Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 753
    • 754
    • 233 / 754
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    15070
    114577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      traveller last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:

      τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?

      1η λύση : Ότι λέει το manual

      2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας

      3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο

      http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21

      δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

        παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:

        τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?

        1η λύση : Ότι λέει το manual

        2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας

        3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο

        http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21

        δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.

        ευχαριστω για τις απαντησεις.

        το ζητουμενο ειναι οι αλλαγες να γινονται με λαδι που εχει αγοραστει απο πριν απο τον κατοχο, για να αποφευχθει καθε πιθανοτητα να βαλει η αντιπροσωπια 'οτι να'ναι'. Και φυσικα να ειναι συμφνωνο με τις προδιαγραφες της ΑR για να ειναι καλυμενος απο την εγγυηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          traveller last edited by

          np

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos272 last edited by

            Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

            παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:

            τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?

            1η λύση : Ότι λέει το manual

            2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας

            3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο

            http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21

            δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.

            Τι λέει το manual ? Σίγουρα πάντως πρέπει να έχει προδιαγραφή ACEA C3 (και όχι Α3). Αυτά στο link δεν κάνουν.
            Υποθέτω ότι τα Selenia K Pure Energy που συνιστώνται για τους T-Jet, θα είναι τα πλεον κατάλληλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              traveller last edited by

              Ο χρήστης Panos272 έγραψε:

              παρακαλω, οι γνωστες της Αλφα:

              τι λαδι ειναι προτιμωτερο για τον 1750Τ ?

              1η λύση : Ότι λέει το manual

              2η λύση : Ρωτάει (-ας) έναν με turboMito που εχει κάμποσους μήνες κυκλοφορίας

              3η λύση : Οτιδήποτε πλήρως συνθετικό με SAE 5-40 και ΑCEA A3, δηλαδή κάτι τέτοιο

              http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=3&pcid=21

              δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο.

              Τι λέει το manual ? Σίγουρα πάντως πρέπει να έχει προδιαγραφή ACEA C3 (και όχι Α3). Αυτά στο link δεν κάνουν.
              Υποθέτω ότι τα Selenia K Pure Energy που συνιστώνται για τους T-Jet, θα είναι τα πλεον κατάλληλα.

              δεν ξέρω τι λέει το manual , δεν έχω την tbi αλλά την ατμοσφαιρική. Το λάδι που έδωσα το χρησιμοποιώ στη δική μου και από ότι βλέπω κάνει και για την τουρμπάτη. Και είναι όντως από τα κορυφαία , σύμφωνα με ένα πολύ αναλυτικό υπόμνημα που είχαν δημοσιεύσει τα παιδιά στο alfisti.gr.Και το βλέπω κι εγώ στο δικό μου μοτέρ.
              Θα το δω αυτό που λες για την προδιαγραφή πάντως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ikaruga last edited by

                Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?

                Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Εννοεί την 95αρα με όλο το κέρδος της απόσυρσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Προφανώς η τιμή ισχύει με τη μέγιστη δυνατή επιδότηση που μπορείς να πάρεις από το μέτρο της απόσυρσης, είναι για το μικρό κινητήρα και όχι για τους turbo και φυσικά δεν περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα, έξοδα φακέλου, πινακίδες, τέλη κλπ συναφή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
                      Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?

                      Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.

                      ουσιαστικά δεν έχεις κανένα όφελος πέρα από την απόσυρση...
                      και το κέρδος αυτό προκύπτει αν αποσύρεις όχημα 2500cc και πάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ikaruga last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Λοιπον παιδια ειδε χθες η κοπελια μου διαφημηση της Alfa Romeo για τις εκπτωσεις της και λεει ΜΙΤΟ απο 11.100 ευρω ( ). Ισχυει κατι τετοιο? Για ποια μοντελα ισχυει ΑΝ ισχυει και για ποιες εκδοσεις των μοντελων (κατα προτιμηση της ΜΙΤΟ γιατι γι αυτη ενδιαφερθηκε το κουκλακι μου αν ειναι οντως σε τετοια τιμη)?

                        Για να μην βαλω τωρα νταλκα στο κεφαλι μου να τρεχω να ρωταω δεξια και αριστερα σε αντιπροσωπειες αν ξερει καποιος κατι ας το πει εδω.

                        ουσιαστικά δεν έχεις κανένα όφελος πέρα από την απόσυρση...
                        και το κέρδος αυτό προκύπτει αν αποσύρεις όχημα 2500cc και πάνω...

                        Και χαρηκε το κοριτσι τζαμπα και αδικα (ασχετα αν βεβαια εγω ψιλοχαρηκα γιατι γλυτωσα το τρεξιμο).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                            Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
                            Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
                            Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
                              Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
                              Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?

                              Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
                                Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
                                Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?

                                Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...

                                Έχεις δει πουθενά κουπέ ευρείας παραγωγής 4.40m να είναι 1300 κιλά??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Μια χαρά είναι η Brera. Χρειάζεται απλώς ένα αυτόματο κιβώτιο σαν της Delta.
                                  Ελπίζω να με ακούσει η Alfa, για να υπάρχουν στα μεταχειρισμένα μερικές σε 1-2 χρόνια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                    Την ειχα δει απο κοντα, απο μεσα για την ακριβεια στην εκθεση, στο Παρισι περισυ τετοια εποχη.
                                    Ειναι μεσα (με τα carbon και τις κοκκινες ραφες)- εξω πανεμορφη.
                                    Βγαινει ομως αυτο το χρωμα (rosso 8c?) στην παραγωγη?

                                    Ας αφήσουν τα φρου φρου και τα αρώματα οι ιταλοί και ας την βγάλουν 150kg πιο ελαφρυά...

                                    Έχεις δει πουθενά κουπέ ευρείας παραγωγής 4.40m να είναι 1300 κιλά??

                                    Αν λάβουμε υπόψην μας τα νούμερα των περιοδικών, -150kg μας κάνει περίπου 1400kg που είναι καλά για κουπέ παραγωγής ...
                                    1500+ δεν είναι καλα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!

                                      Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                        Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!

                                        Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...

                                        RX8 1350kg
                                        Audi A5 1.8TFSi 1395kg στα 4.6 μέτρα
                                        Cayman 1330kg με 2.9λ κινητήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                          Εγώ διαβάζω 1430 να λέει ο κατασκευαστής και φυσικά παίζουν οι γνωστές αποκλίσεις όπως σε όλα τα νούμερα και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αν δεχτούμε ότι και 1500 κιλά να είναι η βασική έκδοση (που είναι όντως πολλά) με το -150 που λες πάμε στα 1350 που και πάλι είναι λίγα για τις διαστάσεις της. Δεν λέω ότι δεν γίνεται και ότι δεν θα ήταν πολύ καλό αλλά θα ήθελε και άλλα υλικά τα οποία θα εκτόξευαν την τιμή! Καλύτερα 1500 που είναι τώρα και τιμή 35 χιλιάρικα ώστε να μπορώ να την αποκτήσω, παρά 1300 κιλά και τιμή 50 χιλιάρικα όπου εκεί θα έπαιρνα τα @@ μου!!

                                          Και μιλάμε πάντα φυσικά για την TBi έτσι!! Ούτε diesel, ούτε Q4...

                                          RX8 1350kg
                                          Audi A5 1.8TFSi 1395kg στα 4.6 μέτρα
                                          Cayman 1330kg με 2.9λ κινητήρα.

                                          1. Μαγκιά τους! Απλά παίρνεις λιγότερο premium κατασκευή απόλες τις απόψεις συν ο πολύ ελαφρύς Wankel
                                          2. 1420 είναι το Α5 1.8 χειροκίνητο και θα ισχύει ότι ισχύει και για το Q5 μου δηλ +100 κιλά min
                                          3. Πολύ πολύ ακριβότερη κατασκευή και άρα έρχεσαι στα λόγια μου πιο πάνω!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            1395 δίνει ο κατασκευαστής στο Α5(και σίγουρα η Brera δε βγαίνει στα κιλά που λέει ο κατασκευαστής).
                                            Δηλαδή και πιο ελαφρύ από Brera και 20 πόντους παραπάνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 753
                                            • 754
                                            • 233 / 754
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr