Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 768
    • 769
    • 243 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    133024
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Η Αlfa δεν έχει πλήρη γκάμα, όπως οι ανταγωνιστές της. Πάει να την αποκτήσει σιγά σιγά όμως...
      -Η ΜιΤο είναι επιτυχία, αποκτά μερίδιο και κέρδη σε μια κατηγορία που δεν υπήρχε.
      -Η Μilano έρχεται και θα είναι ανταγωνιστικότατη: και εμφάνιση θα έχει, μοτέρ θα έχει, γενικά δεν θα της λείπει κάτι.
      -Η 159 είναι μια χαρά με το νέο μοτερ και της λείπει ένα σωστό αυτόματο.
      -Αν ερθει και μια μεγαλύτερη μπερλίνα, ειδικά με πίσω κίνηση...

      Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όπως παρουσιάζονται...

      Γρηγόρη και εκεί που 'παίζει' είναι πίσω σε μερίδια. Εκεί είναι το θέμα. Στη πιο κερδοφόρα C-κατηγορία είναι απών πρακτικά τα τελευταία 2-3 χρόνια, η 159 ΦΕΤΟΣ απέκτησε ουσιαστικό μοτέρ, αυτόματο ΘΑ βγάλει, ο αντικαταστάτης της 147 ΘΑ έρθει, πισωκίνητη μπερλίνα ΘΑ βγει και η ΜΙΤΟ είναι αυτή που όντως φαίνεται να πηγαίνει καλά...αλλά ΘΑ μπορούσε να πάει και καλύτερα.

      **Μα υπάρχει ποτέ περίπτωση να γίνει εμπορική η Alfa?? Πότε συνέβαινε αυτό ώστε να συμβεί και τώρα?? **Δεν Δεν είναι το θέμα οι εντυπωσιακές πωλήσεις! Το θέμα είναι απλώς να έχει επαρκή κέρδη ώστε να μπορεί να στηρίζεται όσο το δυνατόν λιγότερο στη Fiat και κατά συνέπεια να έχει μεγαλύτερη ευελιξία. Να μπορεί δηλ να βγάλει ένα πισωκίνητο μικρό κουπέ ή roadster χωρίς να πρέπει να το 'δανειστεί' απτη Fiat ή να το μοιραστεί με τη Lancia κτλ! Ουτοπικό βέβαια γιατί αφού δεν μπορεί να το κάνει το VAG (ή δεν θέλει) γιατί να το κάνει το gruppo...

      Mα καλα, σοβαρολογεις? Τι νομιζεις οτι ειναι η AR? Pagani, Ariel, ή μηπως Spyker
      και δεν το εχουμε καταλαβει τοσο καιρο?
      Επι του διλληματος βεβαια στα 40κ με εχει καλυψει απολυτως ο Νικος, και στην θεση σου,
      αν δεν κανω λαθος, και θυμαμαι σωστα οσα εχεις γραψει στο παρελθον, μιλας σε ενα πολυ
      μεγαλο βαθμο εκ του ασφαλους. Αν επροκειτο προσωπικα να επιλεξω αυτοκινητο
      για την καθημερινη μου χρηση υπο την ομπρελα της εταιριας οπου θα δουλευα, σιγουρα
      δεν θα με ενδιεφερε ουτε το θεμα των after sales service, ουτε η ενδεχομενη υψηλη ή οχι
      αξιοπιστια της οποιας μαρκας διαλεγα, και γενικοτερα τιποτα που να σχετιζεται με
      την συντηρηση του εκαστοτε αυτοκινητου, το οποιο θα επελεγα για τις μετακινησεις μου.
      Αν εσυ εκανες την οποια επιλογη σημερα, χωρις απολυτως ΚΑΜΜΙΑ καλυψη (σε οποιοδηποτε βαθμο μπορει να ειναι αυτη) απο την εταιρια στην οποια εργαζεσαι, θα ηταν
      και παλι η ιδια?, και αν ηταν η ιδια, αυτη θα γινοταν με την συνειδηση σου απολυτως
      καθαρη, ως προς την επιλογη που εκανες?

      Αυτό κατάλαβες?? Ότι θεωρώ την Alfa---> Spyker?? Ντάξει είπαμε την έχω πολύ ψηλά αλλά όχι κι έτσι!!
      Τη Brera την παίρνω cash by the way! Δύσκολα εργαζόμενος βασικού και κάτι μισθού να πάρει leasing αξίας 43000€! Και ναι η επιλογή μου θα ήταν ακριβώς η ίδια! Το αμάξι για κάποιους ανθρώπους είναι κάτι παραπάνω από μέσο μετακίνησης! Θέματα όπως αξία μεταπώλησης και αξιοπιστία δεν με αφορούν! Και σε τελική ανάλυση ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει! Εαν μετά από 4 alfa πάω για την 5η σημαίνει ότι είμαι ευχαριστημένος και μάλιστα πολύ!

      Δεν εξεταζω το θεμα της χρηματοδοτησης...Αλλα το θεμα του after sales service.
      Αλλο του ιδιωτη, αλλο σε εταιρικο. Τουλαχιστον υπαρχει μια δυνατοτητα διεκδικησης
      καλυτερης μεταχειρισης. Επισης αν τυχον μεινει το αυτοκινητο συνεργειο( )
      αλλη ειναι η αντιμετωπιση καποιου 'απλου' ιδιωτη και αλλη σε καποιο 'εταιρικο'
      αυτοκινητο. Διαφωνεις?
      Τωρα βεβαια αν καποιος το 'φυσαει' γενικοτερα και δεν τον νοιαζει αν θα χασει περισσοτερο ή ισο με το 50% της αξιας του νεου του αυτοκινητου μεσα σε 4 χρονια, αντι για 35% πχ των υπολοιπων Premium της κατηγοριας, αυτο ειναι δικο του θεμα...

      Επειδή έχω δουλέψει στην Avis θα σου πω ότι πλανάσαι πλάνην οικτρά! Μην περιμένεις special περιποιήσεις και τα τοιαύτα εάν είσαι εταιρικός! Απλά δεν παίζουν! Εγώ απλά το ανέφερα γιατί νόμιζα ότι νόμιζες ότι το παίρνω leasing το αμάξι και άρα το παίρνω εκ του ασφαλούς και ελαφρά τη καρδία! Αλλά δεν είναι έτσι! Εγώ το λέω και το πιστεύω ότι μια Alfa είναι πάντα (σχεδόν) συνειδητοποιημένη επιλογή! Το κακό είναι ότι ακόμα και μετά από τόσες άλφα οι γνωριμίες μου με συνεργιατζήδες είναι σε αναγνωριστικό επίπεδο...οπότε ίσως και να έχεις δίκιο...
      Δεν ξέρω εάν και κατά πόσο γίνομαι αντιληπτός...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ο χρήστης morpheus έγραψε:

        Έχω απαντήσει σε αυτό πρωτού ερωτηθώ...
        Κοίτα λίγο πιο πάνω και θα καταλάβεις!!

        Συγνώμη αλλά με την παραπάνω απάντηση απλά επιβεβαιώνεις αυτό που έγραψα...
        Με γειά σου και χαρά σου που πήρες την Alfa, την γούσταρες και καλά έκανες... αλλά οταν λες οτι οι υπόλοιποι δεν έχουν την αντίληψη, γνώση και ικανότητα να χαρούν αυτά που έχει να προσφέρει, εγώ βλέπω ελλείψει των παραπάνω χαρακτηριστικών αδυναμία στο να βρείς αυτά που υπόσχεται εκεί που πραγματικά τα προσφέρουν.

        Επίσης όταν λες δεν έχω να ζηλέψω τίποτα απο τις bmw με εξαίρεση τις 6κύλινδρες, είναι σαν να λες δεν έχω να ζηλέψω τίποτα απο το 1/10 της γκάμας σου... (κοινώς απο το δεξί σου @).

        ΥΓ: Του Γιωργάκη γελάνε και τα μουστάκια του!!

        Κυριολεκτικά όμως

        Το ότι αν είχα παραπάνω λεφτά να διαθέσω δε θα έπαιρνα αλφα σε καλύπτει?? Επομένως τι λες...μπορώ ή όχι να βρω που προσφέρουν τι??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morpheus last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
          Το ότι αν είχα παραπάνω λεφτά να διαθέσω δε θα έπαιρνα αλφα σε καλύπτει??

          Όχι, γιατί δεν έχει πιο ακριβό μοντέλο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Είχαμε 318 Ε30 το 1988, 318 Ε36 το 1992 και 320 Ε46 το 1998. Δυστυχώς ποτέ δεν είχαμε 'σωστή' BMW γιατί εκείνες οι εποχές είχαν τεκμήριο κτλ! Όπως επίσης παραμένει απωθημένο ένα Χ5 4.8
            (Αν και το χω ξεπεράσει τώρα...προτιμώ Range Rover Sport Supercharged )

            Aναποδες επιλογες κανατε. Τοτε η Alfa 75 ηταν πιο καλοστημενη απο την Bmw,
            (δεν ηταν λιγα τα ατυχηματα με τις 'ξαφνικα' υπερστροφικες απλες Bmw σε ολη την Ευρωπη). Το 1992 βεβαια καλα κανατε και πηρατε 3αρα γιατι ηταν 10χρονια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο, και σε κρατηματα, και σε εμφανιση. Δεν θα ξεχασω εκτος της υπεροχης εξωτερικης εμφανισης, το φοβερο πιλοτηριο-ταμπλω που αγκαλιαζε τον οδηγο.
            Το 1998 βεβαια η AR επανηλθε με την απαιχτη 156, η οποια με τα υπεροχα μοτορια μικρου κυβισμου που ειχε ηταν πολυ πιο ολοκληρωμενη στα μικρα κυβικα απο την αντιστοιχη 3αρα Ε46.
            Αργοτερα βεβαια η AR αυτοπυροβοληθηκε με την 159, τουλαχιστον οσον αφορα της πωλησεις της σε καποιες Μεσογειακες χωρες οπως η δικη μας οπου ο υψηλος κυβισμος αποτελει ειδος...απαγορευτικο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Βρε Νίκο120, σε συμπαθώ αλλά πολύ χολή βγάζεις για την παλιά σου αγάπη.. Έχω δει ατέλεις και σε Μπιμερς και σε διάφορα άλλα. Επίσης το 50-50 μεγάλη !!! Όσοι ξέρουν (Ferrari πχ ) λένε ότι το ιδανικό είναι το 47-53!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jntaras last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Είχαμε 318 Ε30 το 1988, 318 Ε36 το 1992 και 320 Ε46 το 1998. Δυστυχώς ποτέ δεν είχαμε 'σωστή' BMW γιατί εκείνες οι εποχές είχαν τεκμήριο κτλ! Όπως επίσης παραμένει απωθημένο ένα Χ5 4.8
                (Αν και το χω ξεπεράσει τώρα...προτιμώ Range Rover Sport Supercharged )

                Aναποδες επιλογες κανατε. Τοτε η Alfa 75 ηταν πιο καλοστημενη απο την Bmw,
                (δεν ηταν λιγα τα ατυχηματα με τις 'ξαφνικα' υπερστροφικες απλες Bmw σε ολη την Ευρωπη). Το 1992 βεβαια καλα κανατε και πηρατε 3αρα γιατι ηταν 10χρονια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο, και σε κρατηματα, και σε εμφανιση. Δεν θα ξεχασω εκτος της υπεροχης εξωτερικης εμφανισης, το φοβερο πιλοτηριο-ταμπλω που αγκαλιαζε τον οδηγο.
                Το 1998 βεβαια η AR επανηλθε με την απαιχτη 156, η οποια με τα υπεροχα μοτορια μικρου κυβισμου που ειχε ηταν πολυ πιο ολοκληρωμενη στα μικρα κυβικα απο την αντιστοιχη 3αρα Ε46.
                Αργοτερα βεβαια η AR αυτοπυροβοληθηκε με την 159, τουλαχιστον οσον αφορα της πωλησεις της σε καποιες Μεσογειακες χωρες οπως η δικη μας οπου ο υψηλος κυβισμος αποτελει ειδος...απαγορευτικο

                To παλιο μας αμαξι Το ταμπλω το θυμαμαι ΑΚΡΙΒΩΣ οπως ηταν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  Είχαμε 318 Ε30 το 1988, 318 Ε36 το 1992 και 320 Ε46 το 1998. Δυστυχώς ποτέ δεν είχαμε 'σωστή' BMW γιατί εκείνες οι εποχές είχαν τεκμήριο κτλ! Όπως επίσης παραμένει απωθημένο ένα Χ5 4.8
                  (Αν και το χω ξεπεράσει τώρα...προτιμώ Range Rover Sport Supercharged )

                  Aναποδες επιλογες κανατε. Τοτε η Alfa 75 ηταν πιο καλοστημενη απο την Bmw,
                  (δεν ηταν λιγα τα ατυχηματα με τις 'ξαφνικα' υπερστροφικες απλες Bmw σε ολη την Ευρωπη).** Το 1992 βεβαια καλα κανατε και πηρατε 3αρα γιατι ηταν 10χρονια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο, και σε κρατηματα, και σε εμφανιση. Δεν θα ξεχασω εκτος της υπεροχης εξωτερικης εμφανισης, το φοβερο πιλοτηριο-ταμπλω που αγκαλιαζε **τον οδηγο.
                  Το 1998 βεβαια η AR επανηλθε με την απαιχτη 156, η οποια με τα υπεροχα μοτορια μικρου κυβισμου που ειχε ηταν πολυ πιο ολοκληρωμενη στα μικρα κυβικα απο την αντιστοιχη 3αρα Ε46.
                  Αργοτερα βεβαια η AR αυτοπυροβοληθηκε με την 159, τουλαχιστον οσον αφορα της πωλησεις της σε καποιες Μεσογειακες χωρες οπως η δικη μας οπου ο υψηλος κυβισμος αποτελει ειδος...απαγορευτικο

                  Θα αναγκαστώ να διαφωνήσω με τον φίλο μου τον Γρηγόρη. Η 155 ήταν πιο σπορ και γρήγορη και το Xedos 6 πιο ποιοτικό και γρήγορο, με καλύτερο εξοπλισμό φρένα και πιο συμμετοχική συμπεριφορά από την E36. Για αυτό άλλωστε κέρδισε τον τίτλο των 4Τ για αρκετά χρόνια στην σειρά ως το καλύτερο μεσαίο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Είχαμε 318 Ε30 το 1988, 318 Ε36 το 1992 και 320 Ε46 το 1998. Δυστυχώς ποτέ δεν είχαμε 'σωστή' BMW γιατί εκείνες οι εποχές είχαν τεκμήριο κτλ! Όπως επίσης παραμένει απωθημένο ένα Χ5 4.8
                    (Αν και το χω ξεπεράσει τώρα...προτιμώ Range Rover Sport Supercharged )

                    Aναποδες επιλογες κανατε. Τοτε η Alfa 75 ηταν πιο καλοστημενη απο την Bmw,
                    (δεν ηταν λιγα τα ατυχηματα με τις 'ξαφνικα' υπερστροφικες απλες Bmw σε ολη την Ευρωπη). Το 1992 βεβαια καλα κανατε και πηρατε 3αρα γιατι ηταν 10χρονια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο, και σε κρατηματα, και σε εμφανιση. Δεν θα ξεχασω εκτος της υπεροχης εξωτερικης εμφανισης, το φοβερο πιλοτηριο-ταμπλω που αγκαλιαζε τον οδηγο.
                    Το 1998 βεβαια η AR επανηλθε με την απαιχτη 156, η οποια με τα υπεροχα μοτορια μικρου κυβισμου που ειχε ηταν πολυ πιο ολοκληρωμενη στα μικρα κυβικα απο την αντιστοιχη 3αρα Ε46.
                    Αργοτερα βεβαια η AR αυτοπυροβοληθηκε με την 159, τουλαχιστον οσον αφορα της πωλησεις της σε καποιες Μεσογειακες χωρες οπως η δικη μας οπου ο υψηλος κυβισμος αποτελει ειδος...απαγορευτικο

                    H E36 έχει υπάρξει μακράν το χειρότερο αυτοκίνητο που έχει περάσει απ την οικογένεια (κερδίζει στο νήμα ακόμα και το Land Rover). Εκτός από τον τραγικό εξοπλισμό που έφερε (ένεκα η βιασύνη την πήραμε από τον Απέργη ετοιμοπαράδοτη-καινούρια), την πρώτη μέρα κολλάει το στροφόμετρο=αλλαγή ταμπλό, σε 1 χρόνο 2 τρόμπες βενζίνης, 2 φορές κομμένο χειρόφρενο, στη διετία τρύπια εξάτμιση και το καλύτερο φλάτζα στα 67000χλμ!! Σε 3,5 χρόνια έφαγε τις κλωτσιές της ζωής της και πήγε από κει που ρθε (δηλ στον μετέπειτα 'χρεοκοπημένο' Απέργη). Εξ ου και πλέον είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι η αξιοπιστία είναι καθαρά και μόνο θέμα τύχης!!

                    Που τα θυμάμαι πάντως ο κερατούκλης!! Ούτε 10 δεν ήμουν τότες!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Βρε Νίκο120, σε συμπαθώ αλλά πολύ χολή βγάζεις για την παλιά σου αγάπη.. Έχω δει ατέλεις και σε Μπιμερς και σε διάφορα άλλα. Επίσης το 50-50 μεγάλη !!! Όσοι ξέρουν (Ferrari πχ ) λένε ότι το ιδανικό είναι το 47-53!

                      Καλα τωρα σε αυτοκινητα της σειρας, αυτα περι κατανομης 50:50 ή 47:53 ειναι
                      ασημαντες λεπτομερειες. Το θεμα ειναι οτι σε αυτη την κατηγορια ΜΟΝΟ η Bmw
                      προσφερει αυτη την κατανομη, η οποια και δειχνει ξεκαθαρα τα προτερηματα της στο δρομο, απεναντι στον ανταγωνισμο.
                      Στην Lotus δηλαδη που ψαχνονται με το 50:50 και αυτοι μ@λ@κες ειναι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                        Το ότι αν είχα παραπάνω λεφτά να διαθέσω δε θα έπαιρνα αλφα σε καλύπτει??

                        Όχι, γιατί δεν έχει πιο ακριβό μοντέλο...

                        Έχει την 8C!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          δεν ειναι αλφα αυτη ....με την καμια ομως

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Βρε Νίκο120, σε συμπαθώ αλλά πολύ χολή βγάζεις για την παλιά σου αγάπη.. Έχω δει ατέλεις και σε Μπιμερς και σε διάφορα άλλα. Επίσης το 50-50 μεγάλη !!! Όσοι ξέρουν (Ferrari πχ ) λένε ότι το ιδανικό είναι το 47-53!

                            Καλα τωρα σε αυτοκινητα της σειρας, αυτα περι κατανομης 50:50 ή 47:53 ειναι
                            ασημαντες λεπτομερειες. Το θεμα ειναι οτι σε αυτη την κατηγορια ΜΟΝΟ η Bmw
                            προσφερει αυτη την κατανομη, η οποια και δειχνει ξεκαθαρα τα προτερηματα της στο δρομο, απεναντι στον ανταγωνισμο.
                            Στην Lotus δηλαδη που ψαχνονται με το 50:50 και αυτοι μ@λ@κες ειναι?

                            Αν ήξερε τι της γινότανε θα ήταν πολυνίκης και όχι 4η-5η...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              εχουμε κ λεμε..audi rs4 avant(τοσα λεφτα κ το πηρε κιτρινο ),mercedes cl 500(η amg του φαινοταν πολυ προκλητικη ),mercedes cls 500(ο οικογενειαρχης της ομαδας.. ),b.m.w. z4 2.5(για καθημερινο ) ειναι μερικα απο τα αυτοκινητα των συμπαικτων μου..κ ενα ακομα..156 πετρελαιο..κ του λενε οι συμπαικτες μου ''τι ωραιο αυτοκινητο''..φυσικα νομιζα οτι τον κοροιδευαν κ προσπαθησα να τον υποστηριξω(μιας κ εγω ειμαι της ιδιας οικονομικης δυνατοτητας) αλλα γυρισαν κ μου ειπαν οτι το ελεγαν σοβαρα..
                              ειναι αυτο που λεει ο στεφαν147 κ μου το εχουν πει κ αλλοι κ δεν μπορω να καταλαβω..οι συμπαικτες μου ειπαν ''μια αλφα ειναι παντα μια αλφα''..δεν ξερω..ισως το γεγονος οτι ειναι ιταλοι,ισως οτι δεν παθιαζομαι με καμια εταιρια,παντως οσο δυσκολο μου ειναι να το πιστεψω,το ακουω απο πολλους..
                              επι της ευκαιριας,παλι θα ερθω στα λογια του στεφαν147(εντελως συμπτωματικα),αλλα οι ιδιοι οι ιταλοι μου ειπαν οτι αν τα χρηματα τους εφταναν μεχρι το ανωτερο μιας αλφα,αλφα θα προτιμουσαν απο οποιοδηποτε αλλο..απλως πολλοι παιρνουν μερκες κ αουντι επειδη η αλφα δεν κινειται σε εκεινη την κατηγορια χρηματων κ οχι μονο..
                              επισης αν μπορουσατε να μου εξηγησετε αυτο που λετε οτι χανουν την αξια τους καποια πριμιουμ αυτοκινητα στα 4 ετη ενω αλλα οχι..δεν το πολυκαταλαβα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                δεν ειναι αλφα αυτη ....με την καμια ομως

                                Τςτςτςτς!! Ντροπή!! Alfa με τα όλα της! Μα καλά συγκριτικά δεν διαβάζεις?? Το λένε όλοι: είναι απότομη, δεν έχει χώρους, εργονομία μηδέν, δύσχρηστη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jntaras last edited by

                                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                  εχουμε κ λεμε..audi rs4 avant(τοσα λεφτα κ το πηρε κιτρινο ),.....

                                  Ωραιοοοοος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                    εχουμε κ λεμε..audi rs4 avant(τοσα λεφτα κ το πηρε κιτρινο ),mercedes cl 500(η amg του φαινοταν πολυ προκλητικη ),mercedes cls 500(ο οικογενειαρχης της ομαδας.. ),b.m.w. z4 2.5(για καθημερινο ) ειναι μερικα απο τα αυτοκινητα των συμπαικτων μου..κ ενα ακομα..156 πετρελαιο..κ του λενε οι συμπαικτες μου ''τι ωραιο αυτοκινητο''..φυσικα νομιζα οτι τον κοροιδευαν κ προσπαθησα να τον υποστηριξω(μιας κ εγω ειμαι της ιδιας οικονομικης δυνατοτητας) αλλα γυρισαν κ μου ειπαν οτι το ελεγαν σοβαρα..
                                    ειναι αυτο που λεει ο στεφαν147 κ μου το εχουν πει κ αλλοι κ δεν μπορω να καταλαβω..οι συμπαικτες μου ειπαν ''μια αλφα ειναι παντα μια αλφα''..δεν ξερω..ισως το γεγονος οτι ειναι ιταλοι,ισως οτι δεν παθιαζομαι με καμια εταιρια,παντως οσο δυσκολο μου ειναι να το πιστεψω,το ακουω απο πολλους..
                                    επι της ευκαιριας,παλι θα ερθω στα λογια του στεφαν147(εντελως συμπτωματικα),αλλα οι ιδιοι οι ιταλοι μου ειπαν οτι αν τα χρηματα τους εφταναν μεχρι το ανωτερο μιας αλφα,αλφα θα προτιμουσαν απο οποιοδηποτε αλλο..απλως πολλοι παιρνουν μερκες κ αουντι επειδη η αλφα δεν κινειται σε εκεινη την κατηγορια χρηματων κ οχι μονο..
                                    επισης αν μπορουσατε να μου εξηγησετε αυτο που λετε οτι χανουν την αξια τους καποια πριμιουμ αυτοκινητα στα 4 ετη ενω αλλα οχι..δεν το πολυκαταλαβα..

                                    Καλά το πας...σε βλέπω στη Juve! Και ο Del Piero με μια Integrale ξεκίνησε και μετά του κάνε δώρο ο Anieli κάθε νέο μοντέλο που έβγαζε η Ferrari επειδή λέει ήταν το αγαπημένο του παιδί!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Επίσης το 50-50 μεγάλη !!! Όσοι ξέρουν (Ferrari πχ ) λένε ότι το ιδανικό είναι το 47-53!

                                      Το ιδανικό είναι σχετικό...
                                      50-50 και 47-53 εν στάση... εν κινήσει όμως...? Τι αεροδυναμική κατανομή έχει το κάθε αυτοκίνητο και πόσο αυτή μεταβάλεται όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα...? Ποιό μέρος ελαφρώνει περισσότερο και πιο χρειάζεται περισσότερο downforce στα 200...? Με τι ανάρτηση είναι αυτή η κατανομή και τι μεταφορές βάρους έχουμε κατα την επιτάχυνση / επιβράδυνση...
                                      Ένα νούμερο δεν λέει τίποτα... η υλοποίηση μετράει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        οπα,οπα,παρεξηγησατε..πρωτον δεν παιζω κλωτσομπαλα η ποδοσφαιρο οπως το λενε καλυτερα..δευτερον δεν ειπα οτι τα αυτοκιντηα τους τα εδωσε η ομαδα!!αλλιως θα ζητουσα κ εγω(εμ τι?στο κατουρι πηγαδισα? )!κ θα μου εδιναν majorette!!1/43!!
                                        αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι παροτι εχουν αυτοκινητα τετοιας αδιαμφισβητητης αξιας,παρολα αυτα λενε οτι η αλφα ειναι παντα αλφα..κ διερωτομαι,τι σας εχουν δωσει ρε παιδια κ σας αρεσει τοσο?εγω οταν το εδιναν αυτο που πηρατε κ παθιαστηκατε τοσο,που ημουν? πλακα κανω..απλως μου φαινεται πολυ παραξενο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          το ειχα ξαναπει πως με το μυαλο μου καταλαβαινω πως το 50-50 οταν χασεις τον ελεγχο σ βοηθαει να μαζεψεις το αυτοκινητο...διοτι το μπροστα και το πισω συστημα εχουν ιδιες τιμες επιταχυνσεις....καθως εχουν ιδια μαζα και ιδια πλευρικη επιταχυνση...συμφωνα με τον νομο της φυγοκεντρου
                                          συνεπως ειναι ελεγξιμο το αυτοκινητο οταν σπασει η προσφυση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                            οπα,οπα,παρεξηγησατε..πρωτον δεν παιζω κλωτσομπαλα η ποδοσφαιρο οπως το λενε καλυτερα..δευτερον δεν ειπα οτι τα αυτοκιντηα τους τα εδωσε η ομαδα!!αλλιως θα ζητουσα κ εγω(εμ τι?στο κατουρι πηγαδισα? )!κ θα μου εδιναν majorette!!1/43!!

                                            Απλά το είπα γιατί τη Juve την έχει η Fiat στην ουσία άρα κόλλαγε ο αθλητισμός με τα αυτοκίνητα! Ρε μπας και είσαι ο Νίκος ο Ζήσης??
                                            Αλλά δύσκολα...αυτός μετά από συμβόλαιο με την CSKA θα μπορεί να πάρει αυτά που λες και όχι 156 diesel!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 243 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr