-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Από εκεί και πέρα, μπορούμε να πιστεύουμε ότι θέλουμε, είτε για να πείσουμε τον εαυτό μας ότι αυτό που αγοράσαμε δεν δημιουργεί πρόβλημα στην οδική ασφάλεια, είτε γιατί... είναι δουλειά μας να πουλάμε τέτοια στον κοσμάκη.+1
-
Κανεις δεν εχει δει after market xenon που να αποδιδουν ικανοποιητικα χωρις καμια ενοχληση στους αλλους?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κανεις δεν εχει δει after market xenon που να αποδιδουν ικανοποιητικα χωρις καμια ενοχληση στους αλλους?κάτι που δεν είναι σχεδιασμένο ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ (ie εργοστάσιο) για μια συγκεκριμένη δουλειά δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά
-
Υπάρχει λόγος που αυτό δεν μπορεί να συμβεί.
Τα xenon έχουν υπερδιπλάσια σχεδόν απόδοση σε φως. Αυτό σημαίνει ότι η δέσμη χτυπάει πολύ πιο μακριά από τα κανονικά φώτα. Όταν επιτρέπεις σε αυτή την δέσμη να ταλαντώνεται ανεξέλεγκτα, με την κίνηση του αυτοκινήτου πάνω στον δρόμο, δημιουργείς πρόβλημα στους άλλους οδηγούς.
Θυμήσου την τελευταία φορά που προσπάθησες να κοιτάξεις μέσα από μεγάλο τηλεφακό με την φωτογραφική μηχανή στο χέρι, το είδωλο κουνιόταν σαν τρελό, όπως ακριβώς και η δέσμη από τα after market xenon. Τα εργοστασιακά συστήματα έχουν απαραιτήτως γυροσκοπικό μηχανισμό που αποσβαίνει αυτές τις ταλαντώσεις και κρατάει την δέσμη στο ύψος που κρίνει ο υπολογιστής του συστήματος ότι είναι σωστό κάθε φορά λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως την κλίση και τις ανωμαλίες του δρόμου, την κατανομή βάρους στο αμάξωμα, την ταχύτητα κλπ.
Εξυπακούεται ότι είναι εύκολο να ρυθμίσεις aftermarket xenon πάρα πολύ χαμηλά έτσι ώστε να μην ενοχλούν, αλλά έτσι ακυρώνεις το πλεονέκτημα της τεχνολογίας, να φωτίζει δηλαδή σε διπλάσια σχεδόν απόσταση από τα κοινά φώτα χωρίς να τυφλώνει. Καταλήγεις να έχεις ένα εκτυφλωτικό φως πολύ κοντά στο αυτοκίνητο και χειρότερο από τους κοινούς λαμπτήρες μακριά. Γιαυτό και τα ΚΤΕΟ επανειλημμένα προειδοποιούν τους ιδιοκτήτες που έχουν τοποθετήσει τέτοια φώτα ότι τα έχουν ρυθμίσει πολύ χαμηλά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει λόγος που αυτό δεν μπορεί να συμβεί.Τα xenon έχουν υπερδιπλάσια σχεδόν απόδοση σε φως. Αυτό σημαίνει ότι η δέσμη χτυπάει πολύ πιο μακριά από τα κανονικά φώτα. Όταν επιτρέπεις σε αυτή την δέσμη να ταλαντώνεται ανεξέλεγκτα, με την κίνηση του αυτοκινήτου πάνω στον δρόμο, δημιουργείς πρόβλημα στους άλλους οδηγούς.
Θυμήσου την τελευταία φορά που προσπάθησες να κοιτάξεις μέσα από μεγάλο τηλεφακό με την φωτογραφική μηχανή στο χέρι, το είδωλο κουνιόταν σαν τρελό, όπως ακριβώς και η δέσμη από τα after market xenon. Τα εργοστασιακά συστήματα έχουν απαραιτήτως γυροσκοπικό μηχανισμό που αποσβαίνει αυτές τις ταλαντώσεις και κρατάει την δέσμη στο ύψος που κρίνει ο υπολογιστής του συστήματος ότι είναι σωστό κάθε φορά λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως την κλίση και τις του δρόμου, την κατανομή βάρους στο αμάξωμα κλπ.
Εξυπακούεται ότι είναι εύκολο να ρυθμίσεις aftermarket xenon πάρα πολύ χαμηλά έτσι ώστε να μην ενοχλούν, αλλά έτσι ακυρώνεις το πλεονέκτημα της τεχνολογίας, να φωτίζει δηλαδή σε διπλάσια σχεδόν απόσταση από τα κοινά φώτα χωρίς να τυφλώνει. Καταλήγεις να έχεις ένα εκτυφλωτικό φως πολύ κοντά στο αυτοκίνητο και χειρότερο από τους κοινούς λαμπτήρες μακριά. Γιαυτό και τα ΚΤΕΟ επανειλημμένα προειδοποιούν τους ιδιοκτήτες που έχουν τοποθετήσει τέτοια φώτα ότι τα έχουν ρυθμίσει πολύ χαμηλά.
Ωραια αναλυση!
Το θεμα ειναι οτι στην οδηγηση δεν μπορω να καταλαβω ποιος εχει εργοστασιακα ξενον και ποιος οχι.
Διοτι εχω δει πισω μου κατι αμαξαρες Χ6, cayenne, M3, CLS.... οπου τα φωτα τους πραγματικα σκοτωναν σε σημειο που σταματαγα να περασουν, τοσο ενοχλητικα. Λογικα τετοια αμαξια δεν θα εχουν φωτα που πληρουν ολες τις προδιαγραφες απο το εργοστασιο? Μηπως ολοι τα πειραζουν? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ωραια αναλυση!Το θεμα ειναι οτι στην οδηγηση δεν μπορω να καταλαβω ποιος εχει εργοστασιακα ξενον και ποιος οχι.
Διοτι εχω δει πισω μου κατι αμαξαρες Χ6, cayenne, M3, CLS.... οπου τα φωτα τους πραγματικα σκοτωναν σε σημειο που σταματαγα να περασουν, τοσο ενοχλητικα. Λογικα τετοια αμαξια δεν θα εχουν φωτα που πληρουν ολες τις προδιαγραφες απο το εργοστασιο? Μηπως ολοι τα πειραζουν?ναι αλλά σε ένα (οποιοδήποτε) αμάξι (είτε έχει xenon είτε όχι) μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος της δέσμης από μία βίδα που υπάρχει σε κάθε (μπροστινό) φανάρι.
Στα xenon απλως το ύψος αυτό που ρυθμίζεις με το κατσαβίδι, θεωρείται ως ύψος αναφοράς και τα φώτα χαμηλώνουν (αν φορτώσεις το αμάξι) ή ψηλώνουν (πχ φρενάρισμα που η μούρη βυθίζεται) αλλά κάθε φορά προσπαθούν να διατηρήσουν το αρχικό ύψος (που είχες βάλει με το κατσαβίδι).Αν ρυθμίσω εγώ τα φώτα μου να φωτίζουν στο θεό εξαρχής, τι να κάνει η αυτόματη ρύθμιση ύψους...?
Επιπλέον παραπονιέσαι για αμάξια τζιπ, δηλαδή που εξαρχής έχουν ψηλά τα φανάρια τους και λογικό είναι όσο πηγαίνεις πιο κοντά τους, η δέσμη τους να μην έχει προλάβει να κατέβει στο επιθυμητό ύψος => να σε τυφλώνουν, κάτι που γενικά είναι πρόβλημα στα τζιπ-τζιποειδή και δεν υπάρχει λύση γι'αυτό, εκτός κι αν ψηφιστεί κανένας κανονισμός που αναγκάζει όλες τις βιομηχανίες να βάζουν τα φώτα των αυτοκινήτων τους ως κάποιο ύψος τα εμπρός φανάρια (κάτι που ισχύει για τα φορτηγά )Στο 99,9% των περιπτώσεων είναι ολοφάνερο ποιός έχει βάλει aftermarket xenon και μόνο από τον τρόπο που φωτίζουν (και ίσως και από τη χρωματική απόχρωση του φωτος που εκπέμπουν ).
-
Μια απορια εχω που δεν ειναι σχετικη με ξενον.
Στο αμαξι μου (tucson) ενα βραδυ που περιμενα κατω απο το σπιτι μου σταματημενος επαιζα με τον ρυθμιστη υψους των φωτων. Εχει 4 σκαλες 0, 1, 2, 3. Καθε σκαλα που επελεγα αλλαζε η δεσμη ή πανω ή κατω αναλογα που το ρυθμιζα, αλλα μετα συνεχιζε για κανενα λεπτο να κανει μικροδιορθωσεις. Το ιδιο σε ολες τις σκαλες. Δηλαδη το ρυθμιζα στην 3 πχ και αντι να παει εκει η δεσμη και να κατσει μονιμα αυτη εκανε κατι ελαχιστα πανω - κατω για περιπου ενα λεπτο....Οσο περιμενα συνεχισε και ρυθμιζε μονο του την δεσμη σε ακυρες στιγμες. Οταν εφτασα στον προορισμο μου, το παρατηρησα και δεν εκανε τιποτα πλεον μονο του. Ολα αυτα τα κανει μετα απο καποια δικη μου ρυθμιση.
Πως το εξηγητε?Υ.Γ τα φωτα ειναι τα ''μαμα'' αλογονου, δεν εχω αλλαξει/πειραξει τιποτα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παντως σε παλιά αυτοκίνητα που είχαν κρύσταλλα με διάθλαση ειναι πολύ πιθανών να μην τυφλώνουν και να δουλευεουν και καλύτερα γιατι κανουν διαθλασησ το φως. Το πρόβλημα ειναι στα 'clear' φαναρια που το φως περναει ανεμπόδιστο.
Ειχα ακριβως την αντιθετη αποψη.
Δηλαδη η δεσμη στα παλια αμαξια με τα γυαλινα φαναρια λογω των γραμμωσεων, διαθλαται και χτυπαει αλλου ντ΄αλλου.
Ενω στα καινουρια με τα πλαστικα που ειναι clear η δεσμη κατευθυνεται αυτουσια εκει που κατευθυνεται (ναι αρκςτες φορες στην καμπινα του αλλου αυτοκινητου.) Αλλα με καποια ρυθμιση μπορει να δουλευουν σωστα.Με συγχωρεις αλλα φαντάζομαι οτι οι γραμώσεις δεν ειναι σχεδιασμένες στην τύχη αλλα αποσκοπουν στο να διαθλάνε σωστά τις δέσμες. Το οτι ειναι δυνατότερο το φως δε σημαινει οτι θα ειναι ανεξέλεχτες ή τυχαιες. Στις περισσότερες περιπτώσεις που συμβαινει αυτό ειναι γιατί συνήθως κατά την εγκατάσταση η λάμπα εχει τοποθετηθεί λάθος με αποτέλεσμα να κάνεις λάθος γωνία και να φωτίζει αλλου για αλλου ενω σχεδόν ποτέ δεν ρυθμίζεται με το ανάλογο μηχάνημα γιατί γίνεται συνήθως απο τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.
Στο δικό μου το αμάξι αλλα και σε ένός φίλου που βάλαμε ( αμάξι 25ετιας και 30αετιας) τα φώτα έκατσαν πολύ καλα και στο μηχάνημα έδειξαν ότι είχαν την ίδια διάθλαση με τα κανονικά και δεν βάραγαν αλλου για αλλου.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Στο δικό μου το αμάξι αλλα και σε ένός φίλου που βάλαμε ( αμάξι 25ετιας και 30αετιας) τα φώτα έκατσαν πολύ καλα και στο μηχάνημα έδειξαν ότι είχαν την ίδια διάθλαση με τα κανονικά και δεν βάραγαν αλλου για αλλου.Στα εργοστασιακά φανάρια;;;
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Παντως σε παλιά αυτοκίνητα που είχαν κρύσταλλα με διάθλαση ειναι πολύ πιθανών να μην τυφλώνουν και να δουλευεουν και καλύτερα γιατι κανουν διαθλασησ το φως. Το πρόβλημα ειναι στα 'clear' φαναρια που το φως περναει ανεμπόδιστο.Ειχα ακριβως την αντιθετη αποψη.
Δηλαδη η δεσμη στα παλια αμαξια με τα γυαλινα φαναρια λογω των γραμμωσεων, διαθλαται και χτυπαει αλλου ντ΄αλλου.
Ενω στα καινουρια με τα πλαστικα που ειναι clear η δεσμη κατευθυνεται αυτουσια εκει που κατευθυνεται (ναι αρκςτες φορες στην καμπινα του αλλου αυτοκινητου.) Αλλα με καποια ρυθμιση μπορει να δουλευουν σωστα.Βασικά κάνετε και οι 2 λάθος. Δεν έχει σημασία πού γίνεται η διαμόρφωση της δέσμης. Στα παλιά οχήματα το ανάγλυφο ήταν στο γυαλί και είχαν μεταλλικό κάτοπτρο, ενώ τα νεότερα έχουν λείο (συνήθως ακρυλικό) 'παράθυρο' και πλαστικό ανάγλυφο κάτοπτρο. Η διαφορά μεταξύ τους οφείλεται κυρίως σε κατασκευαστικούς λόγους.
-
Το μόνο που σας ευχομαι είναι να μην τύχει ποτέ να σας ακολουθεί βράδυ Golf II με aftermarket xenon. Η μέρα της αποκάλυψης ήρθε ή αλλιώς τα alien μας επιτίθονται...
Η μόνη λύση για την δική σας ψυχική υγεία καθώς και για την όραση σας είναι να τον αφήσετε να περάσει μπροστά μέχρι να χαθεί απο το οπτικό σας πεδίο. Ελεος δηλαδή. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Στο δικό μου το αμάξι αλλα και σε ένός φίλου που βάλαμε ( αμάξι 25ετιας και 30αετιας) τα φώτα έκατσαν πολύ καλα και στο μηχάνημα έδειξαν ότι είχαν την ίδια διάθλαση με τα κανονικά και δεν βάραγαν αλλου για αλλου.
Στα εργοστασιακά φανάρια;;;
Ναι στα εργοστασιακα. Το μηχανημα που βαλαμε να μετρησουμε την δέσμη έδειξε οτι η διάθλαση ηταν η σωστή και όχι αλλου για αλλου. Μάλιστα για να βεββαιωθούμε , το μετρήσαμε με το αλλο φαναρι που ειχε κανονική λαμπα και η διαθλαση ηταν σχεδόν ίδια. Μάλιστα , για τον φόβο ότι μπορεί να ειναι μεγάλη η ενταση , δεν καθάρισα καν τους καθρέφτες πίσω ώστε η αντανάκλαση να ειναι μειωμενη. Το φανάρι ειναι απο καλό κρύσταλλο corello και οχι πλαστικούρα. Λίγο αμα μετακινήσω την λαμπα xenon φαινονται αμέσως οι αλλαγες στο δρομο και στην στόχευση. Φαγαμε βεββαια κανα 10 λεπτο ανα φανατρι για να βρουμε το ιδανικό ύψος.
-
Ο χρήστης Νιονιος έγραψε:
Καλησπερα σε ολους,ειμαι καινουργιο μελος στο forum και παρακαλω θα ηθελα την βοηθεια σας..εχω το Audi A3 μοντ.2004 και θελω να βαλω τα σωστα xenon πανω..βασικα μηπως καποιος γνωριζει που θα βρω μεταχειρισμενα φαναρια που να ειναι για τα xenon? γνησια παντα..γιατι τα καινουργια ειναι απλησιαστα!! 620 το ενα!! κ δεν θελω να τυφλωνω αλλους οδηγους και πανω απ' ολα με ενδιαφερει το καλο!! αν γνωριζει καποιος καποιο site με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα εκτος του car.gr παρακαλω ας με βοηθησει!!!!Να ξέρεις όμως ότι θα έχεις αρκετή δουλειά.
Τα xenon φανάρια λογικά θα θέλουν αλλαγή στην πλεξούδα που πάει στα τωρινά σου φανάρια και επιπλέον θα χρειαστείς τον εγκέφαλο που τα ελέγχει , πλυστικό σύστημα καθώς και αισθητήρα ελέγχου ύψους δέσμης. Αλλιώς θα έχεις φανάρια που τελικά θα στραβώνουν λιγότερο ( αρκετά λιγότερο ) αλλά δεν θα είναι νόμιμα ενώ σε πιθανή βλάβη λογικά θα σε κοιτάνε κάπως στο συνεργείο.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Στο δικό μου το αμάξι αλλα και σε ένός φίλου που βάλαμε ( αμάξι 25ετιας και 30αετιας) τα φώτα έκατσαν πολύ καλα και στο μηχάνημα έδειξαν ότι είχαν την ίδια διάθλαση με τα κανονικά και δεν βάραγαν αλλου για αλλου.
Στα εργοστασιακά φανάρια;;;
Ναι στα εργοστασιακα. Το μηχανημα που βαλαμε να μετρησουμε την δέσμη έδειξε οτι η διάθλαση ηταν η σωστή και όχι αλλου για αλλου. Μάλιστα για να βεββαιωθούμε , το μετρήσαμε με το αλλο φαναρι που ειχε κανονική λαμπα και η διαθλαση ηταν σχεδόν ίδια. Μάλιστα , για τον φόβο ότι μπορεί να ειναι μεγάλη η ενταση , δεν καθάρισα καν τους καθρέφτες πίσω ώστε η αντανάκλαση να ειναι μειωμενη. Το φανάρι ειναι απο καλό κρύσταλλο corello και οχι πλαστικούρα. Λίγο αμα μετακινήσω την λαμπα xenon φαινονται αμέσως οι αλλαγες στο δρομο και στην στόχευση. Φαγαμε βεββαια κανα 10 λεπτο ανα φανατρι για να βρουμε το ιδανικό ύψος.
Τρομέρο...Οι χαζομηχανικοί στις εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων έχουν φάει χρόνια ψάχνοντας τρόπους να βελτιώσουν τα φανάρια , τις λάμπς και τον φωτισμό. Να μην πώ για τους μ@λ@κες στην Hella , Phillips κτλ.
Φίλε εγώ θα κατέθετα αμέσως βιογραφικό στις πιο πάνω εταιρείες.
-
Tης πουτάνας γίνεται εκεί έξω με τα αφτερ κωλοξένον. Μας έχουν πηδήξει τα μάτια. Άντε μην πω τπτ χειρότερο
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Tης πουτάνας γίνεται εκεί έξω με τα αφτερ κωλοξένον. Μας έχουν πηδήξει τα μάτια. Άντε μην πω τπτ χειρότεροMην το λες μονο για τα ξενον, λες και των υπολοιπων με τα αλογονου ειναι καλα.
Στα 10 αμαξια που με στραβωνουν τα 6 ειναι με αλογονου στην μεσαια σκαλα και μαλιστα συνχρονα αυτοκινητα.Τα αλλα με ξενον.Εχει καταντησει πολυ ενοχλητικη η κυκλοφορια το βραδυ.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλοί μου φίλοι, στα συνεργεία που πηγαίνετε, βλέπετε αν έχουν ρυθμιστή φώτων?.
Όχι μόνον στα ηλεκτρολογία. Σε όλα τα συνεργεία που κάνουν service?.Πρόσφατα άλλαξα τα δικά μου με καινούργια ημιτασιόν, και φυσικά ρυθμίστικαν με το γνωστό τροχήλατο μηχάνημα.
Όταν λοιπόν κυκλοφορούσα το βράδυ, έβλεπα τα φώτα να χτυπάνε πολύ ψηλά και αρκετοί να μου κάνουν σινιάλο (φαντάζεστε τι γινόταν με τα μεγάλα..) -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Καλοί μου φίλοι, στα συνεργεία που πηγαίνετε, βλέπετε αν έχουν ρυθμιστή φώτων?.
Όχι μόνον στα ηλεκτρολογία. Σε όλα τα συνεργεία που κάνουν service?.Πρόσφατα άλλαξα τα δικά μου με καινούργια ημιτασιόν, και φυσικά ρυθμίστικαν με το γνωστό τροχήλατο μηχάνημα.
Όταν λοιπόν κυκλοφορούσα το βράδυ, έβλεπα τα φώτα να χτυπάνε πολύ ψηλά και αρκετοί να μου κάνουν σινιάλο (φαντάζεστε τι γινόταν με τα μεγάλα..)ιμιτασιον εννοεις τα γνωστα after market χενον?
Αφου ρυθμιστικαν εξακολουθουν να στραβωνουν? -
Φαντάζομαι ότι εννοεί απλά ότι τα αντικατέστησε με φανάρια που δεν είναι εργοαστασιακά, αλλά από άλλο κατασκευαστή. Και γω είχα βάλει ιμιτασιόν φανάρια (για λάμπες αλογοόνου και όχι xenon) στο προηγούμενό μου αυτοκίνητο καθώς είχαν κόστος κάτω από το μισό από τα αυθεντικά (τα κανονικά είχαν χαλάσει με το πέρασμα του χρόνου).
-
Nαι, αυτό εννοώ..
Φώτα Xenon...