-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
η νέα τιμολογιακή πολιτική στα διόδια :Δηλαδή δεν θα μπουν διόδια στον νέο αυτοκινητόδρομο Σχηματαρίου-Χαλκίδας;
-
Απο τη στιγμη που ειναι μερος της συμβασης παραχωρησης, καποια στιγμη θα μπουν κανονικα
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Αν πληρώνεις στην έξοδο μόνο, τότε τι δουλειά είχε ο υπάλληλος στην είσοδο της Ε.Ο. από Καπανδρίτι προς Λαμία;cool alexi διάβασε πως γράφω τη διάταξη πλευρικών και ξαναέλα αν κάτι δεν σου βγάζει νόημα, νομίζω οτι είναι σαφής η περιγραφή.
τώρα για το πρόβλημα σου περί κόστος πηγαινοέλα στο Καπανδρίτι δεν έχω να πω κάτι. δίκαιο έχεις να παραπονιέσαι για το παράδρομο και τη (κακή) κατάσταση του, αλλά νομίζω λίγο άδικο να περιμένεις να υπάρχουν τσάμπα υποδομές που θα σε πηγαίνουν καθημερινά στην δουλειά σου με την ταχύτητα αυτοκινητόδρομου.
αλήθεια ο προαστιακός Αθήνα-Χαλκίδα δεν σε εξυπηρετεί? -
Δουλεύει ο προαστιακός για Χαλκίδα
Τελευταία ενημέρωση το καλοκαίρι ήθελε να χρησιμοποιούνται λεωφορεία...Όταν επανέλθει δεν νομίζω να τίθεται θέμα, προαστιακός και μόνο
-
δουλεύει, τώρα με τη συχνότητα και ακρίβεια ας μας πουν τυχόν χρήστες.
-
Από email της φίλης που μένει στη Μαλακάσα...
απ¨οτι εχω δει τωρα που κανουν τα εργα, ειναι ετοιμα δηλαδη τα διοδια ειναι σε ολες τις εξοδους απο την εθνικη. δηλαδη εχει στην εξοδο για μαλακασα, στην εξοδο για καπανδριτι κλπ. Ενταξει, δεν παιζει αυτο το σκηνικο.. Δηλαδη εγω αν δουλευω Αθηνα οταν γυριζω πρεπει να πληρωσω 2 διοδια. Να μην σχολιασω την κατασταση των δρομων. Ειμαι εξαλλη με ολα αυτα. Πρεπει να νοικιασω ενα διαμερισμα καπου προς Ερυθραια αλλα παλι καταληγουμε στο γνωστο θεμα. Πως θα νοικιασεις χωρις ενα σταθερο εισιδημα; τι να πω, Θα παρω τα βουνα σε λιγο. Θα μας τρελανουν.
Οσο για τον παραδρομο δεν μπορεις να φανταστεις τι κινηση εχει. Μιλαμε για τρελη κινηση. Για ουρες χιλιομετρων που σε αναγκαζουν με την κουραση που εχεις να πεις δεν βαριεσαι θα παω απο τα διοδια. Δεν ξερω τι θα γινει στον παραδρομο αλλα αποκλειεται να τον αφησουν ετσι. -
ούτε τη φίλη σου βολεύει ο προαστιακός?
αν έχεις να πληρώσεις σε όλες τις εξόδους θα είναι πραγματικά τραγικό. δεν το νομίζω πάντως, -
απ το πινακάκι που παρέθεσα, η λογική λέει ότι πληρώνεις όλα τα μετωπικά διόδια (Μ) και απο κει και πέρα την ταρίφα της εξόδου που θα βγείς στα πλευρικά διόδια (Π)
-
τότε βγαίνει φθηνότερο το Αθήνα Χαλκίδα απο το Αθήνα Καπανδρίτι
εκτός και να τα διόδια στο Σχηματάρι Χαλκίδα έπονται σε λίγοκαλά αν ισχύει 1,852 + 1,052 για Αθήνα Καπανδρίτι = 5,8 , τύφλα να έχει η εξωτική Θήβα....
-
Δεν περιμένω να γίνουν υποδομές από το τίποτα αλλά ήδη πληρώνω πολλά για να έχω σαν ανταπόδοση τίποτα. Δηλαδή από όλα αυτά που πληρώνουμε τόσα χρόνια τίποτα δεν πήγε για τους δρόμους, πρέπει να έρθει ο ιδιώτης με τα διόδια για να πληρώσουμε και άλλα για να γίνει κάτι;;;
Είναι τέτοια η ασυδοσία τους που μας έχουνε πείσει πως μόνο αυτός είναι ο τρόπος.Αν θέλανε πραγματικά και τους ενδιέφερε το κόστος ανά χιλιόμετρο θα καταργούσαν τα μετωπικά διόδια και θα χρησιμοποιούσαν μόνο τα πλευρικά σε όλες τις εξόδους με πραγματικό κόστος 0.031/χλμ. το οποίο είναι και χωρίς ΦΠΑ.
ΥΓ Ωραίες οι υποδομές με τα μπαλώματα και τις καμένες λάμπες.
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Δεν περιμένω να γίνουν υποδομές από το τίποτα αλλά ήδη πληρώνω πολλά για να έχω σαν ανταπόδοση τίποτα. Δηλαδή από όλα αυτά που πληρώνουμε τόσα χρόνια τίποτα δεν πήγε για τους δρόμους, πρέπει να έρθει ο ιδιώτης με τα διόδια για να πληρώσουμε και άλλα για να γίνει κάτι;;;
Είναι τέτοια η ασυδοσία τους που μας έχουνε πείσει πως μόνο αυτός είναι ο τρόπος.Αν θέλανε πραγματικά και τους ενδιέφερε το κόστος ανά χιλιόμετρο θα καταργούσαν τα μετωπικά διόδια και θα χρησιμοποιούσαν μόνο τα πλευρικά σε όλες τις εξόδους με πραγματικό κόστος 0.031/χλμ. το οποίο είναι και χωρίς ΦΠΑ.
ΥΓ Ωραίες οι υποδομές με τα μπαλώματα και τις καμένες λάμπες.
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη..... -
Και το σχετικό άρθρο από εδώ: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_331169
Διόδια με το... χιλιόμετρο στην Εθνική Οδό
Γιωργος ΛιαλιοςΔιοδίων αρχή από σήμερα για τα βόρεια προάστια της Αθήνας, που θα καλούνται να πληρώνουν διόδια για τη χρήση της εθνικής οδού. Οι νέοι σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν από σήμερα στο Καπανδρίτι, τη Μαλακάσα, τα Οινόφυτα, τη Θήβα και την Τραγάνα, ενώ καταργείται ο σταθμός στο Σχηματάρι.** Θα ακολουθήσουν σε επόμενη φάση πλευρικοί σταθμοί διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Αγιο Στέφανο**, όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του παραδρόμου. Η λειτουργία των διοδίων αναμένεται να προκαλέσει κυκλοφοριακή ασφυξία στις εν λόγω περιοχές, καθώς οι χιλιάδες οδηγοί που καθημερινά χρησιμοποιούν την εθνική οδό για τις μετακινήσεις τους θα προτιμήσουν το εσωτερικό οδικό δίκτυο.
Οπως ανακοίνωσε η «Νέα Οδός ΑΕ», η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το τμήμα της εθνικής οδού από τη Μεταμόρφωση έως την είσοδο του Μαλιακού, ταυτόχρονα με τη λειτουργία των νέων σταθμών θα ισχύσει και νέα χρέωση, με βάση τα διανυόμενα χιλιόμετρα (0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο). Δηλαδή, για να διασχίσει τα 175 χλμ. της διαδρομής, ο οδηγός ΙΧ θα καταβάλλει 6,5 αντί για 5,5 ευρώ μέχρι χθες. Σαφώς πιο τσουχτερές οι τιμές για τα φορτηγά: 16,2 ευρώ για τα μεσαίας κατηγορίας και 22,6 ευρώ για τα πολυαξονικά.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα διόδια στο συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή της Ιονίας Οδού. Ωστόσο οι εργασίες στην Ιονία Οδό προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και είναι αμφίβολο αν θα ακολουθήσουν τα συμφωνηθέντα χρονοδιαγράμματα. Στις αρχές Μαρτίου κάτοικοι των βορείων προαστίων της Αττικής προχώρησαν σε δυναμικές διαμαρτυρίες ενάντια στα διόδια, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Θεμ. Ξανθόπουλος να αναβάλλει τη λειτουργία των σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου μέχρι την κατασκευή παραδρόμου.
Καλή φάση τα διόδια και μέσα στην πόλη. Θες να μένεις λίγο παραέξω και να δουλεύεις μέσα (ή το ανάποδο)? Τσάααααακ! Πέσε το παραδάκι. Έτσι, για να τιμωρούμε όποιον μας κάνει τη χάρη να μη μας συνωστίζει, όπως λέει κι ο αδερφός μου, και να τους μάθουμε όλους ότι δε νοείται να πάνε για δουλειά έξω από την τσιμεντούπολη, να αναπνέουν καθαρό αέρα (ή να μένουν λίγο παραέξω και να δουλεύουν μέσα) χωρίς να μας δίνουν κι εμάς 'κανα ψιλό'.
Φυσικά, λίγο μας ενδιαφέρει αν θα πήξουν στην κίνηση οι κάτοικοι των περιοχών όπως ο Αγ. Στέφανος - γι αυτό πήγαμε πριν από 7 μήνες να ανοίξουμε διόδια κι εκεί χωρίς την παραμικρή μελέτη. Το βασικότερο είναι να εισπράξουμε το παραδάκι από άτομα που λόγω δουλειάς έχουν την κακή τύχη να πρέπει να χρησιμοποιούν συγκεκριμένους δρόμους, έτσι ώστε να χρηματοδοτήσουν ΑΥΤΟΙ τους άλλους (ΑΣΧΕΤΟΥΣ) δρόμους που θα φτιαχτούν - π.χ. Ιονία. Το δίκαιο, δίκαιο: 'Γιατί να την πληρώσω εγώ την Ιονία που δεν περνάω ποτέ από..... Καπανδρίτι?! Να την πληρώσει αυτός που περνάει!'
-
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα διόδια στο συγκεκριμένο τμήμα της εθνικής οδού θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή της Ιονίας Οδού. Ωστόσο οι εργασίες στην Ιονία Οδό προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς και είναι αμφίβολο αν θα ακολουθήσουν τα συμφωνηθέντα χρονοδιαγράμματα. Στις αρχές Μαρτίου κάτοικοι των βορείων προαστίων της Αττικής προχώρησαν σε δυναμικές διαμαρτυρίες ενάντια στα διόδια, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Θεμ. Ξανθόπουλος να αναβάλλει τη λειτουργία των σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου μέχρι την κατασκευή παραδρόμου.
Στο πρώτο site
http://www.himaraunion.com/2009-07-15-1 ... 48-41.html
αναφέρεται ότι σε ορισμένα τμήματα το έργο είναι εμπρός από το χρονοδιάγραμμα.
Στο 2ο site
http://www.inews.gr/60/se-sinagermo-oi- ... ia-odo.htm
αναφέρονται καθυστερήσεις που οφείλονται σε καθυστερήσεις του Δημοσίου προς την απαλοτρίωση της γης.
Στο 3ο site
http://www.lepanto-rtv.gr/news_Full.asp?articleID=556
Διαμαρτυρία των κατοίκων που ένα τούνελ περνά από το σπίτι τους.
Στο 4ο site
http://www.nafpaktia.com/localnews/2205 ... palioboyna
στα δικαστήρια η υπόθεση λόγω της μη επιλογής της κατασκευής σήραγγας έστω και αν η μελέτη προέβλεπε στην περιοχή διαπλάτυνση του δρόμου.
Στο 5ο site
http://www.proinanea.gr/index.php?Itemi ... &task=view
ξεκινούν έργα από εύκολα σημεία που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις μέχρι που να ξεμπλοκάρουν τα προβληματικά...
Μήπως λέω μήπως, για τις καθυστερήσεις εκεί δεν φταίει μόνον ο Ανάδοχος και το Δημόσιο (που έχει σημαντικό ποσοστό ευθύνης όσον αφορά τις απαλλοτριώσεις της γης) αλλά και εμείς που για τα τοπικά μας συμφέροντα (σιγά εδώ χρόνια ολόκληρα στη Στυλίδα περιμένουν ανεμογεννήτριες να ξεμπλοκάρει δικαστικά ένα ζήτημα). Αυτό το λέω γιατί γνωρίζω ότι και στο τμήμα της Πελοπονήσου έχουμε καταγγελίες για τον Καϊάφα, αλλά και άλλες καταγγελίες πρακτικά ανυπόστατες που σκοπό και μόνο έχουν τον ωμό εκβιασμό.
-
ρε παιδια ημαρτον..ποσες φορες θα πουμε οτι για να παμε καπανδριτι ΒΑ αττικη πληρωνουμε μονο στις αφιδνες..οχι και στον κομβο!!τοσο δυσκολη ειναι η κατανοηση του συστηματος??πλευρικα θα πληρωσεις αν διανυσεις παραπανω απο το μηκος ζωνης που χρεωνει ο μετωπικος,πχ αν πας θηβα,πληρωνεις στον μετωπικο των αφιδνων,και αφου η ζωνη χρεωσης τελειωνει στο σχηματαρι,πληρωνεις και αλλα 50 λεπτα στην εξοδο προς θηβα(πλευρικος) μιας και εχεις διανυσει μερικα km απο την επομενη ζωνη χρεωσης(σχηματαρι-μαρτινο,μετωπικος σταθμος θηβας)..αντιστοιχα αν πας απο μαλακασα προς αθηνα και αντιστροφα δεν πληρωνεις πλευρικα διοδια αλλα μονο στον μετωπικο αφιδνων ΟΛΟ το μηκος ζωνης,δλδ παραπανω απο τα km που διανυσες ..πλευρικα θα πληρωσεις μονο αν μπεις απο κομβο μαλακασας προς λαμια,δλδ την αξια που απομενει μεχρι την αρχη της επομενης ζωνης χρεωσης(σχηματαρι-μαρτινο)..
-
[off topic] για το nickname σου. [/off topic]
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη.....Το καταλαβαίνω κάθε μέρα και κάθε στιγμή. Απλά όταν μου προσθέτουν και άλλα βάρη πνίγομαι και αγανακτώ.
-
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Μα εδω απο το 1975 εως τωρα σε χρεωσαν ως κρατος στο τραπεζικο συστημα 300 δις ευρω, συν τα 400 δις που πηραν σε επιδοτησεις απο ΕΕ, συν το οτι οι Ελληνες γενικα χρωστανε στο ντοπιο τραπεζικο συστημα αλλα 200 δις..... Τωρα καταλαβες οτι πληρωνεις και δεν εχεις ανταποδοση?????
Παντως το πραγμα εχει λογικη με τα πλαινα διοδια, μονο αν θεωρησουμε οτι σε καθε μετωπικο σταθμο πληρωνουμε για το μηκος της προηγουμενης διαδρομης......που καναμε μεχρι εκει και ετσι για την επομενη εξοδο πληρωνουμε αναλογικα με τα χιλιομετρα που ειναι μετα την μετωπικη πληρωμη.....Το καταλαβαίνω κάθε μέρα και κάθε στιγμή. Απλά όταν μου προσθέτουν και άλλα βάρη πνίγομαι και αγανακτώ.
Τα βαρη θα προστιθενται οσο οι τραπεζες θα σε δανειζουν, αφου εσυ δεν μπορεις να κανεις καλο κουμαντο στο κρατος σου.... θελεις και λεφτα να μοιραζεις σε αυτους που δεν εχουν τα αναγκαια και αυτοι που βγαζουν να μην πληρωνουν τις υποχρεωσεις τους... εστω και αυτες που εχουν τωρα.... που να βαλεις και μεγαλυτερες!!!! Αφου χρειαζεται σταυρος ετσι θα πορευομαστε...... Οποιος λεει τα μεγαλυτερα ψεματα σε υποσχεσεις κερδιζει!!!!! και εμεις καταχρεωνομαστε.......
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?Έλα μου ντε!
Και θα μπορουν να εφαρμόσουν δίκαιη χιλιομετροχρέωση, και κίνητρα σε συχνους χρήστες, και τις ουρες να μειώσουν, και, και, και
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Καλα γιατι δεν εφαρμοζουν αυτοματο συστημα με καρτες,οπως στην Ιταλια & στη Γαλλια?Θα υπαρχει η επιλογη καποιου αυτοματου συστηματος σαν το E-pass?
Έλα μου ντε!
Και θα μπορουν να εφαρμόσουν δίκαιη χιλιομετροχρέωση, και κίνητρα σε συχνους χρήστες, και τις ουρες να μειώσουν, και, και, και
και να απολυσουν τους υπαλληλους στα διοδια?
Αυξηση διοδίων (ξανά!)