-
και με καλυτερη ποιοτητα και εσωτερικο διακοσμο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σίγουρα το Γκολφ είναι και γρήγορο και οικονομικό κλπ... αλλά δεν θα το έπαιρνα! Είμαι ανάμεσα στα Bravo και Leon. Το Leon θεωρώ ότι είναι τεχνικά ανώτερο (πολλαπλοί πίσω, ταχύτερο, οικονομικότερο) αλλά το Bravo είναι ομορφότερο, με καλύτερο εσωτερικό και φτηνότερο.σε νιώθω απόλυτα.. ήμουν ενα κλικ πριν πάρω το λεον.. βασικά κάθε μερα άλλα γνώμη!
καλα ξεμπερδέματα να'χεις!
-
Είχα καταλήξει ανάμεσα σε Leon και Bravo και είχα τεστάρει και τα 2. Εντάξει, το Leon πιο αλήτικο, το Bravo πιο κυριλέ, το Leon πιο γουστόζικο στο δρόμο, το Bravo πιο ήσυχο και χαμηλών τόνων αλλά όταν με έβγαλαν την προσφορά με ίδια προκαταβολή και ίδιο επίπεδο έκδοσης (Style στο Leon, Emotion στο Bravo) και χωρίς ESP αλλά μόνο TCS στο Leon, εκεί τα πράγματα αντιστράφηκαν και ξεκαθάρισαν. Ίσαμε 30 ευρά λιγότερα to μήνα x72 για το Bravo. Νομίζω με ελάχιστες παραχωρήσεις ταίριαζε περισσότερο στις ανάγκες μου οπότε έκλεισε.
-
Φιλοι μου καλημερα!
Αναρωτιεμαι, σεβομενος το forum, που οπως φανταζομαι ολοι οσοι ασχολουμαστε μ'αυτο ειμαστε σοβαροι ανθρωποι, που κατα διαστηματα το παρακολουθω και συμβουλευομαι απο αυτα που γραφετε, δεν υπηρξε κανεις να διαμαρτυρηθει για την καταναλωση του συγκεκριμενου μοντελου??
Εαν ναι, πειτε μου που εχει γραφτει( σ' αυτη την ενοτητα παντα... )
Δεν ειμαι υποχρεωμενος να παιρνω ενα τετοιο αυτοκινητο, που ετσι κι αλλιως δεν το κατηγορησα σε τιποτα αλλο, και να πηγαινω με 100-110 km η να βαζω νεκρα στην κατηφορα για να βλεπω στο καντραν μια καταναλωση 8lt/100km!!! Και δε μπορει να το αμφισβητησει κανεις οτι υπαρχουν αυτοκινητα ιδιου κυβισμου(ισως και μεγαλυτερου) τουρμπατα που εχουν χαμηλοτερη καταναλωση!
Και για να μην το ταλαιπωρουμε αλλο το θεμα αυτο, πειτε μου , εφοσον γνωριζετε κατι, για το multiair...
Διαβασα καπου οτι μπορει να μπει και στο Bravo εκ των υστερων με καποιες τροποποιησεις. Ισχυει??? -
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Δεν ειμαι υποχρεωμενος να παιρνω ενα τετοιο αυτοκινητο, που ετσι κι αλλιως δεν το κατηγορησα σε τιποτα αλλο, και να πηγαινω με 100-110 km η να βαζω νεκρα στην κατηφορα για να βλεπω στο καντραν μια καταναλωση 8lt/100km!!!
Στην κατηφόρα δοκίμασε να έχεις κάποια σχέση στο κιβώτιο και όχι νεκρά.
Εγώ αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν το sport pack μπαίνει εκ των υστέρων...
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Αναρωτιεμαι, σεβομενος το forum, που οπως φανταζομαι ολοι οσοι ασχολουμαστε μ'αυτο ειμαστε σοβαροι ανθρωποι, που κατα διαστηματα το παρακολουθω και συμβουλευομαι απο αυτα που γραφετε, δεν υπηρξε κανεις να διαμαρτυρηθει για την καταναλωση του συγκεκριμενου μοντελου??
Εαν ναι, πειτε μου που εχει γραφτει( σ' αυτη την ενοτητα παντα... )κοίτα αυτό το topic δεν ασχολείται με τέτοια μικροπράγματα (όπως υπερβολική κατανάλωση λόγω υπερβολικά κοντών σχέσεων - κάπου το έχω γράψει πιο πριν), αλλά με το πως το bravo θα βγει καλύτερο των golf-leon...
πάντως τα πιο πολλά περιοδικά, έχουν αναφερθεί σε αυξημένη κατανάλωση του bravo...
-
ποση ειναι αυτη η υπερβολικη καταναλωση?
σε νουμερο... και υπο ποιες συνθηκες?Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Διαβασα καπου οτι μπορει να μπει και στο Bravo εκ των υστερων με καποιες τροποποιησεις. Ισχυει???
οχι και να το εκανες θα ηταν πολυ ακριβο.
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Δεν ειμαι υποχρεωμενος να παιρνω ενα τετοιο αυτοκινητο, που ετσι κι αλλιως δεν το κατηγορησα σε τιποτα αλλο, και να πηγαινω με 100-110 km η να βαζω νεκρα στην κατηφορα για να βλεπω στο καντραν μια καταναλωση 8lt/100km!!!
Ποια σχολη σε εμαθε να οδηγεις βαζοντας νεκρα στην κατηφορα?!!!!
Το αυτοκίνητο εχει πολυ φυσιολογικη καταναλωση, τηρουμενων των αναλογιων ανταγωνιστικη αλλων μοντελων!
Αν οδηγουσες εχοντας ταχυτητα στην κατηφορα θα εβλεπες οτι η καταναλωση ειναι ΜΗΔΕΝ
-
βασικά δεν έχω το bravo, αλλά μου έκανε άσχημη εντύπωση σε test-drive μιας ώρας (με τον πωλητή της AR μέσα) με τη Mi.To. (έχουν παρόμοιο κινητήρα) σε γρήγορους έως αρκετά γρήγορους ρυθμούς ότι σε ερώτησή μου προς τον πωλήτη πως να ρυθμίσουμε το trip computer για να δω μέση κατανάλωση, αυτός απλά γέλασε και μου είπε μην το ψάχνεις
*Δυστυχώς, η σφιχτή κλιμάκωση έχει την επίπτωσή της στην κατανάλωση, που άγγιξε τα 12,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο. Fiat Bravo 1.4 T-jet 150hp Sport ΥΠΕΡ Επιδόσεις / Απόδοση κινητήρα / Τιμή / Εξοπλισμός
ΚΑΤΑ Αίσθηση τιμονιού / Χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών / Κατανάλωση * (Πηγή 4Τ)Πάρτε τα αντίστοιχα Drive, 4T της εποχής τα ίδια λένε... 13 λίτρα έστω και για 150 άλογα είναι πολλά... να έκανε και ένα 0-100 της προκοπής θα του το συγχωρούσα
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Φιλοι μου καλημερα!
Αναρωτιεμαι, σεβομενος το forum, που οπως φανταζομαι ολοι οσοι ασχολουμαστε μ'αυτο ειμαστε σοβαροι ανθρωποι, που κατα διαστηματα το παρακολουθω και συμβουλευομαι απο αυτα που γραφετε, δεν υπηρξε κανεις να διαμαρτυρηθει για την καταναλωση του συγκεκριμενου μοντελου??
Εαν ναι, πειτε μου που εχει γραφτει( σ' αυτη την ενοτητα παντα... )
Δεν ειμαι υποχρεωμενος να παιρνω ενα τετοιο αυτοκινητο, που ετσι κι αλλιως δεν το κατηγορησα σε τιποτα αλλο, και να πηγαινω με 100-110 km η να βαζω νεκρα στην κατηφορα για να βλεπω στο καντραν μια καταναλωση 8lt/100km!!! Και δε μπορει να το αμφισβητησει κανεις οτι υπαρχουν αυτοκινητα ιδιου κυβισμου(ισως και μεγαλυτερου) τουρμπατα που εχουν χαμηλοτερη καταναλωση!
Και για να μην το ταλαιπωρουμε αλλο το θεμα αυτο, πειτε μου , εφοσον γνωριζετε κατι, για το multiair...
Διαβασα καπου οτι μπορει να μπει και στο Bravo εκ των υστερων με καποιες τροποποιησεις. Ισχυει???Αν σε κατηφόρα δε μπορείς να δεις κάτω από 8 λίτρα ή το πόδι σου έχει κάποιο
πρόβλημα ή πρέπει να πας να σου ελέγξουν το trip computer
Να διαμαρτυρηθούμε γιατί πράγμα? 'Εχασα τπτ επεισόδια?
Η κατάσταση έχει ως εξής: αγοράσαμε ένα αμάξι που το γουστάρουμε ξέροντας εκ των
προτέρων ότι καίει 1-2 λιτρα/100 παραπάνω απ'το golf(εμμέσως πλην σαφώς στο golf δεν
αναφέρεσαι?) και κοστίζει και 5000-6000 ευρω λιγότερο με τον ίδιο εξοπλισμό και επιδόσεις.
Εμένα μου φαίνεται πολύ δίκαο το deal. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
βασικά δεν έχω το bravo, αλλά μου έκανε άσχημη εντύπωση σε test-drive μιας ώρας (με τον πωλητή της AR μέσα) με τη Mi.To. (έχουν παρόμοιο κινητήρα) σε γρήγορους έως αρκετά γρήγορους ρυθμούς ότι σε ερώτησή μου προς τον πωλήτη πως να ρυθμίσουμε το trip computer για να δω μέση κατανάλωση, αυτός απλά γέλασε και μου είπε μην το ψάχνεις*Δυστυχώς, η σφιχτή κλιμάκωση έχει την επίπτωσή της στην κατανάλωση, που άγγιξε τα 12,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο. Fiat Bravo 1.4 T-jet 150hp Sport ΥΠΕΡ Επιδόσεις / Απόδοση κινητήρα / Τιμή / Εξοπλισμός
ΚΑΤΑ Αίσθηση τιμονιού / Χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών / Κατανάλωση * (Πηγή 4Τ)Πάρτε τα αντίστοιχα Drive, 4T της εποχής τα ίδια λένε... 13 λίτρα έστω και για 150 άλογα είναι πολλά... να έκανε και ένα 0-100 της προκοπής θα του το συγχωρούσα
πολλα ειναι ρε συ τα 13 λιτρα..με νορμαλ ρυθμους καιει 8-10 που δεν ειναι κι ασχημο
το μπραβο που ειναι σαφως πιο βαρυ απο τη μιτο δεν ξερω αν τσιμπαει λιγο παραπανω
τις καταναλωσεις των περιοδικων μην τις πολυυπολογιζεις γιατι εκει οδηγαει ο καθενας οπως γουσταρει..(εμμέσως πλην σαφώς στο golf δεν
αναφέρεσαι?)εμμονες
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
βασικά δεν έχω το bravo, αλλά μου έκανε άσχημη εντύπωση σε test-drive μιας ώρας (με τον πωλητή της AR μέσα) με τη Mi.To. (έχουν παρόμοιο κινητήρα) σε γρήγορους έως αρκετά γρήγορους ρυθμούς ότι σε ερώτησή μου προς τον πωλήτη πως να ρυθμίσουμε το trip computer για να δω μέση κατανάλωση, αυτός απλά γέλασε και μου είπε μην το ψάχνεις*Δυστυχώς, η σφιχτή κλιμάκωση έχει την επίπτωσή της στην κατανάλωση, που άγγιξε τα 12,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο. Fiat Bravo 1.4 T-jet 150hp Sport ΥΠΕΡ Επιδόσεις / Απόδοση κινητήρα / Τιμή / Εξοπλισμός
ΚΑΤΑ Αίσθηση τιμονιού / Χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών / Κατανάλωση * (Πηγή 4Τ)Πάρτε τα αντίστοιχα Drive, 4T της εποχής τα ίδια λένε... 13 λίτρα έστω και για 150 άλογα είναι πολλά... να έκανε και ένα 0-100 της προκοπής θα του το συγχωρούσα
Έχεις καταντήσει γραφικός...
Γιατί επιμένεις να μην καταλαβαίνεις ότι τα αυτοκίνητα ο περισσότερος κόσμος δεν τα παίρνει
για κόντρες στα φανάρια?
Οι κοντές σχέσεις που κατηγορείς συνεχώς και που κόβουν στο 0-100, χαρίζουν στο αμάξι
τις φοβερές ρεπρίζ του που είναι το ΜΟΝΟ πράγμα που χρειάζεται ο καθημερινός οδηγός.Και ξαναλέω: στα 7000+ χλμ. έχω ΜΕΣΗ κατανάλωση 8,3
Τώρα αν εσείς έχετε την απαίτηση να φεύγετε και να γυρνάτε με το γκάζι στο πάτωμα
και να μην καίει τι να πω...Δε λεω ότι αγόρασα το τέλειο αμάξι, αλλά κάπου να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.
Και στο κάτω κάτω αν δε σας αρέσει σκάστε μια 25χιλιαρού να πάρετε το golf. -
μονο που δεν κανει 25 χιλιαρικα το golf .. αλλα δεν καταλαβαινω γιατι τα παιρνεις με το golf?
παντως συμφωνω οτι δεν καιει και τοσο πολυ πια ο 1.4
-
από stavroslik » 08/10/09 9:20
Αναρωτιεμαι, δεν υπηρξε κανεις να διαμαρτυρηθει για την καταναλωση του συγκεκριμενου μοντελου??
Εαν ναι, πειτε μου που εχει γραφτει( σ' αυτη την ενοτητα παντα... )Διαβασα καπου οτι μπορει να μπει και στο Bravo εκ των υστερων με καποιες τροποποιησεις. Ισχυει???
Έχει γραφεί πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ και σε διάφορες ενότητες ότι το συγκεκριμένο μοντέλο τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση . Επίσης αυτό είναι παγκοίνως γνωστό από τα σχετικά περιοδικά που του έκαναν τεστ.Δες και το spritmonitor με μέση 8,7 l/100 km .
Για μετατροπή multiair εκ των υστέρων κάτι έχω διαβάσει αλλά δεν θα επιμείνω.
Το θέμα είναι πιο σοβαρό. Πας να ρίξεις κι' άλλα λεφτά για να το κάνεις οικονομικότερο? Πόσα χλμ. κάνεις το χρόνο, υπό ποιές συνθήκες και πόσα χρόνια/χλμ. θές να κρατήσεις το ΙΧ?
Ξεκίνα από εκεί και μετά πήγαινε στην αντιπροσωπεία, τον μόνο αρμόδιο για να σου πει αν μπορεί να το κάνει με τι κόστος και εγγυήσεις, για να δεις αν σε συμφέρει ή όχι.Μήπως πρέπει να κάνεις έναν έλεγχο στην αντιπροσωπεία για την παρούσα κατανάλωση?
-
Μηπως να κανει μερικα χλμ ακομα;Εχει μονο 2500χλμ ,σιγουρα οσο θα ανοιγει ο κινητηρας θα πεσει η καταναλωση.Επισης οσο το μαθαινεις ενα αμαξι μπορεις να κινείσαι πιο οικονομικα.Βεβαια κοντα στην τελικη ταχυτητα δεν μπορεις να περιμενεις οτι θα καιει σαν αναπτηρας.
-
η κατανάλωση που έχω μετά απο 13.000χλμ+
μέσα στην πόλη είναι στα 9.8 lt , κολλημένο!! (το sport είναι απενεργοποιημένο)
όταν ξεκινάω να παίζω με τις ρεπρίζ, δηλαδή είμαι στα 140, πατάω γκάζι, ανεβαίνω στα 180, κατεβαίνω στα 160, μετά φτάνω 200 και πάει λέγοντας βλέπω κατανάλωση στα 12,5 lt περίπου.
αλλά όταν κάνω ταξίδι χωρίς αυξομειώσεις στο γκάζι, με μια ταχύτητα στα 150 χλμ/ωρα, είμαι στα 9,0 lt, περίπου. πολύ λογική κατ' έμε για τα 150 άλογα του αυτοκινήτου (όταν είμαι στην εθνική έχω πάντα το sport ενεργοποιημένο).
πάντως συμφωνώ ότι το αυτοκίνητο δεν είναι για 0-100 , αλλά όσο για τα ανοίγματα εν κινήσει και για τις προσπεράσεις, είναι 'βούτυρο' στο ψωμί του.
-
Για το multiair ρωτησα γιατι το διαβασα καπου εδω
και πιο πολυ εγκυκλοπαιδικα, παρα σκεπτομενος να το τοποθετησω.
Για εναν ανθρωπο σαν εμενα που δεν το οδηγω καθημερινα, και το εχει η συζυγος για να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο κανενα το προβλημα!
Αλλα οταν θα το χρειαστει μια φορα το μηνα για να κανεις μια αποσταση 250km και το πηγαινεις σε καποιους ρυθμους που μπορει να σου προσφερει οδηγικα το αυτοκινητο και καιει τον αγλεορα, θα πρεπει να το κρυψω???Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
αλλά όταν κάνω ταξίδι χωρίς αυξομειώσεις στο γκάζι, με μια ταχύτητα στα 150 χλμ/ωρα, είμαι στα 9,0 lt, περίπου. πολύ λογική κατ' έμε για τα 150 άλογα του αυτοκινήτου (όταν είμαι στην εθνική έχω πάντα το sport ενεργοποιημένο).
Δηλαδη αν χρησιμοποιω το sport στην εθνικη θα καιει λιγοτερο???
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Για το multiair ρωτησα γιατι το διαβασα καπου εδω
και πιο πολυ εγκυκλοπαιδικα, παρα σκεπτομενος να το τοποθετησω.
Για εναν ανθρωπο σαν εμενα που δεν το οδηγω καθημερινα, και το εχει η συζυγος για να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο κανενα το προβλημα!
Αλλα οταν θα το χρειαστει μια φορα το μηνα για να κανεις μια αποσταση 250km και το πηγαινεις σε καποιους ρυθμους που μπορει να σου προσφερει οδηγικα το αυτοκινητο και καιει τον αγλεορα, θα πρεπει να το κρυψω???αλλά όταν κάνω ταξίδι χωρίς αυξομειώσεις στο γκάζι, με μια ταχύτητα στα 150 χλμ/ωρα, είμαι στα 9,0 lt, περίπου. πολύ λογική κατ' έμε για τα 150 άλογα του αυτοκινήτου (όταν είμαι στην εθνική έχω πάντα το sport ενεργοποιημένο).
Δηλαδη αν χρησιμοποιω το sport στην εθνικη θα καιει λιγοτερο???
μπορεις να μας πεις νουμερα?τι εννοεις αγλεορα?
αυτο με την εκ των υστερων τοποθετηση μου φαινεται λιγο μουφια
στη θεωρια μπορει, στη πραξη τι γινεται ειναι το θεμα..
παντως εχουν γραφτει ανακριβιες κατα καιρους απο τους 4Τ, εγω διατηρω τις επιφυλαξεις μου -
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Για το multiair ρωτησα γιατι το διαβασα καπου εδω
και πιο πολυ εγκυκλοπαιδικα, παρα σκεπτομενος να το τοποθετησω.
Για εναν ανθρωπο σαν εμενα που δεν το οδηγω καθημερινα, και το εχει η συζυγος για να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο κανενα το προβλημα!
Αλλα οταν θα το χρειαστει μια φορα το μηνα για να κανεις μια αποσταση 250km και το πηγαινεις σε καποιους ρυθμους που μπορει να σου προσφερει οδηγικα το αυτοκινητο και καιει τον αγλεορα, θα πρεπει να το κρυψω???αλλά όταν κάνω ταξίδι χωρίς αυξομειώσεις στο γκάζι, με μια ταχύτητα στα 150 χλμ/ωρα, είμαι στα 9,0 lt, περίπου. πολύ λογική κατ' έμε για τα 150 άλογα του αυτοκινήτου (όταν είμαι στην εθνική έχω πάντα το sport ενεργοποιημένο).
Δηλαδη αν χρησιμοποιω το sport στην εθνικη θα καιει λιγοτερο???
το αντίθετο συμβαίνει, όταν έχεις το sport ενεργοποιημένο καίει κάτιτις παραπάνω, δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια πόσο, μιας και ποτέ δεν έχω ταξιδέψει έχοντας το απενεργοποιημένο.
πάντως έχει διαφορά με το sport, το αυτοκίνητο αλλάζει και γίνεται πιοστο θέμα τις κατανάλωσης, όταν οδηγείς με σταθερό γκάζι χωρίς αυξομειώσεις, έχει λογική κατανάλωση, πάνω απο 160 χλμ/ωρα, αρχίζει να 'πίνει' και όταν κινείσαι με 180-200 χλμ/ωρα για πολύ ώρα (70 χλμ περίπου), τα 14lt, τα βλέπεις χαλαρά, είναι η μέγιστη κατανάλωση που έχω γράψει.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Από το blog της Φαμπιάτου για το Grande Punto 1.4 T-JΕΤ 5d με τα 120 άλογα.'Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο καθορίζεται από τον οδηγό και κυμαίνεται από 8 λίτρα-εάν προσέχει έως και 14 αν το κυνηγήσει το πράμα. '
'Μέσα στην πόλη η κατανάλωση κυμαίνεται από 11,7 έως 12,5 λίτρα ανά 100 χλμ που -κατά την γνώμη μου -είναι υπερβολική τόσο για την κατηγορία του αυτοκίνητου, όσο και για την ιπποδύναμη του κινητήρα.'
http://fabiatou.com/2008/02/grande-punto-14-t-j-5d.html
Οπότε το 150άρι bravo δεν είναι παράξενο να φτάνει τα 16 λίτρα.
Καλησπέρα σε όλους. Πρώτη δημοσίευση στο forum αν και το παρακολουθώ εδώ και αρκετούς μήνες.
Ως - ευτυχής - κάτοχος ενός Grande Punto 1.4 T-JΕΤ 5d 120 είχα τρομάξει και εγώ από τις τιμές κατανάλωσης που διάβαζα σε διάφορες δοκιμές πριν το αγοράσω, αλλά τώρα χαίρομαι που δεν με απέτρεψαν από την αγορά του. Ναί, στη αρχή η κατανάλωση ήταν τσιμπημένη - χωρίς όμως να φτάνει ποτέ τα παραπάνω νούμερα. Σήμερα όμως και μετά από 10.000 km σχεδόν έχει ως εξής:
Κατανάλωση αποκλειστικά μέσα στην πόλη: 8,5 - 9 λίτρα.
Πήγαινε - έλα Χαλκιδική το καλοκαίρι - με 120 km/h και τον κλιματισμό αναμμένο - 7,3 λίτρα.
Ταξίδι στην Εγνατία με 150 km/h μέση ταχύτητα: 9 λίτρα.
Γι αυτό και όταν διαβάζω για καταναλώσεις 15 - 16 λίτρων - έστω και αν αφορούν το 150αρι bravo, απορώ πως μπορεί να τον δουλευουν τον κινητήρα όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται για την καταναλωση του.
Fiat Bravο 2007