Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf 1.4 (80 ή 122 ps) vs Audi A3 1.4 vs BMW 116i
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf 1.4 (80 ή 122 ps) vs Audi A3 1.4 vs BMW 116i
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    78
    547
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      2b2 last edited by

      Kαλησπέρα σας! Γράφτηκα στο φόρουμ γιατί χρειάζομαι τις γνώσεις σας και τις συμβουλές σας! Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο! Είμαι παντελώς άσχετη με το θέμα αυτοκίνητα...Εχω όμως κάποιες απορίες και παραπέρα θα ήθελα να ακούσω και τις προτάσεις σας!
      Να τονίσω επίσης ότι δεν αρέσκομαι στις μεγάλες ταχύτητες!

      Θέλω

      1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
      2. Καλή σχετικά κατανάλωση

      Ενδιαφέρομαι να μου πείτε:

      1)Τα προβλήματα του κάθε μοντέλου
      2) Έχω ακούσει ότι οι Τούρμπο κινητήρες είναι πιο επιρρεπείς σε προβλήματα....Καθώς είναι σαν να είναι ντοπαρισμένο το αμάξι....
      3) Τα GOLF καίνε πολλά λάδια(εννοώ αρκετά παραπάνω από το κανονικό);;;Γιατί θυμάμαι παλιά κάτι τέτοιο είχα ακούσει!!! Ισχύει ακόμα κατι τετοιο;
      4) Για το GOLF 80PS FSI αρκούν οι 80 ίπποι στα 1400;
      5) ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΑ GOLF καθώ επίσης και τα υπόλοιπα μοντέλα που σας ρωτάω;;;
      6) Σερβις ειναι ακριβό σε καθε μοντελο;;;

      Η Ε L P HELP helppppp!!!!!!!!!!!!

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • 2
        2b2 last edited by

        Kαλησπέρα σας! Γράφτηκα στο φόρουμ γιατί χρειάζομαι τις γνώσεις σας και τις συμβουλές σας! Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο! Είμαι παντελώς άσχετη με το θέμα αυτοκίνητα...Εχω όμως κάποιες απορίες και παραπέρα θα ήθελα να ακούσω και τις προτάσεις σας!
        Να τονίσω επίσης ότι δεν αρέσκομαι στις μεγάλες ταχύτητες!

        Θέλω

        1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
        2. Καλή σχετικά κατανάλωση

        Ενδιαφέρομαι να μου πείτε:

        1)Τα προβλήματα του κάθε μοντέλου
        2) Έχω ακούσει ότι οι Τούρμπο κινητήρες είναι πιο επιρρεπείς σε προβλήματα....Καθώς είναι σαν να είναι ντοπαρισμένο το αμάξι....
        3) Τα GOLF καίνε πολλά λάδια(εννοώ αρκετά παραπάνω από το κανονικό);;;Γιατί θυμάμαι παλιά κάτι τέτοιο είχα ακούσει!!! Ισχύει ακόμα κατι τετοιο;
        4) Για το GOLF 80PS FSI αρκούν οι 80 ίπποι στα 1400;
        5) ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΑ GOLF καθώ επίσης και τα υπόλοιπα μοντέλα που σας ρωτάω;;;
        6) Σερβις ειναι ακριβό σε καθε μοντελο;;;

        Η Ε L P HELP helppppp!!!!!!!!!!!!

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          2b2 last edited by

          Kαλησπέρα σας! Γράφτηκα στο φόρουμ γιατί χρειάζομαι τις γνώσεις σας και τις συμβουλές σας! Πρόκειται να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο! Είμαι παντελώς άσχετη με το θέμα αυτοκίνητα...Εχω όμως κάποιες απορίες και παραπέρα θα ήθελα να ακούσω και τις προτάσεις σας!
          Να τονίσω επίσης ότι δεν αρέσκομαι στις μεγάλες ταχύτητες!

          Θέλω

          1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
          2. Καλή σχετικά κατανάλωση

          Ενδιαφέρομαι να μου πείτε:

          1)Τα προβλήματα του κάθε μοντέλου
          2) Έχω ακούσει ότι οι Τούρμπο κινητήρες είναι πιο επιρρεπείς σε προβλήματα....Καθώς είναι σαν να είναι ντοπαρισμένο το αμάξι....
          3) Τα GOLF καίνε πολλά λάδια(εννοώ αρκετά παραπάνω από το κανονικό);;;Γιατί θυμάμαι παλιά κάτι τέτοιο είχα ακούσει!!! Ισχύει ακόμα κατι τετοιο;
          4) Για το GOLF 80PS FSI αρκούν οι 80 ίπποι στα 1400;
          5) ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΑ GOLF καθώ επίσης και τα υπόλοιπα μοντέλα που σας ρωτάω;;;
          6) Σερβις ειναι ακριβό σε καθε μοντελο;;;

          Η Ε L P HELP helppppp!!!!!!!!!!!!

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Πρώτα από όλα καλώς ήρθες! Τα μοντέλα που συγκρίνεις είναι ανόμοια και τα χωρίζει μεγάλη διαφορά στην τιμή. Το Golf 1400 με τα 80 άλογα είναι απαράδεχτα αργό ως και επικίνδυνο (για μια ασφαλή προσπέραση όντας φορτωμένο). Αυτό με τα 122 είναι πολύ καλό όμως. Το Α3 είναι ένα πιο πολυτελές Golf ενώ η 316 είναι διαφορετικής φιλοσοφίας (πίσω κίνηση, ατμοσφαιρικό μοτέρ). Οδήγησέ τα Golf 1.4 Tsi, A3 1.4 Tsi και 116 και διάλεξε αυτό που σου άρεσε περισσότερο και φυσικά έχοντας και το οικονομικό υπόψιν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • Q
              qsisvts last edited by

              Α3 tsi

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • 2
                2b2 last edited by

                Nα πω την αλήθεια από βδομάδα θα πάω στις αντιπροσωπείες ώστε να πάρω απαντήσεις για το συνολικό κόστος με τα διάφορα κομφόρ!!!
                Μόνο που είναι σημαντικό για μένα να είναι ασφαλές το αμάξι(τόσο παθητικά όσο και ενεργητικά) και να έχει πολύ καλά κρατήματα....Και δυστυχώς για το Golf διάβασα κάπου ότι είναι ίσως από τα μειονεκτήματά του...Επίσης δεν ξέρω για το πρόβλημα(που από ό,τι φαίνεται η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση) με την μεγάλη κατανάλωση λαδιού!! Εξακολουθεί να υφίσταται κάτι τέτοιο με το νέο Golf?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vartan last edited by

                  Καλωσήρθες στο forum καταρχήν.Όσον αφορά στις απορίες σου:
                  1.Το Golf με τα 80 άλογα είναι πολύ αργό και γενικά δεν ενδείκνυται καθώς θα τα βρεις σκούρα στο ταξίδι και φορτωμένη.
                  2.Το Golf με τα 122 άλογα είναι πολύ καλύτερο καθώς έχεις υπεραρκετή δύναμη χωρίς να καις πολύ ειδικά με την οδήγηση που θα κάνεις.Σε οδική συμπεριφορά τώρα το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό,φιλικό και σταθερότατο ενώ κάνει καταπληκτικό ταξίδι.Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στο εγγυώμαι.
                  3.Το A3 είναι καλύτερο από το Golf σε όλα,αλλά όχι τόσο πολύώστε να δικαιολογεί τα σχεδόν 5000 ευρώ στην διαφορά τιμής.Εκτός αν θες το πρεστίζ που αδιαμφισβήτητα έχει.
                  4.Η BMW τώρα είναι διαφορετικής φιλοσοφίας.Είναι απίστευτα καλή στο δρόμο αλλά στους χώρους δεν θα σε βολέψει καθόλου καθώς πάσχει πολύ,ενώ η τιμή της είναι πολύ ακριβή και οι επιδόσεις απλά ικανοποιητικές και φυσικά κατώτερες από τα Α3 και Golf...
                  5.Αξιοπιστία...μεγάλο κομμάτι!Για την BMW δεν έχω εικόνα.Για τα υπόλοιπα 2 από όσο ξέρω έχουν σταματήσει να καίνε λάδια.Σε σχέση με τα προβλήματα αυτό μου φαίνεται πως είναι....λαχείο,καθώς άλλοι έχουν προβλήματα και άλλοι πάλι όχι!
                  6.Το Turbo για μένα απλά θέλει προσοχή στον τρόπο μεταχείρισης και τίποτε άλλο...εκτός αν πέσεις στην περίπτωση!
                  7.Τα service στα Golf και Α3 είναι απλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και τα συνεργεία όχι και τα καλύτερα...για την BMW δεν γνωρίζω.
                  8.Καλό θα είναι πάντως αν προβείς στην αγορά ή του Golf ή του Α3 να κάνεις επέκταση εγγύησης από τα 2 στα 4 χρόνια για να προλάβει να καλυφθεί ότι πρόβλημα υπάρξει.
                  Ελπίζω να σε διαφώτισα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • 2
                    2b2 last edited by

                    Ευχαριστώ και εσένα για την βοήθεια!

                    Μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις και για τα κρατήματα του τιμονιού των Golf; Ή και του Α3 αν έχεις άποψη θα ήθελα να ακούσω...Το Golf 'πάσχει';;;

                    Τέλος, η επέκταση εγγύησης από τα 2 στα 4, σε τι ποσό κυμαίνεται περίπου;;;; Να έχω μία γεύση δηλ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      iroc last edited by

                      το γολφ να σημειωσω εχει πολυ καλο κρατημα και το λεω ως κατοχος ενω και το τιμονι ειναι σχεδον τελιο.ενταξη δεν ειναι και το πιο σκληρο σε θεμα σκηροτητας αναρτησης και αυτο ειναι που λενε πολλοι μη κατοχοι συγγχεοντας τα πραγματα !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Ο χρήστης 2b2 έγραψε:

                        1)Τα προβλήματα του κάθε μοντέλου
                        2) Έχω ακούσει ότι οι Τούρμπο κινητήρες είναι πιο επιρρεπείς σε προβλήματα....Καθώς είναι σαν να είναι ντοπαρισμένο το αμάξι....
                        3) Τα GOLF καίνε πολλά λάδια(εννοώ αρκετά παραπάνω από το κανονικό);;;Γιατί θυμάμαι παλιά κάτι τέτοιο είχα ακούσει!!! Ισχύει ακόμα κατι τετοιο;
                        4) Για το GOLF 80PS FSI αρκούν οι 80 ίπποι στα 1400;
                        5) ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΑ GOLF καθώ επίσης και τα υπόλοιπα μοντέλα που σας ρωτάω;;;
                        6) Σερβις ειναι ακριβό σε καθε μοντελο;;;

                        Golf 80ps = με την καμμία! Να κάνεις και καμμιά προσπέραση!
                        Golf tsi 122ps = χρυσή τομή. Δύναμη, κράτημα, αξιοπιστία, μεταπώληση. Τα σέρβις λίγο ακριβά.
                        Α3 = golf πιο ποιοτικό, πιο ακριβό.
                        BMW = εδώ σου ξέφυγε λίγο. Ψιλοαργό και ακριβό για μένα.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης 2b2 έγραψε:
                          Ευχαριστώ και εσένα για την βοήθεια!

                          Μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις και για τα κρατήματα του τιμονιού των Golf; Ή και του Α3 αν έχεις άποψη θα ήθελα να ακούσω...Το Golf 'πάσχει';;;

                          Τέλος, η επέκταση εγγύησης από τα 2 στα 4, σε τι ποσό κυμαίνεται περίπου;;;; Να έχω μία γεύση δηλ....

                          το golf δεν εχει και το πιο σπορ στησιμο ειναι η αληθεια γιατι δεν ειναι αυτος ο στοχος του βασικου μοντελου..
                          (απο τη στιγμη μαλιστα που υπαρχει και το scirocco)

                          παρολα αυτα και γκαζι εχει και σχετικα καλα κρατηματα, απλα οχι κατι τρελο..

                          στο 122 επισης παρεμβαινει συχνα (εστω κι αν ειναι διακριτικο) το esp και επειδη το εχω δει σε δυσκολη στιγμη ειναι σωτηριο.

                          η μονη μου ενσταση σε αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι ειναι πολυ μαλακο και σε πιεση παιρνει κλισεις..

                          βεβαια σε ταξιδια , λακουβες κτλ ειναι θεικο..

                          τη κανει τη δουλεια του , αλλα λογω μαλακης αναρτησης δεν σε εξιταρει κιολας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • V
                            vartan last edited by

                            Kαι στο Golf και πιο πολύ στο Audi το τιμόνι είναι υπέρ το δέον ικανοποιητικό δεν τίθεται θέμα.Όσο για την ανάρτηση όπως σου είπα πριν δεν έχει κανένα πρόβλημα το Golf...για το Α3 δεν το συζητώ καν!Από όσο ξέρω η επέκταση κυμαίνεται από τα 350-450 ευρώ.
                            Θα έλεγα να πας και να τα οδηγήσεις να δεις πως είναι και ποιο σου αρέσει καλύτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • S
                              s3 last edited by

                              Απο εμενα golf με τα 122!
                              Eιναι η χρυση τομη και απο οικονομικης αποψης σε σχεση και με τα αλλα 2 που αναφερεις.
                              οσον αφορα το κρατημα στο δρομο και οχι στο τιμονι, golf και Α3 ειναι πολυ ασφαλη αυτοκινητα, οπως και bmw αλλα δεν εχω προσωπικη αποψη για το 116.
                              To golf δε εκπεμπει ενα αισθημα ασφαλειας οτι ποτε δε θα σε προδωσει κλπ.
                              Μονο που επειδη το γκαζι του tsi ειναι γλυκο και μπορει να ξεχαστεις πριν απο καμια στροφη,μην ξεχασεις να βαλεις esp (αν και ακουγεται οτι ειναι στανταρ πλεον)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                Απο εμενα golf με τα 122!
                                Eιναι η χρυση τομη και απο οικονομικης αποψης σε σχεση και με τα αλλα 2 που αναφερεις.
                                οσον αφορα το κρατημα στο δρομο και οχι στο τιμονι, golf και Α3 ειναι πολυ ασφαλη αυτοκινητα, οπως και bmw αλλα δεν εχω προσωπικη αποψη για το 116.
                                To golf δε εκπεμπει ενα αισθημα ασφαλειας οτι ποτε δε θα σε προδωσει κλπ.
                                Μονο που επειδη το γκαζι του tsi ειναι γλυκο και μπορει να ξεχαστεις πριν απο καμια στροφη,μην ξεχασεις να βαλεις esp (αν και ακουγεται οτι ειναι στανταρ πλεον)

                                ειναι στανταρ στο 122 , μονιμα ανοικτο και αρκετα παρεμβατικο θα ελεγα..

                                καποιους μαλιστα θα τους ενοχλουσε , εμενα μου φανηκε διακριτικο ειδικα αν πηγαινεις με γραμμες, αλλα θα ηθελα να εκλεινε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  malibu last edited by

                                  2b2, καταρχην να σου ευχηθω καλο κουραγιο και υπομονη στην αναγνωση του θεματος που ανοιξες. η σφαγη δεν θα αργησει και καπου εκει στην 18η σελιδα θα απορεις γιατι καταληξαμε να μαλωνουμε για το αν η Mars ή η Twix ειναι πιο νοστιμη.
                                  στη θεση σου θα πηγαινα για την bmw 116i. θα δωσεις λιγο παραπανω απο το γκολφ, αλλα θα παρεις ενα πιο καλοφτιαγμενο αυτοκινητο, πιο αξιοπιστο, πιο ευχαριστο στο δρομο, χωρις το ρισκο των τουρμπο κινητηρων και με καλυτερη αξια μεταπωλησης (που ουσιαστικα θα σου δωσει πισω τα εξτρα ευρω που εδωσες για να το παρεις).
                                  εφοσον εβαλες στη συγκριση τη bmw, τα αλλα simply don't stand a chance.

                                  και τωρα, ας αρχισει το μακελειο.

                                  ΥΓ παρεπιπτοντως, η Mars μου αρεσει περισσοτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    nrg_polini last edited by

                                    Ενταξει golf 80 αλογα ουτε για πλακα. Απο εκει και περα αν τα χρηματα δεν ειναι θεμα οποιο και να παρεις δε θα το μετανιωσεις στιγμη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • 2
                                      2b2 last edited by

                                      Ο χρήστης Malibu έγραψε:
                                      2b2, καταρχην να σου ευχηθω καλο κουραγιο και υπομονη στην αναγνωση του θεματος που ανοιξες. η σφαγη δεν θα αργησει και καπου εκει στην 18η σελιδα θα απορεις γιατι καταληξαμε να μαλωνουμε για το αν η Mars ή η Twix ειναι πιο νοστιμη.
                                      στη θεση σου θα πηγαινα για την bmw 116i. θα δωσεις λιγο παραπανω απο το γκολφ, αλλα θα παρεις ενα πιο καλοφτιαγμενο αυτοκινητο, πιο αξιοπιστο, πιο ευχαριστο στο δρομο, χωρις το ρισκο των τουρμπο κινητηρων και με καλυτερη αξια μεταπωλησης (που ουσιαστικα θα σου δωσει πισω τα εξτρα ευρω που εδωσες για να το παρεις).
                                      εφοσον εβαλες στη συγκριση τη bmw, τα αλλα simply don't stand a chance.

                                      και τωρα, ας αρχισει το μακελειο.
                                      ΥΓ παρεπιπτοντως, η Mars μου αρεσει περισσοτερο.

                                      Ax ρε παιδιά...Σαλάτα έχει γίνει το μυαλό μου με όσα διαβάζω...Τώρα μόλις διάβαζα το τεράστιο θρεντ αφιερωμένο στο Golf TSI 1.4....και πολλοί μιλούσαν για προβλήματα(και μάλιστα λέγανε και για προώθηση στην αγορά εν γνώσει τους, ελαττωματικών κινητήρων, που θα εμφανίσουν μόνο υπό συνθήκη το πρόβλημα...)
                                      Φαντάζομαι ότι την μπάλλα θα έχει πάρει και η ΑUDI όσον αφορά στους turbo κινητήρες...
                                      Δεν είναι μου τρέχουν από τα παντζάκια και βάζω την BMW k AUDI στο παιχνίδι...αλλά φοβάμαι με αυτά που ακούω για μελλοντικά προβλήματα με την VW....kai mazi kai thn AUDI...

                                      Για μία συντηρητικότατη οδήγηση ενδιαφέρομαι, που όμως να μπορώ να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο όσον αφορά την σωματική μου ασφάλεια...χωρίς να πέσω θύμα πειραμάτων των εκάστοτε εταιρειών...Μπορώ να πω ότι το Golf-aki ήταν πάντα κάτι που το θεωρούσα σούπερ για την κατηγορία του....Και πανέμορφο και με εκφράζει πολύ σαν αμάξι εξωτερικά...Έχει και μεγάλους χώρους...Αλλά είναι αυτό το ΣΚΑΤΟ-ΡΙΣΚΟ.....που με έβαλε σε σκέψεις για την μπέμπα, εν σχέσει με τον Όμιλο VW-Audi....Oυφ...έχω μπουχτήσει που αυτή τη στιγμή κανένα δεν θέλω....

                                      Όσοι έχετε κάποιο από τα παραπάνω αμάξια, σας παρακαλώ να απαντήσετε αν είναι δυνατόν...Μήπως και με βοηθήσετε.............................................................................................................................................................

                                      Ενταξει golf 80 αλογα ουτε για πλακα. Απο εκει και περα αν τα χρηματα δεν ειναι θεμα οποιο και να παρεις δε θα το μετανιωσεις στιγμη.

                                      Όσοι το λέτε αυτό, από ποια άποψη το εννοείται; Είναι μήπως αρκετά πιο βαριά η καρότσα εν σχέσει με παλιά και είναι επικίνδυνο; Γιατί οι δικοί μου, με κοιτάνε με μισό μάτι όταν τους λέω αυτά που μου λέτε για το 80-άρι...Θεωρούν ότι τα 122 είναι πολλά άλογα...Έχουν αλλάξει οι εποχές ή εμείς γίναμε πιο πλεονέκτες λόγω μάρκετινγκ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • I
                                        iroc last edited by

                                        κοιτα κοπελια και εγω εχω golf 6 τσι το οποιο μου ειχε αστοχια υλικου στον συμπλεκτη στα 3500χλμ τωρα αντιμετωποιζω ενα ψιλοπροβληματακι με τον επιλογεα!! αλλα δεν μετανοιωνω ουτε στιγμη για την επιλογη μου !!!! και αν θα επερνα σε καμια 10 χρονια αμαξι παλι vw-audi θα επερνα!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          n00b last edited by

                                          Ο χρήστης 2b2 έγραψε:

                                          Μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις και για τα κρατήματα του τιμονιού των Golf; Ή και του Α3 αν έχεις άποψη θα ήθελα να ακούσω...Το Golf 'πάσχει';;;

                                          Αυτό που θα ήθελα να πω είναι να προσέχεις όταν ο πωλητής σου λέει πράγματα του τύπου: το esp ενδέχεται να σου προκαλέσει γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση όταν έχεις την τσάντα σου στο πορτ παγκάζ. Γιαυτό να είσαι μαζί με κάποιον/α που έχει εμπειρία.

                                          Κατά τα άλλα και τα 3 αυτοκίνητα θα σε ικανοποιήσουν από οδηγικής άποψης, και το μόνο θέμα που κατά τη γνώμη μου πρέπει να σε απασχολεί είναι το ποιο σου αρέσει περισσότερο (αν σε ενδιαφέρει και το πουλ-μουρ επίσης). Α και κάτι τελευταίο, σε 1-2 χρόνια το πολύ βγαίνουν καινούργια και Α3 και 316.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • 2
                                            2b2 last edited by

                                            Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                            κοιτα κοπελια και εγω εχω golf 6 τσι το οποιο μου ειχε αστοχια υλικου στον συμπλεκτη στα 3500χλμ τωρα αντιμετωποιζω ενα ψιλοπροβληματακι με τον επιλογεα!! αλλα δεν μετανοιωνω ουτε στιγμη για την επιλογη μου !!!! και αν θα επερνα σε καμια 10 χρονια αμαξι παλι vw-audi θα επερνα!!!

                                            Δηλ τι έπαθε ο συμπλέκτης σου σε τόσα λίγα χιλιόμετρα;

                                            Και ο επιλογέας(ταχυτήτων εννοείς ε;);;; Τι έχει και αυτός;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr