Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μτχ (Peugeot 306Race Vs Renault Clio 2.0)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μτχ (Peugeot 306Race Vs Renault Clio 2.0)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    76
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και 180 άλογα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης audipassion έγραψε:
        Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και **180 άλογα **💫

        Που τελικα λόγω βάρους και λειτουργίας μοτέρ ήταν και στην ευθεία πιο αργό από τον φοβερό και τρομερό Γάλλο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pathos last edited by

          To 306 ήταν ατμοσφαιρικό? Δεν έβγαινε και τουρμπο έκδοση (S16?) ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            blinkys last edited by

            Ο χρήστης Pathos έγραψε:
            To 306 ήταν ατμοσφαιρικό? Δεν έβγαινε και τουρμπο έκδοση (S16?) ?

            Αν δεν κάνω λάθος τουρμπάτο δεν βγήκε ποτέ .Απλά υπήρχαν δύο 2 λιτρα ένα με καμμιά δεκαριά άλογα λιγότερα (155 ?) και 5άρι σασμάν. Το S 16 που λες πρέπει να ήταν με το 6αρι και τα 167 άλογα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montechristo last edited by

              S 16 = 16 soupapes = 16 valves = 16βαλβιδο μοτερ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Τα mk1 S16 ήταν με 5αρι σασμαν και 155 άλογα. Μετά ήρθε το f/l και τα 167 άλογα και το 6αρι σασμαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  106_4_ever last edited by

                  και με ψηλοφτιαξημο ανετα φλερταρε με τα 190 .....
                  και λιγο αναρτηση να βαλεις το χερι στην τσεπη εχεις ενα απο τα καλυτερα hatch του περασμενου αιωνα ever!
                  οχι οτι δεν ηταν και χωρις να το φτιαξεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zx-lover last edited by

                    Αντε μωρε...Τα Γαλλικα δεν πανε, δεν στριβουν και χαλανε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                      Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και 180 άλογα

                      Πάλι καλά, το 180άρι IV Golf δεν ήταν τόσο τραγικό όσο το 150άρι. Είχε σαφέστατα καλύτερη ρυθμισμένη ανάρτηση.

                      Που τελικα λόγω βάρους και λειτουργίας μοτέρ ήταν και στην ευθεία πιο αργό από τον φοβερό και τρομερό Γάλλο!

                      Μόνο από στάση ήταν πιο γρήγορο το 306 (αν ήταν κιόλας, δεν θυμάμαι καλά και βαριέμαι να ψάχνω) και στις στροφές φυσικά..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panizzi last edited by

                        Ειχα 306 race για τρια τρελλα χρονια . Απιστευτο αυτοκινητο ,τρομερα φρενα , τελειο τιμονι , φοβερη αισθηση , κλασσικος PSAλεβιες με πολυ καλη κλιμακωση , ουτε ενα απο τα 167 πραγματικα αλογα δεν πηγαινε χαμενο . Συμπεριφορα ? Οτι ηθελες , γραμμες ? τραινο ! Πλασαρισματα ? πισωκινητο !
                        Αρνητικα , πολυ σκληρο , αρκετοι τριγμοι , ανυπαρκτος εξοπλισμος , καθε μηνα ηθελε συνδρομη στη peugeot , min 13λ/100χλμ max 18!
                        Βεβαια το πηρα με 60Kkm και το εδωσα με 120Kkm παντα τερμα γκαζι .
                        Πολυ ομορφο και διακριτικο αυτοκινητο ( σα peugeot )
                        Το ειδα ξανα σε αγγελια και ο πωλητης ειναι ο αισωπος !
                        Αν το ξαναεβγαζε καινουργιο η peugeot θα ετρεχα να το παρω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          γενικά συμφωνούμε ... εμένα δεν μου φάνηκε και πολύ σκληρό πάντως, και ναι από στρεπτική ακαμψία πρέπει να είναι λίγο πίσω, για αυτό και οι τριγμοί.

                          sorry ... αλλά αυτό με τον 'αισωπος' δεν το έπιασα .....

                          Ps: τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:
                            Μόνο από στάση ήταν πιο γρήγορο το 306 (αν ήταν κιόλας, δεν θυμάμαι καλά και βαριέμαι να ψάχνω) και στις στροφές φυσικά..

                            Και που θα δεις ένα GTi? Στο 80-110 με 6η;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gansan last edited by

                              Χαχαχα σωστός...

                              Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                                Χαχαχα σωστός...

                                Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο

                                το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panizzi last edited by

                                  Δεν ηταν η ακαμψια κακη , οι δρομοι ειναι τραγικοι , οι αναρτησεις κουτσουρο ( ειχα βαλει το χερακι μου ) , το προφιλ 50 αντι για 55 , η συναρμογη μαλλον μετρια και οταν πλακωνεσαι μερικες φορες αγνοεις.... τις λακουβες
                                  Για μενα τα δεκατα δεν οριζουν την επιλογη μου ουτε σε επιταχυνσεις ουτε σε γυρο πιστας , πιο σημαντικη ειναι η αισθηση και η ευχαριστηση , αλλιως παντα θα υπαρχει πιο γρηγορο αμαξι και φυσικα πιο χερας οδηγος
                                  Αισωπος γιατι η αγγελια ειναι ενα παραμυθι !
                                  Οσο θα οδηγω σπορ αυτοκινητα θα επιλεγω λευκο hats peugeot

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gansan last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Χαχαχα σωστός...

                                    Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο

                                    το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.

                                    Για τα πρώτα δύο ναι αλλά από κει και πέρα τα βρίσκω λίγο βαριά και χοντροκομμένα με παραπανίσιο εξοπλισμό και άνεση για GTi. Πιο πολύ προς το λιμουζινέ νομίζω φέρνουν.. Έχοντας το 306 σαν ορισμό του GTi

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      audipassion last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      Χαχαχα σωστός...

                                      Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο

                                      το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.

                                      Το mk1 είναι το οριτζιναλ το mk2 με 16v ή g60 ήταν και αυτά souper το mk3 με τον abk 115 ps ήταν άθλιο to abf κάτι έλεγε αν και μάλλον πιο μουδιασμένο από τα προηγούμενα οδηγικά το mk4 είχε την δύναμη αλλά ήταν μαλακό μόνο για tuning έκανε mk5 & mk6 είναι στο πνεύμα των πρώτων .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 4 / 4
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr