Oct 12, 2009, 1:46 PM

Ο χρήστης Tiger έγραψε:

Καλό βέβαια είναι να μην ξεχνάμε, πως η ολυμπιακή είχε και έχει μία από τις καλύτερες τεχνικές βάσεις στον κόσμο, φτάνοντας μάλιστα να αναλαμβάνει συντηρήσεις αεροσκαφών ξένων αεροπορικών εταιρειών και να θεωρείται από την Boeing, ως μια από τις σοβαρότερες τεχνικώς αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο.
.

Φιλε δεν ισχυουν αυτα τα ωραια πατριωτικα που λες.
Ενδεικτικα σου λεω οτι και η παραμικρη ζημια τουρμπινας εφευγε κατευθειαν για την Boeing (μίζες και ευθυνοφοβια),δεν φταιγανε οι τεχνικοι γι αυτο βεβαια.

Δεν είναι καθόλου πατριωτικά. Είναι η πραγματικότητα.

Δεν αμφιβάλλω πως λόγω μίζας, γίνονταν ΤΑ αίσχη. Όμως ένα αεροπλάνο δεν είναι μόνο οι κινητήρες του. Έχει ένα κάρο πράγματα, που οι τεχνικοί της ΟΑ τα συντηρούσαν μια χαρά. Πρώτη απόδειξη; Η εξαιρετική δουλειά που γινόταν από τους τεχνικούς, μαζί με το πολύ υψηλό επίπεδο χειριστών την είχε κάνει μια από τις ασφαλέστερες εταιρείες παγκοσμίως. Γεγονός αναμφισβήτητο.

Εκτός αν νομίζεις, πως υπήρχε περίπτωση να ίσχυε το νεοελληνικό σύστημα 'τρεις λαλούν και δυο χορεύουν' και να υπήρχε αεροπλάνο που να μην έχει συντριβεί. Δεν ήταν ποτέ η ΟΑ σαν τον ΟΣΕ, που τα τραίνα είχαν φτάσει να εκτροχιάζονται σταματημένα.

Επίσης, τα παραστατικά για συντήρηση ξένων αεροσκαφών που έχω δει με τα μάτια μου στο παλιό λογιστήριο της ΟΑ στην Συγγρού, είναι αψευδής μάρτυρας ότι σε ένα κράτος τσίρκο, κάποιοι ξένοι εμπιστεύονταν συντήρηση αεροσκαφών σε έναν δημόσιο φορέα από την Ελλάδα. Εκτός αν και αυτοί ήταν στο κόλπο και μας έδιναν αεροσκάφη για service, γνωρίζοντας πως μπορεί και να πέσουν επειδή είμαστε ευθυνόφοβοι και τεχνικώς ανεπαρκείς. Σε τέτοια πράγματα δεν χωράνε αστεία. Για να τα δώσουν,η ΟΑ το άξιζε και με το παραπάνω. Υπάρχουν πάρα πολλά σ' αυτόν τον τόπο άξια να λοιδωρηθούν, όχι όμως αυτό.