-
Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και 180 άλογα
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και **180 άλογα **
Που τελικα λόγω βάρους και λειτουργίας μοτέρ ήταν και στην ευθεία πιο αργό από τον φοβερό και τρομερό Γάλλο!
-
To 306 ήταν ατμοσφαιρικό? Δεν έβγαινε και τουρμπο έκδοση (S16?) ?
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
To 306 ήταν ατμοσφαιρικό? Δεν έβγαινε και τουρμπο έκδοση (S16?) ?Αν δεν κάνω λάθος τουρμπάτο δεν βγήκε ποτέ .Απλά υπήρχαν δύο 2 λιτρα ένα με καμμιά δεκαριά άλογα λιγότερα (155 ?) και 5άρι σασμάν. Το S 16 που λες πρέπει να ήταν με το 6αρι και τα 167 άλογα ...
-
S 16 = 16 soupapes = 16 valves = 16βαλβιδο μοτερ...
-
Τα mk1 S16 ήταν με 5αρι σασμαν και 155 άλογα. Μετά ήρθε το f/l και τα 167 άλογα και το 6αρι σασμαν.
-
και με ψηλοφτιαξημο ανετα φλερταρε με τα 190 .....
και λιγο αναρτηση να βαλεις το χερι στην τσεπη εχεις ενα απο τα καλυτερα hatch του περασμενου αιωνα ever!
οχι οτι δεν ηταν και χωρις να το φτιαξεις -
Αντε μωρε...Τα Γαλλικα δεν πανε, δεν στριβουν και χαλανε!
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Όχι 4άρι για το 2002 μιλάμε γιατί το gti είχε πιο άνετα καθήσματα και 180 άλογαΠάλι καλά, το 180άρι IV Golf δεν ήταν τόσο τραγικό όσο το 150άρι. Είχε σαφέστατα καλύτερη ρυθμισμένη ανάρτηση.
Που τελικα λόγω βάρους και λειτουργίας μοτέρ ήταν και στην ευθεία πιο αργό από τον φοβερό και τρομερό Γάλλο!
Μόνο από στάση ήταν πιο γρήγορο το 306 (αν ήταν κιόλας, δεν θυμάμαι καλά και βαριέμαι να ψάχνω) και στις στροφές φυσικά..
-
Ειχα 306 race για τρια τρελλα χρονια . Απιστευτο αυτοκινητο ,τρομερα φρενα , τελειο τιμονι , φοβερη αισθηση , κλασσικος PSAλεβιες με πολυ καλη κλιμακωση , ουτε ενα απο τα 167 πραγματικα αλογα δεν πηγαινε χαμενο . Συμπεριφορα ? Οτι ηθελες , γραμμες ? τραινο ! Πλασαρισματα ? πισωκινητο !
Αρνητικα , πολυ σκληρο , αρκετοι τριγμοι , ανυπαρκτος εξοπλισμος , καθε μηνα ηθελε συνδρομη στη peugeot , min 13λ/100χλμ max 18!
Βεβαια το πηρα με 60Kkm και το εδωσα με 120Kkm παντα τερμα γκαζι .
Πολυ ομορφο και διακριτικο αυτοκινητο ( σα peugeot )
Το ειδα ξανα σε αγγελια και ο πωλητης ειναι ο αισωπος !
Αν το ξαναεβγαζε καινουργιο η peugeot θα ετρεχα να το παρω -
γενικά συμφωνούμε ... εμένα δεν μου φάνηκε και πολύ σκληρό πάντως, και ναι από στρεπτική ακαμψία πρέπει να είναι λίγο πίσω, για αυτό και οι τριγμοί.
sorry ... αλλά αυτό με τον 'αισωπος' δεν το έπιασα .....
Ps: τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μόνο από στάση ήταν πιο γρήγορο το 306 (αν ήταν κιόλας, δεν θυμάμαι καλά και βαριέμαι να ψάχνω) και στις στροφές φυσικά..Και που θα δεις ένα GTi? Στο 80-110 με 6η;
-
Χαχαχα σωστός...
Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Χαχαχα σωστός...Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο
το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.
-
Δεν ηταν η ακαμψια κακη , οι δρομοι ειναι τραγικοι , οι αναρτησεις κουτσουρο ( ειχα βαλει το χερακι μου ) , το προφιλ 50 αντι για 55 , η συναρμογη μαλλον μετρια και οταν πλακωνεσαι μερικες φορες αγνοεις.... τις λακουβες
Για μενα τα δεκατα δεν οριζουν την επιλογη μου ουτε σε επιταχυνσεις ουτε σε γυρο πιστας , πιο σημαντικη ειναι η αισθηση και η ευχαριστηση , αλλιως παντα θα υπαρχει πιο γρηγορο αμαξι και φυσικα πιο χερας οδηγος
Αισωπος γιατι η αγγελια ειναι ενα παραμυθι !
Οσο θα οδηγω σπορ αυτοκινητα θα επιλεγω λευκο hats peugeot -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χαχαχα σωστός...
Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο
το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.
Για τα πρώτα δύο ναι αλλά από κει και πέρα τα βρίσκω λίγο βαριά και χοντροκομμένα με παραπανίσιο εξοπλισμό και άνεση για GTi. Πιο πολύ προς το λιμουζινέ νομίζω φέρνουν.. Έχοντας το 306 σαν ορισμό του GTi
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χαχαχα σωστός...
Αν και τα Golf ανέκαθεν πιο πολύ στο όνομα ήταν GTi παρά σε οτιδήποτε άλλο
το 1,2,5 και 5.5 ήταν και είναι GTi.
Το mk1 είναι το οριτζιναλ το mk2 με 16v ή g60 ήταν και αυτά souper το mk3 με τον abk 115 ps ήταν άθλιο to abf κάτι έλεγε αν και μάλλον πιο μουδιασμένο από τα προηγούμενα οδηγικά το mk4 είχε την δύναμη αλλά ήταν μαλακό μόνο για tuning έκανε mk5 & mk6 είναι στο πνεύμα των πρώτων .
Αγορά μτχ (Peugeot 306Race Vs Renault Clio 2.0)