-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Δεν περιμένω να γίνουν υποδομές από το τίποτα αλλά ήδη πληρώνω πολλά για να έχω σαν ανταπόδοση τίποτα. Δηλαδή από όλα αυτά που πληρώνουμε τόσα χρόνια τίποτα δεν πήγε για τους δρόμους, πρέπει να έρθει ο ιδιώτης με τα διόδια για να πληρώσουμε και άλλα για να γίνει κάτι;;;
Είναι τέτοια η ασυδοσία τους που μας έχουνε πείσει πως μόνο αυτός είναι ο τρόπος.Αν θέλανε πραγματικά και τους ενδιέφερε το κόστος ανά χιλιόμετρο θα καταργούσαν τα μετωπικά διόδια και θα χρησιμοποιούσαν μόνο τα πλευρικά σε όλες τις εξόδους με πραγματικό κόστος 0.031/χλμ. το οποίο είναι και χωρίς ΦΠΑ.
ΥΓ Ωραίες οι υποδομές με τα μπαλώματα και τις καμένες λάμπες.
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη..... -
Και το σχετικό άρθρο από εδώ: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_331169
Διόδια με το... χιλιόμετρο στην Εθνική Οδό
Γιωργος ΛιαλιοςΔιοδίων αρχή από σήμερα για τα βόρεια προάστια της Αθήνας, που θα καλούνται να πληρώνουν διόδια για τη χρήση της εθνικής οδού. Οι νέοι σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν από σήμερα στο Καπανδρίτι, τη Μαλακάσα, τα Οινόφυτα, τη Θήβα και την Τραγάνα, ενώ καταργείται ο σταθμός στο Σχηματάρι.** Θα ακολουθήσουν σε επόμενη φάση πλευρικοί σταθμοί διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Αγιο Στέφανο**, όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του παραδρόμου. Η λειτουργία των διοδίων αναμένεται να προκαλέσει κυκλοφοριακή ασφυξία στις εν λόγω περιοχές, καθώς οι χιλιάδες οδηγοί που καθημερινά χρησιμοποιούν την εθνική οδό για τις μετακινήσεις τους θα προτιμήσουν το εσωτερικό οδικό δίκτυο.
Οπως ανακοίνωσε η «Νέα Οδός ΑΕ», η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το τμήμα της εθνικής οδού από τη Μεταμόρφωση έως την είσοδο του Μαλιακού, ταυτόχρονα με τη λειτουργία των νέων σταθμών θα ισχύσει και νέα χρέωση, με βάση τα διανυόμενα χιλιόμετρα (0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο). Δηλαδή, για να διασχίσει τα 175 χλμ. της διαδρομής, ο οδηγός ΙΧ θα καταβάλλει 6,5 αντί για 5,5 ευρώ μέχρι χθες. Σαφώς πιο τσουχτερές οι τιμές για τα φορτηγά: 16,2 ευρώ για τα μεσαίας κατηγορίας και 22,6 ευρώ για τα πολυαξονικά.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα διόδια στο συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή της Ιονίας Οδού. Ωστόσο οι εργασίες στην Ιονία Οδό προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και είναι αμφίβολο αν θα ακολουθήσουν τα συμφωνηθέντα χρονοδιαγράμματα. Στις αρχές Μαρτίου κάτοικοι των βορείων προαστίων της Αττικής προχώρησαν σε δυναμικές διαμαρτυρίες ενάντια στα διόδια, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Θεμ. Ξανθόπουλος να αναβάλλει τη λειτουργία των σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου μέχρι την κατασκευή παραδρόμου.
Καλή φάση τα διόδια και μέσα στην πόλη. Θες να μένεις λίγο παραέξω και να δουλεύεις μέσα (ή το ανάποδο)? Τσάααααακ! Πέσε το παραδάκι. Έτσι, για να τιμωρούμε όποιον μας κάνει τη χάρη να μη μας συνωστίζει, όπως λέει κι ο αδερφός μου, και να τους μάθουμε όλους ότι δε νοείται να πάνε για δουλειά έξω από την τσιμεντούπολη, να αναπνέουν καθαρό αέρα (ή να μένουν λίγο παραέξω και να δουλεύουν μέσα) χωρίς να μας δίνουν κι εμάς 'κανα ψιλό'.
Φυσικά, λίγο μας ενδιαφέρει αν θα πήξουν στην κίνηση οι κάτοικοι των περιοχών όπως ο Αγ. Στέφανος - γι αυτό πήγαμε πριν από 7 μήνες να ανοίξουμε διόδια κι εκεί χωρίς την παραμικρή μελέτη. Το βασικότερο είναι να εισπράξουμε το παραδάκι από άτομα που λόγω δουλειάς έχουν την κακή τύχη να πρέπει να χρησιμοποιούν συγκεκριμένους δρόμους, έτσι ώστε να χρηματοδοτήσουν ΑΥΤΟΙ τους άλλους (ΑΣΧΕΤΟΥΣ) δρόμους που θα φτιαχτούν - π.χ. Ιονία. Το δίκαιο, δίκαιο: 'Γιατί να την πληρώσω εγώ την Ιονία που δεν περνάω ποτέ από..... Καπανδρίτι?! Να την πληρώσει αυτός που περνάει!'
-
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα διόδια στο συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή της Ιονίας Οδού. Ωστόσο οι εργασίες στην Ιονία Οδό προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και είναι αμφίβολο αν θα ακολουθήσουν τα συμφωνηθέντα χρονοδιαγράμματα. Στις αρχές Μαρτίου κάτοικοι των βορείων προαστίων της Αττικής προχώρησαν σε δυναμικές διαμαρτυρίες ενάντια στα διόδια, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Θεμ. Ξανθόπουλος να αναβάλλει τη λειτουργία των σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου μέχρι την κατασκευή παραδρόμου.
Στο πρώτο site
http://www.himaraunion.com/2009-07-15-1 ... 48-41.html
αναφέρεται ότι σε ορισμένα τμήματα το έργο είναι εμπρός από το χρονοδιάγραμμα.
Στο 2ο site
http://www.inews.gr/60/se-sinagermo-oi- ... ia-odo.htm
αναφέρονται καθυστερήσεις που οφείλονται σε καθυστερήσεις του Δημοσίου προς την απαλοτρίωση της γης.
Στο 3ο site
http://www.lepanto-rtv.gr/news_Full.asp?articleID=556
Διαμαρτυρία των κατοίκων που ένα τούνελ περνά από το σπίτι τους.
Στο 4ο site
http://www.nafpaktia.com/localnews/2205 ... palioboyna
στα δικαστήρια η υπόθεση λόγω της μη επιλογής της κατασκευής σήραγγας έστω και αν η μελέτη προέβλεπε στην περιοχή διαπλάτυνση του δρόμου.
Στο 5ο site
http://www.proinanea.gr/index.php?Itemi ... &task=view
ξεκινούν έργα από εύκολα σημεία που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις μέχρι που να ξεμπλοκάρουν τα προβληματικά...
Μήπως λέω μήπως, για τις καθυστερήσεις εκεί δεν φταίει μόνον ο Ανάδοχος και το Δημόσιο (που έχει σημαντικό ποσοστό ευθύνης όσον αφορά τις απαλλοτριώσεις της γης) αλλά και εμείς που για τα τοπικά μας συμφέροντα (σιγά εδώ χρόνια ολόκληρα στη Στυλίδα περιμένουν ανεμογεννήτριες να ξεμπλοκάρει δικαστικά ένα ζήτημα). Αυτό το λέω γιατί γνωρίζω ότι και στο τμήμα της Πελοπονήσου έχουμε καταγγελίες για τον Καϊάφα, αλλά και άλλες καταγγελίες πρακτικά ανυπόστατες που σκοπό και μόνο έχουν τον ωμό εκβιασμό.
-
ρε παιδια ημαρτον..ποσες φορες θα πουμε οτι για να παμε καπανδριτι ΒΑ αττικη πληρωνουμε μονο στις αφιδνες..οχι και στον κομβο!!τοσο δυσκολη ειναι η κατανοηση του συστηματος??πλευρικα θα πληρωσεις αν διανυσεις παραπανω απο το μηκος ζωνης που χρεωνει ο μετωπικος,πχ αν πας θηβα,πληρωνεις στον μετωπικο των αφιδνων,και αφου η ζωνη χρεωσης τελειωνει στο σχηματαρι,πληρωνεις και αλλα 50 λεπτα στην εξοδο προς θηβα(πλευρικος) μιας και εχεις διανυσει μερικα km απο την επομενη ζωνη χρεωσης(σχηματαρι-μαρτινο,μετωπικος σταθμος θηβας)..αντιστοιχα αν πας απο μαλακασα προς αθηνα και αντιστροφα δεν πληρωνεις πλευρικα διοδια αλλα μονο στον μετωπικο αφιδνων ΟΛΟ το μηκος ζωνης,δλδ παραπανω απο τα km που διανυσες ..πλευρικα θα πληρωσεις μονο αν μπεις απο κομβο μαλακασας προς λαμια,δλδ την αξια που απομενει μεχρι την αρχη της επομενης ζωνης χρεωσης(σχηματαρι-μαρτινο)..
-
[off topic] για το nickname σου. [/off topic]
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη.....Το καταλαβαίνω κάθε μέρα και κάθε στιγμή. Απλά όταν μου προσθέτουν και άλλα βάρη πνίγομαι και αγανακτώ.
-
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη.....Το καταλαβαίνω κάθε μέρα και κάθε στιγμή. Απλά όταν μου προσθέτουν και άλλα βάρη πνίγομαι και αγανακτώ.
Τα βαρη θα προστιθενται οσο οι τραπεζες θα σε δανειζουν, αφου εσυ δεν μπορεις να κανεις καλο κουμαντο στο κρατος σου.... θελεις και λεφτα να μοιραζεις σε αυτους που δεν εχουν τα αναγκαια και αυτοι που βγαζουν να μην πληρωνουν τις υποχρεωσεις τους... εστω και αυτες που εχουν τωρα.... που να βαλεις και μεγαλυτερες!!!! Αφου χρειαζεται σταυρος ετσι θα πορευομαστε...... Οποιος λεει τα μεγαλυτερα ψεματα σε υποσχεσεις κερδιζει!!!!! και εμεις καταχρεωνομαστε.......
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?Έλα μου ντε!
Και θα μπορουν να εφαρμόσουν δίκαιη χιλιομετροχρέωση, και κίνητρα σε συχνους χρήστες, και τις ουρες να μειώσουν, και, και, και
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?
Έλα μου ντε!
Και θα μπορουν να εφαρμόσουν δίκαιη χιλιομετροχρέωση, και κίνητρα σε συχνους χρήστες, και τις ουρες να μειώσουν, και, και, και
και να απολυσουν τους υπαλληλους στα διοδια?
-
προφανως δεν τους συμφερει να 'κλεισουν' ολες τις εισοδους-εξοδους των κομβων..και μαλλον εισπρατουν περισσοτερα..ναι θα λειτουργησει συντομα ηλεκτρονικο συστημα,οπως ανακοινωθηκε..
-
Η αδικη πληρωμη ειναι στις Αφιδνες αφου καποιος που θα μπει απο Πειραια, και καποιος που θα μπει απο κηφισσια θα πληρωσουν το ιδιο.... μετα θα πληρωνουν αναλογικα.......
-
Αυτο δεν ισχυει γιατι και οι δυο θα εχουν διασχισει το ιδιο κομματι της παραχωρησης που αρχιζει απο τον κομβο Μεταμορφωσης.
-
αυτη η αυξηση της ταξης του 40% στα διοδια της Λαμίας τι ρολο βαραει? Αποχαιρετηστηριο δωρο του Καραμανλη??
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
αυτη η αυξηση της ταξης του 40% στα διοδια της Λαμίας τι ρολο βαραει? Αποχαιρετηστηριο δωρο του Καραμανλη??Toυ Σουφλια κυριοτερα...
http://3.bp.blogspot.com/_BCsaeWGNwNI/S ... %CE%B9.jpg -
εμ, τόσο έργο έκανε ο Σουφλιάς
Οι κάτοικοι των δήμων της ΒΑ Αττικής, που χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση τον εθνικό δρόμο για να πάνε στη δουλειά τους, συγκεντρώθηκαν το περασμένο Σάββατο στις Αφίδνες και αποφάσισαν να οργανώσουν κινητοποίηση την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, στις 11 π.μ. στο πάρκο, με βασικό αίτημα να ληφθούν μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρωτοφανές χαράτσωμα.
Επρόσωπος της επιτροπής πρωτοβουλίας μιλώντας στην «Ε» αποκάλυψε ότι ο λεγόμενος «ορθολογισμός» προβλέπει ίδιες τιμές διοδίων για όσους πάνε στις Αφίδνες και στη Χαλκίδα. Στην περίπτωση των Αφιδνών, που αποτελεί για πολλούς περιοχή μόνιμης κατοικίας, οι οδηγοί πληρώνουν 1,85 ευρώ για διαδρομή μόλις 16 χλμ.
Επομένως, με τη χρέωση και κατά την επιστροφή, του αναλογούν 0,11 ευρώ ανά χιλιόμετρο, που απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς της κοινοπραξίας, που κάνει λόγο για 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Σύντομα πάντως θα προστεθούν νέοι σταθμοί διοδίων μόλις ολοκληρωθεί το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα.
Γαλλία γίνατε
-
Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση της ΕΟ ή της ΑΟ.
Όποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιεί δρόμους χωρίς διόδια.
Ειναι λογικό όταν ένας δρόμος έχει υποδομές να έχει και κόστος χρήσης. -
Δεν έχω παρακολουθήσει τη συζήτηση μέχρι τώρα οπότε δεν ξέρω αν έχει ξαναμπει.
Μου ήρθε αυτό το e-mail:Μην πληρώνετε διόδια! - μόνο Αττικη Οδό και γέφυρα Ρίου-Αντίριου
Κανένας δρόμος στην Ελλάδα (εκτός ίσως από την Αττική οδό και τη γέφυρα Ρίου-Αντιριου) δεν πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας κλειστών αυτοκινητόδρομων και άρα την ύπαρξη διοδίων!
Γι’ αυτό μην πληρώνετε διόδια εκεί που οι «άλλοι» Ευρωπαίοι πολίτες ΔΕΝ το κάνουν.
Τι ακριβώς κάνω όταν θέλω να μην πληρώσω?
Σταματάτε στο Γκισέ των διοδίων.
Αναφέρετε στον υπάλληλο πολύ ευγενικά ότι «Σαν ευρωπαίος πολίτης αρνούμαι να πληρώσω γι’ αυτό δρόμο διόδια.
Ο αριθμός κυκλοφορίας μου είναι ……………. . Γεια σας !!!!!
Και απομακρυνόμαστε από το Γκισέ!!!!!
(Αρνούμαστε να δώσουμε οποιοδήποτε άλλο προσωπικό στοιχειό. Αν θέλουν ας μας βρουν από το αρ. Κυκλοφορίας. Άλλωστε είναι μια ιδιωτική εταιρία!!!
——————————————————————————————
Ο υπάλληλος με ενημερώνει ότι πρέπει να έρθει ο υπεύθυνος για να συμπληρώσουμε ένα έντυπο.
Αρνούμαστε (πάντα ευγενικά) να μιλήσουμε με κανέναν και να δώσουμε οποιοδήποτε άλλο στοιχείο εκτός από τον αρ. Κυκλοφορίας. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ
Συμβουλή : Μην ανοίγετε κανένα διάλογο. Δώστε τον αρ. Κυκλοφορίας και φύγετε. Απλά!!!!!!
http://www.moto.gr/forums/attachment.ph ... id=1541640
ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΙΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΛΑΚΟΥΒΑΚΙ Η ΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ Η ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ Η ΤΟ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ.
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ.ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ MCdonalds ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ 100 ΛΟΓΟΥΣ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΛΥΠΤΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ
1 - είναι ιδιωτική εταιρεία πλέον και όχι ΤΕΟ κρατική
2 - δεν θα διεκδικήσουν δικαστικά ποτέ 1 ή 2 ευρώ γιατί ξέρουν ότι θα χάσουν χρόνο άρα χρήμα και το ξέρουν αυτό
3- δεν είσαι υποχρεωμένος να γράψεις τίποτα στο χαρτί ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΤΕ Α.Φ.Μ
ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ γράφε τα στοιχεία ενός γείτονα που μισείς - ή της πεθεράς καλύτερα.ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
4 - ΑΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΟΚ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΩΝ
ΤΕΣ ΠΑ
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΚΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ - ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΑΡΔΙΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ???? ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ!! Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΧΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΕΤΣΙ ΑΡΑ ΧΡΗΜΑ
ΑΠΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΕΝΑ ERROR ΣΤΟ BUSINESS PLAN! TA GOLDΕΝ ΒΟΥΖ TOY TO EXOYN ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ!
ΑΠΛΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΟΝΤΡΗ ΣΤΟ ΓΚΙΣΕ ΝΑ ΣΕ ΨΑΡΩΣΕΙ!
Εμένα στη αρχή μου είπε θα διωχτείτε ποινικά..!
Ίσα μωρη ψαρούκλα!
σε ΤΑ μας??
Μολις ειδε οτι δε μασαω απλα με αφησε να περασω ουτε δηλωση ουτε τιποτα χαρτι μου ζητησε να γραψω.ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΟ ΜΠΟΜΠΟΛΑ
ΔΡΑΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΜΕ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΑΛΛΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ διοδιων μια ιδιωτική κινηση που βλαπτει οικονομικα ολους του ελληνες
ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΚΡΥΦΑ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ
ΛΕΕΙ ....ενταξει τους υπνωτισαμε - θα το συνηθίσουν
και ο τάδε απλα μια αμελητεα στατιστικη απόκλιση απο το δειγμα.
5- ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ - ΦΙΛΕ -
ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ -
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΙΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΑΥΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΜΟΝΟ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Ι/Χ
ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
6 - ΕΡΩΤΗΜΑ - ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ? ΤΙΠΟΤΑ....και μπορώ να πω μου φαίνεται αρκετά λογικό.
Σήμερα στα πρώτα διόδια στην Αθηνών-Λαμίας ένας συνάδελφός μου (ορμώμενος απ' το παραπάνω) δεν αρνήθηκε να πληρώσει αλλά ρώτησε κατά πόσο μπορεί να μην πληρώσει.
Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν στην ουσία ότι ΝΑΙ μπορεί να μην πληρώσει, αλλά θα έπρεπε να έρθει προιστάμενος κλπ κλπ και θα τον καθυστερούσαν γύρω στα 15' για να σηκώσουν τη μπάρα ενώ θα έτρωγε κόρνες και μπινελίκια απ' τους πίσω (με λίγα λόγια εκβιασμός)...Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
ccp
που απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς της κοινοπραξίας, που κάνει λόγο για 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο
καταλαβαίνω την ανάγκη σου να πληρώνεις, τουλάχιστον όμως προσπάθησε να πληρώνεις αυτό που πρέπει και να έχεις την θέληση να εναντιώνεσαι σε νταβατζιλίκια
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ccpπου απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς της κοινοπραξίας, που κάνει λόγο για 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο
καταλαβαίνω την ανάγκη σου να πληρώνεις, τουλάχιστον όμως προσπάθησε να πληρώνεις αυτό που πρέπει και να έχεις την θέληση να εναντιώνεσαι σε νταβατζιλίκια
Θεωρείς ότι αν το Κράτος μας είχε τα έσοδα που πρέπει και δεν υπήρχε φοροδιαφυγή και είχε πόρους δεν θα έφτιαχνε το ίδιο τους δρόμους από μόνο του με λογικά διόδια?
Αν εσύ ήσουν ανάδοχος σε ένα δρόμο και έκανες επνδύσεις, δεν θα ήθελες να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να βγάλεις κέρδος?
Αυξηση διοδίων (ξανά!)