-
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
Εξαιρετική η συζήτηση παιδιά, πραγματικά βοηθάει όλους του μη έχοντες. Έχω πάντως την αίσθηση πως τα TSI 122 PS αλλά και το 1,8 160 PS είναι τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ της μαμάς VW αυτή την στιγμή.Ειναι οντως...ειδικα και για το φορολογικο πλαισιο που εχουμε.
Η πλακα ειναι οτι αν κοιταξει κανεις τις πραγματικες προδιαγραφες του και την συνολικη του αποδοση-καταναλωση σε σχεση με τον κυβισμο του, καταλαβαινει οτι προκειται για ενα αριστο συνολο, καλυτερο μαλιστα κατα την γνωμη μου απο το ηδη πολυ γνωστο και βραβευμενο 2λιτρο Tfsi, μιας και βασιζεται σε αυτο, εχει δηλαδη το συστημα εξισορροπησης με δυο αξονες στον στροφαλοθαλαμο για λιγοτερους κραδασμους, και πιο βελουδινη λειτουργια, υδροψυκτο τουρμπο οπως και στο 2λιτρο αλλα με διαφορετικη γεωμετρια στην φτερωτη, για βελτιωμενη αποκριση σε χαμηλες στροφες και αυξηση της πιεσης ψεκασμου με νεα μπεκ στα 150 αντι 110bar κατι που κανει καλυτερη και αποδοτικοτερη την καυση, μειωνοντας παραλληλα την σχεση συμπιεσης στο 9,6:1 αντι 10,5:1, επιτρεποντας απροβληματιστα 95αρα βενζινη.
Τελος με την δεδομενη φυσικα μειωση της διαδρομης του μπλοκ, (η διαμετρος εσωτερικα παραμενει ιδια) ωστε ο 2λιτρος να μειωθει κατα 200κ.εκ, βελτιωνεται ακομα περισσοτερο η ευστροφια...(Πηγη: 4τροχοι Μαιος 2007)
-
Όπως τα λέει ο Γρηγόρης.
Κι εγώ πιστεύω ότι το 1.8TFSI είναι το καλύτερο μοτέρ κάτω απ τα δύο λίτρα αυτή τη στιγμή. Ανεξάρτητα απ την ονομαστική ιπποδύναμη των 160 ατίθασων, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι φοβερά στην καθημερινή 'συμβίωση'. Το έχει γνωστός μου σε Leon και είναι τρομερή η αίσθηση της επιτάχυνσης σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς τον παραμικρό δισταγμό ή κραδασμό. Σαφώς καλύτερη αίσθηση από κάθε άλλο -
Μη λέμε και ό,τι θέλουμε, κυκλοφορούνε και TBi...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη λέμε και ό,τι θέλουμε, κυκλοφορούνε και TBi...Γι αυτό είπα 'καλύτερο από κάθε
-
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
Εξαιρετική η συζήτηση παιδιά, πραγματικά βοηθάει όλους του μη έχοντες. Έχω πάντως την αίσθηση πως τα TSI 122 PS αλλά και το 1,8 160 PS είναι τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ της μαμάς VW αυτή την στιγμή.Να τα πεις στα παιδιά πιο πανω αυτα που νομιζαν οτι ηθελα να τους την πω....χαχαχχαχα(πλακα κανω ετσι...χαχαχα)!!!ειδατε που εκανα ξανα ενδιαφερον αυτο το ποστ.... !η αλήθεια ειναι οτι ειναι αρκετα ενδιαφερον και απασχολει πολλα ατομα ποιο απο τα 2 να επιλέξουν...!ρε παιδια η vw για ποιο λογω δν εχει στο golf τον 1.8tsi me ta 160?αποτελεί ισως την καλητερη επιλογή κινητηρα που εχει ο όμιλος...!κατι που ειχα ρωτησει και πιο παλια αλλα εχω ακομα απορια....ειναι αξιοπιστος ο 160αρις?και το λεω κυριως λογω χαμηλων κυβικών...ας πούμε σε σχέση με τον 1.8tsi.οσο για τους tbi ακουσα πως ειναι εξαιρετικοι σε ολο το φασμα και αποδίδουν μεγιστη ροπη απο τις 1500....!ρε παιδια...ειναι εκτος τοπικ βεβαια...αλλα επειδη μου εδωσαν την ιδεα...golf vi tsi 160ps ή sciroco tsi160ps..??το σιροκο το ειχα απορριψει γιατι το εσωτερικο του ηταν χειροτερο ποιοτικα απο το γκολφ επειδη ειχε βγει πιο πριν και δν ειχε την αναβαθμιση απο το πασσατ CC..!και κατι αλλο....ειδα ενα σιροκο με τιμονι απο γκολφ vi κ γενικοτερα αλλαγη στο εσωτερικο..!εγινε καμια αλλαγη και το βγάζουν αλλιως πλέον?πολλές ερωτησεις αλλα....κουβέντα να γινετε...και να κανουμε πιο ενδιαφέρον το ποστ..
-
Ο χρήστης Alex7 έγραψε:
Εξαιρετική η συζήτηση παιδιά, πραγματικά βοηθάει όλους του μη έχοντες. Έχω πάντως την αίσθηση πως τα TSI 122 PS αλλά και το 1,8 160 PS είναι τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ της μαμάς VW αυτή την στιγμή.
Να τα πεις στα παιδιά πιο πανω αυτα που νομιζαν οτι ηθελα να τους την πω....χαχαχχαχα(πλακα κανω ετσι...χαχαχα)!!!ειδατε που εκανα ξανα ενδιαφερον αυτο το ποστ.... !η αλήθεια ειναι οτι ειναι αρκετα ενδιαφερον και απασχολει πολλα ατομα ποιο απο τα 2 να επιλέξουν...!ρε παιδια η vw για ποιο λογω δν εχει στο golf τον 1.8tsi me ta 160?αποτελεί ισως την καλητερη επιλογή κινητηρα που εχει ο όμιλος...!κατι που ειχα ρωτησει και πιο παλια αλλα εχω ακομα απορια....ειναι αξιοπιστος ο 160αρις?και το λεω κυριως λογω χαμηλων κυβικών...ας πούμε σε σχέση με τον 1.8tsi.οσο για τους tbi ακουσα πως ειναι εξαιρετικοι σε ολο το φασμα και αποδίδουν μεγιστη ροπη απο τις 1500....!ρε παιδια...ειναι εκτος τοπικ βεβαια...αλλα επειδη μου εδωσαν την ιδεα...golf vi tsi 160ps ή sciroco tsi160ps..??το σιροκο το ειχα απορριψει γιατι το εσωτερικο του ηταν χειροτερο ποιοτικα απο το γκολφ επειδη ειχε βγει πιο πριν και δν ειχε την αναβαθμιση απο το πασσατ CC..!και κατι αλλο....ειδα ενα σιροκο με τιμονι απο γκολφ vi κ γενικοτερα αλλαγη στο εσωτερικο..!εγινε καμια αλλαγη και το βγάζουν αλλιως πλέον?πολλές ερωτησεις αλλα....κουβέντα να γινετε...και να κανουμε πιο ενδιαφέρον το ποστ..
Nαι εχει κατι καινουριες προσθηκες στο εσωτερικο. -
το σιροκο μεχρι την 22η εβδομαδα παραγωγης ειχε το ιδιο εσωτερικο με το εος κ σχεδον ιδιο με το γκολφ 5.το μονο που αλλαζει ειναι το τιμονι,με την διαφορα μαλιστα να βρισκεται στο διαφορετικο κοψιμο του τιμονιου κατω..
απο εκει κ περα,με το περας της 22ης εβδομαδας παραγωγης, αλλαξαν πινακα οργανων-(σαν του γκολφ 6)τιμονι(σαν του γκολφ 6) κ καποιες αλλες μικρολεπτομεριες..
στην 45η εβδομαδα θα αλλαξουν επιπλεον κ τα χειριστηρια κλιματισμου απο οσο ακουγεται.
οσο για το διλλημα μεταξυ γκολφ κ σιροκο,εξαρταται παντα τι σε ενδιαφερει.σε ενδιαφερει πρακτικοτητα η σπορτιφ αισθηση?βασικα το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να κανεις δοκιμη αμφοτερων των αυτοκινητων.οτι κ να σου πουμε εμεις,αν δεν κρινεις ο ιδιος δεν εχει νοημα..εξαλλου ποιος αγοραζει κατι τοσο ακριβο,αποκλειστικα βασιζομενος σε γνωμες 3ων?
αν δεν ζεις σε αθηνα-θεσσαλονικη,κοιταξε κ τις εκδοσεις πετρελαιου των μοντελων..αξιζουν αν κ στοιχιζουν.. -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Εξαιρετική η συζήτηση παιδιά, πραγματικά βοηθάει όλους του μη έχοντες. Έχω πάντως την αίσθηση πως τα TSI 122 PS αλλά και το 1,8 160 PS είναι τα πιο ολοκληρωμένα μοτέρ της μαμάς VW αυτή την στιγμή.
Να τα πεις στα παιδιά πιο πανω αυτα που νομιζαν οτι ηθελα να τους την πω....χαχαχχαχα(πλακα κανω ετσι...χαχαχα)!!!ειδατε που εκανα ξανα ενδιαφερον αυτο το ποστ.... !η αλήθεια ειναι οτι ειναι αρκετα ενδιαφερον και απασχολει πολλα ατομα ποιο απο τα 2 να επιλέξουν...!ρε παιδια η vw για ποιο λογω δν εχει στο golf τον 1.8tsi me ta 160?αποτελεί ισως την καλητερη επιλογή κινητηρα που εχει ο όμιλος...!κατι που ειχα ρωτησει και πιο παλια αλλα εχω ακομα απορια....ειναι αξιοπιστος ο 160αρις?και το λεω κυριως λογω χαμηλων κυβικών...ας πούμε σε σχέση με τον 1.8tsi.οσο για τους tbi ακουσα πως ειναι εξαιρετικοι σε ολο το φασμα και αποδίδουν μεγιστη ροπη απο τις 1500....!ρε παιδια...ειναι εκτος τοπικ βεβαια...αλλα επειδη μου εδωσαν την ιδεα...golf vi tsi 160ps ή sciroco tsi160ps..??το σιροκο το ειχα απορριψει γιατι το εσωτερικο του ηταν χειροτερο ποιοτικα απο το γκολφ επειδη ειχε βγει πιο πριν και δν ειχε την αναβαθμιση απο το πασσατ CC..!και κατι αλλο....ειδα ενα σιροκο με τιμονι απο γκολφ vi κ γενικοτερα αλλαγη στο εσωτερικο..!εγινε καμια αλλαγη και το βγάζουν αλλιως πλέον?πολλές ερωτησεις αλλα....κουβέντα να γινετε...και να κανουμε πιο ενδιαφέρον το ποστ..
Nαι εχει κατι καινουριες προσθηκες στο εσωτερικο.τιμονι αλλαξαν βασικα εε?χαζομαρα ρε παιδια....αν το σιροκο ειχε το εσωτερικο του γκολφ θα ηταν απλα θεικο.....!
-
Το ένα αυτοκίνητο (Scirocco) κατασκευάζεται στην Πορτογαλία και το δεύτερο ( Golf) στην Γερμανία. Όντως το εσωτερικό του Golf είναι καλύτερο, με μαλακότερα πλαστικά αλλά και καλύτερη συναρμογή, αλλά προς θεού διαβάζοντας το κάποιος θα νομίζει πως το Scirocco έχει πλαστικά LEON. Όχι βέβαια, είναι εξαιρετικά ποιοτικό αλλά υποδεέστερο του Golf.
-
Συγνώμη, αλλά από ότι βλέπω τα όργανα είναι ίδια με του golf 6 πλέον, το τιμόνι άλλαξε και αυτό, ενώ από ότι διάβασα πιο πάνω θα αλλάξει και τα χειριστήρια του κλιματισμού σαν του 6. Οπότε πάνω κάτω ίδιο δεν θα είναι?
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Συγνώμη, αλλά από ότι βλέπω τα όργανα είναι ίδια με του golf 6 πλέον, το τιμόνι άλλαξε και αυτό, ενώ από ότι διάβασα πιο πάνω θα αλλάξει και τα χειριστήρια του κλιματισμού σαν του 6. Οπότε πάνω κάτω ίδιο δεν θα είναι?η κονσόλα και τα πλαστικά έχουν μείνει ίδια... (με αυτά του ΕΟS ).
Γενικά έχει αρκετά κομμάτια του Golf VI (τα οποιά ήταν πολύ καλά που τα αλλάξανε και το άξιζε ένα πιο ωραίο εσωτερικό το scirocco), αλλά τα βασικά (κονσόλα-πλαστικά μέρη) είναι από EOS με ό,τι αυτό (καλό και κακό) συνεπάγεται.
Αξίζει κάποιος να κοιτάξει και το Scirocco ΑΝ κοιτάει το 3θ Golf (VI προφανώς), αν τον ενδιαφέρει ένα πιο sport σχήμα και αν η διαφορά ποιότητας μεταξύ των 2 (το Golf έχει ελαφρώς ανώτερο εσωτερικό) και η διαφορά της μίας θέσης (το Golf είναι πενταθέσιο αν και λίγο στριμωγμένα πίσω ενώ το Scirocco είναι καθαρά 4θέσιο και απορρίπτει ακόμα και την σκέψη του ναμπουν 3 άτομα πίσω ) δεν τον ενοχλούν καθόλου ή δεν τους δίνει καμία (ουσιώδη γι'αυτόν) σημασία.ΥΓ:το τιμόνι και καντρά άλλαξαν ήδη και τα χειριστήρια του κλιματισμού ακούγεται ότι θα αλλάξουν χωρίς να είναι σίγουρο.
-
σε θεμα καταναλωσης το 160άρι, καλοκαίρι με 4 ατομα και φορτωμενο φουλ για διακοπες,
με A/C στανταρ ανοικτο και οδηγηση στα 140χλμ/ωρα εδειχνε 7.2 - 7.4 λιτρα...δλδ ελαχιστηδεν ξερω αν το 122 θα εκιαγε το ίδιο....θεωρω αρκετα περισσοτερο
-
θα ηθελα να ρωτησω κατι για το 122 αρι .. τουσ κατοχους .. κατα τιν αλαγη απο 1 σε 2ρα αν τιν ταχυτητα δεν τιν βαλω μεχρι τερμα δεν τιν περνει (δλδ μεχρι τιν 2ερι σκαλα για να φανει οτι κουμποσε)με αποτελεσμα αν δεν το εχεις στο νου σου να μην κουμπονει κ να ακουγετε!!! το φενομαινο αυτο ειναι νορμαλ και θα φτιαξει σιγα σιγα με το στροσημο ή να το προσεξω???
Υ.Γ.
το εχει παρατιρισει κανεις αλλος? ουσιαστικα στιν 2ερα δεν εχω καθολου καλη πληροφοριση απο τον επιλογεα.. -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω κατι για το 122 αρι .. τουσ κατοχους .. κατα τιν αλαγη απο 1 σε 2ρα αν τιν ταχυτητα δεν τιν βαλω μεχρι τερμα δεν τιν περνει (δλδ μεχρι τιν 2ερι σκαλα για να φανει οτι κουμποσε)με αποτελεσμα αν δεν το εχεις στο νου σου να μην κουμπονει κ να ακουγετε!!! το φενομαινο αυτο ειναι νορμαλ και θα φτιαξει σιγα σιγα με το στροσημο ή να το προσεξω???
Υ.Γ.
το εχει παρατιρισει κανεις αλλος? ουσιαστικα στιν 2ερα δεν εχω καθολου καλη πληροφοριση απο τον επιλογεα..συγρονιζε ή κατι εχει χαλασει και δεν κουμπωνει?
εγω αμα δε τη κουμπωσω στη 2η σκαλα, την 'τραβαει' μονο του δεν υπαρχει περιπτωση να μου μεινει στη μεση και να γρατζουνισει (αυτο καταλαβα οτι σου κανει)
πηγαινε να στο φτιαξουν
-
το πηγα προχτες και δεν εκανε κιχ στον τεχνικο συμβουλο ενω εμενα 1 στις 10 θα ακουστει κ δεν ειμαι κ κανας χτεσινος ετσι απλα απο πληροφορηση στιν δευτερα μηδεν!!! μονο αμα βαλεις δυναμη τιν περνει δεν τιν τραβαει!!! αυτο ακριβος που λες γινετε συνιθος οπος κ στο πασσατ μας!!αλλα ο συμβουλος μου προτηνε να το δουμε στο 1ο σερβισ καλητερα. μηπως ειναι θεμα στρωσηματος??? εχω παει 4 φορες δεν αντεχω αλλο
.... -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
το πηγα προχτες και δεν εκανε κιχ στον τεχνικο συμβουλο ενω εμενα 1 στις 10 θα ακουστει κ δεν ειμαι κ κανας χτεσινος ετσι απλα απο πληροφορηση στιν δευτερα μηδεν!!! μονο αμα βαλεις δυναμη τιν περνει δεν τιν τραβαει!!! αυτο ακριβος που λες γινετε συνιθος οπος κ στο πασσατ μας!!αλλα ο συμβουλος μου προτηνε να το δουμε στο 1ο σερβισ καλητερα. μηπως ειναι θεμα στρωσηματος??? εχω παει 4 φορες δεν αντεχω αλλο
....τι να σου πω??? η μονη λυση ετσι οπως το ακουω ειναι να το αφησεις και λογικα καποια στιγμη θα το κανει πιο συχνα και ισως τοτε αναγνωρισουν το προβλημα
μονο μη βγεις εκτος εγγυησης και μη γινει ζημια στο γραναζι της 2ας
(με εγγυηση το αλλαζουν κι αυτο βεβαια) -
εχει γινει σημιωση οτι αντιμετοπιζω προβλημα με τιν δευτερα στο κουμπομα στα χαρτια τις αντιπρωσοποιας..οποτε αν δεν χαθει ως διαμαγειας πηστευω ειμαι καλημενος.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εχει γινει σημιωση οτι αντιμετοπιζω προβλημα με τιν δευτερα στο κουμπομα στα χαρτια τις αντιπρωσοποιας..οποτε αν δεν χαθει ως διαμαγειας πηστευω ειμαι καλημενος.ποσο καιρο ακομα εχεις εγγυηση?
επεκταση εχεις? -
6 μηνες το εχω το αμαξι με 5200χλμ οχι δεν εχω αλλα απο οτι φενετε θα τιν βαλω να ειμαι καλημενος με το μετεπειτα
... -
εχεις καιρο ακομα , αν ειναι να σου βγαλει ζημια θα στη βγαλει στη 2ετια
αλλα για κοιτα και σε κανα αλλο συνεργειο μπας και πεσεις σε κανα πιο σοβαρο μαστορα που να καταλαβαινει ή να γνωριζει το προβλημα
VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps