω για κάτι.δεν έχει νόημα.απλά διευκρίνιζε ότι είναι η άποψη σου και σταμάτα να διατυπώνεις αξιώματα.
όσον αφορά την επαφή στο δρόμο,να κοιτάς (όσο προλαβαίνεις) και το s και το i στο πλαινό λογότυπο tsi να είναι κόκκινα...ακόμα και τάπερ τα βρίσκουν σκούρα σε ρεπρίζ
-
Kαταρχην ποσα account εχεις σκρου ?? Αυτα που λες περι επαφης τα βρισκω αστεια (αληθεια πριν η μετα το safe mode .... ) , δεν εχουν κ καμια τρομερη διαφορα στην ιπποδυναμη με τουρμπο κ καταφερνει ο 1.8 να φτασει την εξωπραγματικη ιπποδυναμη των 160 αλογων ουαου συγκλονιστικο.... To ποσο καλο ειν το type R φαινεται απο τα λογια του top gear του αγγλικου : Handling
The Civic is the best handling hatch on the market thanks to a fairly arcane solid rear axle, but the stiffer Type R makes better use of what technology it’s got, producing a sharp and positive drive....
Σε οτι αφορα το cupra : Think of it as a Golf GTi for the poor. The sort of poor people who don’t really care about HANDLING ...
Aλλα που ξερουν αυτοι μωρε ....4τ κ autotriti προτιμουν αναισθητα τιμονια κ ανετες αναρτησεις , οποτε προτιμαμε αυτα γτ ειναι κ πιο αποστειρωμενα ....
Σε οτι αφορα το θεμα μας ας τα οδηγησει το παλικαρι κ οποιο του αρεσει παραπανω (περα απο την ευθεια ....) αυτο ας προτιμησει. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
To ποσο καλο ειν το type R φαινεται απο τα λογια του top gear του αγγλικου : HandlingThe Civic is the best handling hatch on the market thanks to a fairly arcane solid rear axle, but the stiffer Type R makes better use of what technology it’s got, producing a sharp and positive drive....
Aλλα που ξερουν αυτοι μωρε ....4τ κ autotriti προτιμουν αναισθητα τιμονια κ ανετες αναρτησεις , οποτε προτιμαμε αυτα γτ ειναι κ πιο αποστειρωμενα ...
Καλα μην βλεπεις ομως μονο τις κριτικες που συμφερουν...και το top gear ειχε ενα επεισοδιο οπου κραζανε την Honda για το πισωγυρισμα, και για το ποσο typeR δεν ειναι το καινουριο....Αυτοι δεν ξερουνε?
εδιτ: Θυμαμαι χαρακτηριστικα να λενε οτι αν καποιος θελει το type R ας παρει το προηγουμενο μεταχειρισμενο...θα ψαξω να βρω και το video.
εδιτ: Το βρηκα
-
Mono o clarkson το εκραζε , btw, αγορασα ep3 k ειμαι σιγουρος πως καλυτερο δεν ειναι απο το fn2...
Honda Civic Type S vs Seat Leon 1.8tsi vs Opel Corsa OPC