-
[quote='QsisVTS'] αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει[quote]
ελπιζω να κανεις πλακα..
μηπως κ σε παρκινγκ το παρκαρεις πανω σε γραμμες για να καταλαμβανεις 2 θεσεις?
αν ναι,πες μας που συχναζεις να σε βγαλουμε φωτο να σε ποσταρουμε σε ενα αναλογο θεμα στα περι αυτοκινησης!! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει>
ελπιζω να κανεις πλακα..
μηπως κ σε παρκινγκ το παρκαρεις πανω σε γραμμες για να καταλαμβανεις 2 θεσεις?
αν ναι,πες μας που συχναζεις να σε βγαλουμε φωτο να σε ποσταρουμε σε ενα αναλογο θεμα στα περι αυτοκινησης!!προσπαθω να μη γινομαι πολυ προκλητικος γιατι μου εχουν κανει πολλες φορες παρατηρησεις
πλεον το κανω να φαινεται 'τυχαιο'
συνηθως ομως απλα ψανχω να βρω άπλα. οπου και να πας πιστευω οτι υπαρχουν καλα μερη να παρκαρεις..απλα περπαταω λιγο παραπανω
με εκνευριζει να βρισκω κολλημενα αμαξια στο δικο μου και σημαδια, οποιο αυτοκινητο κι αν εχω
και επειδη μου εχει τυχει ακομα και κατω απο το σπιτι μου να βρω αμαξι αλλου κολλημενο πανω στο δικο μου προτιμω να κλεισω 2 θεσεις και να παει στο διαολο.. -
Κι εγώ όπου πιστεύω ότι θα έρθει ο άλλος να με κάνει σαρδέλα αφήνω λίγο παραπάνω χώρο από μπροστά ή πίσω αντίστοιχα για να μπορώ να βγαίνω.
Αν δεν δεις κολλημένο (κυριολεκτικά κολλημένο όμως) Superb πάνω στον πίσω προφυλακτήρα σου εκεί που νόμιζες ότι μόνο smart θα πάρκαρε για να μην κλείνει την είσοδο του parking πίσω, τότε καταλαβαίνεις τι εννοώ... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασειτώρα αν πω οτι 9 στις 10 φορές που θα δω κάποιον να το έχει κάνει αυτό, έχει γερμανικό αμάξι θα με θεωρήσεις εγκάθετο? συνήθως bmw-mercedes πάντως.. σπανιως audi
χωρίς πλάκα πάντως εγω αν σε έβλεπα θα στην έλεγα.. και μενα όπως και αλλους μας εχουν χτύπησει τα αμαξια σε παρκινγκ αλλά δε θα αρχίσω να συμπεριφέρομαι σα κάφρος για ενα αμάξι ρε γμτ..
προσωπικά προσπαθώς να το βάζω όσο πιο άκρη άκρη ωστέ να πρέπει να είναι τελειώς γτπ ο αλλος για να δυσκολευτεί να μπεί-βγεί..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
και μενα όπως και αλλους μας εχουν χτύπησει τα αμαξια σε παρκινγκ αλλά δε θα αρχίσω να συμπεριφέρομαι σα κάφρος για ενα αμάξι ρε γμτ..προσωπικά προσπαθώς να το βάζω όσο πιο άκρη άκρη ωστέ να πρέπει να είναι τελειώς γτπ ο αλλος για να δυσκολευτεί να μπεί-βγεί..
+1. Προσωπικά εκνευρίζομαι απίστευτα όταν βλέπω να συμβαίνει κάτι τέτοιο στη γειτονιά μου. έχουμε άφθονο χωρο και μερικοί πιάνουν άνετα 2 θέσεις. Κι εμένα έχει τύχει να μου γρατζουνίσουν τον προφυλακτήρα σε κάποιο σημείο. Τι να κάνουμε, αυτοκίνητα είναι τα έχουν αυτά. Ο δρόμος όμως ανήκει σε όλους.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει
τώρα αν πω οτι 9 στις 10 φορές που θα δω κάποιον να το έχει κάνει αυτό, έχει γερμανικό αμάξι θα με θεωρήσεις εγκάθετο? συνήθως bmw-mercedes πάντως.. σπανιως audi
ναι
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει
τώρα αν πω οτι 9 στις 10 φορές που θα δω κάποιον να το έχει κάνει αυτό, έχει γερμανικό αμάξι θα με θεωρήσεις εγκάθετο? συνήθως bmw-mercedes πάντως.. σπανιως audi
μερικοί από αυτούς τους σιχαμένους κάφρους έχουν και alfa romeo...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 , δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει
τώρα αν πω οτι 9 στις 10 φορές που θα δω κάποιον να το έχει κάνει αυτό, έχει γερμανικό αμάξι θα με θεωρήσεις εγκάθετο? συνήθως bmw-mercedes πάντως.. σπανιως audi
ναι
το φαντάστηκα!
σας προκαλώ να μετρήσετε.. προσωπικά είναι 'άπειρες' οι mercedes slk που έχω δει ετσι παρκαρισμένες.. λες και είναι κανα τεράστιο αμάξι!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι ρε συ ειναι καλοι, αλλα εμενα δε με αφορουν γιατι οπου και να παω θα ψαξω να βρω απλωτη θεση **και αν χρειαστει θα κανω τις 2 θεσεις 1 **, δεν προκειται να αφησω ετσι ευκολα καποιον να με πλησιασει, ακομα κι αν χρειαστει να ψαχνω μιση ωρα ή να περπατησω παρα πολυΕλπιζω να το γραφεις σε χιουμοριστικα πλαισια γιατι αλλιως...
-
Για να επανέλθετε...[mod]
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...οι κάτοχοι αλφα είναι ευαίσθητοι με τις κούκλες του και κάνουν το τόσο ΤΟΣΟ... -
Χαιρεται λοιπον ως κατοχος αλφα ρομεο μιτο 156hp και ανηκωντας στην κατηγορια ανθρωπων οπου δεν κοιμουνται αγκαλια με την βιβλο οπου πιστευει σε ενα ιταλο θεο πατερα αλφα ρομεο ποιητη δεξιας φουρκετας και αριστερης κλειστης στροφης αλλα ουτε και σε αυτους που πιστευουν οτι οι γερμανοι μονο λουκανικα ξερουν να φτιαχνουν και με καθαρα αντικειμενικοτητα εχω να πω, εχω το αμαξι απο τον Ιανουαριο εχω κανει 11500 χιλιομετρα τον πρωτο μηνα ειχα φτασει σε σημειο να σκεφτομαι τροπο να κανω ΜΥΝΗΣΗ στην αλφα ρομεο οσοι παρακολουθουν το φορουμ με θυμουνται λογω προβληματος σε ολο το συστημα εξατμισεως μου αναβε η ενδειξη check engine tτεραστιος παιδεμος και ταλαιπωρια πηγα συνεργειο τουλαχιστον 8 φορες οποιος δεν με πιστευει ας δει παλιοτερα ποστ αναθεματησα εβρισα μου βγηκε η ψυχη κυριολεκτικα πραγμα απαραδεκτο για αμαξι ολοκαινουργιο και για αμαξι που θελει να χτυπησει τον ανταγωνισμο,μετα απο αυτο δοξα το θεο μην λεω μεγαλες κουβεντες ολα καλα απλα μου φανταζει χαζο να ακουω αποψεις του στυλ ΠΑΡΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αρ...δ.α μην τρελαινεστε ολοι μεσα μας οτι και να γραφουμε ξερουμε τι πηραμε κατι στυλατο γρηγορο με τελεια για μενα οδηγικη συμπεριφορα αλλα ηρεμια εχει ακομα κακα καταλοιπα μικρα ομως της παλιας ιταλικης σχολης......
-
και συ παντως ησουν αρκετα ατυχος, χωρις να θελω να υπερασπιστω την αλφα
παντως θα πω αλλη μια φορα οτι αυτο το αυτοκινητο δεν εχει μαλλον καποια στανταρ προβληματα , αλλα βγαζει τυχαια προβληματα (κι αν βγαλει)
αρα ειναι λοτο
το οτι εχουν βγει παντως καμποσα προβληματα ειτε μικρα ειτε μεγαλα ειναι γεγονος
απλα μπορει καποιοι να το παιρνουν αψηφιστα ειτε γιατι τους καλυψε η εγγυηση , ειτε γιατι δεν ταλαιπωρηθηκαν οσο εσυ μεχρι να λυθει το θεματο ερωτημα ομως ειναι το γινεται μετα αφου παψει να σε καλυπτει η εγγυηση
εγω δηλαδη μεχρι στιγμης εχω βγαλει στο δικο μου (οχι αλφα) προβλημα που δεν εχει πολυπαρατηρηθει στο μοντελο μου αλλα εχει παρατηρηθει στο group γενικοτερα, ευτυχως οχι πολυ σοβαρο και ακριβο (πολλαπλασιαστες)..ομως ωρες ωρες διαβαζω για προβληματα που εχουν απσχολησει πολυ κοσμο και τρομαζω για το μετα..
και το δικο μου ηταν απο τις πρωτες φουρνιες και εκανε 8000 χλμ χωρις να γινει μια επειγουσα αναβαθμιση στον εγκεφαλο (οταν πηγα για λαδια μου ειπαν οτι πρεπει να την κανω οπωσδηποτε , δε μπορουσαν ομως να μου το ειχαν παραδωσει με αυτη, γιατι εγινε αμεσως με το που βγηκε το μοντελο και εγω το πηρα 5 μηνες αφου ειχε βγει η αναβαθμιση.. τεσπα...) , παρολα αυτα ζει ακομα
αλλα τελικα ολα αυτα ειναι ειναι ανουσια αγχη, ας τα ευχαριστηθουμε οσο μπορουμε και βλεπουμε..
δε γινεται να ζεις συνεχεια με το φοβο
αλλα καλο ειναι να εχουμε στο νου μας οτι δεν οδηγουμε σκυλια και να μην προσπαθουμε να τα βαφτισουμε σκυλια χωρις να ειναι..
φροντιδα και ελεγχοι..δεν υπαρχει αλλη λυση κι αμα σου κατσει σου εκατσε -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
...οι κάτοχοι αλφα είναι ευαίσθητοι με τις κούκλες του και κάνουν το τόσο ΤΟΣΟ...
Τι γελας ρε χαζουλι? Δν πιστευεις οτι τα αλφα ρομεο ειναι -τουλαχιστον ομορφα?
Φανταζομαι το γουστο σου στις γυναικες... -
Ο χρήστης new mito έγραψε:
Χαιρεται λοιπον ως κατοχος αλφα ρομεο μιτο 156hp και ανηκωντας στην κατηγορια ανθρωπων οπου δεν κοιμουνται αγκαλια με την βιβλο οπου πιστευει σε ενα ιταλο θεο πατερα αλφα ρομεο ποιητη δεξιας φουρκετας και αριστερης κλειστης στροφης αλλα ουτε και σε αυτους που πιστευουν οτι οι γερμανοι μονο λουκανικα ξερουν να φτιαχνουν και με καθαρα αντικειμενικοτητα εχω να πω, εχω το αμαξι απο τον Ιανουαριο εχω κανει 11500 χιλιομετρα τον πρωτο μηνα ειχα φτασει σε σημειο να σκεφτομαι τροπο να κανω ΜΥΝΗΣΗ στην αλφα ρομεο οσοι παρακολουθουν το φορουμ με θυμουνται λογω προβληματος σε ολο το συστημα εξατμισεως μου αναβε η ενδειξη check engine tτεραστιος παιδεμος και ταλαιπωρια πηγα συνεργειο τουλαχιστον 8 φορες οποιος δεν με πιστευει ας δει παλιοτερα ποστ αναθεματησα εβρισα μου βγηκε η ψυχη κυριολεκτικα πραγμα απαραδεκτο για αμαξι ολοκαινουργιο και για αμαξι που θελει να χτυπησει τον ανταγωνισμο,μετα απο αυτο δοξα το θεο μην λεω μεγαλες κουβεντες ολα καλα απλα μου φανταζει χαζο να ακουω αποψεις του στυλ ΠΑΡΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ αρ...δ.α μην τρελαινεστε ολοι μεσα μας οτι και να γραφουμε ξερουμε τι πηραμε κατι στυλατο γρηγορο με τελεια για μενα οδηγικη συμπεριφορα αλλα ηρεμια εχει ακομα κακα καταλοιπα μικρα ομως της παλιας ιταλικης σχολης......Αν σου ξαναβγαλει τιποτα,πουλα το.Εγω αυτο θα εκανα...ποσες ευκαιριες να δωσεις?Λογικα ειχες πεσει σε προβληματικο,ειναι και τα συνεργεια γτπ οποτε...Αν ειναι να ξενερωνεις και να κατεβαζεις ολο το δωδεκαθεο καθε φορα που θα βγαζει check....
-
Βαζω και εδω μια κοπια απο τις εντυπωσεις test drive No2 με Mito 155 στο 'οδηγησα'ετσι για να υπαρχει...
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ξαναοδηγησα Mito 155. Eντυπωσεις:
Tιμονι μετριο ( στο d mode. Στα αλλα ειναι ντροπη και κοροιδια. Μπορουσε να υπαρχει
οπως ειχα πει και στην πρωτη επαφη μονο το d και το Α mode με ενα κουμπι, για χιονια πχ, χωρις πολλα κουμπακια, λαμπακια και μπλιμπλικια. Το νορμαλ
δεν παιζει οταν μιλαμε για AR με 155αλογα, κατα την γνωμη μου).
Κοβει αρκετα μεν αλλα η αισθηση του στο στριψιμο και στην επαναφορα δεν ειναι αυτη που περιμενεις απο μια AR. Aς εβαζαν της 147 και να εχαναν 5 αλογα λογω υδραυλικου...
Το κιβωτιο εδω ηταν καπως καλυτερο απο αυτο της πρωτης επαφης στο Motorshow.
Εκει πρεπει (καποιοι καφροι) στο παρελθον, να ειχαν αλλαξει πολλες φορες χωρις συμπλεκτη...
Στην τωρινη υπηρχε παλι αυτη η χαλαρη αισθηση αναμεσα στις πυλες των σχεσεων
αλλα η σαφηνεια ηταν καλυτερη -ελατηριο στην θεση της νεκρας πιο σφιχτο- και δεν ειχε τοσο λαστιχενια αισθηση οσο η πρωτη. (Αν και καποια στιγμη ξεβιδωσε λιγο η χειρολαβη , δεν εδωσα μεγαλη σημασια, γιατι αυτοκινητο Test drive με 10κ χλμ
εχει σιγουρα περασει απο βαναυση χρηση)... Δεν ηταν βεβαια στιβαρο και σφιχτο γενικα το κιβωτιο οπως της 159 αλλα δεν ηταν και χαλια. Λιγο πιο μικρες διαδρομες αν ειχε, θα ηταν το ιδανικο. Τουλαχιστον αυτο λενε οτι εχει γινει στην QV, με ακομα πιο βελτιωμενη και την γενικοτερη αισθηση.
Η αναρτηση ηταν οκ με τις ομορφες 17αρες του σπορ πακετου. Το μπροστινο
συστημα βεβαια για εμενα θα ηταν πιο καλο (πιο ζωντανο σε αισθηση) αν ηταν λιγο πιο χαμηλωμενο και σφιγμενο, με το πισω να ειναι απλως λιγο πιο χαμηλωμενο, μιας
και κοπανουσε σχετικα ξερα οταν εβρισκε σε λακουβιτσες, και με 'φτηνη' ηχητικη υποκρουση, για αυτοκινητο 20κ.
Τα φρενα βεβαια ειναι εξαιρετικα, απλα χρειαζεται λιγο προσοχη σε γλιστερο, μεχρι να ζεσταθουν τα πολυ καλα pzero γιατι με το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ μοτερ που εχει, μαζευει χλμ
για πλακα. Τουλαχιστον αυτο ειναι οτι καλυτερο στο αυτοκινητο, με δυναμη απο χαμηλα,
η οποια ξεφουσκωνει στα ψηλα αρκετα γλυκα, θυμιζοντας ευστροφο ατμοσφαιρικο, και με ωραιο ηχο! Χαλαλι η τσιμπημενη καταναλωση που θα εχει σε τετοιες συνθηκες.
Τα ηλεκτρονικα σε καποιες γλιστερες πλατειες που την δοκιμασα, ηταν πολυ αποτελεσματικα. Βοηθουν ακομα και εντελως απειρο οδηγο να μπει σωστα χωρις παρατραγουδα ακομα και με τερμα γκαζι. Λογω βεβαια του υπερ-κοφτερου τιμονιου
στριβεις οντως οπως πολυ σωστα εχουν αναφερει και οι 4τροχοι λιγο περισσοτερο απ' οσο
θελεις μερικες φορες, και ετσι ενεργοποιειται η ουρα οσο χρειαζεται για να μπει σωστα σε στροφη, με το εμπρος μερος να μην ανοιγει τροχια σε καμμια περιπτωση.
Αποτελεσματικοτατο μεν και ασφαλες, αλλα σε προσωπικο επιπεδο θα ηθελα να βγαινει
εντελως off...
Νομιζω οτι η QV εαν οντως ειναι πιο σφιχτη με αρκετα πιο 'ζωντανο' μπροστινο συστημα
και ελαφρως βελτιωμενο σε αισθηση τιμονι, -οπως διατεινεται η AR- αλλα και το νεο κιβωτιο (που ηδη ελαβε πολυ καλα σχολια απο τον krusenstern οταν εγραψε για την γνωριμια που ειχε με αυτην στο Auto-Bild), θα κοιταξει στα ματια το MINI στο θεμα της οδηγικης απολαυσης.
Κλεινοντας, οπως ειχα πει και στην πρωτη επαφη, το εσωτερικο ειναι λουσατο, με καλη απτη ποιοτητα, δινοντας την αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.
Το μονο μειον ειναι η 'σακουλα' στην συνεχεια της κολωνας τιμονιου στο κατω μερος των
οργανων του ταμπλω, και η πολυ μετρια επισης σε ποιοτητα 'φουσκα' του κιβωτιου
αλλα και του χειροφρενου. Επισης μια λεπτομερεια που παρατηρησα, ανοιγοντας το καπω
και στηριζοντας το με την βεργα: οταν εβγαλα την βεργα απο το καπω για να την αφησω στην θεση της, καταλαβα μετα οτι δεν κουμπωνει καπου , απλα
'καθεται' σε μια λαστιχενια θηκη, ακουμπωντας στο πλαι στην ενωση του φτερου. Ελεος...
Παντως η γενικοτερη αισθηση αν και καπως καλυτερη απο την πρωτη φορα, κυριως λογω
καλυτερου σε αισθηση κιβωτιου και μικροτερων ζαντων εδω, νομιζω οτι θα ειναι,
οπως πρεπει και αρμοζει σε μια AR, στην εκδοση QV που συντομα θα ερθει και στην χωρα μας. -
Σαν να λεμε καλυτερη η δευτερη εντυπωση?Ειναι θεμα εξοικιωσης με το μοντελο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε γινεται να ζεις συνεχεια με το φοβο
αλλα καλο ειναι να εχουμε στο νου μας οτι δεν οδηγουμε σκυλια και να μην προσπαθουμε να τα βαφτισουμε σκυλια χωρις να ειναι..
φροντιδα και ελεγχοι..δεν υπαρχει αλλη λυση κι αμα σου κατσει σου εκατσεΘα συμφωνήσω απόλυτα. Παίρνουμε ένα αμάξι επειδή το γουστάρουμε. Αν ζούμε με το φόβο δε θα το ευχαριστηθούμε ποτέ.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Σαν να λεμε καλυτερη η δευτερη εντυπωση?Ειναι θεμα εξοικιωσης με το μοντελο?Βασικα, δεν ειχε υποστει μαλλον τετοια 'περιποιηση' οπως το προηγουμενο που οδηγησα, παρα το γεγονος οτι επροκειτο επισης για test drive (αντ/σωπου)...
Το προηγουμενο σιγουρα ειχε περασει και απο δοκιμαστες περιοδικων αλλα και
απο κοινο της εκθεσης Motorshow, με οτι αυτο συνεπαγεται σε κακη μεταχειριση.
Η λιγο καλυτερη εντυπωση προεκυψε λογω του ανεκτου κιβωτιου, αντι για απαραδεκτου, της πρωτης επαφης, και της πιο μαλακης μεν αναρτησης λογω 17αρηδων τροχων αντι 18αρηδων, σημειωνοντας ομως απο την πλευρα μου οτι η ιδανικη λυση κατα την προσωπικη μου εκτιμηση θα ηταν με λιγο πιο σφιχτο και χαμηλωμενο ελαφρως μπροστινο συστημα (με 17αρες παντα) και λιγο πιο χαμηλο το πισω, χωρις να σφιξει περαιτερω.
Πιθανοτατα καπως ετσι ισως να ειναι η QV. ιδωμεν... -
μακραν οτι καλιτερο υπαρχει αυτη την στιγμη η μιτο στην κατηγορια της παντος....
Alfa Romeo Mi.Τo 2008