-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
με 400 κατέβαινες?
Μάλλον εννοεί ότι 2-3 λεπτά ήταν ο συνολικός χρόνος που είχε ανοιχτό το γκάζι!
Ναι ρε...
Είπαμε, η Νίτσα μόνο εμφανισιακά μοιάζει με το Enterprize...
Για να πιάσει warp speed πρέπει να τη ρίξεις από το Έβερεστ...
-
λάθος πόστ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
[b]σε συνεχη ανοιγματα απο 80-240, 130-200, 180-230[/b] κλπ κλπ με κρυα εκκινηση,υπομονη κανα 5λεπτο και μετα τερμα,εβλεπα 15,6λ/100
240 ΣΤΟΝ ΚΗΦΙΣΣΟ???
έχεις τάσεις αυτοκτονίας?? συγνώμη που στο λέω ωμά, το αμάξι που έχεις δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί με τόσο σε έναν σωστό δρόμο, αλλά η κίνηση με τέτοιες ταχύτητες σε ένα δρόμο που το 99% των οχημάτων δεν υπερβαίνει τα 130 είναι ρώσικη ρουλέτα.
το ότι πήγαινα με 240 στον κηφισό πώς το συμπέρανες?
στον κηφισό πέτυχα την κατανάλωση 4,4 λ/100 με 85 χλμ/ω και την αυτονομια με το ρεζερβουαρ μου.
τα άλλα που αναφέρω έγιναν σε άλλο δρόμο και τελείως διαφορετικές συνθήκες κίνησης...
στον κηφισό,μπορείς να πιάσεις στιγμιαία τέτοια νούμερα,αλλά δεν είναι και το πιό σοφό.τα συνεχή ανοίγματα από Α σε Β τι σημαίνουν...???
ναι ρε άνθρωπε,ένοιγα μέχρι 240+, αλλά ΟΧΙ στον κηφισό!
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
τα συνεχή ανοίγματα από Α σε Β τι σημαίνουν...???
ναι ρε άνθρωπε,ένοιγα μέχρι 240+, αλλά ΟΧΙ στον κηφισό!
mea culpa. απλά στην προηγούμενη πρόταση αναφερόσουν εκεί και δεν είδα και το paragraph mark.
-
σιγά το...culpa!
τέλος τα offtopic -
Κατανάλωση Αθήνα - Πάργα 6.1 λίτρα
Κατανάλωση Πάργα - Μέτσοβο 7.0 λίτρα
Κατανάλωση Πάργα - Αθήνα 6.4 λίτρα
Η οδήγηση ήταν στην Εθνίκη όδο Πάτρων και σε μπόλικες στροφές(Αγρίνιο-Πάργα-Πρέβεζα)
Περίπου στα 120 μεχρι 150 εθνική και στους επαρχιακούς μέχρι 100χλμ. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
.....edit: 7,6 λιτ/100 εβγαλε η αντλια
παλι μας 'εφαγε' ο puntolord ΜαριοςΈλα δεν θέλω παράπονα, καλά είσαι για τον όγκο του συγκεκριμένου......κάνε μια αντιπαραβολή με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο...
ΥΓ: Σύντομα θα κινηθώ ανατολικά επί 1500ΚΜ σε σύνολο, νεότερες καταναλώσεις θα ακολουθήσουν....
-
-
Yamaha TDM 900
209,3 km σε συνθήκες κυκλοφοριακής κόλασης(κλειστοί δρόμοι λόγω προεκλογικών συγκεντρώσεων κ.τ.λ) στο κέντρο της αθήνας κυρίως(Ακαδημίας, Πατησίων, Αλεξάνδρας, Αχαρνών κ.τ.λ).
13,45 l.
Κατανάλωση 6,43 l/100km.
Όχι και άσχημα για όχημα που πιάνει 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα! -
Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
Yamaha TDM 900
209,3 km σε συνθήκες κυκλοφοριακής κόλασης(κλειστοί δρόμοι λόγω προεκλογικών συγκεντρώσεων κ.τ.λ) στο κέντρο της αθήνας κυρίως(Ακαδημίας, Πατησίων, Αλεξάνδρας, Αχαρνών κ.τ.λ).
13,45 l.
Κατανάλωση 6,43 l/100km.
Όχι και άσχημα για όχημα που πιάνει 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα!Χμ.... 900 κυβικά, 84 άλογα και ούτε 200 κιλά άδειο.... πολλά είναι! ...σκέφτομαι ότι αυτοκινητάκι που ζυγίζει τα τετραπλά μάλλον καίει λιγότερο! Το 0-100 λίγη σημασία έχει και αν το χρησιμοποιείς απλά το κάνεις επίτηδες για να χειροτερεύεις την κατανάλωση, να μολύνεις τοην πόλη, να σκοτώσεις τις φώκιες και τις πεταλούδες και είσαι και κοντράκιας!
Αλήθεια τί μέση ταχύτητα πιάνει μια μηχανή στο κέντρο της Αθήνας, έχουν υπολογιστάκι να το δείχνει; -
Μάταια λοιπόν έγραψα τις κυκλοφοριακές συνθήκες κατά τις οποίες τα πιο οικονομικά αμάξια που δεν είναι υβριδικά καταναλώνουν το ελάχιστο 10l/100 km. Μια BMW αντίστοιχη με του φίλου μας στις συγκεκριμένες συνθήκες δεν υπάρχει περίπτωση να κατανάλωνε λιγότερο από 18 k/100 km, δηλαδή θα σκότωνε 200% περισσότερες φώκιες και πεταλούδες απο μένα...(η επεξεργασία έγινε γιατί του είχα καταλογίσει 300%)
Την επιτάχυνση 3.5 δ. την έγραψα για να τονίσω το κοινώς γνωστό, ότι οι μηχανές έχουν σχεδιαστικό προσανατολισμό στις αυξημένες επιδόσεις και όχι στην χαμηλή κατανάλωση, αφού από τη φύση τους λόγω του μικρού βάρους σε σχέση με τα αυτοκίνητα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μόνο για την κατανάλωση και όχι για επιδόσεις, άνεση, ενεργητική ασφάλεια και οδηγική απόλαυση μπορεί κάλλιστα να πάρει παπάκι και φυσικά αυτός θα έχει δικαίωμα να μου την πει για τις φώκιες.
Και επειδή την είπα λίγο παραπάνω στον onyx ! θα του δώσω παραπάνω πληροφορίες από αυτές που ζήτησε.
Το μόνο που έχει η TDM είναι χιλιόμετρα συνολικά και ταξιδιού, αν έδειχνε και κατανάλωση πιθανότατα να είχα λίγο λιγότερη κατανάλωση, ειδικότερα αν την έδειχνε με φώκιες η πεταλούδες.Σε διαδρομή 8 χιλιομέτρων στο κέντρο της Αθήνας που την κάνω συχνά αλλά σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, συνήθως χρειάζομαι:
-
Με την μηχανή 13 λεπτά δηλ. 37km/h
-
Με το ποδήλατο a) στο πήγαινε 24 λεπτά δηλ. 20 km/h
b) στην επιστροφή 40 λεπτά δηλ. 12 km/h
Μέση ταχύτητα 16 km/h(καμια δεκαριά φορές την έκανα την διαδρομή με το ποδήλατο, μετά τα παράτησα, δυστυχώς δεν είναι για μένα ο αθλητισμός) -
Με αυτοκίνητο 50 λεπτά δηλ. 9,6 km/h(φυσικά σπάνια ως καθόλου κάνω την συγκεκριμένη διαδρομή με αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια, ίσως να έχει αυξηθεί και άλλο ο χρόνος)
Συνεπώς για άσχημες κυκλοφοριακές συνθήκες ο καλύτερος συνδυασμός ταχύτητας-κατανάλωσης είναι η μηχανή και ο χειρότερος με διαφορά το αυτοκίνητο.
-
-
Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
Μάταια λοιπόν έγραψα τις κυκλοφοριακές συνθήκες κατά τις οποίες τα πιο οικονομικά αμάξια που δεν είναι υβριδικά καταναλώνουν το ελάχιστο 10l/100 km. Μια BMW αντίστοιχη με του φίλου μας στις συγκεκριμένες συνθήκες δεν υπάρχει περίπτωση να κατανάλωνε λιγότερο από 18 k/100 km, δηλαδή θα σκότωνε 300% περισσότερες φώκιες και πεταλούδες απο μένα........Καλησπέρα,
Καλά μην παίρνεις κι όρκο για τα 18l/100Km......υπάρχουν και ορισμένα που καίνε στην πόλη 7-8l/100Km.....πειράζει που καίνε diesel??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μάταια λοιπόν έγραψα τις κυκλοφοριακές συνθήκες κατά τις οποίες τα πιο οικονομικά αμάξια που δεν είναι υβριδικά καταναλώνουν το ελάχιστο 10l/100 km. Μια BMW αντίστοιχη με του φίλου μας στις συγκεκριμένες συνθήκες δεν υπάρχει περίπτωση να κατανάλωνε λιγότερο από 18 k/100 km, δηλαδή θα σκότωνε 300% περισσότερες φώκιες και πεταλούδες απο μένα........
Καλησπέρα,
Καλά μην παίρνεις κι όρκο για τα 18l/100Km......υπάρχουν και ορισμένα που καίνε στην πόλη 7-8l/100Km.....πειράζει που καίνε diesel??
Όχι BMW ταξί δεν έχουμε.
Στο σοβαρό δεν γνωρίζω ταρίφα στην Αθήνα που να έχει κατανάλωση κάτω από 9 λίτρα στα 100 με το μέσο ταξί να κινείται κάπου στα 10. Φαίνεται εξωφρενικό αλλά η αλήθεια είναι αυτή. Κάτι μεγάλα Merc (με κινητήρες των 2.5+ lt) βλέπουν στα 12~13 λίτρα ενώ κάτι S classe είναι στα 9 με 10 καθώς κινούνται ελάχιστα στο κέντρο της Αθήνας (είναι τα γνωστά ταξί του αεροδρομίου).
Τώρα για το φίλο με την μηχανή. Την καλύτερη δουλειά κάνει. Αν δεν είχε μηχανή και έπρεπε να πάρει αυτοκίνητο η κατανάλωση του TSi δύσκολα θα έπεφτε κάτω από τα 10 και θα έχανε περί τις 2 ώρες την ημέρα στην κίνηση.
-
μια φορα που μετρησα στην πολη για πανω απο 100 συνεχομενα χιλ η καταναλωση μου ηταν στο 10.
εχω πετυχει και μικροτερες (καλοκαιρι)
Σε πολη με κινηση ομως τα 13 τα εχει για πλακαοποτε πηρα το σκουτερ που καιει max 4lit/100 και ησυχασα
το transalp 600 μου εκαιγε καπου στα 6 (μεσα εξω)
το V-Strom του αδερφου μου καιει παραπανω
δεν μπορεις να τα πεις οικονομικα τα μηχανακια αυτα, αλλα τουλαχιστον κερδιζεις χρονο και ελαφρυνεις τους αλλους απο τον ογκο σου -
Αν και λίγο
Μακάρι να μπορούσα να οδηγήσω μηχανή (η χρόνια ρινίτιδα μου δημιουργεί πρόβλημα και ο γιατρός έχει συμβουλέψει να το αποφύγω και επιπλέον είναι και θέμα οδηγικών συνηθειών). Η μηχανή στην Αθήνα είναι πολλαπλασιαστής δύναμης προσφέροντας στο χρήστη πολλαπλάσιες μέσες ταχύτητες από ότι το αυτοκίνητο.
-
Είναι λάθος να κινείσαι με αυτοκίνητο στην πόλη μόνος τόσο από πλευράς κατανάλωσης όσο και χώρου. Τότε σαφώς μηχανή, ποδήλατο, ΜΜΜ.
Όμως με το που βάζεις κι άλλον έναν τότε αρχίζει να συμφέρει από πλευράς κατανάλωσης σε σχέση με τη μεγάλη μηχανή. Αν σκεφτούμε ότι ένα Smart ή κανένα Cuore καίνε αντίστοιχα με μεγάλη μηχανή για κίνηση σε πόλη αλλά το δεύτερο μπορεί να μεταφέρει και 2-3-4 επιπλέον επιβάτες η αναλογία λτ/άτομο/χλμ είναι πολύ υπέρ τους και χωρίς να υπολογίσουμε θέματα ασφάλειας, άνεσης, χώρων....
Οπότε η μηχανή δεν είναι τόσο για οικονομία αλλά για γκάζια, επιταχύνσεις και επειδή γουστάρεις (και είναι ωραίες οι άτιμες...). Έχει και ο αδελφός μου μια TDM 900 και είχα περιέργεια, θα τον ρωτήσω αν το έχει προσέξει πόσο του καίει.
Σαφώς αστειεύομαι όπως και πριν που ίσως δεν το κατάλαβες.... no problem! ... αλλά συνεχίζω!
Αν σκεφτείς ότι πολλοί που έχουν μηχανή (όχι παπάκι) έχουν και αυτοκίνητο, αν βάλεις κάτω πόσο παραπάνω τους κοστίζει η μηχανή (αγορά, πάγια έξοδα, σέρβις, καύσιμα, κίνδυνος) θα δείς ότι σπάνια τα βγάζει τα λεφτά της ως προς τη χρήση του υπάρχοντος αυτοκινήτου... Βασικά η μηχανή είναι δικαιολογία όχι για να κάνεις οικονομία καυσίμου αλλά για να κερδίζεις χρόνο και ο χρόνος είναι χρήμα οπότε μιλάμε για γενική οικονομία... Κι όσο για φιλικότητα στο περιβάλλον αν αρχίσεις να επιβεβαιώνεις το 0-100 σε 3,5'' άστα να πάνε. Και μπορεί να καίνε λίγο ή όχι αλλά από καυσαέρια τι βγάζουν;;; Έχουν μήπως κανένα καταλύτη;; Τουλάχιστον είναι τετράχρονο....
Αλήθεια ξέρει κανένας τα καυσαέρια τι κακά περιέχουν σε τετράχρονη μηχανή;Πάντως ποτέ δεν έχω φτάσει 18λτ ούτε όταν το είχαμε στο συνεργείο αναμμένο για ώρα (τότε έπιασα 17,15). Στην Αθήνα έχω από 11+ στα ήρεμα και χαλαρά χωρίς πολλή κίνηση, γύρω στα 13-14 συνήθως και πολύ σπάνια πάνω από 15.... και είναι κι αυτόματο και παλιό και εξακύλινδρο και 1,5 τόνο και δεν το πάω σαν κότα, το ξεκαπνίζω συχνά!
-
Αλήθεια ξέρει κανένας τα καυσαέρια τι κακά περιέχουν σε τετράχρονη μηχανή;
Ναι, αντίστοιχα με ένα αυτοκίνητο με ή χωρίς καταλύτη εξαρτάται την περίπτωση.
Εκείνο που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι τι καυσαέρια ξερνάει μια δίχρονη . -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το transalp 600 μου εκαιγε καπου στα 6 (μεσα εξω)
το V-Strom του αδερφου μου καιει παραπανωΠαραπάνω από 6; Το Στρωματέξ είναι αρκετά οικονομικό, πώς κι έτσι;
Αλήθεια ξέρει κανένας τα καυσαέρια τι κακά περιέχουν σε τετράχρονη μηχανή;
Ναι, αντίστοιχα με ένα αυτοκίνητο με ή χωρίς καταλύτη εξαρτάται την περίπτωση.
Δυστυχώς τα πάνε αρκετά χειρότερα στο θέμα εκπομπών ρύπων, ακόμα και όσες έχουν καταλύτη.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,
Καλά μην παίρνεις κι όρκο για τα 18l/100Km......υπάρχουν και ορισμένα που καίνε στην πόλη 7-8l/100Km.....πειράζει που καίνε diesel??
Ναι πειράζει, μικροσωματίδια κ.τ.λ αλλά θα βγούμε off topic.
Όσο για διάφορες καταναλώσεις στο spritmonitor βλέπω ότι έχεις κατανάλωση μόνο μέσα σε πόλη 6,55 με μέσο όρο ταχύτητας 50,7km/h !!! Μην νομίζεις στην Αθήνα σε πήξιμο ότι θα πιάσεις πάνω από 10 με 12km/h και εκεί θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να πόσταρες κατανάλωση. Η εκτίμησή μου είναι ότι θα κατανάλωνες τουλάχιστον 9, αλλά σε προλαβαίνω, δεν παίρνω και όρκο... -
Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
Καλησπέρα,
Καλά μην παίρνεις κι όρκο για τα 18l/100Km......υπάρχουν και ορισμένα που καίνε στην πόλη 7-8l/100Km.....πειράζει που καίνε diesel??
Ναι πειράζει, μικροσωματίδια κ.τ.λ αλλά θα βγούμε off topic.
Συγνώμη αλλά δεν φταίω εγώ εαν ζεις ακόμα στο 1950, έχουμε 2010 σε λίγους μήνες και υπάρχουν αυτά στα σύγχρονα αυτ/τα diesel. Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....
Όσο για διάφορες καταναλώσεις στο spritmonitor βλέπω ότι έχεις κατανάλωση μόνο μέσα σε πόλη 6,55 με μέσο όρο ταχύτητας 50,7km/h !!! Μην νομίζεις στην Αθήνα σε πήξιμο ότι θα πιάσεις πάνω από 10 με 12km/h και εκεί θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να πόσταρες κατανάλωση. Η εκτίμησή μου είναι ότι θα κατανάλωνες τουλάχιστον 9, αλλά σε προλαβαίνω, δεν παίρνω και όρκο...
Καλά κάνεις που δεν παίρνεις όρκο, βλέπεις η BMW το φρόντισε και αυτό με το Start-Stop System (το οποίο εναγωνίως μετά την BMW τοποθετούν και οι λοιποί κατασκευαστές).....
Κατανάλωση 9l/100Km δεν έχω ούτε όταν πηγαίνω με 220Km/h (με CC) αγαπητέ, σε όποια πόλη και να είναι το συγκεκριμένο δεν πρόκειται να κάψει πάνω από 8l/100Km.....
Τέλος πάντων, για να ανακουφιστείς σε πληροφορώ πως κι εγώ στην πόλη της Θεσνίκης (πριν την αγορά της BMW) κυκλοφορούσα με Modenas Kristar 125 και δεν το άλλαζα με τίποτα.
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
