-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
2500€???
Και μπορεί να λέω και λίγα!! Θυμάμαι για την 335i ότι ήταν κοντά στα €3Κ. Γενικά του άμεσου ψεκασμού με υψηλή πίεση ταυτόχρονα (από BMW group μόνο τα Turbo έχουν τέτοιες) δουλεύουν σε τρελές πιέσεις...240bar (ναι δεν είναι τυπογραφικό λάθος!) στο max, 200bar νορμαλ και 50bar στο ρελαντί. Αντίστοιχα δουλεύει και στο Cooper S. Οι πρώτες είχαν μερικές παρτίδες ελαττωματικές (ευτυχώς χαλάγανε μέσα στην εγγύηση) και η BMW άλλαξε προμηθευτή.
Εισαι σιγουρος για τα νουμερα? Κυριως για το μινι ο προβληματισμος..Συγκριτικα ο 2.0ΤFSi πρωτης γενιας σηκωνε 130bar και στην νορμαλ λειτουργια 110bar και πλεον τα νεα μοτερ 150bar. Το δε κοστος του δεν πρεπει να ξεπερνα τα 900 ευρω (τοσο κανουν οι aftermarket)...
-
@VolvoZeus: Θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει σε κάποιο TIS της BMW...αλλά δνε το βρίσκω τώρα! Πάντως και τον τεχνικό μου που ρώτησα στο BMW service αυτές τις πιέσεις μου ανέφερε. Όσο για την τιμή, αναφέρω την τιμή της BMW...την ίδια αντλία aftermarket σίγουρα την βρίσκεις πιο φτηνά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
@VolvoZeus: Θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει σε κάποιο TIS της BMW...αλλά δνε το βρίσκω τώρα! Πάντως και τον τεχνικό μου που ρώτησα στο BMW service αυτές τις πιέσεις μου ανέφερε. Όσο για την τιμή, αναφέρω την τιμή της BMW...την ίδια αντλία aftermarket σίγουρα την βρίσκεις πιο φτηνά.Ενδιαφερον, αλλα γιατι τοσο υψηλες πιεσεις? Ειδικα ξαναλεω στο μινι...να φανταστεις οτι στις βελτιωμενες των TFSi (για πανω απο 320αλογα) αλλαζει το εμβολο για μεγαλυτερη παροχη αλλα η πιεση μενει ιδια.
Οσο για τις τιμες δεν γνωριζω της bmw, αλλα η αφτερμαρκετ που ανεφερα πριν δεν ειναι αντικαταστασης αλλα βελτιωσης, και γι αυτο συμπερανα (αυθαιρετα) οτι η ΟΕΜ θα ειναι φθηνοτερη. -
Μια που ανοιξα κουβεντα παντως,θα ηθελα να σημειωσω κατι που εχει αναφερει παλιοτερα και ο Fanis75 αλλα και ο Nikos120i.
Χθες συνειδητοποίησα οτι το Mini στα 6 χρόνια που το έχουμε και με περίπου 66000χμ δεν έχει κανει ουσιαστικα καποιο μεγαλο service ή εστω εχει κανει ενα!Εχει γινει μονο το inspection I στο οποιο αλλάχτηκαν μόνο τακάκια( ) και φίλτρο αέρος και καμπίνας.Τα λάδια τα αλλάζω εγώ κάθε 10000χμ.Επίσης έχω αλλάξει τη μπαταρία στα 5 χρόνια,γιατι τρεμοπαιζαν οι δεικτες στο ταμπλω ,δεν εμεινα δλδ.
Μου φαίνεται οτι το ηλεκτρονικό σύστημα service της ΒΜW τελικα φαινετε να ειναι αρκετα οικονομικο... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μια που ανοιξα κουβεντα παντως,θα ηθελα να σημειωσω κατι που εχει αναφερει παλιοτερα και ο Fanis75 αλλα και ο Nikos120i.
Χθες συνειδητοποίησα οτι το Mini στα 6 χρόνια που το έχουμε και με περίπου 66000χμ δεν έχει κανει ουσιαστικα καποιο μεγαλο service ή εστω εχει κανει ενα!Εχει γινει μονο το inspection I στο οποιο αλλάχτηκαν μόνο τακάκια( ) και φίλτρο αέρος και καμπίνας.Τα λάδια τα αλλάζω εγώ κάθε 10000χμ.Επίσης έχω αλλάξει τη μπαταρία στα 5 χρόνια,γιατι τρεμοπαιζαν οι δεικτες στο ταμπλω ,δεν εμεινα δλδ.
Μου φαίνεται οτι το ηλεκτρονικό σύστημα service της ΒΜW τελικα φαινετε να ειναι αρκετα οικονομικο...Τα διαστηματα των σερβις εχουν αυξηθει κατα πολυ απο ολες τις εταιρειες. Και στο δικο μου περαν απο λαδια/φιλτρα δεν προβλεπεται κατι αλλο καθε 20000km...καθε 60000 εχει επιπλεον μπουζι/φιλτρο βενζινης, βαλβολινες για διαφορικο/κιβωτιο δεν αλλαζουν ποτε κ.α. ωραια....Εγω ομως αλλαζω λαδια καθε 10χιλ, καθε 20χιλ κανω το σερβις των 60 και στις 60χιλ αλλαξα και βαλβολινες.....μπορει να κανω και μ!#%!#%α ομως ετσι εχω το κεφαλι μου πιο ησυχο.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ενδιαφερον, αλλα γιατι τοσο υψηλες πιεσεις?Δεν γνωρίζω...υποθέτω ότι είναι αναγκαίο για την στρωματοποίηση του καυσίμου και την δημιουργία πολύ μικρών μορίων όταν δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα.
-
Μιας και ηρθε η εποχη των βροχων και θα πρεπει να αλλαξω λαστιχα, καποια τελευταιας στιγμης συμβουλη για το cooperS??? Πιστευω οτι δεν θα πρεπει να ειναι runflat.... για περισσωτερη ανεση.... καποιες γνωμες??? Τον Αυγουστο με αδεια την Αθηνα το χαρηκα αρκετα... δεν με ταλαιπωρησε απο κτυπηματα... πολυ αλλα ισως να ηταν πιο σωστο με ελαφρυτερα λαστιχα..... Παντως με επιασε λαστιχο!!! και μαλιστα βραδυ!!! ετσι πηγα απο Ακροπολη σε Φιλοθεη με αργους ρυθμους.... Την Αλλη μερα δε παλι με κατεβασμενο το λαστιχο στον Παχυλα.... δεν κατεστραφει το λαστιχο..... και το εχω ακομα επανω....
-
καλησπέρα
μηπως γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βάλω ρίγες μαυρες σε λευκό cooper S..? όχι τις κλασικές λοξές αλλα τις παράλληλες (στυλ viper) που να περνανε πάνω απτον αεραγωγό του καπό..? να τονίσω όχι τις πολύ λεπτές (δεν δείχνουν καθόλου..!) αλλα τις πιο πλατιές..!
παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει κάποιον καλό στη δουλειά του..
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Μιας και ηρθε η εποχη των βροχων και θα πρεπει να αλλαξω λαστιχα, καποια τελευταιας στιγμης συμβουλη για το cooperS??? Πιστευω οτι δεν θα πρεπει να ειναι runflat.... για περισσωτερη ανεση.... καποιες γνωμες???Εάν κράταγ το Mini η επόμενη βελτίωση που θα έκανα ήταν να αλλάξω τα RFT με κανονικά λάστιχα. Σίγουρα προσφέρουν κάποια ευκολία και σιγουριά...αλλά κοπανάνε τόσο πολύ (σε συνδιασμό και με την σκληρή ανάρτηση του Μινι) που δεν τα άντεχα. Είναι καθαρά προσωπικό το θέμα, τι ζητάς και τι προτιμάς. Οδήγησα Cooper S φίλου μου με κανονικά λάστιχα και το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
μηπως γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βάλω ρίγες μαυρες σε λευκό cooper S..? όχι τις κλασικές λοξές αλλα τις παράλληλες (στυλ viper) που να περνανε πάνω απτον αεραγωγό του καπό..?
Μπορείς να πάς σε οποιαδήπτοε αντιπροσωπεία / service Μινι και να τις τοποθετήσουν...δεν είναι και τίποτε το δύσκολο. Είναι επίσημο αξεσουάρ της Mini, οπότε όλα τα εξουσιοδοτημένα service τις έχουν. Επίσης μπορείς να της αγοράσεις και από εδώ: http://www.minispeed.gr/ και να τις τοποθετήσεις μόνος σου ή να τις τοποθετήσουν αυτοί.
-
Και εγω για κανονκα εχω αποφασισει.... αλλα ποιανου προμηθευτη- μοντελλο????
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Και εγω για κανονκα εχω αποφασισει.... αλλα ποιανου προμηθευτη- μοντελλο????Δεν ξέρω εάν έχει κάποια προτίμηση σε κατασκευαστή ή μοντέλο ελαστικού. Εγώ έχω μια προτίμηση σε Continental & Michelin. Στο δικό μου Μίνι θα έβαζα Continental Sport Contact 2 ή 3 (δεν είχαν βγει τα 3 στην διάσταση του Mini μέχρι το καλοκαίρι που είχα ρωτήσει). Πιστέω ότι όποια λάστιχα και να βάλεις δεν θα έχεις προβλημα...πλέον είναι όλα πολύ καλά. Απλά κάποια είναι καλύτερα ή να το πω πιο σωστά, ταιριάζουν καλύτερα σε κάποια στυλ οδήγησης.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μιας και ηρθε η εποχη των βροχων και θα πρεπει να αλλαξω λαστιχα, καποια τελευταιας στιγμης συμβουλη για το cooperS??? Πιστευω οτι δεν θα πρεπει να ειναι runflat.... για περισσωτερη ανεση.... καποιες γνωμες???
Εάν κράταγ το Mini η επόμενη βελτίωση που θα έκανα ήταν να αλλάξω τα RFT με κανονικά λάστιχα. Σίγουρα προσφέρουν κάποια ευκολία και σιγουριά...αλλά κοπανάνε τόσο πολύ (σε συνδιασμό και με την σκληρή ανάρτηση του Μινι) που δεν τα άντεχα. Είναι καθαρά προσωπικό το θέμα, τι ζητάς και τι προτιμάς. Οδήγησα Cooper S φίλου μου με κανονικά λάστιχα και το αυτοκίνητο είχε βελτιωθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
μηπως γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βάλω ρίγες μαυρες σε λευκό cooper S..? όχι τις κλασικές λοξές αλλα τις παράλληλες (στυλ viper) που να περνανε πάνω απτον αεραγωγό του καπό..?
Μπορείς να πάς σε οποιαδήπτοε αντιπροσωπεία / service Μινι και να τις τοποθετήσουν...δεν είναι και τίποτε το δύσκολο. Είναι επίσημο αξεσουάρ της Mini, οπότε όλα τα εξουσιοδοτημένα service τις έχουν. Επίσης μπορείς να της αγοράσεις και από εδώ: http://www.minispeed.gr/ και να τις τοποθετήσεις μόνος σου ή να τις τοποθετήσουν αυτοί.
ευχαριστώ..! σε ότι εχει να κανει με το πλατος τις ρίγας μπορείς να τους πεις διαστάσεις ή ενα είναι το μεγεθος?
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
ευχαριστώ..! σε ότι εχει να κανει με το πλατος τις ρίγας μπορείς να τους πεις διαστάσεις ή ενα είναι το μεγεθος?Εάν μιλάς για τις γνήσιες ρίγες, βγάινουν μόνο σε ένα πλάτος (περίπου 20cm).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ευχαριστώ..! σε ότι εχει να κανει με το πλατος τις ρίγας μπορείς να τους πεις διαστάσεις ή ενα είναι το μεγεθος?
Εάν μιλάς για τις γνήσιες ρίγες, βγάινουν μόνο σε ένα πλάτος (περίπου 20cm).
καταλαβαίνω τι λές αλλα υπάρχουν και σε αλλες διαστάσεις αποτι φένετε και μου φαίνοντε πιο καλες..!
δεν ξέρω και πως βαζω φωτό.. να εβλέπες τι εννοώ.. -
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
ευχαριστώ..! σε ότι εχει να κανει με το πλατος τις ρίγας μπορείς να τους πεις διαστάσεις ή ενα είναι το μεγεθος?
Εάν μιλάς για τις γνήσιες ρίγες, βγάινουν μόνο σε ένα πλάτος (περίπου 20cm).
καταλαβαίνω τι λές αλλα υπάρχουν και σε αλλες διαστάσεις αποτι φένετε και μου φαίνοντε πιο καλες..!
δεν ξέρω και πως βαζω φωτό.. να εβλέπες τι εννοώ..θα ήθελα να είναι έτσι:
http://www.gtspirit.com/uploads/images/ ... orks-2.jpgκαι όχι έτσι (είναι πιο αραιες και λεπτές):
http://farm4.static.flickr.com/3321/329 ... 865248.jpgμπορώ να πω του καλιτέχνη να μου τις κάνει όπως θέλω..?
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
θα ήθελα να είναι έτσι:
http://www.gtspirit.com/uploads/images/ ... orks-2.jpgκαι όχι έτσι (είναι πιο αραιες και λεπτές):
http://farm4.static.flickr.com/3321/329 ... 865248.jpgμπορώ να πω του καλιτέχνη να μου τις κάνει όπως θέλω..?
Κατάλαβα τι θές...δεν θές τις original. Υπάρχουν διάφορες εταιρίες που κάνουν αυτοκόλλητα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η τοποθέτηση είναι εύκολη (ακόμα και άπό εσένα), το θέμα είναι να βρείς το μαγαζί. Στην Ελλάδα δεν γνωρίζω κάποιον (απλά ξέρω ότι υπάρχουν). Για εξωτερικό, για αρχή να πάρεις μια ιδέα, δές σε αυτά:
http://www.minipirate.com
http://www.mightystripes.com/Stripes.htm
http://www.miniroof.co.uk -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Και εγω για κανονκα εχω αποφασισει.... αλλα ποιανου προμηθευτη- μοντελλο????
Δεν ξέρω εάν έχει κάποια προτίμηση σε κατασκευαστή ή μοντέλο ελαστικού. Εγώ έχω μια προτίμηση σε Continental & Michelin. Στο δικό μου Μίνι θα έβαζα Continental Sport Contact 2 ή 3 (δεν είχαν βγει τα 3 στην διάσταση του Mini μέχρι το καλοκαίρι που είχα ρωτήσει). Πιστέω ότι όποια λάστιχα και να βάλεις δεν θα έχεις προβλημα...πλέον είναι όλα πολύ καλά. Απλά κάποια είναι καλύτερα ή να το πω πιο σωστά, ταιριάζουν καλύτερα σε κάποια στυλ οδήγησης.
Ναι καταλαβαινω... και σε ευχαριστω.... αυτος που το οδηγει συνηθως το 'πιεζει'
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
θα ήθελα να είναι έτσι:
http://www.gtspirit.com/uploads/images/ ... orks-2.jpgκαι όχι έτσι (είναι πιο αραιες και λεπτές):
http://farm4.static.flickr.com/3321/329 ... 865248.jpgμπορώ να πω του καλιτέχνη να μου τις κάνει όπως θέλω..?
Κατάλαβα τι θές...δεν θές τις original. Υπάρχουν διάφορες εταιρίες που κάνουν αυτοκόλλητα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η τοποθέτηση είναι εύκολη (ακόμα και άπό εσένα), το θέμα είναι να βρείς το μαγαζί. Στην Ελλάδα δεν γνωρίζω κάποιον (απλά ξέρω ότι υπάρχουν). Για εξωτερικό, για αρχή να πάρεις μια ιδέα, δές σε αυτά:
http://www.minipirate.com
http://www.mightystripes.com/Stripes.htm
http://www.miniroof.co.ukευχαριστώ πολύ!
-
Cooper S R56: Στα 13.500 χλμ αλλαξα τα 'μαμίσια' run flat Dunlop με Goodyear Eagle F1 σε 215/40/17 τα οποία καμμία σχέση με τα Dunlop, είχαν πολύ καλό κράτημα αλλά αρκετά μαλακά με αποτέλεσμα 2 κατεστραμένα μπροστινά από λακούβες, και έτσι στα 27.500 χλμ τα άλλαξα με τα Pirelli P Zero Nero σε 205/45/17 τα οποία μπορεί να χάνουν λίγο σε κράτημα αλλά είναι πιο ανθεκτικά και μέχρι σήμερα (42.000 χλμ) κανένα πρόβλημα ....
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Και εγω για κανονκα εχω αποφασισει.... αλλα ποιανου προμηθευτη- μοντελλο???? -
Τελικα αγορασθηκαν τα P zero nero... 580 ευρω και 20000 χιλιομετρα εγγυηση η 18 μηνες.... για το cooper S, μεγαλη διαφορα στην ανεση.... και στην ζωηραδα... θα δουμε για την καταναλωση...
New MINI Forum